Povežite se s nama

Vijesti

Najnoviji trendovi u dizajnu kuhinja za 2024. godinu

Boravak u kuhinji treba biti udoban, a ona maksimalno funkcionalna.

Objavljeno

na

Dizajn kuhinje treba biti u skladu s ostatkom interijera. Pritom, naglasak stavljamo na ravnotežu između funkcionalnosti i estetike. Uostalom, kuhinja s blagovaonicom je srce svakog doma gdje se pripremaju ukusna jela, odvijaju jutarnji razgovori i obiteljske priče prepričavaju generacijama. Ako planirate preurediti vašu kuhinju, no ne znate odakle biste počeli, ne brinite. U nastavku koji slijedi donosimo vam nekoliko najnovijih trendova u dizajniranju kuhinja koji će biti „in” u 2024. godini. Inspiraciju potražite na online trgovini Namještaj Mima.

Novi trendovi u kuhinji su prije svega udobnost

Ne kaže se bez razloga da je kuhinja produžetak dnevnog boravka. Zato u ovoj prostoriji boravak treba biti udoban, a ona maksimalno funkcionalna. Stoga u uređenju kuhinje ove godine ponovno dominira drvo koje vizualno „zagrijava” interijer. Možete ga koristiti kao radnu ploču, kao fronte ormarića ili kao zidnu podlogu između donjih i gornjih kuhinjskih ormarića.

U kuhinje prilagođene vašem domu treba pažljivo planirati i postaviti pećnicu, mikrovalnu pećnicu, hladnjak i druge kuhinjske uređaje, inače nećete dobiti funkcionalan niti praktičan prostor koji uspješno odgovara na vaše potrebe i želje. Osim osnovnih uređaja razmislite i o praktičnim dodatcima koji su također oku ugodni. To mogu biti „lebdeće” police sa začinima, biljke ili neki drugi ukrasi koji neminovno doprinose toplijoj atmosferi.

Promjene u dizajnu kuhinje

Prije nego što prijeđemo na boje kuhinje koje će biti popularne ove godine, pogledajmo najnovije trendove u dizajnu interijera. Moderna kuhinja danas podrazumijeva jake naglaske, izražajne teksture i uzorke, zanimljive fronte ormarića te nova, pametna rješenja. Neki kuhinjski trendovi iz 2023. će se nastaviti poput čistog i minimalističkog dizajna bez nereda. No i dalje možete očekivati da će prirodne boje i elementi poput kamena, mramora i drva stvoriti ugodnu atmosferu.

Tople ili hladne nijanse?

Odabir prave boje za vašu kuhinju ključna je odluka koja može značajno utjecati na cjelokupni izgled i dojam prostorije. Kuhinjski trendovi ove se godine kreću prema živim bojama koje neminovno unose energiju i život u srce doma. Od tamnoplave i zelene, preko boje drveta pa sve do antracit, krem i uvijek moderne bijele, trendovi u 2024. stavljaju vam puno toga na raspolaganje.

Izražajni crni dodatci, umivaonik od granita, stolice boje fuksije i moderne pločice s uzorkom iznad radne plohe samo su neki od prijedloga kojim možete obogatiti vašu blok kuhinju visokog sjaja. Bitno je da se boje međusobno slažu. Slobodno kombinirajte dvije pa čak i tri nijanse; vaša omiljena prostorija u domu i dalje može izgledati estetski dopadljivo.

Najmoderniji kuhinjski namještaj

Nove kuhinje nisu samo klasični bijeli, krem ili ugradbeni ormarići boje drveta. Na raspolaganju su vam fronte različitih nijansi. Savršeno se kombiniraju s prirodnim materijalima kao što su kamen, drvo i keramika.

Jedno od najzanimljivijih rješenja koje se pojavljuje u modernom dizajnu interijera je „skrivanje” ormarića u zid. Zahvaljujući tome možete dobiti jednoličan, vizualno koherentan prostor u koji će se zaljubiti svi oni koji preferiraju minimalistička rješenja. Namještaj će u tom slučaju izgledati poput glatkog zida. Alternativa ovom rješenju su ormarići bez vidljivih ručki koje već neko vrijeme možemo primijetiti u modernim uređenjima domova.

Vijesti

Sudar kod sortirnog centra! Očevid u tijeku

Građanima se savjetuje da izbjegavaju to područje dok traje policijski rad.

Objavljeno

na

Objavio/la

Jutros je došlo do prometne nesreće na križanju sortirnog centra Hrvatske pošte u Velikoj Gorici. Na mjestu događaja je policija, a očevid još traje. Zbog toga se tim dijelom grada ne može proći.

Više detalja očekuje se nakon što policija završi s očevidom. Građanima se savjetuje da izbjegavaju to područje dok traje policijski rad.

Nastavite čitati

Sport

Gorica na telki: Puno je toga Charlton proživio, ali ovakvo nešto još nije…

Nogometaši Gorice u subotu u 12 sati igrat će protiv Charlton Athletica, kluba sa 120 godina tradicije koji se prošle sezone uspio vratiti u Championship. Sve to moći će se pratiti u izravnom prijenosu…

Objavljeno

na

Objavio/la

Osnovan u jugoistočnom Londonu još 1905., prije punih 120 godina, Charlton Athletic u svojoj je povijesti prošao puno toga. Navijači su svojim rukama 1919. izgradili stadion The Valley, za čiju su se obnovu 1990. izborili tako što su – osnovali političku stranku! Godinama su igrali u Premiershipu, još puno češće od toga u nižim ligama, kroz njihovu je svlačionicu prošao cijeli niz zapamćenih igrača kao što su Mark Kinsella, Scott Parker, Darren Bent, Scott Carson, Diego Poyet…

Puno pamtljivih trenutaka, ljudi i događaja, ali i jedna značajna mana u svemu tome; Charlton Athletic, naime, nikad u svojoj povijesti nije igrao protiv Gorice! E, pa u subotu će igrati…

Dogodit će se to u Kranjskoj Gori, utakmica će krenuti od 12 sati, a izravno će je prenositi MaxSport. Goričani će tako pred očima cjelokupne javnosti pokazati što može protiv kluba koji se prošle sezone kroz play-off vratio u Championship, drugi rang engleskog nogometa, kojeg je 2000. godine i osvojio, ušavši tako u Premiership, u kojem se zadržao sljedećih sedam godina.

Danas je Charlton u nekom drugom điru, u pokušaju da se vrati tamo gdje je bio početkom ovog stoljeća, a to će pokušati izvesti Nathan Jones, Velšanin koji sjedi na klupi ovoga kluba. Imena njegovih igrača, pa čak i onih najboljih, neće previše značiti bilo kome iz šire hrvatske nogometne javnosti, a i ona uža malo zna o tipovima kao što su belgijski golman Thomas Kaminski, braniči Joe Rankin-Costello i Reece Burke, irski veznjak Conor Coventry ili Amari’i Bell, lijevi bek s Jamajke…

Naravno, ni Englezima apsolutno ništa u životu ne znače imena poput Jurice Pršira, Ivana Fiolića ili Ante Ercega, pa će vrlo zanimljivo biti vidjeti o kakvom se ovdje odnosu snaga radi. I koliko će Gorica moći parirati, odnosno nametnuti se jednom ovakvom protivniku. Carević je želio ozbiljne protivnike u pripremama, dobio je sudare sa Šahtarom iz Donjecka i ovaj sa Charltonom, no jedan je ipak otpao.

Znalo se to već neko vrijeme, ali sad je i službeno potvrđeno da Gorica u svom sljedećem pripremnom izazovu neće ići na egipatski Pyramids, prvaka Afrike, nego na slovenskog drugoligaša Iliriju.

Ali, naravno, prvo se treba posvetiti Charltonu. Točnije, samima sebi u ogled sa Charltonom. Subota, 12 sati, MaxSport…

Nastavite čitati

Sport

Filipović i službeno osmo pojačanje: ‘Hvala Gorici što je vjerovala u mene’

Već danima najavljivani Jakov Filipović (32) i službeno je postao novi igrač Gorice nakon što je potpisao ugovor do 2027. godine. Prvi put ćemo ga u dresu s brojem 4 vidjeti već u subotu od podne

Objavljeno

na

Objavio/la

Šarmantan osmijeh, krajnje neobična frizura i samo nešto manje neobična brada stigli su u HNK Goricu u liku Jakova Filipovića. Naravno, došla je skupa s 32-godišnjim stoperom u goričku svlačionicu i značajna doza iskustva i kvalitete, a brojke kažu da je Filipović osmo pojačanje Gorice ovoga ljeta. Osmo i najzvučnije.

Igrač Gorice u petak poslijepodne i službeno je postao danima najavljivani branič koji je u svom nogometnom životopisu upisao Osijekovu školu nogometa, a zatim i epizode u BSK, Cibaliji, Inter Zaprešiću, Lokerenu, BATE Borisovu i na kraju Beverenu. Proljeće je proveo kao slobodan igrač, a u Goricu je stigao još prije nekoliko dana. Točnije, stigao je u Kranjsku Goru, gdje se momčad trenera Marija Carevića priprema za zahtjevno otvaranje nove sezone.

– Sretan sam i zahvalan Gorici na ukazanom povjerenju. Već se osjećam odlično ovdje, dečki su me prihvatili na najbolji mogući način. Zajedno smo već par dana, naporno treniramo i pripremamo se za novu sezonu u kojoj moramo davati svoj maksimum, a siguran sam da onda ni rezultati neće izostati – rekao je Filipović u svojoj prvoj izjavi kao igrač Gorice.

O svim specifičnostima njegova životnog i nogometnog puta već smo pisali, riječ je o igraču koji je 2017. godine upisao tri nastupa za “šarenu” reprezentaciju Hrvatske, o momku kojeg su svojedobno smatrali ponajboljim stoperom HNL-a, a svi u Gorici nadaju se da će u sljedeće dvije sezone, koliko će mu trajati ugovor, biti barem na približnoj razini.

Zadužio je Jakov Filipović dres s brojem 4, kojeg je donedavno nosio Matthew Steenvoorden, a Gorici će puno moći pomoći već u od utakmice sa Charltonom u subotu u podne. Stefan Perić se polako vraća, Filipović se priključio, Leš je standardan, a to će reći da Gorici sad nedostaju “samo” još jedan ili dva stopera, jer Carević namjerava igrati s trojicom u zadnjoj liniji, a za to je uz kvalitetu potrebna i kvantiteta.

U svakom slučaju, Gorica je dobila potencijalno veliko pojačanje, i na terenu i izvan njega.

Nastavite čitati

Vijesti

U Turopolju našli rješenje: Zatvara se trgovina, ali kruh stiže u mjesto!

Budući da od ponedjeljak Turopolje više neće imati svoju jedinu trgovinu, u Mjesnom odboru su se aktivirali i pronašli rješenje za prvu ruku

Objavljeno

na

Veliku pozornost izazvala je objava kako se u naselju Turopolje 21. srpnja zatvara jedina trgovina. Dok se nešto po tom pitanju ne promjeni, dok se ne nađe netko tko će na dobro poznatoj lokaciji ponovno otvoriti trgovinu s mještovitom robom, u tamošnjem Mjesnom odboru pokušavaju pronaći rješenje.

O onome što su za prvu ruku uspjeli smisliti i organizirati obavijestili su i svoje mještane

“Nakon iznenadne vijesti o zatvaranju (nadamo se privremenom) jedine trgovine u Turopolju, Mjesni odbor stupio je u kontakt s pekarnom Bibi iz Starog Čiča i dogovorio da će njihovo vozilo od utorka 22.srpnja voziti i prodavati kruh i peciva u Turopolju.

Okvirno vrijeme zasad je 8:15 min kod trgovine, te nakon toga duž ulice Drage Lučana prema Rakitovcu. Detaljnije vrijeme i mjesta prodaje slijedeći tjedan kad započne s razvoženjem.

Molimo sve korisnike društvene mreže da obavijeste svoje (prvenstveno starije) susjede, prijatelje i ine koji se ne koriste ovim tehnologijama o gore navedenom stanju”, stoji u objavi.

Sve pohvale, naravno, za inicijativu ljudi koji vode Mjesni odbor, uz nadu da će ovakvo stanje što kraće potrajati…

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Velikogorička tvrtka od otpada stvorila proizvod koji će puno toga promijeniti

Tvrtka smještena u velikogoričkoj ulici Fausta Vrančića jedna je od vodećih u Europi po pitanju proizvodnje ambalaže, a sad je iz Modepacka stiglo i rješenje koje bi moglo preoblikovati cijelu ovu industriju

Objavljeno

na

Lignin je, kaže definicija, složen organski polimer koji se nalazi u staničnim stijenkama biljaka, osobito u drvenastim biljkama, odnosno jedan od glavnih sastojaka biljnih staničnih stijenki, uz celulozu i hemicelulozu, te igra ključnu ulogu u mehaničkoj čvrstoći, vodootpornosti i zaštiti biljaka.

Lignin je, osim što je sve to iz definicije, povijesno gledano i otpad u šumarstvu i poljoprivredi, ali velikogorička tvrtka Modepack to je promijenila. I lansirala Lignin eCommerce vrećice, inovativan proizvod koji bi mogao preoblikovati industriju ambalaže.

– Taj je proizvod izrađen kombinacijom jednog od najzanemarenijih prirodnih materijala i reciklirane prikupljene plastike – kaže predsjednik Uprave ove tvrtke Jure Širić u razgovoru za portal Lidermedia.

Modepack, koji već nekoliko godina posluje u našem gradu, među vodećim je europskim proizvođačima ambalaže za eCommerce i kurirske službe, a u tvrtki smatraju da ove vrećice predstavljaju održivu alternativu i promjenu paradigme u znanosti o materijalima. Lignin se tako sad koristi za stvaranje visokoučinkovite, održive ambalaže.

– Zahvaljujući nedavnim dostignućima u razvoju biomaterijala iz švedske tvrtke Lignin Industries AB, Modepack je razvio eCommerce vrećicu koja spaja čvrstoću i ekološku odgovornost. Ovo nije samo još jedan ekološki prihvatljiv proizvod, riječ je o prekretnici prema zelenijoj budućnosti – kaže Širić za Lidermedia.

Ova inovativna kombinacija smanjuje emisije CO₂ za čak 60 do 70 posto u usporedbi s konvencionalnim vrećicama od plastike.

– S obzirom na sve jače regulatorne pritiske i rastuću potražnju potrošača za ekološkim rješenjima, takve vrećice odgovaraju na potrebe poduzeća koja žele poslovati održivo, a da pri tome ne žrtvuju funkcionalnost. Otporne na vlagu i iznimno izdržljive, idealne su za internetske trgovce i kurirske službe koji žele poboljšati svoju ekološku odgovornost i pružiti vrhunsko korisničko iskustvo – zaključio je Širić.

Nastavite čitati

Reporter 450 - 26.06.2025.

Facebook

Izdvojeno