Generalno gledajući, iza nas je u gospodarskom smislu izuzetno teško razdoblje, jer pandemija koja traje i dalje puno je toga zaustavila ili barem u velikoj mjeri usporila. Pojedinačno gledajući, međutim, priča ponekad zna biti i bitno drukčija. Kao, primjerice, u slučaju zagrebačke tvrtke Modepack, koja će vrlo brzo postati – velikogorička tvrtka!
Riječ je o tvrtki koja se bavi proizvodnjom visokokvalitetne ambalaže za logistički prijevoz robe, a naglaskom na e-trgovinu i kurirske dostave te sigurnosno pakiranje za novac i dragocjenosti. U tom poslu Modepack je jedan od globalnih lidera, izvoze na 32 tržišta po cijelom svijetu, a više od 90 posto poslovanja odlazi na izvoz. Među klijentima su im Amazon, H&M, Vans, Adidas, DHL, DPD, Loomis, brojne europske financijske institucije kao, burza dijamanata u Antwerpenu…
Zbog svih ograničenja koje je donijela pandemija Modepacku je posao u tom razdoblju doslovno eksplodirao. Povećao se do te razine da je pala odluka o gradnji novog prostora, a odabir je pao na Veliku Goricu, o čemu smo već pisali.
Već dva i pol desetljeća građevina u Ulici Fausta Vrančića stoji i propada…
U ulici Fausta Vrančića, na lokaciji na kojoj već godinama, napuštena i zaboravljena, stoji betonska građevina koja je najviše korištena za crtanje grafita i svadbena fotografiranja, kroz sljedećih mjesec dana krenut će radovi vrijedni 50 milijuna kuna, koji će ozbiljno promijeniti sliku cijelog jednog dijela našega grada.
– Kako je u našem biznisu ekologija i zelena agenda generalno vrlo važna tema, čak smo se i kod planiranja investicije odlučili primijeniti taj model. Naime, odlučili smo da nećemo ići u greenfield investiciju nego u reciklažu nekog postojećeg objekta. Ubrzo smo pronašli što smo tražili u nedovršenom projektu propale građevinske tvrtke Tempo, koja je u Velikoj Gorici sredinom 1990-ih krenula u gradnju svojeg prodajnog sjedišta, ali je zbog poslovnih poteškoća projekt stao s gradnjom, a tvrtka završila u stečaju – kazao je Jure Širić, vlasnik tvrtke, u razgovoru za Poslovni dnevnik.
Napuštena građevina tako će postati temelj za izgradnju tvornice ambalaže koja definitivno neće izgledati kao klasična tvornica. Više će to nalikovati tehnološkom parku na zemljištu od 32 tisuće kvadrata. Sama zgrada imat će pet i pol tisuća kvadrata, što će otvoriti mogućnost za puno veći rast i razvoj tvrtke.
– Trenutačno radimo na pet proizvodnih linija, a što nam je već sada nedovoljno. U novom pogonu ćemo, uz premještanje postojećih, instalirati i tri nove proizvodne linije, koje će biti jednakog kapaciteta kao i ovih pet zajedno, ali će imati puno veće tehnološke mogućnosti, posebno po pitanju papirnate ambalaže, koja je zbog trendova sve traženija – kaže direktor i vlasnik Širić.
Sve to za sobom vuče i potrebu za radnom snagom, pa će tvrtka i zapošljavati 20-ak ljudi, u drugoj fazi možda i još toliko, što je posebno dobra vijest za Velikogoričane. Međutim, čak i bez tog važnog detalja, dojam je da će ovaj projekt donijeti novu dimenziju zapadnom dijelu grada. Kao što se može vidjeti na projekcijama, tvornicu će okruživati lijep park s košarkaškim igralištem, klupicama za predah… Kako doznajemo, ograde oko svega toga neće biti, pa ćemo zapravo dobiti novi gradski park.
Dobit ćemo i novu cestu, jer u planu je i izgradnja prometnice koja bi spajala Ulicu Andrije Kačića Miošića i Ulicu Fausta Vrančića, koja bi prolazila neposredno uz prostor novog pogona/tvornice/parka. I neće se to dogoditi samo zbog Modepacka i njihova pogona, nego i zato što je još jedna tvrtka najavila gradnju na zemljištu odmah do ovoga, a planovi postoje i za izgradnju stambenih zgrada!
Na zemljištu koje se naslanja na Modepackovo, na strani prema Ulici Andrije Kačića Miošića, u godinama pred nama, naime, gradit će se čak dvije velike stambene zgrade, s velikim brojem stanova, pa možemo reći da je skori početak gradnje Modepackove tvornice samo prva faza u “oživljavanju” dijela grada u kojem se dosad i nije previše toga događalo.
I sve to, pazite sad, trebalo bi biti gotovo već do lipnja! Nema čekanja, kreće se raditi odmah, uz pomoć 7,5 milijuna kuna iz europskih fondova, što i ne čudi osobito, budući da je riječ o tvrtki koja nema vremena za gubljenje. Prošle godine imali su prihode od 50 milijuna kuna, ove godine to će biti na 60 milijuna, a do 2025. planiraju doći do 150 milijuna…
Što drugo reći nego – dobro nam došli u Veliku Goricu!