Poveži se s nama

Gospodarstvo

Jednostavno naručite Taxipro putem aplikacije

Start će vas koštati 10 kuna, svaki kilometar vožnje dodatnih sedam kuna, odnosno 11 kuna iz Zračne luke Franjo Tuđman. Za vožnje dulje od 50 km moguć je i dogovor oko cijene. Za manje spretnije s tehnologijom, primamo i narudžbe telefonskim putem na broj 099/7201-841- kažu iz Taxipro udruge

Objavljeno

Goričko taksi tržište dobilo je prije dva tjedna pojačanje kroz udrugu Taxipro VG, a uveli su i besplatnu aplikaciju za android i iOS uređaje putem koje se brzo može naručiti prijevoz. Kroz maksimalno 30 minuta garantiraju da će korisnici dobiti njihovu uslugu prijevoza.

Foto: Tomislava Bradić/Cityportal

– U cilju poboljšanja taksi usluge u gradu, spustili smo cijene da bi taksi u našem gradu bio pristupačniji našim sugrađanima. Start će vas koštati 10 kuna, svaki kilometar vožnje dodatnih sedam kuna, odnosno 11 kuna iz Zračne luke Franjo Tuđman. Za vožnje dulje od 50 km moguć je i dogovor oko cijene, a u ponudi imamo i kombi za do osam osoba – kažu iz Taxipro-a.

Upitali smo jednog od taksista iz udruge, gospodina Marinka Andričića kakva je potražnja bila do sada, o planovima u bliskoj budućnosti i raspitali se koliko Goričani koriste aplikaciju za narudžbe putem pametnih telefona.

Foto: Tomislava Bradić/Cityportal

– Ovih dva tjedna kako radimo, primjetili smo da aplikaciju koristi najviše mlađa populacija do 35 godina, a oni malo stariji uslugu naručuju telefonski. Primjerice, imali smo pune ruke posla za Veliku Gospu, do fajrunta smo vozili posjetitelje kući, pa se nakupilo preko 50 vožnji samo toga dana. 31. kolovoza, kad naši sugrađani budu hodočastili na Mariju Bistricu, dva ili tri naša vozača pratit će ih u suradnji s policijom. Ukoliko ih noge izdaju, sigurno ćemo ih odvesti do odredišta, a i nazad ako treba! Narudžbe preko aplikacija, kao i telefonski pozivi, pristižu svakodnevno od šest ujutro pa sve do ponoći. Najviše nas traže prijevoz do aerodroma, jer su građani primjetili normalne cijene koje im nudimo – ističe taksist Marinko.

Doznali smo kako će nas primjerice, vožnja za do četiri osobe od goričkog autobusnog kolodvora do Lisinskog koštati 111 kuna! Valja napomenuti kako građani koji se slabije snalaze s tehnologijom, taksi mogu naručiti putem kontakt broja 099/7201-841.

 

Nastavi čitati
Reklama

Gospodarstvo

Već 20 godina u Hrvatskoj! Bauhaus je sinonim za velik izbor proizvoda, kvalitetu i povoljne cijene

2000. godine otvoren je prvi BAUHAUS prodajni centar. Dvadeset godina kasnije u Hrvatskoj Bauhaus nudi 8 stručnih centara te online trgovinu, u kojima ćete naći sve za radionicu, kuću i vrt

Objavljeno

on

Autor

Jedinstvena priča o uspjehu počinje 1960. u Mannheimu: u proljeće navedene godine otvoren je prvi BAUHAUS prodajni centar. Objedinjavanjem raznih specijaliziranih proizvoda pod istim krovom – i to po samoposlužnom principu – postavljena su visoka mjerila u sektoru trgovine. Velik izbor proizvoda, prvoklasna kvaliteta po povoljnoj cijeni te dobra prometna povezanost naših prodajnih centara od samog početka predstavljaju osnovna načela, a i dan danas čine temelj Bauhaus uspjeha!

BAUHAUS U HRVATSKOJ – VAŠ SPECIJALIST ZA RADIONICU, KUĆU I VRT

Prvi BAUHAUS prodajni centar u Hrvatskoj otvoren je 2000. godine u Zagrebu, na Žitnjaku. Danas ima već 3 prodajna centra u Zagrebu, te po jedan u Rijeci, Splitu, Zadru, Puli i Varaždinu – sveukupno osam centara u Hrvatskoj sa 690 zaposlenika. Osim fizičkih prodajnih centara prije nekoliko godina tvrtka Bauhaus otvorila je i online trgovinu (webshop), koja početkom ove godine nudi više od 30.000 proizvoda.

U BAUHAUSU će zasigurno svatko pronaći ono što traži! Fokus je na najbitnijem: svi prodajni centri u ponudi drže isključivo proizvode za radionicu, kuću i vrt. Asortiman u međuvremenu obuhvaća preko 120.000 kvalitetnih proizvoda na 15 stručnih odjela. A tu su i inovativni koncepti prodaje poput DRIVE-IN ARENE i SVIJETA KUPAONICA.

JAKA USLUGA ZA PROFESIONALCE MEĐU KUPCIMA

Za obrtnike i poduzetnike u ponudi su profesionalni proizvodi i širok spektar usluga. Cilj BAUHAUSA je olakšavanje posla profesionalcima. U ponudi će Vas razveseliti vrhunski asortiman robe s popustom pri kupnji većih količina, stručno savjetovanje od strane prodajnih savjetnika te ekskluzivan program usluga s komisioniranjem robe i uslugom dostave. Paket usluga za obrtnike i poduzetnike zaokružuju bonusi koje možete ostvariti putem PROFI CARD kartice. U sklopu webshopa nudi se dodatna usluga CLICK & COLLECT; Rezervirajte proizvode od kuće i uštedite vrijeme! Izaberite i rezervirajte proizvode online i preuzmite ih u BAUHAUS prodajnom centru po svom izboru kad Vam najviše odgovara. Proizvode možete platiti u webshopu prilikom rezervacije ili kasnije u prodajnom centru prilikom preuzimanja proizvoda. U ponudi firme BAUHAUS pronaći ćete gotovo isključivo proizvode poznatih proizvođača, a proizvodnja ekskluzivnih kvalitetnih marki naručuje se prema preciznim napucima.

ODGOVORNOST ZA ZAŠTITU OKOLIŠA

Bauhausov koncept ne čine isključivo dobre usluge, visoka kvaliteta i velik izbor proizvoda. Još jedan faktor dobiva sve važniju ulogu: održivo poslovanje. Stoga je vrlo važno da se proizvodi iz asortimana proizvode bez negativnog utjecaja na okoliš. Već duže vrijeme Bauhaus u ponudi drži isključivo certificirano tropsko drvo.

Ljetni namještaj s FSC certifikatom, povećanje ponude boja bez otapala i razrjeđivača te energetski učinkoviti građevni elementi predstavljaju samo najočitije primjere brojnih ekoloških proizvoda u asortimanu. Upravo zato kupci mogu mirne savjesti kupovati u BAUHAUSU: u svakoj skupini proizvoda nude se alternative koje su posebno ekološki prihvatljive.

Nastavi čitati

Gospodarstvo

Županija za proizvodne i uslužne djelatnosti daje potpore i do 100 tisuća kuna

Natječaj je otvoren do 30.rujna

Objavljeno

on

Zagrebačka županija raspisala je natječaj za dodjelu bespovratnih potpora subjektima malog gospodarstva koji se bave proizvodnim i uslužnim djelatnostima s ciljem jačanja konkurentnosti. Bespovratna sredstva u maksimalnom iznosu do 100 tisuća kuna dodjeljivat će za proizvodne djelatnosti i to za nabavu strojeva, alata i druge opreme potrebne za obavljanje djelatnosti. Za neproizvodne djelatnosti maksimalni iznos potpore iznosi do 40 tisusća kuna, a dodjeljivat će se za nabavu strojeva, alata i druge opreme potrebne za obavljanje djelatnosti, uređenje poslovnog prostora, nabavu informatičke opreme, izradu web stranica te nabavu vozila ili radnih strojeva za obavljanje djelatnosti.

– Važno je napomenuti kako se potpora odobrava samo za jednu vrstu namjene, a postotak s kojim Županija sufinancira projekte je do 40 posto ukupnog iznosa. Ukupan iznos koji ćemo osigurati za ovaj natječaj bit će do 8,5 milijuna kuna. Točan iznos će se definirati nakon što se svim prijaviteljima, koji su zadovoljili uvjete iz prethodnog natječaja vezanog uz potpore poduzetnicima pogođenim pandemijom COVID-19, dodjele sredstva te analize punjenja Proračuna – objasnili su iz Zagrebačke županije.

Naime, Županije je za potpore poduzetnicima čiji je rad bio obustavljen zbog pandemije Covid-19 osigurala 13 milijuna kuna.

– Nakon obrade pristiglih prijava procjenjujemo da ćemo utrošiti oko 4,5 milijuna kuna bespovratnih potpora poduzetnicima s osnove ovog natječaja. Sav novac koji ne bude utrošen za Covid-19 potpore, bespovratno će se dodjeljivati za razvoj poduzetništva i jačanje konkurentnosti u proizvodnim i neproizvodnim djelatnostima – izjavio je Damir Fašaić, ovlašten za obavljanje poslova pročelnika Upravnog odjela za gospodarstvo i fondove EU.

Nastavi čitati

Gospodarstvo

Vegora donosi detalje o potporama za očuvanje radnih mjesta i mikropoduzetnike

Rok za podnošenje je od 15. rujna do 15. listopada

Objavljeno

on

Hrvatski zavod za zapošljavanje je 7. rujna donio odluku o izmjenama i dopunama Uvjeta i načina korištenja sredstava za provođenje mjera aktivne politike zapošljavanja u 2020. godini. Primjena potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom i potpora za mikropoduzetnike nastavlja se i u razdoblju od rujna do prosinca.

Potpora za očuvanje radnih mjesta pogođenim koronavirusom uključuje sve djelatnosti kao i do sada, poput putničkog prijevoza, djelatnosti pružanja smještaja, pripreme hrane i pića,  event industriju… kojima je i nadalje omogućeno korištenje potpore do 4.000 kuna po radniku uz uvjet pada prihoda za najmanje 60 posto.

Potpora za mikropoduzetnike uključuje iznos do 2.000 kuna po radniku za poslodavce koji zapošljavaju do 10 radnika uz uvjet pada prihoda za najmanje 50 posto.

– Naglašavamo da će svi poslodavci po potrebi morati dokazati poteškoće u poslovanju, bez obzira na djelatnost. Rok za podnošenje je od 15. rujna do 15. listopada. Ukoliko trebate dodatne informacije ili pomoć u prijavi za mjere HZZ-a, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila na mjere@vegora.hr – istaknuli su iz Vegore.

Nastavi čitati

Reporter 396 - 27.08.2020.

Facebook

Izdvojeno