Povežite se s nama

Vijesti

Wolt je stigao u Veliku Goricu!

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića

Objavljeno

na

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

– Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu – ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Velike Gorice i Varaždina. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Velikoj Gorici. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

– Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Velika Gorica ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Velikoj Gorici zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima – rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se financijskih mjera tiče – svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije, plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.

Sport

Ljepša strana nogometa: Naš Vito i njegovi Vukovarci za Ivana Šćepinu

Nogometaši Vukovara 1991, na čelu sa svojim igračem i našim sugrađaninom Vitom Čaićem, poklonili su Ivanu Šćepini dresu svoga kluba s potpisima svih igrača

Objavljeno

na

Nogometaši Gorice i Vukovara u petak poslijepodne odigrali su prvu utakmicu 13. kola SuperSport HNL-a, podijelili su bodove u remiju 1-1, u utakmici kojoj je bilo i pljuvanja, i poništavanja golova, i prečki, i stativa…

A kad je sve bilo gotovo, cijeli ovaj događaj dobio je svoju lijepu priču. U glavnoj ulozi su dva naša dečka, dva nogometaša različitih sudbina. Vito Čaić, naime, Velikogoričanin je koji je prošle sezone igrao za Goricu, a trenutačno nosi dres Vukovara. Povratak kući, u svoj grad, iskoristio je za potez vrijedan divljenja.

“Danas smo na utakmici imali posebnog gosta – Ivana Šćepinu, čija je priča dirnula i podigla na noge cijelu Hrvatsku. Njegova snaga, osmijeh i ljubav prema nogometu podsjetili su nas da ovaj sport donosi svjetlo i u one najteže trenutke”, objavili su Vukovarci na svojim društvenim mrežama.

“Veliko hvala našem igraču golemog srca Viti Čaiću, koji je pokrenuo ovu predivnu inicijativu i pobrinuo se da Ivan kući ode s potpisanim personaliziranim dresom našeg kluba”, ostatak je objave.

Bravo za Vitu, bravo za Vukovarce, a Ivanu i ovom prilikom možemo samo poželjeti da se što bolje i brže oporavi od ozljeda koje je zadobio u velikoj nesreći prošloga ljeta.

Nastavite čitati

Sport

Ludi remi s Vukovarom: Stative, prečke, poništeni gol, crveni karton i – jedan bod!

Nogometaši Gorice odigrali su 1-1 s Vukovarom na otvaranju 13. kola SuperSport HNL-a. Gosti su poveli početkom nastavka, Gorica je izjednačila, a zatim i tražila mrvicu sreće za potpuni preokret. Sreće, međutim, nije bilo…

Objavljeno

na

Objavio/la

Samo četiri dana nakon važne i uvjerljive pobjede nad Lokomotivom, na naš Gradski stadion stigao je Vukovar. Neugodni Vukovar, momčad koja u posljednje vrijeme teško i rijetko gubi utakmice, ali sve je nekako bilo spremno za novu pobjedu. Tako bi, naime, bilo idealno završiti ovaj nogometni tjedan u našem gradu, u čije se središte, između dva nastupa Gorice, smjestila ona već opjevana pobjeda Kurilovca nad Istrom…

Međutim, ništa od toga. Nedostajalo je malo, poneki centimetar, malo sreće, ali i puno više energije od one koju su Goričani imali ovoga petka poslijepodne.

– Vidjelo se u prvom poluvremenu da smo igrali utakmicu prije samo četiri dana. Nismo imali energiju, nismo bili pravi – priznao je i trener Mario Carević nakon utakmice s nekoliko lica i s gomilom uzbuđenja.

Doduše, u tom prvom dijelu bilo je više strepnje nego uzbuđenja. Oslabljeni neigranjem četvorice igrača, ali i očito izvan pravog tonusa, Goričani su patili u prvih 45 minuta. Vukovar je u prvoj polovici utakmice bio bolja momčad, Vukovar je stvarao šanse, imao tri-četiri dobre situacije, a Gorica je zaprijetila svega jedanput. Dobivali su goste praktički sve duele, bili vidljivo agresivniji, svježiji, okomitiji.

– Mogli smo u tom prvom poluvremenu riješiti utakmicu, odvesti je u mirne vode – konstatirao je trener Vukovara Silvio Čabraja i nije bio daleko od istine.

Tih 0-0 na poluvremenu bio je jako dobar rezultat za umornu i sporu Goricu, koja nije nalikovala na onu Goricu iz pobjeda protiv Rudeša i Lokomotive. Budući da na klupi i nije imao previše opcija, Carević je na odmoru u svlačionici ostavio samo Fiolića, a uveo Bakića, usput i promijenio formaciju, pokušavajući dobiti što kvalitetniji odgovor od svojih igrača. Nažalost, dogodilo se upravo suprotno…

Gorica je u nastavak ušla prilikom Vrzića, dobrom i opasnom situacijom nakon samo malo više od pola minute, ali već pet minuta poslije Vukovar je poveo. Robin Gonzalez oteo je loptu na sredini terena, dao lijevo za Lovru Banovca, a on pronašao usamljenog Jakova Puljića u sredini. Iskusni napadač pospremio je loptu u mrežu, nakon čega je slijedila provjera zaleđa, koja je pokazala da je sve regularno. A radilo se o centimetrima, jer Banovec je bio na rubu zaleđa, ali ne i u njemu.

I tad je konačno živnula Gorica. Jurica Pršir imao je veliku priliku u 57. minuti, no otišlo je to iznad gola. Punih 15 minuta trebalo je čekati na novu opasnu situaciju pred golom gostiju, a tad je stigao i – gol Gorice! Ognjen Bakić odigrao je prema Medinu Gashiju, on je vratio u sredinu, a tamo je Filip Čuić pogodio za 1-1. A onda se javila VAR soba…

Provjera je trajala nestvarno dugo, više od sedam minuta, igrači su se gotovo ohladili, a konačna presuda glasila je – nema gola! Gashi je bio u zaleđu i gol je poništen, ništa od izjednačenja. I taman kad je igra trebala krenuti dalje, sudac Melnjak zatražio je još malo vremena. Nekoliko desetaka sekundi kasnije pokazao je da ide pogledati nešto na monitoru, pri čemu je malo kome na stadionu bilo jasno što gleda.

Vrativši se na teren, izvadio je iz džepa crveni karton i pokazao ga stoperu Vukovara Mariju Tadiću. Apsolutno zasluženo, jer u gužvi nakon gola Tadić je pljunuo Čuića (?!), a najčudnije u svemu bilo je to što se gostujući igrač čudio sučevoj odluci. Primitivizam je to koji je zaslužio ozbiljnu kaznu, koja bi trebala i uslijediti…

Vukovar je tako ostao s igračem manje, a Gorica je krenula u totalnu ofenzivu. Veliku, ogromnu priliku imao je Pršir u 82. minuti, ali pogodio je okvir gola, odnosno stativu. I ništa od izjednačenja.

Do njega je zato konačno došlo u 85. minuti, kad nije bilo ni zaleđa, ni stative, ni nesreće. Trontelj je poslao dugu loptu na Gashija, koji je nije primio idealno za sebe, ali jest za Antu Kavelja. Natrčao je mladi veznjak i sjajno pogodio u malu mrežicu za izjednačenje rezultata.

Međutim, Gorica je tražila i željela i više od toga. Bila je blizu u 90. minuti, kad je nakon ubacivanja iz kornera glavom pucao Čuić, a lopta je odsjela na prečki! U nastavku akciju, koju sekundu potom, glavom je pucao i Filipović, ali ovoga puta – stativa! Nevjerojatno…

Do kraja više nije Gorica uspjela ozbiljnije zaprijetiti, ostalo je tih 1-1, rezultat koji na kraju nije zadovoljio ni jedne ni druge. Vukovaru je pripao nešto veći dio utakmice, Goricu je samo mala doza sreće dijelila od pobjede, pa je možda ovako ispalo i najrealnije. Uzbudljivo, ludo, dramatično i bez pobjednika.

S tim jednim bodom Gorica će otići na reprezentativnu stanku, još se malo posložiti i presložiti, pa u prvoj sljedećoj utakmici na svom terenu dočekati Istru.

Nastavite čitati

Sport

‘Hvala svima, a sad… Zdenka, zmeti terasu, Bašo, najdi Čazmine gaće!’

Iz NK Kurilovca emotivnom su objavom zahvalili svima koji su im pomogli u pripremi povijesne utakmice, ali i svima koji su cijeli ovaj događaj učinili još važnijim, većim, ljepšim…

Objavljeno

na

Prolaze sati i dani, ali uživanje traje i dalje. Uživanje u pobjedi Kurilovca, koja je odjeknula puno šire i dalje od našega kraja. Reakcije su stizale praktički iz cijeloga svijeta, a NK Kurilovec nakratko je postao glavna priča u nacionalnim sportskim medijima. Zasluženo, s vrlo zasluženim povodom, što je na trenutak ili dva promijenilo život i igračima i ljudima iz kluba.

Međutim, svjesni da takvi trenuci ne potraju predugo u sportu, da života na staroj slavi nema, da nova utakmica stiže već u subotu, kad se od 14 sati igra protiv HAŠK-a, u klubu su odlučili na svoj način zaokružiti, zaključiti ovu priču. Na klupskim društvenim mrežama tako je u petak osvanula objava koju je potpisao predsjednik kluba Dražen Vujnović.

U njoj se nižu zahvale svima po redu, ali pronašlo se mjesta i za sitne duhovitosti, kao i za poneku uputu vrijednom društvu iz kluba. Jer Istra je prošlost, a pred nama je budućnost… Objavu prenosimo u cjelosti:

Želim iskreno zahvaliti svim akterima, prije svega svima onima na zelenom terenu, ali isto tako i svima onima izvan i uokolo njega, koji su na bilo koji način doprinijeli da naša povijesna kup utakmica protiv NK Istra 1961 protekne u vrlo korektnom i fair-play ozračju, uz vrlo dobru organizaciju same utakmice i još jednu potvrdu naše otvorenosti i gostoljubivosti spram svakog našeg sportskog rivala.

Hvala i našim malim, ali brojnim, vjernim i glasnim „red boysima“, navijačima iz naše NŠM, a nadasve svim medijima i portalima, lokalnim (City Radio, VGdanas, V’Gradu, Kronike Velike Gorice, Gorica.info) i širim (Sportske novosti, Večernji list, 24sata…), radio (HR2 , Otvoreni radio, Banovina…) i TV postajama (NOVA TV, RTL Danas…) na značajnom prostoru u udarnim emisijama posvećenom NK Kurilovec te Max Sportu na korektnoj i afirmativnoj prezentaciji uživo, kako našeg kluba, tako i same utakmice u kojoj smo postigli ovu povijesnu pobjedu.

Dakako, hvala i Ivici, Robiju i Filipu na „konkretnom“ sponzorstvu, kao i Danijelu i Matiji na izdašnim „materijalnim“ prilozima, koje su Fila i Robi pretvorili u roštiljske delicije.

U nemogućnosti da svim čestitarima diljem Lijepe naše, ali i izvan njenih granica (Švicarska, Njemačka, Australija…), a među njima i brojnim nogometnim klubovima, ponaosob zahvalimo na brojnim čestitkama i lijepim željama, koristim ovu prigodu da im iskreno zahvalimo na podršci i epitetima kojima su nas počastili.

Zbog svega toga jučer se bilo posebno lijepo osjećati pripadnikom i članom kluba koji je ostvario svoj najveći i uistinu povijesni sportski uspjeh, zahvaljujući kojem će se prvi puta od kad je nogometa u Hrvata, među 8 klubova četvrtzavršnice HR kupa naći dva kluba iz turopoljske metropole!!! Ima li ljepše i veće promidžbe za našu Veliku Goricu, kao grad sporta i mladih, uz to i grad u kojem se upravo gradi i raste novi dom hrvatskog reprezentativnog nogometa!? Stoga danas uz ove riječi zahvale u ime svih struktura NK Kurilovec (članova IO i NO, igrača, trenera i djelatnih osoba), izražavam neskriveni ponos što sam sve ovo doživio i proživio u poziciji predsjednika “najvećeg malog seoskog kluba” – NK Kurilovec!

Dragi prijatelji, navijači i kibici našeg kluba, poštovani pobornici „najveće i najljepše sporedne stvari na svijetu“, veliko vam hvala svima što ste naš klub i moju malenkost osobno barem na trenutak učinili „slavnim“, ali i nadasve, opravdano i dugoročno ponosnim!!!

No, kako smo svjesni da su trenuci slave ponekad varljivi i lako prolazni, to spuštamo loptu na zemlju i vraćamo se u svakodnevnu kolotečinu i realnost: Dečki, trening je v šest vur popoldan, idemo se loptati… Jura, povaljaj glavni i pomoćni teren… Bašo, pripravi one plave markirke i najdi Čazmine gaće… Zdenka, dojdi denes malo ranije i zmeti terasu… Robi, daj nam uplati nekakvu crkavicu ako Boga znaš… Ćiro, daj složi stol za partiju bele… Vidimo se, ajd bok i pozdrav svima!!!

S osobitim poštovanjem, iskrenom zahvalnošću i srdačnim pozdravom svim zaljubljenicima nogometne igre i ljudima dobre volje.

Predsjednik
Dražen Vujnović

Nastavite čitati

Sport

Gorica dobila peticu: Opet stigao Kalajžić, došao s motivom i s brkovima

Bivši igrač Cibone, Dubrave, Dubrovnika i Zaboka, uskoro 22-godišnji Filip Kalajžić, sa svojih će 208 centimetara i solidnim iskustvom s obzirom na godine biti od velike pomoći košarkašima Gorice

Objavljeno

na

Objavio/la

Pripreme za sezonu u tijeku u svijetu košarkaša Gorice počele su istog trenutka kad je završila prošla, jer puna dva mjeseca nastavili su dečki trenirati pod vodstvom neumornog trenera Damira Cicija Miljkovića, a u tom su razdoblju odrađene i prve probe, isprobana potencijalna pojačanja… Posljedično, ulazak u sezonu bio je fenomenalan, Goričani su osvojili regionalni Kup i plasirali se u glavni ždrijeb Kupa Krešimira Ćosića, a posljednji dodaci stižu ovih dana.

Prvo je u klub stigao Slavenov sin Niko Rimac, koji je došao na posudbu iz Dubrave, pa već i debitirao u uvjerljivoj pobjedi protiv Osijeka, da bi koji dan kasnije stiglo i drugo pojačanje. Naime, novi igrač Gorice postao je uskoro 22-godišnji centar Filip Kalajžić, koji će pojačati konkurenciju na poziciji “petice”, ali i donijeti dodatnu kvalitetu našoj momčadi. Krenulo je s po dvije pobjede i poraza, no dva nova igrača trebala bi osnažiti akcije Goričana u prvoligaškom društvu, odnosno u drugom rangu hrvatske košarke.

Za četiri dana Filip Kalajžić će proslaviti 22. rođendan, a to će učiniti kao igrač petoga kluba u svojoj karijeri. Sva četiri dosadašnja bili su premijerligaši, počevši od Cibone, u kojoj je ovaj rođeni Zagrepčanin napravio prve seniorske korake. Nakon odlaska iz redova “vukova”, a prije dolaska u redove velikogoričkih “bikova”, Kalajžić je bio igrač Dubrave i Dubrovnika, da bi ovu sezonu počeo u dresu Zaboka. Upisao je samo dva nastupa za klub iz Zagorja prije nego što je odlučio svoju priču nastaviti u Turopolju.

Visok je 208 centimetara, dobar je u igri leđima prema košu, a nisu loši ni brkovi s kojima je stigao u Goricu. Filip će biti drugi Kalajžić u Gorici, budući da i dalje pamtimo sjajne partije njegova prezimenjaka Mate, dojučerašnjeg suigrača u Zaboku. Pomoći će ovaj Kalajžić Kristijanu Šutalu u borbi s protivničkim centrima, a koliko će u tome biti uspješan prvi put ćemo doznati ovog vikenda, kad Gorica gostuje u Crikvenici.

Nastavite čitati

HOTNEWS

SANDA NA VRHU Najveća nagrada struke među 4 tisuće psihologa u Hrvatskoj!

INTERVJU : Gorička psihologinja je ponos grada – ima u rukama priznanje koje se dodjeljuje samo jednom psihologu godišnje.

Objavljeno

na

Objavio/la

Ona je ravnateljica Centra za djecu, mlade i obitelj Velika Gorica od osnutka 2003. godine, vrhunska psihologinja, mentorica, piše članke i publikacije, priručnike….popis je dugačak, baš kao i lista njenog doprinosa psihološkoj struci, zajednici u kojoj djeluje i radi, no posebno i kao medijska redakcija, ističemo njezinu pristupačnost. Naime…

Sanda Puljiz Vidović, prof. psihologije, uvijek je dostupna za najavu događanja, izjavu i pojašnjenje, suradnju, snimanje priloga, pomoć u potrazi za kontaktima svojih kolega za potrebe gostovanja u našim radijskim emisijama. Stoga nas je posebno razveselila vijest da je upravo ona dobitnica ovogodišnje nagrade Snježana Biga Friganović za 2024. godinu. 

Nazvali smo iz redakcije kako bi nam prepričala dojmove, jer ipak, ovo je Oskar psihologije! 

Foto: Privatni album Sande Puljiz Vidović

– Znači, Hrvatska psihološka komora jednom godišnje dodjeljuje nagradu Snježana Biga Friganović. To je nagrada koja se dodjeljuje za poseban doprinos organizaciji, radu i razvoju Hrvatske psihološke komore, unaprjeđenju statusa psihologa u društvu te razvoju i afirmaciji psihologijske djelatnosti. Znači, ova nagrada se daje ljudima, odnosno psiholozima za dugogodišnji stručni rad kojim se promiče i javno zagovaraju suvremene psihološke spoznaje i struka kroz komoru. Koliko je ta nagrada važna? Ja bih rekla da je to najveća nagrada koju psiholog dobije i to samo jedan psiholog godišnje! – ispričala je Sanda i navela činjenicu kako je u imenik Komore upisano otprilike četiri tisuće psihologa. 

S njene strane, kako je istaknula, za priznanje je zaslužan zapravo njezin dugogodišnji predani rad u Komori, ali i u drugim strukovnim organizacijama i povjerenstvima. 

Foto: Hrvatsko psihološko društvo

– Ipak od presudne je važnosti bio moj rad u lokalnoj zajednici, odnosno u Velikoj Gorici, kroz djelovanje Centra za djecu, mlade i obitelj, zaista posebne ustanove u Hrvatskoj, prve u takvom obliku. Evo struka je prepoznala taj rad u zajednici, a između ostalog, i zato što sam ja na čelu tima koji se predano bavi promoviranjem mentalnog zdravlja, prevencijom, preventivnim programima, edukacijama stručnjaka i tu su zapravo postavljeni visoki standardi, stručnost, profesionalnost te briga u pojedincu i cijeloj obitelji. 

No, Sanda ne štedi vrijeme ni na popularizaciju svoje struke u medijima, pisanje stručnih članaka u zbornicima i stručnim i znanstvenim časopisima, educiranje studenta na Filozofskom fakultetu na Odsjeku za psihologiju, zatim na Odjelu za psihologiju Hrvatskih studija. Ali, ni to nije kraj popisa…  

-Na Filozofskom fakultetu sam vanjski suradnik, a na Edukacijskoj rehabilitacijskom fakultetu na Odjelu za poremećaje u ponašanju sam gost predavač. Dakle, sudjelujem i u edukaciji studenta i evo, još bih htjela reći da je između ostalog uočen i moj rad za vrijeme pandemije i potresa, gdje sam pružala pomoć ljudima stradalima u potresu i u Velikoj Gorici, ali i šire preko telefona za psihološku pomoć, a koju je organizirala Komora. Iako je to za mene kao osobu bilo jako iscrpljujuće, jer sam i sama bila dosta pogođena događajima s pandemijom i potresima, taj rad u zajednici u tim teškim trenucima bio izuzetno važan. Tim više jer je upravo tada psihologija zaista prepoznata u široj javnosti i ja mislim da danas svi ljudi u našoj zemlji jako dobro znaju čemu služe psiholozi i čime se psiholozi bave – naglasila je Puljiz Vidović. 

Foto: Privatni album Sande Puljiz Vidović

Imati ovakav potencijal u Velikoj Gorici, vrijedno je divljenja i ponosa, jer zahvaljujući osobama poput Sande, naš grad je napredna zajednica koja uvijek stremi boljoj budućnosti. Primjerice, u Velikoj Gorici svaka obrazovna ustanova ima psihologa. 

– Nekad davno to nije bilo tako i moram reći da sam ponosna na tu činjenicu, kao i to da je Centar za djecu, mlade i obitelj Velika Gorica, osnovan 2003. godine sa 3 zaposlena, a sada nas je 9, dakle tri puta veći broj i to se vidi i u kvaliteti usluge koju pružamo, kao i u broju korisnika. Kad sam došla u Centar prije 23 godine trebalo je stvoriti instituciju koja nigdje nije postojala, nismo imali nikakav model, nikakve konkretne upute, dakle trebao si sa svojim timom, oformiti ekipu i onda stvarati instituciju koja je prepoznatljiva u lokalnoj zajednici i mi smo u tome uspjeli! – naglasila je Sanda, a što nije samo vidljivo po ovoj prestižnoj nagradi već i tijekom proslave 20 godina Centra prije dvije godine. 

-Tada smo zaista vidjeli da smo dobili podršku u lokalnoj zajednici od svih institucija. Puno je tu emocija, na početku je naravno teško, a sad je jedna velika sreća kad se osvrnem, kad vidim što smo sve napravili, posebno kad dobiješ ovakvu nagradu, to je stvarno kruna svega, ja bih rekla. Tako da se još jednom zahvaljujem Hrvatskoj psihološkoj komori da je prepoznala moj rad u zajednici, hvala i drugim kolegama iz struke i naravno Gradu Velikoj Gorici te njegovim djelatnicima s kojima surađujemo. Zahvalna sam i ljudima u Velikoj Gorici, našim korisnicima, suradnicima, zapravo svima jer ne bih htjela nekog preskočiti i zaboraviti… I medijima koji nas zaista prate naš rad. Evo, jako je puno emocija, puno sreće i ponosa, jer koliko je na početku bilo teško krčiti svoj put, toliko je sada ovo velika sreća – završila je naš razgovor Sanda. 

Sanda i Arijana Mataga Tintor, viša savjetnica specijalistica za predškolski odgoj, djecu i mlade Grada Velike Gorice. Foto: Privatni album Sande Puljiz Vidović

Naša redakcija City radija, Cityportala i mjesečnika Reporter zahvaljuje joj na izuzetnoj suradnji, komunikaciji i prijateljskom pristupu, uz poruku – nagrada je otišla u prave ruke!  

  • Dodajmo, Hrvatsko psihološko društvo Sandi Puljiz Vidović je 2013. godine dodijelilo Društveno priznanje „Marulić: Fiat Psychologia“ za osobito vrijedan doprinos razvitku i promicanju hrvatske primijenjene psihologije, a iste godine dobila je i nagradu Grada Velike Gorice Franjo pl. Lučić. Također, da je istaknuta stručnjakinja još 2019. godine prepoznala je Hrvatska psihološka komora koja joj je tada dodijelila zahvalnicu za dugogodišnji doprinos razvoju struke. 

Nastavite čitati

Reporter 454 - 23.10.2025.

Facebook

Izdvojeno