Povežite se s nama

Vijesti

Interview Zoran Mrvoš: O velikom povratku na modnu scenu, reviji pod zvijezdama u slavnoj kuriji i prvom goričkom Showroomu

Ekskluzivno pogledajte i dio Mrvoševe kolekcije, a direktorica TZ Zagrebačke županije, Ivana Alilović, nam je otkrila i dosad nepoznate detalje o svemu što vas očekuje večeras u sklopu festivala Via Vino na bajkovitoj lokaciji kurije Modić Bedeković.

Objavljeno

na

U bajkovitom okruženju drvene turopoljske ljepotice, kurije Modić Bedeković, ova će subotnja večer zasigurno ostati upamćena. Od 18 sati počinje posebna rosé večer festivala Via Vino, gdje će umjetnost, glazba, moda i vino doživjeti nezaboravan spoj u modnoj reviji poznatog hrvatskog dizajnera, Zorana Mrvoša, pod zvjezdanim nebom i uz kulisu kurije u Donjoj Lomnici.

Svojevrsno je to i zatvaranje jedne modne trilogije, kako nam je sam dizajner rekao, jer upravo je prije mjesec dana na istoj lokaciji Mrvoš započeo svoj veliki come back na scenu snimanjem modne kampanje za novu kolekciju, a to je bio i početak suradnje s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, koja je ovime pokazala izuzetnu inovativnost pri promociji jedne destinacije.

Foto: PROMO/Zoran Mrvoš kampanja/kolekcija jesen-zima 2023.g

Foto: Sestre blizanke Vilma i Milka Bedeković kao inspiracija nove kolekcije Zorana Mrvoša

Drugi dio Mrvoševe modne trilogije dogodio se prošlog utorka, 26.rujna, na modnoj reviji u zagrebačkom Family Mallu, za koju se danima tražila pozivnica više, gdje je predstavio svoju kolekciju za jesen/zimu 2023., koja je bila i njegova prva modna revija nakon gotovo deset godina. Uoči večerašnjeg eventa popričali smo s njim o dojmovima nakon velikog povratka na scenu, njegovoj kolekciji, te otvaranju Showrooma u centru Velike Gorice, koji s radom počinje idućeg tjedna.

– Meni još uvijek nije jasno što se dogodilo, još mi je sve friško, gledam društvene mreže kako ‘gore’, Instragram ‘gori’ i nisam još potpuno svjestan svega. Prošlo je stvarno dugo vremena, devet, deset godina, naravno ‘plivam’ ja i dalje u tome, to je poput vožnje biciklom, nije bilo grešaka. Ali dogodilo se nešto što se ne događa, osim na koncertima, da me publika zvala na bis! Znači, revija je završila, pljesak, nakloniš se publici i izašao sam van, kad me zovu da se vratim i suradnica mi kaže kako traže da se vratim na bis! Kakav bis, pa nismo na koncertu, stvarno odlične reakcije. Nisam to očekivao, jer to zbilja nije kod nas uobičajeno da dizajneri izlaze van na bis – sasvim iskreno nam je otkrio Zoran Mrvoš.

Foto: PROMO/Zoran Mrvoš kampanja/kolekcija jesen-zima 2023.g

Povratničkom kolekcijom dizajner je pokazao kako ostaje vjeran svom autentičnom potpisu – savršeni krojevi, crno-bijeli minimalizam, multifunkcionalna i bezvremenska odjeća. Ili kako on to i sam često ističe – za žene koje ne robuju trendovima.

– Na reviji je bilo oko 35 izlaza, to su total lookovi. Ono što mene strahovito živcira je kad se najavljuje ‘taj i taj’ je predstavio novu kolekciju, a u stvari predstavljeno je 15 haljina, to nije kolekcija, jer ona se sastoji od svih odjevnih predmeta, od kaputa, sakoa, hlača, haljina, tunika, košulja, topova, to je ono što sam ja predstavio. Inspiracija mi je uvijek ista – žene sa stavom. Upravo zato sam i snimao modnu kampanju u kuriji Modić-Bedeković, sestre Vilma i Milka su me inspirirale u bijelim košuljama, koje strašno volim. I njihova rekonstruirana fotografija nosi cijelu kampanju – kaže.

Foto: PROMO/Zoran Mrvoš kampanja/kolekcija jesen-zima 2023.g

Ono što će zasigurno oduševiti Velikogoričanke je vijest kako će već od idućeg tjedna u centru našeg grada Mrvoš otvoriti i svoj Showroom, na adresi Zagrebačka 19 (s dvorišne strane).

– Otvaram taj prostor upravo ovdje, jer nisam htio Zagreb iz nekoliko razloga. Prvo, zašto bi sve bilo u Zagrebu? Ajmo malo dislocirati. Drugo je i neka moja komocija, jer zadnjih par godina kako sam odselio iz Zagreba živim u mjestu na rubu Turopolja. Koncept Showrooma je takav da ću raditi ‘jedan na jedan’ , po mjeri, po narudžbama, vrlo personalizirano. To ne znači da očekujem klijentelu sa slikama iz novina, to neću raditi. Imam svoju kolekciju, i te modele ću raditi po narudžbama s malim preinakama prilagođenima osobi. Svi dogovori će biti putem telefona, a informacije se mogu naći na mom Instragramu i Facebooku – otkrio nam je Mrvoš.

Foto: PROMO/Zoran Mrvoš kampanja/kolekcija jesen-zima 2023.g

Ističe kako je prostor, baš poput njegove kolekcije, uređen minimalistički, a ujedno poziva sve buduće klijentice da se jave bez ikakve bojazni.

– Moram napomenuti da mi dizajneri nismo nekakve veličine, jer imam osjećaj da se često te, pod navodnicima obične žene, boje uopće nas kontaktirati. Slobodno se javite, normalni smo i pristupačni ljudi, i apsolutno su svi dobrodošli. Razumijem i bojazan zbog možda cijene, ali daleko smo mi od razvikanih brendova, to su nekakve srednje cijene. No, to je ipak i personalizirano, prilagođeno, posvećeno vrijeme, a i vrijeme košta, kao i znanje i iskustvo. Ne grizem, haha – poručuje dizajner.

Foto: PROMO/Zoran Mrvoš kampanja/kolekcija jesen-zima 2023.g

Dodajemo – daleko od toga. Osim što je izuzetno pristupačan i otvoren, ujedno je pokazao i svoje veliko srce, jer njegova je modna revija označila i početak nove humanitarne akcije udruge ‘Nismo same’. Upravo u suradnji sa Zoranom Mrvošem nova humanitarka, pod nazivom ‘Nije sve crno-bijelo’ traje do 31. listopada, a tuniku koju je za potrebe akcije dizajnirao možete kupiti  OVDJE. Podsjećamo, ovim akcijama se prikupljaju sredstva za projekt besplatnog taksi prijevoza na kemoterapiju žena oboljelih od raka koje se liječe u zagrebačkim bolnicama.

Foto: PROMO/Zoran Mrvoš kampanja/kolekcija jesen-zima 2023.g

A završetak ove turopoljske trilogije upravo je večeras u kuriji Modić Bedeković, gdje će biti prikazan manji dio njegove nove kolekcije, a kako će to izgledati otkrila nam je direktorica TZ Zagrebačke županije, Ivana Alilović.

– Po prvi puta vanjska kulisa će biti sama kurija, a veliki roza tepih će se prostirati od ulaza u kuriju, gdje će modeli izlaziti na tu posebnu modnu pistu. Pripremili smo i posebne menije, u modernijem formatu – mini-burgeri ‘Milka i Vilma’ isključivo s potpisom našeg podneblja iz radionice restorana ‘The Kurija’, a restoran ‘Chop Old House’ je zadužen za pripremu i serviranje. Ovo je ženska večer, a prvi put nam se pridružio i tako veliki modni kreator na što smo kao turistička zajednica jako ponosni, jer znamo koliko je važno biti inovativniji i prikazivati drugačije priče. No, možda i nije toliko poznato, baš u kuriji Modić Bedeković postoji vinski podrum, a obiteljski vinograd je bio u Kostanjevcu. Tako da je vinska tradicija i kultura i u Turopolju jako poznata, pa smo htjeli napraviti iskorak i u tom smislu – otkrila nam je direktorica Alilović.

Osim modnih i gastro novosti, početak eventa će pružiti i jednu drugačiju izvedbu popularnih Jana, a u sklopu modne revije pod zvijezdama nastupit će i Meritasice.

– Modele će uređivati naši lokalne vizažistice i frizerke, Jelena Veselić i Nika Stepanić, tako da imamo našu turopoljsku priču i  čitav ovaj event je jedna počast našim ženama i feminizmu – poručuje završno direktorica TZ Zagrebačke županije, Ivana Alilović.

Foto: Sve je spremno za posebnu večer pod zvijezdama uz roze i modnu reviju/TZZŽ

Sport

Gorica na telki: Puno je toga Charlton proživio, ali ovakvo nešto još nije…

Nogometaši Gorice u subotu u 12 sati igrat će protiv Charlton Athletica, kluba sa 120 godina tradicije koji se prošle sezone uspio vratiti u Championship. Sve to moći će se pratiti u izravnom prijenosu…

Objavljeno

na

Objavio/la

Osnovan u jugoistočnom Londonu još 1905., prije punih 120 godina, Charlton Athletic u svojoj je povijesti prošao puno toga. Navijači su svojim rukama 1919. izgradili stadion The Valley, za čiju su se obnovu 1990. izborili tako što su – osnovali političku stranku! Godinama su igrali u Premiershipu, još puno češće od toga u nižim ligama, kroz njihovu je svlačionicu prošao cijeli niz zapamćenih igrača kao što su Mark Kinsella, Scott Parker, Darren Bent, Scott Carson, Diego Poyet…

Puno pamtljivih trenutaka, ljudi i događaja, ali i jedna značajna mana u svemu tome; Charlton Athletic, naime, nikad u svojoj povijesti nije igrao protiv Gorice! E, pa u subotu će igrati…

Dogodit će se to u Kranjskoj Gori, utakmica će krenuti od 12 sati, a izravno će je prenositi MaxSport. Goričani će tako pred očima cjelokupne javnosti pokazati što može protiv kluba koji se prošle sezone kroz play-off vratio u Championship, drugi rang engleskog nogometa, kojeg je 2000. godine i osvojio, ušavši tako u Premiership, u kojem se zadržao sljedećih sedam godina.

Danas je Charlton u nekom drugom điru, u pokušaju da se vrati tamo gdje je bio početkom ovog stoljeća, a to će pokušati izvesti Nathan Jones, Velšanin koji sjedi na klupi ovoga kluba. Imena njegovih igrača, pa čak i onih najboljih, neće previše značiti bilo kome iz šire hrvatske nogometne javnosti, a i ona uža malo zna o tipovima kao što su belgijski golman Thomas Kaminski, braniči Joe Rankin-Costello i Reece Burke, irski veznjak Conor Coventry ili Amari’i Bell, lijevi bek s Jamajke…

Naravno, ni Englezima apsolutno ništa u životu ne znače imena poput Jurice Pršira, Ivana Fiolića ili Ante Ercega, pa će vrlo zanimljivo biti vidjeti o kakvom se ovdje odnosu snaga radi. I koliko će Gorica moći parirati, odnosno nametnuti se jednom ovakvom protivniku. Carević je želio ozbiljne protivnike u pripremama, dobio je sudare sa Šahtarom iz Donjecka i ovaj sa Charltonom, no jedan je ipak otpao.

Znalo se to već neko vrijeme, ali sad je i službeno potvrđeno da Gorica u svom sljedećem pripremnom izazovu neće ići na egipatski Pyramids, prvaka Afrike, nego na slovenskog drugoligaša Iliriju.

Ali, naravno, prvo se treba posvetiti Charltonu. Točnije, samima sebi u ogled sa Charltonom. Subota, 12 sati, MaxSport…

Nastavite čitati

Sport

Filipović i službeno osmo pojačanje: ‘Hvala Gorici što je vjerovala u mene’

Već danima najavljivani Jakov Filipović (32) i službeno je postao novi igrač Gorice nakon što je potpisao ugovor do 2027. godine. Prvi put ćemo ga u dresu s brojem 4 vidjeti već u subotu od podne

Objavljeno

na

Objavio/la

Šarmantan osmijeh, krajnje neobična frizura i samo nešto manje neobična brada stigli su u HNK Goricu u liku Jakova Filipovića. Naravno, došla je skupa s 32-godišnjim stoperom u goričku svlačionicu i značajna doza iskustva i kvalitete, a brojke kažu da je Filipović osmo pojačanje Gorice ovoga ljeta. Osmo i najzvučnije.

Igrač Gorice u petak poslijepodne i službeno je postao danima najavljivani branič koji je u svom nogometnom životopisu upisao Osijekovu školu nogometa, a zatim i epizode u BSK, Cibaliji, Inter Zaprešiću, Lokerenu, BATE Borisovu i na kraju Beverenu. Proljeće je proveo kao slobodan igrač, a u Goricu je stigao još prije nekoliko dana. Točnije, stigao je u Kranjsku Goru, gdje se momčad trenera Marija Carevića priprema za zahtjevno otvaranje nove sezone.

– Sretan sam i zahvalan Gorici na ukazanom povjerenju. Već se osjećam odlično ovdje, dečki su me prihvatili na najbolji mogući način. Zajedno smo već par dana, naporno treniramo i pripremamo se za novu sezonu u kojoj moramo davati svoj maksimum, a siguran sam da onda ni rezultati neće izostati – rekao je Filipović u svojoj prvoj izjavi kao igrač Gorice.

O svim specifičnostima njegova životnog i nogometnog puta već smo pisali, riječ je o igraču koji je 2017. godine upisao tri nastupa za “šarenu” reprezentaciju Hrvatske, o momku kojeg su svojedobno smatrali ponajboljim stoperom HNL-a, a svi u Gorici nadaju se da će u sljedeće dvije sezone, koliko će mu trajati ugovor, biti barem na približnoj razini.

Zadužio je Jakov Filipović dres s brojem 4, kojeg je donedavno nosio Matthew Steenvoorden, a Gorici će puno moći pomoći već u od utakmice sa Charltonom u subotu u podne. Stefan Perić se polako vraća, Filipović se priključio, Leš je standardan, a to će reći da Gorici sad nedostaju “samo” još jedan ili dva stopera, jer Carević namjerava igrati s trojicom u zadnjoj liniji, a za to je uz kvalitetu potrebna i kvantiteta.

U svakom slučaju, Gorica je dobila potencijalno veliko pojačanje, i na terenu i izvan njega.

Nastavite čitati

Vijesti

U Turopolju našli rješenje: Zatvara se trgovina, ali kruh stiže u mjesto!

Budući da od ponedjeljak Turopolje više neće imati svoju jedinu trgovinu, u Mjesnom odboru su se aktivirali i pronašli rješenje za prvu ruku

Objavljeno

na

Veliku pozornost izazvala je objava kako se u naselju Turopolje 21. srpnja zatvara jedina trgovina. Dok se nešto po tom pitanju ne promjeni, dok se ne nađe netko tko će na dobro poznatoj lokaciji ponovno otvoriti trgovinu s mještovitom robom, u tamošnjem Mjesnom odboru pokušavaju pronaći rješenje.

O onome što su za prvu ruku uspjeli smisliti i organizirati obavijestili su i svoje mještane

“Nakon iznenadne vijesti o zatvaranju (nadamo se privremenom) jedine trgovine u Turopolju, Mjesni odbor stupio je u kontakt s pekarnom Bibi iz Starog Čiča i dogovorio da će njihovo vozilo od utorka 22.srpnja voziti i prodavati kruh i peciva u Turopolju.

Okvirno vrijeme zasad je 8:15 min kod trgovine, te nakon toga duž ulice Drage Lučana prema Rakitovcu. Detaljnije vrijeme i mjesta prodaje slijedeći tjedan kad započne s razvoženjem.

Molimo sve korisnike društvene mreže da obavijeste svoje (prvenstveno starije) susjede, prijatelje i ine koji se ne koriste ovim tehnologijama o gore navedenom stanju”, stoji u objavi.

Sve pohvale, naravno, za inicijativu ljudi koji vode Mjesni odbor, uz nadu da će ovakvo stanje što kraće potrajati…

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Velikogorička tvrtka od otpada stvorila proizvod koji će puno toga promijeniti

Tvrtka smještena u velikogoričkoj ulici Fausta Vrančića jedna je od vodećih u Europi po pitanju proizvodnje ambalaže, a sad je iz Modepacka stiglo i rješenje koje bi moglo preoblikovati cijelu ovu industriju

Objavljeno

na

Lignin je, kaže definicija, složen organski polimer koji se nalazi u staničnim stijenkama biljaka, osobito u drvenastim biljkama, odnosno jedan od glavnih sastojaka biljnih staničnih stijenki, uz celulozu i hemicelulozu, te igra ključnu ulogu u mehaničkoj čvrstoći, vodootpornosti i zaštiti biljaka.

Lignin je, osim što je sve to iz definicije, povijesno gledano i otpad u šumarstvu i poljoprivredi, ali velikogorička tvrtka Modepack to je promijenila. I lansirala Lignin eCommerce vrećice, inovativan proizvod koji bi mogao preoblikovati industriju ambalaže.

– Taj je proizvod izrađen kombinacijom jednog od najzanemarenijih prirodnih materijala i reciklirane prikupljene plastike – kaže predsjednik Uprave ove tvrtke Jure Širić u razgovoru za portal Lidermedia.

Modepack, koji već nekoliko godina posluje u našem gradu, među vodećim je europskim proizvođačima ambalaže za eCommerce i kurirske službe, a u tvrtki smatraju da ove vrećice predstavljaju održivu alternativu i promjenu paradigme u znanosti o materijalima. Lignin se tako sad koristi za stvaranje visokoučinkovite, održive ambalaže.

– Zahvaljujući nedavnim dostignućima u razvoju biomaterijala iz švedske tvrtke Lignin Industries AB, Modepack je razvio eCommerce vrećicu koja spaja čvrstoću i ekološku odgovornost. Ovo nije samo još jedan ekološki prihvatljiv proizvod, riječ je o prekretnici prema zelenijoj budućnosti – kaže Širić za Lidermedia.

Ova inovativna kombinacija smanjuje emisije CO₂ za čak 60 do 70 posto u usporedbi s konvencionalnim vrećicama od plastike.

– S obzirom na sve jače regulatorne pritiske i rastuću potražnju potrošača za ekološkim rješenjima, takve vrećice odgovaraju na potrebe poduzeća koja žele poslovati održivo, a da pri tome ne žrtvuju funkcionalnost. Otporne na vlagu i iznimno izdržljive, idealne su za internetske trgovce i kurirske službe koji žele poboljšati svoju ekološku odgovornost i pružiti vrhunsko korisničko iskustvo – zaključio je Širić.

Nastavite čitati

Vijesti

Ministarstvo upozorava, pojavila se lažna stranica e-Građani! Cilj je krađa podataka

Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije izdalo je upozorenje građanima zbog pojave lažnih internetskih stranica koje imitiraju sustav e-Građani.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Pixabay.com

Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije izdalo je hitno upozorenje građanima o pojavi lažnih internetskih stranica koje se izgledaju kao sustav e-Građani. Cilj ovih podvala je krađa osobnih podataka građana. Prevaranti koriste uvjerljive kopije službene platforme kako bi naveli neoprezne korisnike da unesu svoja korisnička imena, lozinke i druge osjetljive informacije, uključujući podatke s osobnih iskaznica. Stoga je ključno biti iznimno oprezan i provjeriti svaku poveznicu prije bilo kakvog unosa podataka.

Iako ove lažne stranice mogu izgledati gotovo identično originalu, Ministarstvo naglašava da postoji samo jedna službena adresa sustava e-Građani, a ona je www.gov.hr. Svaka druga adresa koja se predstavlja kao portal e-Građani je lažna i predstavlja direktnu prijetnju vašoj sigurnosti.

“Podsjećamo, sustav e-Građani nikada ne traži osobne podatke putem elektroničke pošte, SMS poruka ili neslužbenih internetskih stranica”, poručuju iz Ministarstva.

Kako biste se zaštitili od internetskih prevara, uvijek budite sumnjičavi prema neočekivanim zahtjevima za osobnim podacima, bez obzira na to koliko uvjerljivo izgledali. Prije unosa bilo kakvih podataka, uvijek provjerite URL adresu u svom pregledniku.

Nastavite čitati

Reporter 450 - 26.06.2025.

Facebook

Izdvojeno