Povežite se s nama

Gospodarstvo

FOTO Velikogoričani pohrlili u shopping! Otvoren retail park STOP SHOP

Novi STOP SHOP ima 12 trgovina i caffe bar, a sa svojih nešto više od 8,500 m2 i bogatom ponudom zakupaca zadovoljit će potrebe svih posjetitelja

Objavljeno

na

U Velikoj Gorici je svečano otvoren maloprodajni lanac STOP SHOP koji kroz svoju raznoliku ponudu objedinjuje kvalitetu i pristupačnost na jednom mjestu. Šesti hrvatski STOP SHOP otvoren je u šestom najnaseljenijem gradu u Hrvatskoj te je tako i Velika Gorica nakon Osijeka, Valpova, Ludbrega, Našica i Kaštel Sućurca dobila svoju maloprodajnu shopping oazu. Novi STOP SHOP ima 12 trgovina i caffe bar, a sa svojih nešto više od 8,500 m2 i bogatom ponudom zakupaca zadovoljit će potrebe svih posjetitelja. Artikli široke namjene – odjeća, obuća, kućne potrepštine, oprema za djecu, artikli za kućne ljubimce, samo su dio asortimana koji kupce očekuje u novom STOP SHOP-u. Osim gradonačelnika Grada Velike Gorice, Krešimira Ačkara, svečanom otvorenju prisustvovao je i gospodin Joško Piteša, predstavnik STOP SHOP-a za Hrvatsku, kao i predstavnici zakupaca te brojni gosti i kupci koje je povodom otvorenja dočekao niz pogodnosti i zabavnih aktivnosti za najmlađe. Svečano otvorenje prigodno su uveličali i Turopoljski banderijalci te Folklorni ansambl Turopolje.

27.10.2022. – Velika Gorica – Otvorenje STOP SHOP Velika Gorica – foto: Fulir studio

– Iznimno mi je zadovoljstvo što smo upravo u Velikoj Gorici otvorili do sada najveći STOP SHOP u Hrvatskoj. Istaknuo bih i simboliku vezanu uz ovaj maloprodajni park, koji je šesti u Hrvatskoj koji otvara naš brend, a sama Velika Gorica je upravo šesti najmnogoljudniji hrvatski grad. Dobra prometna povezanost te veliki parkirališni prostor karakteristike su i našeg novog STOP SHOP-a Velika Gorica, kao i ostalih maloprodajnih parkova našeg brenda. Naša usmjerenost je jasna – štedljivi, pametni kupci koji cijene pristupačnost i praktičnost, a koji će u okviru ponude naših zakupaca moći pronaći proizvode najrazličitije namjene. I ovaj je STOP SHOP maloprodajni park, kao i ostalih pet koji se nalaze u Hrvatskoj, lociran na odličnoj poziciji te se do njega lako dolazi iz svih dijelova grada Velike Gorice, ali i okolnih mjesta. Uvjeren sam kako će stanovnici Velike Gorice u novom trgovačkom središtu svog grada moći pronaći sve potrebno za sebe, svoje najmilije i svoj dom –  istaknuo je Joško Piteša, Country Manager Operations za Hrvatsku, STOP SHOP.

27.10.2022. – Velika Gorica – Otvorenje STOP SHOP retail parka u Velikoj Gorici – foto: Petra Škrinjarić/Cityportal.hr

STOP SHOP je poznati brend maloprodajnih parkova koji predstavlja jasnu alternativu prenatrpanim, često skupim trgovačkim centrima u gradu. Riječ je o maloprodajnim parkovima koji uključuju privlačne i praktične brendove, a usredotočeni su na gradove srednje veličine. STOP SHOP Velika Gorica nalazi se u zapadnom dijelu grada, u Ulici kneza Ljudevita Posavskog 47, a od samog je centra udaljen svega 1,5 kilometara. Osim prepoznatljive arhitekture, ugostiteljskog objekta, zelenih površina i igrališta, STOP SHOP Velika Gorica kupcima nudi mogućnost kupovine u sljedećim trgovinama: KiK, Posteljina.hr, Plodine, Pepco, NKD, Deichmann, Sinsay, Optika Anda, New Yorker, DM, ZOO City i Hervis, kao i opuštanje u caffe baru YES.

27.10.2022. – Velika Gorica – Otvorenje STOP SHOP Velika Gorica – foto: Fulir studio

– Dragi moji Velikogoričani, dragi prijatelju Joško, poštovani predstavnici STOP SHOP-a, ovdje danas uistinu imamo sadržaj kakav u našem gradu još nismo imali. Iz tog razloga se zahvaljujem svim predstavnicima STOP SHOP-a što su odabrali upravo naš grad za ovakvu investiciju. Sjećamo se svi kako je ovaj dio grada izgledao do unazad godinu dana, a kako lijepo on danas ovdje izgleda. Po posjećenosti, usudio bih se reći da je ovo otvorenje bilo pun pogodak. Nadam se i dalje, gospodine Joško Piteša i cijenjeni predstavnici STOP SHOP-a, dobroj i plodonosnoj suradnji za dobrobit svih naših sugrađana. Svima vam želim dobru i lijepu zabavu danas i želim da ovaj STOP SHOP maloprodajni park služi svima nama kako bi kvaliteta života u našoj Velikoj Gorici bila onakva kakvu zaslužujete, a to je ona na najvišem nivou –  povodom službenog otvorenja je istaknuo gradonačelnik Grada Velike Gorice, Krešimir Ačkar.

27.10.2022. – Velika Gorica – Otvorenje STOP SHOP retail parka u Velikoj Gorici – foto: Petra Škrinjarić/Cityportal.hr

Ovakav koncept maloprodajnih parkova privlači praktične lokalne dobavljače, a kupcima daje dovoljno vremena za uživanje u opuštenom iskustvu pristupačne kupovine, kao i obavljanju drugih svakodnevnih aktivnosti. STOP SHOP je na hrvatsko tržište ušao krajem 2018. godine i od tada ne prestaje širiti svoje poslovanje. Analize tržišta pokazale su potrebu za otvaranjem više od 20 dodatnih STOP SHOP lokacija u Hrvatskoj s ciljem donošenja pristupačne ponude prilagođene svim dobnim skupinama u manjim mjestima te otvaranja novih radnih mjesta za lokalno stanovništvo. STOP SHOP Velika Gorica najveći je maloprodajni park ovog brenda u Hrvatskoj, a do kraja godine u planu je otvorenje još jednog parka, onog u Gospiću.

Gospodarstvo

Podaci Eurostata – Hrvati plaćaju skuplje namirnice, ali troše manje na energente

Inflacija bi prema analitičarima mogla usporiti do kraja godine.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Jakub Zerdzicki/pexels.com

Hrana u Hrvatskoj u prosjeku je 3,7 % skuplja nego u Europskoj uniji, pokazuju podaci Eurostata. Iako su 2021. cijene hrane i bezalkoholnih pića bile 5 % niže od europskog prosjeka, u međuvremenu je došlo do porasta koji Hrvatsku sada svrstava među skuplje članice Unije, prenosi Poslovni.hr. Niže cijene hrane bilježe zemlje poput Njemačke, Italije, Nizozemske, Španjolske i Slovenije.

Suprotan trend bilježe energenti. Cijene energije za kućanstva u Hrvatskoj lani su bile na 55 % prosjeka Europske unije, što znači da su bile oko 45 % niže od prosjeka. I nakon novog, postupnog smanjenja državnih subvencija, energenti bi trebali ostati približno 40 % ispod razine cijena u Uniji.

Inflacija u Hrvatskoj u kolovozu je iznosila 4,1 % prema nacionalnom indeksu potrošačkih cijena, odnosno 4,6 % prema harmoniziranom indeksu koji se koristi u usporedbama unutar EU. Prosječna inflacija u Europskoj uniji u istom je razdoblju bila 2 %. Glavni pokretači rasta cijena u Hrvatskoj ostaju hrana i usluge, koje zajedno čine oko 90 % ukupnog povećanja troškova života.

Analitičari očekuju da bi u posljednjem kvartalu godine inflacija mogla usporiti zbog učinka tzv. baznog razdoblja i slabije domaće potražnje. Dodatno, značajna konvergencija cijena prema europskom prosjeku u proteklim godinama mogla bi ublažiti daljnje pritiske na rast.

Uz hranu, skuplje su i druge kategorije potrošnje. Potrošačka elektronika u Hrvatskoj stoji 10,7 % više od prosjeka EU, a komunikacijske usluge 11 % više. Restorani i hoteli cjenovno su još nešto ispod prosjeka Unije, ali se posljednjih godina brzo približavaju toj razini i sada zaostaju tek četiri do 5 %.

Cijene energenata na tržištu već neko vrijeme pokazuju stabilizaciju, a postupno ukidanje državnih potpora provodit će se u dva koraka – prvi počinje sada, a učinak će se vidjeti krajem godine. Vlada i dalje zadržava mjere za najranjivije skupine, dok se za ostala kućanstva očekuje blago povećanje računa za struju i plin. U tri godine iznadprosječne inflacije Hrvatska je došla na 76,3 % prosjeka EU po općoj razini cijena dobara i usluga za potrošnju kućanstava, dok je 2021. bila na oko 71 %.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Obrtnička komora Zagreb nagradila najbolje obrtnike! “Nema gospodarstva bez jakog obrtništva”

Obrtništvo u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji nastavlja rasti.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Zagrebačka županija

Obrtnička komora Zagreb obilježila je svoj Dan dodjelom priznanja obrtnicima s područja Zagreba i Zagrebačke županije te institucijama i pojedincima koji doprinose razvoju obrtništva. Najvišu nagradu “Zlatna statua” dobio je Rajko Tomić, vlasnik obrta EMP USLUGE iz Udruženja obrtnika Ivanić-Grad. Svečanost su pratili predstavnici lokalne i državne vlasti, uključujući zamjenika župana Ervina Kolareca i državnog tajnika Ivu Milatića.

Kolarec je istaknuo iznimne rezultate obrtnika. “Zagrebačka županija značajna sredstva može ulagati u infrastrukturu, zdravstvo, poljoprivredu, školstvo i društvo općenito, ali i dio toga vratiti poduzetnicima kroz bespovratne potpore i ulaganje u poduzetničke zone”.

Foto: Zagrebačka županija

Uz “Zlatnu statuu”, dodijeljene su i druge nagrade. “Zlatnu plaketu” dobio je Boris Mužek (UO Velika Gorica), dok je nagrada “Zlatni krug” pripala Gradu Ivanić-Gradu, Ankici Torbar (UO Jastrebarsko) i Dariu Frangenu (UO Velika Gorica). Obrtnici Josip Badrov, Božica Predavec i Bruno Kovačić nagrađeni su “Zlatnom diplomom”, a “Srebrnom diplomom” pohvaljeni su Ivo Kesedžić, Anica Vrbnjak, Sanja Kozlina, Ivica Panjkrc, Damir Pustaj i Željkica Mirt.

Mladi obrtnici koji pokazuju potencijal za daljnji razvoj obrtničkog sektora, Klara Mandić, Matea Mesić i Marko Antolković, primili su priznanje “Mladi obrtnik”. Obrtu “Izletište Suhina” dodijeljeno je priznanje “Najstariji obrt” za dugogodišnje uspješno poslovanje, dok su Matea Bilić i Gojko Jelača prepoznati kao “žena obrtnica” i “obrtnik branitelj”.

Foto: Zagrebačka županija

“Obrtništvo ima budućnost, drago mi je da mladi i djeca vide svoje buduće zanimanje upravo u obrtima. U društvu se danas jasno vidi kako nije sramota raditi obrtničke poslove i da se isplati živjeti od rada vlastitih ruku”, rekao je predsjednik OKZ-a, Antun Trojnar.

Državni tajnik Milatić podsjetio je da u Hrvatskoj trenutno djeluje oko 132 tisuće obrta te istaknuo važnost stipendija i podrške mladim obrtnicima. “Nema gospodarstva bez jakog obrtništva”, zaključio je.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Prvi u Hrvatskoj: VS centar Štarkelj otvorio prodajni salon Jawa motocikala!

U multifunkcionalnom prostoru od 900 m² donosi dio gotovo stoljetne tradicije i strasti brenda Jawa u Hrvatsku

Objavljeno

na

VS centar Štarkelj otvorio je vrata modernog, multifunkcionalanog prostora na 900 m², u kojem je smješten prvi prodajni salon Jawa motocikala u Hrvatskoj veličine 60 m², a čime je postao ekskluzivni uvoznik i predstavnik Jawa motocikala za Hrvatsku.

Na adresi Jankovićeva ulica 26 u Mičevcu u ponudi je 8 modela, među kojima se posebno ističu:

  • Perak i Bobber, namijenjeni mlađim generacijama vozača
  • Jawa 350 CL, pravi klasik i hommage nekadašnjoj legendi
  • te Jawa 400 Geeny, moderan urbani naked

Motocikli Jawa predstavljaju povijest koja traje gotovo stotinu godina, o tradiciji koja je oblikovala generacije vozača, i o legendi koja je uvijek bila simbol slobode, izdržljivosti i duha avanture.

Svečanom otvorenju prisustvovali su Milan Prochazka, komercijalni direktor za prodaju Jawa motora za EU, Sanja Erbida i Stevica Lukić, predstavnici Jawe za Sloveniju, kao i Neven Karas zamjenik gradonačelnika Grada Velike Gorice, te direktor i vlasnik VS-centra Štarkelj  – Fran Štarkelj.

„VS- centru Štarkelj izuzetna je čast što može tu legendu dovesti ovdje, u Hrvatsku. Biti ekskluzivni uvoznik znači veliku odgovornost, ali i ogromnu priliku – da spojimo bogatu tradiciju marke Jawa s ljubavlju i strašću koju hrvatski motoristi već dugo gaje prema vožnji i slobodi.“– ističu iz VS centra Štarkelj čija vizija nije samo prodavati motocikle, već i graditi zajednicu.

„Stojimo na početku jednog novog puta. I taj put ne gradimo sami već uz pomoć  partnera, prijatelja, vjernih suradnika i, naravno, kupaca i korisnika– ljudi zbog kojih sve ovo i radimo. Želimo da ovaj prodajni centar postane mjesto susreta – mjesto gdje ćete pronaći ne samo motore, već i prijatelje, savjete, podršku i inspiraciju za nove avanture. Želimo biti dio priče na dva kotača.„ – poručio je vlasnik Fran Štarkelj.

Inače, Marka Jawa postoji od  1929. godine, kada je malo tko mogao predvidjeti da će ta marka ostaviti toliko dubok trag u svijetu motociklizma. Jawa je osvojila srca milijuna vozača širom svijeta – od Europe pa sve do Azije, Afrike i Južne Amerike.

Kada vozite Jawu, ne vozite samo stroj. Vozite strast, slobodu i san – vozite  tradiciju dugu gotovo jedno stoljeće.

Jawa u Hrvatskoj je sinonim za kvalitetu, pouzdanost i užitak vožnje, koju krasi provjerena tehnologija, povoljne i pristupačne cijene te dvogodišnje jamstvo, što ove motocikle čini izuzetno atraktivnim izborom za hrvatsko tržište.

To su motorkotači koji pričaju priče: o putovanjima, o slobodi, o prijateljstvu, i o nezaboravnim trenucima na cesti…a od sada ih možete naći u neposrednoj blizini Velike Gorice, na dohvat ruke, za sve željne posebnog doživljaja vožnje ove legende na dva kotača.

FOTO: VS Centar Štarkelj

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Cijena rada raste diljem EU! Hrvatska iznad prosjeka, Francuska na začelju

Cijena rada u Hrvatskoj u godinu dana skočila je za 9 %, više od prosjeka Europske unije.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Burak The Weekender/pexels.com

U razdoblju od ljeta 2024. do ljeta 2025. sat rada poskupio je u svakoj državi članici Europske unije. Prema podacima Eurostata, rast je posebno snažan u istočnom dijelu kontinenta, dok su najveće ekonomije zabilježile skromne pomake. Kako prenosi Poslovni.hr, Hrvatska je s povećanjem od 9 % iznad europskog prosjeka, koji iznosi 4,1 %.

Predvodnica rasta je Bugarska, gdje je cijena sata rada skočila za 13,4 %. Slijede Mađarska s 11 % i Rumunjska s 10,4 %, a dvoznamenkasti rast bilježe i Estonija (10,3 %) te Grčka (10,1 %). U istu skupinu s visokim rastom ulazi i Hrvatska, pod ruku s Poljskom (9,5 %), Litvom (9,4 %) i Slovačkom (9,1 %).

S druge strane, zapadne zemlje bilježe daleko skromnije rezultate. Njemačka je imala rast od 3,8 %, Italija i Španjolska po 3,4 %, a Francuska je završila na dnu ljestvice sa samo 1,4 %.

Sat rada u Hrvatskoj poskupljuje znatno brže od europskog prosjeka, a zemlja se u ovom pogledu svrstava uz bok istočnim susjedima koji bilježe veće pomake od svojih zapadnih partnera.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

ŽUPANIJA Potpore za poduzetničke manifestacije, nastupe poduzetnika i jubilarke udruženja obrtnika

Maksimalni iznos potpore koji se može ostvariti za organizaciju manifestacije iznosi je 10.000 eura

Objavljeno

na

Raspisan je 66.500 eura vrijedan javni poziv za dodjelu županijskih potpora manifestacijama u vezi s poduzetništvom, zajedničkog nastupa poduzetnika na manifestacijama u Hrvatskoj ili inozemstvu te za organizaciju jubilarnih obljetnica udruženja obrtnika s područja županije u 2025. godini.

Pravo na potporu mogu ostvariti udruženja obrtnika, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Gospodarska komora Zagreb i Obrtnička komora Zagreb.

Maksimalni iznos potpore koji se može ostvariti za organizaciju manifestacije iznosi 10.000 eura, za organizaciju zajedničkog nastupa poduzetnika 4.000 eura a za organizaciju jubilarne obljetnice 7.000 eura.

Dobiveni novac može se koristiti za zakup, uređenje i opremanje izložbenog prostora, izradu promidžbenih materijala, izradu web stranica manifestacije, medijsko oglašavanje, troškove voditelja, popratnog kulturno umjetničkog i stručnog programa te druge troškove neposredne organizacije.

Sredstva su osigurana u Proračunu Zagrebačke županije a dodjeljuju se putem Upravnog odjela za gospodarstvo i fondova Europske unije. Za razliku od prošle godine, iznos je povećan za 16.500 eura.

Natječaj je otvoren do 28. studenoga ili do iskorištenja sredstava.

*Tekst je dio programskog sadržaja ‘Moja županija’ nastao u suradnji sa Zagrebačkom županijom

Nastavite čitati

Reporter 453 - 22.09.2025.

Facebook

Izdvojeno