U Velikoj Gorici je svečano otvoren maloprodajni lanac STOP SHOP koji kroz svoju raznoliku ponudu objedinjuje kvalitetu i pristupačnost na jednom mjestu. Šesti hrvatski STOP SHOP otvoren je u šestom najnaseljenijem gradu u Hrvatskoj te je tako i Velika Gorica nakon Osijeka, Valpova, Ludbrega, Našica i Kaštel Sućurca dobila svoju maloprodajnu shopping oazu. Novi STOP SHOP ima 12 trgovina i caffe bar, a sa svojih nešto više od 8,500 m2 i bogatom ponudom zakupaca zadovoljit će potrebe svih posjetitelja. Artikli široke namjene – odjeća, obuća, kućne potrepštine, oprema za djecu, artikli za kućne ljubimce, samo su dio asortimana koji kupce očekuje u novom STOP SHOP-u. Osim gradonačelnika Grada Velike Gorice, Krešimira Ačkara, svečanom otvorenju prisustvovao je i gospodin Joško Piteša, predstavnik STOP SHOP-a za Hrvatsku, kao i predstavnici zakupaca te brojni gosti i kupci koje je povodom otvorenja dočekao niz pogodnosti i zabavnih aktivnosti za najmlađe. Svečano otvorenje prigodno su uveličali i Turopoljski banderijalci te Folklorni ansambl Turopolje.
27.10.2022. – Velika Gorica – Otvorenje STOP SHOP Velika Gorica – foto: Fulir studio
– Iznimno mi je zadovoljstvo što smo upravo u Velikoj Gorici otvorili do sada najveći STOP SHOP u Hrvatskoj. Istaknuo bih i simboliku vezanu uz ovaj maloprodajni park, koji je šesti u Hrvatskoj koji otvara naš brend, a sama Velika Gorica je upravo šesti najmnogoljudniji hrvatski grad. Dobra prometna povezanost te veliki parkirališni prostor karakteristike su i našeg novog STOP SHOP-a Velika Gorica, kao i ostalih maloprodajnih parkova našeg brenda. Naša usmjerenost je jasna – štedljivi, pametni kupci koji cijene pristupačnost i praktičnost, a koji će u okviru ponude naših zakupaca moći pronaći proizvode najrazličitije namjene. I ovaj je STOP SHOP maloprodajni park, kao i ostalih pet koji se nalaze u Hrvatskoj, lociran na odličnoj poziciji te se do njega lako dolazi iz svih dijelova grada Velike Gorice, ali i okolnih mjesta. Uvjeren sam kako će stanovnici Velike Gorice u novom trgovačkom središtu svog grada moći pronaći sve potrebno za sebe, svoje najmilije i svoj dom – istaknuo je Joško Piteša, Country Manager Operations za Hrvatsku, STOP SHOP.
27.10.2022. – Velika Gorica – Otvorenje STOP SHOP retail parka u Velikoj Gorici – foto: Petra Škrinjarić/Cityportal.hr
STOP SHOP je poznati brend maloprodajnih parkova koji predstavlja jasnu alternativu prenatrpanim, često skupim trgovačkim centrima u gradu. Riječ je o maloprodajnim parkovima koji uključuju privlačne i praktične brendove, a usredotočeni su na gradove srednje veličine. STOP SHOP Velika Gorica nalazi se u zapadnom dijelu grada, u Ulici kneza Ljudevita Posavskog 47, a od samog je centra udaljen svega 1,5 kilometara. Osim prepoznatljive arhitekture, ugostiteljskog objekta, zelenih površina i igrališta, STOP SHOP Velika Gorica kupcima nudi mogućnost kupovine u sljedećim trgovinama: KiK, Posteljina.hr, Plodine, Pepco, NKD, Deichmann, Sinsay, Optika Anda, New Yorker, DM, ZOO City i Hervis, kao i opuštanje u caffe baru YES.
27.10.2022. – Velika Gorica – Otvorenje STOP SHOP Velika Gorica – foto: Fulir studio
– Dragi moji Velikogoričani, dragi prijatelju Joško, poštovani predstavnici STOP SHOP-a, ovdje danas uistinu imamo sadržaj kakav u našem gradu još nismo imali. Iz tog razloga se zahvaljujem svim predstavnicima STOP SHOP-a što su odabrali upravo naš grad za ovakvu investiciju. Sjećamo se svi kako je ovaj dio grada izgledao do unazad godinu dana, a kako lijepo on danas ovdje izgleda. Po posjećenosti, usudio bih se reći da je ovo otvorenje bilo pun pogodak. Nadam se i dalje, gospodine Joško Piteša i cijenjeni predstavnici STOP SHOP-a, dobroj i plodonosnoj suradnji za dobrobit svih naših sugrađana. Svima vam želim dobru i lijepu zabavu danas i želim da ovaj STOP SHOP maloprodajni park služi svima nama kako bi kvaliteta života u našoj Velikoj Gorici bila onakva kakvu zaslužujete, a to je ona na najvišem nivou – povodom službenog otvorenja je istaknuo gradonačelnik Grada Velike Gorice, Krešimir Ačkar.
27.10.2022. – Velika Gorica – Otvorenje STOP SHOP retail parka u Velikoj Gorici – foto: Petra Škrinjarić/Cityportal.hr
Ovakav koncept maloprodajnih parkova privlači praktične lokalne dobavljače, a kupcima daje dovoljno vremena za uživanje u opuštenom iskustvu pristupačne kupovine, kao i obavljanju drugih svakodnevnih aktivnosti. STOP SHOP je na hrvatsko tržište ušao krajem 2018. godine i od tada ne prestaje širiti svoje poslovanje. Analize tržišta pokazale su potrebu za otvaranjem više od 20 dodatnih STOP SHOP lokacija u Hrvatskoj s ciljem donošenja pristupačne ponude prilagođene svim dobnim skupinama u manjim mjestima te otvaranja novih radnih mjesta za lokalno stanovništvo. STOP SHOP Velika Gorica najveći je maloprodajni park ovog brenda u Hrvatskoj, a do kraja godine u planu je otvorenje još jednog parka, onog u Gospiću.
Prema analizi Financijske agencije (FINA) o poslovanju poduzetnika u 2024. godini, deset najvećih hrvatskih gradova ostvarilo je više od polovice ukupnih gospodarskih pokazatelja u zemlji. Među njima je i Velika Gorica, piše Gradonačelnik.hr.
Podaci pokazuju da su poduzetnici iz deset najvećih gradova imali 51,2% udjela u ukupnom broju poduzetnika, 55% u broju zaposlenih, te su ostvarili čak 65,6% ukupnih prihoda svih poduzetnika u Hrvatskoj. Ti gradovi zabilježili su i 66,5% ukupne dobiti te 62,4% ukupnog gubitka.
Najveći doprinos hrvatskom gospodarstvu, očekivano, dolazi iz Zagreba, čije su tvrtke u 2024. godini ostvarile 83,9 milijardi eura prihoda, što čini 75,4% svih prihoda poduzetnika iz spomenutih deset gradova. Slijede Split s 5,4 milijarde eura (4,9%) i Rijeka s 4,4 milijarde eura (4,0%).
U kontekstu Velike Gorice, grad se nalazi u krugu gospodarski najaktivnijih sredina u Hrvatskoj. FINA posebno ističe doprinos tvrtke LIDL Hrvatska, čije je poslovanje imalo značajan utjecaj na pozitivne rezultate.
Usporavanje inflacije u listopadu! Najviše rastu cijene usluga
Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, godišnja inflacija u listopadu se spustila ispod razine iz prethodnih mjeseci, ali Hrvatska i dalje ostaje među zemljama s najvišim rastom cijena u eurozoni.
Potrošačke cijene u Hrvatskoj bile su u listopadu 3,6 % više nego u istom mjesecu prošle godine, pokazuje prva procjena Državnog zavoda za statistiku (DZS). U odnosu na rujan, cijene su u prosjeku porasle za 0,5 %. Time se godišnja inflacija lagano usporila nakon rujanskog ubrzanja, kada je iznosila 4,1 %.
Kako prenosi Poslovni.hr, u prvim mjesecima ove godine inflacija je oscilirala, od 4 % u siječnju do 3,2 % u ožujku i travnju. Nakon toga ponovno je počela rasti, dosegnuvši vrhunac u srpnju i kolovozu s 4,1 %. Rujan je donio blago ubrzanje, a listopad sada prvi put nakon nekoliko mjeseci pokazuje vidljivije usporavanje.
Prema glavnim komponentama indeksa, najveći godišnji rast cijena zabilježen je kod usluga, koje su poskupjele 6,4 %. Slijedi skupina hrane, pića i duhana s rastom od 4,4 %, dok su energenti porasli 3,9 %. Jedini pad bilježe industrijski neprehrambeni proizvodi bez energije, čije su cijene niže za 0,2 % u odnosu na prošlu godinu. Na mjesečnoj razini, u usporedbi s rujnom, najviše su porasle cijene industrijskih neprehrambenih proizvoda bez energije (+1,9 %) i energenata (+0,8 %). S druge strane, hrana, piće i duhan u prosjeku su pojeftinili 0,2 %, a cijene usluga pale su 0,1 %.
Prema prvim podacima Eurostata, inflacija u Hrvatskoj u listopadu je iznosila 4 %. Iako se rast cijena lagano usporio, Hrvatska i dalje ima jednu od najviših inflacija u eurozoni. Višu imaju samo Estonija i Latvija. Unatoč padu tempa rasta cijena, podaci pokazuju da pritisci na troškove života i dalje traju, ponajviše kroz rast cijena usluga i energenata. Kako će se ti trendovi kretati do kraja godine, pokazat će objava detaljnih podataka sredinom studenoga.
Poduzetnici, evo prilike! Besplatna radionica o zajmovima i potporama, saznajte kako se prijaviti
Besplatna radionica VEGORE i HAMAG-BICRO-a donosi pregled aktualnih financijskih instrumenata i savjete kako doći do idealnog zajma za razvoj poslovanja.
Kako doći do povoljnih zajmova i potpora za razvoj poslovanja, širenje investicija ili jačanje obrtnog kapitala – tema je informativne radionice koju će 13. studenoga 2025. u 10 sati u Poduzetničkom inkubatoru Velika Gorica organizirati Velikogorička razvojna agencija VEGORA u suradnji s HAMAG-BICRO-om.
Radionica pod nazivom “Aktualni zajmovi za poduzetnike – Pronađite idealan zajam za svoj poslovni rast” namijenjena je postojećim poduzetnicima, obrtnicima, ali i svima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla. Sudionici će imati priliku saznati koje su trenutno najpovoljnije opcije financiranja dostupne na tržištu te kako uspješno aplicirati za zajam.
Tijekom radionice bit će predstavljen detaljan pregled najnovijih zajmova i financijskih instrumenata, objašnjeni uvjeti i prednosti pojedinih programa te ponuđeni praktični savjeti koji mogu pomoći u pripremi i podnošenju prijava. Predviđen je i dio za pitanja, kako bi polaznici mogli razjasniti sve nedoumice vezane uz dostupne programe i procedure.
Sudjelovanje na radionici je besplatno, no broj mjesta je ograničen, stoga se zainteresirani pozivaju da se prijave na vrijeme putem linka.
Ukupna financijska imovina kućanstava u Hrvatskoj na kraju lipnja ove godine iznosila je 112 milijardi eura, što je gotovo 10 milijardi eura ili 9,7 % više nego u istom razdoblju prošle godine, objavila je Hrvatska narodna banka (HNB) u svom novom Statističkom priopćenju o financijskim računima.
U usporedbi s krajem prvog tromjesečja, vrijednost financijske imovine porasla je za 2,65 milijardi eura, odnosno 2,4 %, prenosi Poslovni.hr. Najveći doprinos rastu, navodi HNB, imao je porast depozita, najvažnije stavke imovine kućanstava, koji su se povećali za 1,2 milijarde eura, na ukupno 47,45 milijardi eura.
S druge strane, financijske obveze kućanstava krajem lipnja dosegnule su gotovo 30 milijardi eura, što predstavlja rast od 1,2 milijarde eura ili 4,3 % u odnosu na ožujak. Najveći dio tih obveza odnosi se na kredite, čiji iznos sada iznosi 27,8 milijardi eura. Kombinacija rasta imovine i duga rezultirala je povećanjem financijske neto vrijednosti kućanstava na 82,2 milijarde eura, što je 1,8 % više nego na kraju prvog tromjesečja ove godine.
Kad je riječ o širem gospodarskom okviru, financijska imovina hrvatskoga gospodarstva u cjelini krajem lipnja iznosila je 488 milijardi eura, dok su financijske obveze dosegnule 518 milijardi eura. To predstavlja rast i imovine i obveza u odnosu na prethodno tromjesečje, za 7,1 odnosno 8 milijardi eura, te na godišnjoj razini za 21,1 odnosno 26,2 milijarde eura.
U odnosu na BDP, podaci pokazuju nastavak trenda smanjenja omjera imovine i obveza prema veličini gospodarstva. Financijska imovina krajem drugog tromjesečja iznosila je 550 % BDP-a, dok su se obveze kretale na razini od 585 % BDP-a, što je manje nego godinu ranije. HNB taj pad pripisuje bržem rastu BDP-a u odnosu na rast imovine i duga.
Paun trgovina predstavlja novouređenu trgovinu u Velikoj Gorici – najavljeni su i popusti!
Paun trgovina, obiteljska tvrtka s više od 20 godina iskustva u prodaji bijele tehnike i kućanskih aparata, predstavila je novouređeni prodajni prostor u Velikoj Gorici, u ulici Marina Getaldića 7.
Paun trgovina, dugogodišnje poznato ime u prodaji bijele tehnike, malih kućanskih aparata te proizvoda za kuću i okućnicu, napravila je novi korak u svom poslovanju i predstavila novouređeni prodajni prostor u Velikoj Gorici.
Obiteljska tvrtka, koja već više od dva desetljeća uspješno posluje na području Velike Gorice, svoje je djelovanje proširila i izvan granica grada, a danas ju prepoznaju kupci diljem Zagrebačke županije te susjednih područja poput Zagreba, Siska, Petrinje, Gline i Karlovca.
Novouređeni prostor, uređen u suradnji s renomiranim proizvođačima Gorenje i Hisense, donosi svjež i moderan pristup prodaji. Ideja iza preuređenja bila je stvoriti ugodno i inspirativno okruženje u kojem se kupci osjećaju kao kod kuće. U prostoru je predstavljena cjelovita ponuda bijele tehnike i malih kućanskih aparata ovih proizvođača, a osim izložbenih primjeraka, kupci mogu brzo i jednostavno naručiti i druge modele iz asortimana.
“S obzirom na naše dugogodišnje iskustvo u komunikaciji s našim kupcima, praćenjem njihovih potreba i navika, ali i stalnim promjenama koje nam donosi tržište, željeli smo napraviti jedan zaokret i privući kupce različitih afiniteta.”, ističe Tomislav Lukinić-Paun, direktor Paun trgovine.
Trgovina je poznata po visokoj razini usluge i predanom timu zaposlenika koji kupcima pružaju stručne informacije i savjete. Uz to, kupci mogu računati i na besplatnu dostavu vlastitim vozilima u krugu do 30 kilometara, što dodatno olakšava kupovinu.
“Sve ove godine predano i strastveno se trudimo stvoriti mjesto koje bi ljudima bilo više od same trgovine, mjesto pozitivnog okruženja u koje kupci dolaze s povjerenjem. Slušamo njihove prijedloge i kritike, poboljšavamo se, a kupci nas prepoznaju, preporučuju i svaki put se ponovno sa zadovoljstvom vraćaju. To nam je najbolji pokazatelj da smo na dobrom putu”, dodaje Lukinić-Paun.
Povodom otvorenja novouređenog prostora, Paun trgovina priprema posebnu akciju od 20. listopada do 08. studenoga 2025. godine. U tom razdoblju kupci mogu ostvariti 20 % popusta na sve Gorenje i Hisense proizvode, a najbržima su pripremljeni i pokloni, mikrovalne pećnice, tosteri, sjeckalice i mikseri.
Novouređeni prostor Paun trgovine nalazi se u ulici Marina Getaldića 7 (iza Super Konzuma) u Velikoj Gorici. Radno vrijeme trgovine je radnim danom od 8 do 20 sati, te subotom od 8 do 17 sati. Za više informacija, kupci se mogu obratiti na broj 01/6225 718.