Poveži se s nama

Obrazovanje

FOTO: Svjedodžbe o državnoj maturi podijeljene maturantima gimnazije

Objavljeno

23.07.2021. Velika Gorica. Svjedodžbe o državnoj maturi podijeljene maturantima Gimnazije. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Maturantima Gimnazije Velika Gorica, generacija 2017. do 2021. godine, podijeljene su ‘Svjedodžbe o državnoj maturi’, jučer (petak, 23.srpnja 2021.) u prostoru škole. Tim činom ova generacija se definitivno oprostila od srednjoškolskog naukovanja s pogledom usmjerenim prema studiju.

23.07.2021. Velika Gorica. Svjedodžbe o državnoj maturi podijeljene maturantima Gimnazije. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Gimnazijalcima (96) su svjedodžbe o državnoj maturi podijelile njihove razrednice Doris Stojanović, prof. (4.b), Helena Habčić Novšak, prof. (4.d), Emilija Vlaisavljević Bacan, prof. (4.e) i razrednici Gordan Polan, prof. (4.a) i Igor Subotić, prof. (4.c). Podjela je za sve bila s početkom u 08:30 sati u pet odvojenih učionica, zbog važećih epidemioloških mjera.

23.07.2021. Velika Gorica. Svjedodžbe o državnoj maturi podijeljene maturantima Gimnazije. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Ravnateljica Gimnazije dr.sc. Brankica Žugaj u pratnji ispitne koordinatorice Ive Dubravice obišla je sve maturante čestitala na odličnim rezultatima sa željom da ostvare svoje planove na studiju i kasnijem građenju profesionalne karijere. Istaknula je sjajan rezultat maturanta Josipa Ćurića, koji je ispite državne mature položio sa stopostotnom točnošću.

23.07.2021. Velika Gorica. Svjedodžbe o državnoj maturi podijeljene maturantima Gimnazije. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Podjela Svjedodžbi o državnoj maturi pada u sredinu ljeta odnosno školskih ferija, ali ih maturanti ne mogu prije dobiti iz proceduralnih razloga. Naime, ispiti državne mature su pod ingerencijom Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja, zakonska procedura mora biti poštivana (nakon objavljivanja rezultata ispita postoji rok u kojem maturanti mogu uložiti eventualne prigovore) i zbog toga se sve finalizira u drugoj polovici srpnja.

Galerija fotografija

Obrazovanje

VE-GO-RA: Prijavite se na radionicu “Poslovna spajanja”

Radionica je u četvrtak u 10 sati, a održat će se on-line…

Objavljeno

on

Razvojna agencija Grada Velika Gorica “VE-GO-RA” organizira radionicu „Poslovna spajanja“ na temu pripajanja i spajanja trgovačkih društava.

– Naglasak radionice je na računovodstvenim postupanjima, odnosno primjeni metode stjecanja, utvrđivanju goodwilla i drugim relevantnim računovodstvenim postupcima. U okviru edukacije dodatno će se obrazložiti i porezni aspekt poslovnih spajanja, prvenstveno s motrišta oporezivanja porezom na dobit. Polaznicima edukacije će se, na praktičnim primjerima i modelima, uz primjenu važećih računovodstvenih, poreznih te ostalih relevantnih propisa, između ostaloga, prikazati sljedeći aspekti pripajanja i spajanja trgovačkih društava – ističu iz goričke Razvojne agencije.

Radionica je u četvrtak u 10 sati. Održat će se on-line, a u potunosti je besplatna. Prijaviti se možete ovdje.

Nastavi čitati

Obrazovanje

‘Djeca budućnosti’ tu će stvarati igrice, crtiće i filmove, ali i programirati robote!

DIGITALNA AKADEMIJA 4.0 Osnovnoškolci imaju zanimljivu novu opciju u Velikoj Gorici, od ove jeseni mogu učiti o robotici, programiranju, korištenju 3d printera…

Objavljeno

on

Tri industrijske revolucije su iza nas, svaka sa svojim posebnostima, a ispred nas je, ako je vjerovati upućenijima, i četvrta. Također posebna, sasvim drukčija od svih prethodnih, s radnim nazivom “Industrijska revolucija 4.0”. I ona je, kažu, neizbježna, a u godinama pred nama bit će sve vidljivija i opipljivija.

A kad je već tako, ne zvuči kao loša ideja pripremiti svoju djecu na sve ono što dolazi. Srećom po velikogoričke mališane, u vlastitom gradu otvara se mogućnost da se već u najranijoj dobi počnu zabavljati, učiti, ali i pripremati za sve ono što će ih jednog dana dočekati na takvom, novom i drukčijem tržištu rada.

U prostoru škole stranih jezika Helen Doron, na adresi Matice hrvatske 3, od ove jeseni s radom kreće “Digitalna akademija 4.0”.

– Svakodnevno smo svjedoci silovitog razvoja tehnologije i digitalizacija društva neophodna je za daljnji razvoj i napredak. Paralelno s osnovnoškolskim obrazovanjem, djeca bi trebala razvijati praktična znanja i vještine kako bi jednog dana bila spremna za tržište rada – općenito pojašnjavaju iz organizacije, no stvar će postati puno zanimljivija ako se zagrebe malo dublje…

“Digitalna akademija 4.0” namijenjena je učenicima od prvog do osmog razreda osnovne škole, odvijat će se u četiri razine, a pohađati je mogu sva djeca, bez obzira na predznanje, jer je sadržaj prilagođen svakom djetetu.

U prvu skupinu spadaju djeca od sedam i osam godina, u drugu ona od osam do deset, u treću od deset do 12, a u posljednju od 12 do 14. I na svakoj će se razini moći isprobati vrlo konkretne stvari, koristiti raznim “gadgetima” i na cijeli niz zanimljivih načina učiti, raditi i napredovati.

U prvoj fazi tako će oni najmlađi biti autori i ilustratori svojih vlastitih digitalnih slikovnica, pa će se kroz program Algoritam tijela upoznati s ljudskim sustavima i osnovama korištenja robota, pa onda i upoznavati s najpopularnijim računalnim igrama i kroz to učiti, pa onda i istraživati svemir i Sunčev sustav, virtualno ulaziti u svemirske letjelice…

U drugoj fazi, učenici od osam do deset godina postat će mali programeri, virtualno će upoznavati svoju domovinu i programirati jednostavnu računalnu igru, nailaziti na razne izazove i tražiti rješenja. Također, uz pomoć računala i suvremenih mogućnosti komunikacije naučit će kako funkcionira mozak, kako se osnažuju njegove funkcije, a nakon upoznavanja s genijalnim umovima kao što su Nikola Tesla, Steve Jobs, Marie Curie i Leonarda da Vincija, zadatak će biti izraditi vlastiti crtić. Uz to, djeca će razvijati računalno razmišljanje, ali i crtati, slikati, fotografirati te izrađivati 3D računalnu igru.

Za još malo starije klince, od deset do 12 godina, u programu je Robotska nogometna utakmica, projekt kroz koji će klinci učiti o robotici i odlično se zabavljati, a zabavno zvuči i predviđena izrada animacije i snimanje filma, za koji će trebati napraviti i scenarij, i knjigu snimanja, pa na kraju još i montaža… U ovoj fazi planira se i da klinci samostalno osmisle svoju školu budućnosti, za koju će izrađivati 2D i 3D tlocrte.

I na kraju, za klince od 12 do 14 godina tu je projekt “Razvoj video igara”, čiji će rezultat biti video igra koju će svaki učenik izrađivati sam. U projektu “Qbot robot” samostalno će programirati i kretnje robota, njegovu komunikaciju s okolinom… U ovoj će fazi klinci učiti i kako koristiti 3D printer, kako modelirati i ispisivati kreirane modele, pa će zadatak biti dizajnirati privjesak, a na kraju cijele ove priče dolazi upoznavanje s Pythonom, jednim od najpopularnijih programskih jezika današnjice. Miješat će se u svemu tome programiranje s matematikom, likovnom i glazbenom umjetnosti, poviješću…

– Praktičnim zadatcima, samostalnim i grupnim aktivnostima pozitivno će se utjecati na razvoj kreativnih i tehničkih vještina kod djece, snalaženja na radnom prostoru te će se poticati individualna originalnost i kreativnost. Dijalogom, kvizovima i grupnim razgovorima kod učenika će se razvijati kritičko mišljenje, analitičko mišljenje te razumijevanje pojma timski rad – objašnjavaju iz vodstva ovog projekta.

I tako, donedavno gotovo zanemareni i zapušteni prostor u podnožju zgrade na jednoj od glavnih velikogoričkih prometnica polako se promiče u središnje mjesto za korisne aktivnosti za goričku djecu. Uz školu engleskog jezika Helen Doron, koju odlikuje specifičan pristup svim polaznicima, sad je tu i “Digitalna akademija 4.0”, a od ranije i program “Aloha”, koji omogućuje djeci bavljenje mentalnom aritmetikom.

Razvoj mozga, vještina i skupljanje novih, modernih znanja, sve na jednome mjestu… Ne zvuči loše.

Nastavi čitati

Obrazovanje

Dani kriznog upravljanja ove godine posvećeni potresima i pandemiji Covida-19

Prvi dio konferencije održan je u svibnju ove godine….

Objavljeno

on

U sklopu dvodnevne Međunarodne konferencije Dani kriznog upravljanja koju Veleučilište Velika Gorica organizira već 14 godina prezentirano je oko 50 znanstvenih i stručnih radova posvećenima potresima i pandemiji Covid-19. Sudionici i autori iz SAD-a, Republike Češke, Portugala, Srbije, Rumunjske, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Bosne i Hercegovine te mnoštvo autora iz cijele Hrvatske na konferenciji je sudjelovalo uživo na Veleučilištu ili putem Zoom platforme.

– Otvorenje drugoga dijela konferencije započelo je uvodnim predavanjem dr. Petera Leitnera iz Virginie, vrsnog stručnjaka u području obrane od bioloških prijetnji. Obzirom da su partneri ovogodišnjeg DKU-a Grad Velika Gorica, Hrvatska akademija tehničkih znanosti te Međunarodna federacija za zdravlje okoliša, u program konferencije javila se predsjednica Federacije profesorica Susana Paixão iz Portugala.

Podsjetimo da je prvi dio konferencije, otvorenje s panel diskusijama posvećenima potresu kao neprihvatljivom riziku, ulozi udruga u katastrofama, te zdravstvenim, psihosocijalnim i ekološkim aspektima kriza, održan u svibnju ove godine.

Nastavi čitati

Reporter 408 - 23.09.2021.

Facebook

Izdvojeno