Povežite se s nama

Vijesti

FOTO Kurija Modić Bedeković zvijezda modne kampanje dizajnera Zorana Mrvoša

Dizajner je odabrao lokaciju na prijedlog TZ Zagrebačke županije, koja tako i kroz ovaj modni događaj dodatno predstavlja destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije.

Objavljeno

na

Modni dizajner, Zoran Mrvoš, u suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, u zelenoj oazi kurije Modić Bedeković u Donjoj Lomnici, snimio je modnu kampanju za novu kolekciju kojom najavljuje svoj veliki povratak na modnu scenu njegujući i dalje svoj dobro poznati monokromatski stil. Lokaciju je odabrao na prijedlog TZ Zagrebačke županije, koja tako dodatno predstavlja
destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije.

Foto: Modni dizajner Zoran Mrvoš odlučio je kampanju za veliki povratak na scenu snimiti u kuriji Modić Bedeković/TZZŽ

Foto: Snimanje modne kampanje dizajnera Zorana Mrvoša u kuriji Modić Bedeković/TZZŽ

Mrvoš se vraća nakon dužeg izbivanja s modne scene, a kako se prije par godina odselio s gradskog asfalta u idilično seosko okruženje, izbor naše drvene turopoljske ljepotice, kao i glavna fotografija koja će na neki način biti posveta sestrama Bedeković, sjajno su se uklopili u čitavu priču.

– Prije tri godine sam se odselio izvan grada, taj tempo mi je postao neprihvatljiv, pa mi je bila želja snimiti kampanju upravo na nekoj lokaciji ovog tipa. Direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović, mi je predložila ovu lokaciju i kad sam je obišao, oduševio sam se. Još više me oduševila priča o dvije sestre koje su živjele u kuriji, pa će fotografija koja će nositi kampanju biti rekonstrukcija njihove fotografije. Lokacija zorno prikazuje sve ono što i sam njegujem, a to je jednostavnost, prirodnost, jasne linije. Ovo je kraj u kojem je i moj dom. Kolekcija će biti monokromatska, s nekim muškim elementima na ženski način, nosivo, samoodrživo, moderno, nešto što je iskoristivo. Jedna odjevna kombinacija za sve prigode i sve sezone. Bez ograničenja, odlučno i sa stavom. To je nota koju sam htio postići i vjerujem da će žene upravo to znati i prepoznati – otkrio nam je dizajner Zoran Mrvoš. Do sada sam uvijek koristio neke moderne, zatvorene prostorije, a ovo je sad kao neki novi početak – rekao nam je Mrvoš.

Foto: Snimanje modne kampanje za novu kolekciju Zorana Mrvoša u kuriji Modić Bedeković /G.Kiš, Ciytportal.hr

Turistička zajednica Zagrebačke županije ovom modnom kampanjom dodatno predstavlja destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije, ali i pokazuje kako se, osim predivnih prirodnih ljepota, eno i gastro bogatstava, u Zagrebačkoj županiji kriju i modni biseri koji upravo iz ovoga kraja crpe svoju inspiraciju.

– Zadaća naše turističke zajednice je promocija destinacije, a ovime promoviramo zaštićene lokacije mog Turopolja na kojima se njeguje kultura drvenih, plemićkih kurija koje pokazuju da se ovdje nekada drugačije živjelo. Želja nam je rekonstrukcijom fotografije sestara Bedeković pokazati da se može spojiti nespojivo, promocija destinacije, mode, turizma sa željom da destinacija bude što vidljivija, konkurentnija i drugačija. Ovakvim pričama dajemo poučak kako raditi održivi turizam u cjelokupnoj destinaciji. Mrvoš će otvoriti i showroom u samom centru Velike Gorice, jer želja nam je privući u naš kraj i ciljne skupine grada Zagreba i ovako velika imena koja stvaraju modne priče. Svakako nam je želja istaknuti još posebnih destinacija u Turopolju, očekujemo tijekom festivala Via Vino promociju našeg čardaka i područje Turopoljskog luga, a u mjesecu listopadu ćemo pojačati i promociju tartufarenja – istaknula je direktorica TZ Zagrebačke županije, Ivana Alilović.

Foto: Direktorica TZ Zg.županije, Ivana Alilović i modni dizajner Zoran Mrvoš, na snimanju modne kampanje u kuriji Modić Bedeković u D.Lomnici/G.Kiš, Ciytportal.hr

Foto: Slavne turopoljske štrukle ‘The Kurije’/TZZŽ

Otvorenje showrooma modnog dizajnera Zorana Mrvoša u Velikoj Gorici, u zoni kod Tuđmanovog parka, možemo očekivati nakon 26.rujna, kada će njegova nova kolekcija biti i službeno predstavljena na modnoj reviji u Zagrebu.

Za svoj veliki come back Mrvoš je odabrao vrhunski tim – fotograf modne kampanje je Marko Grubišić, za make up je zadužena Sanja Agić, a za frizure Ivan Pervan. A kako na ovom modnom događaju brojna ekipa i okupljeni novinari, fotografi i snimatelji ne bi ostali praznog želuca, nisu izostale ni slavne turopoljske štrukle ‘The Kurije‘.

Foto: Sestre Bedeković/TZZŽ

Foto: Modni dizajner Zoran Mrvoš, u suradnji s TZ Zg. županije, snimio modnu kampanju za novu kolekciju u kuriji Modić Bedeković u D.Lomnici/G.Kiš, Ciytportal.hr

Naslovna fotografija: Direktorica TZ Zg.županije, Ivana Alilović i modni dizajner Zoran Mrvoš/TZZŽ

Obrazovanje

STIPENDIJE GRADA Podršku je dobilo ukupno 70 učenika i studenata

Ačkar: “Nemojte da fakultet bira vas, vi birajte fakultet”

Objavljeno

na

Objavio/la

Velikogorički učenici i studenti danas su u Pučkom otvorenom učilištu preuzeli godišnje ugovore o stipendiranju, putem kojih Grad Velika Gorica za učenike isplaćuje 100 a za studente 165 eura mjesečno. 

-Povećali smo stipendije prema svim kriterijima i drago mi je da ih je 20 više. Uvijek kad imamo dodjele sjetim se kad sam i sam bio profesor, tih interakcija s učenicima i njihova pitanja koja su ih mučila – kako dalje, koji fakultet upisati i kako se ostvariti da radimo ono što volimo i imamo mogućnosti da to i ostvarimo. Što god radite trudite se biti najbolji u tome. Nemojte da fakultet bira vas, vi birajte fakultet, što znači da ostvarite ocjene s kojima ćete moći sami birati svoju budućnost – ohrabrio je okupljene učenike i studente gradonačelnik Krešimir Ačkar. 

Dodajmo kako stipendiju Grada ove godine dobiva 35 učenika i 35 studenata. 

-Zahvaljujem se našem gradonačelniku što je i ove godine odlučio nagraditi  znanje velikogoričkih učenika i studenata, a hvala i na ovim divnim riječima, puno znače i velika su motivacija za nastavak našeg učeničkog i akademskog putovanja – poručio je u ime svih stipendista Ante Butorac, maturant velikogoričke Gimnazije. 

FOTO galerija:

 

FOTO: Marija Vrbanus

Nastavite čitati

Vijesti

Mini advent u Kurilovcu: šetnica se pretvara u Božićnu bajku

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto:Pexels/Laura James

U subotu, 20. prosinca, održava se “Božićna bajka u Kurilovcu”, mini advent namijenjen djeci i odraslima, s početkom u poslijepodnevnim satima, a središnji trenutak bit će dolazak Djeda Božićnjaka u 14.30 sati. Događaj organiziraju Gradska četvrt Kurilovec i Malonogometna ekipa Kurilovec, uz glazbeni i folklorni program te prigodnu blagdansku ponudu.

Blagdansku atmosferu upotpunit će toplo kuhano vino i čaj, kao i kobasice i hrenovke, u organizaciji Etno udruge Kurilovec, a za najmlađe su pripremljeni i pokloni.

Sve će se odigrati na Kurilovečkoj šetnici koja će biti i službeno otvorena.

Za glazbeni i scenski dio programa zaduženi su Folklorni ansambl Šiljakovina te DJ F9, koji će se pobrinuti da se na šetnici zadrži dobra energija i nakon službenog dijela programa.

Foto: Volim svoj Kurilovec/FB

Nastavite čitati

CityLIGHTS

RECEPT Fritule za adventske škrtice

Objavljeno

na

Cijena mjerice fritula na adventskim štandovima znatno je viša nego u trgovini, a veća “dubai” verzija košta gotovo dvostruko više od standardne.

Ovisno o gradu, cijene se kreću od 5 do 11 eura po mjerici, što je OK za jednom probati, no ako želimo uživati u ovoj zimskoj poslastici češće, cifra se „nabere“.

Tako da se vraćamo onoj „sam svoj majstor“ i nagovaramo vas na pripremu fritula doma!

Ispadne da za 4 osobe imate fritule za manje 4 od eura!


RECEPT FRITULE:

2 jogurta

2 jaja

1 vrećica praška za pecivo

2 vrećice vanilin šećera (1.5 eura cca )

4 žlice šećera

10 žlica oštrog brašna

10 žlica glatkog brašna

korica jednog limuna

Pola litre ulja za prženje

šećer u prahu

Fritule oblikujte pomoću dvije žličice i spuštajte ih u zagrijano ulje.

Dobar tek! 🙂

Nastavite čitati

Gospodarstvo

PANEL Identitet grada: tko smo i kamo idemo?

Identitet se gradi dugoročno. Sadržajem, infrastrukturom i ljudima koji ovdje žive – poručio je gradonačelnik.

Objavljeno

na

Objavio/la

U organizaciji Grada Velike Gorice i Motus Medije, danas je Poduzetničkom inkubatoru u sklopu konferencije „VG30 – Pogled u budućnost“ održana panel rasprava „Identitet grada: tko smo i kamo idemo?“.

Panelisti, osim gradonačelnika Krešimira Ačkara, bili su prof. dr. sc. Božo Skoko iz Millenium promocije & Sveučilište Algebra Bernays, Maša Ivanov iz agencije Bruketa & Žinić, Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije i Maja Toth, direktorica TZ Velike Gorice.

Foto: Sanjin Vrbanus

Sudionici su istaknuli urbano-ruralni karakter, tradiciju Turopolja i kvalitetu života kao ključne elemente identiteta.  

Identitet grada nije marketinški projekt. Prije desetak godina bili smo percipirani kao grad u sjeni Zagreba, a danas smo pokretač trendova u Zagrebačkoj županiji. Identitet se gradi dugoročno. Sadržajem, infrastrukturom i ljudima koji ovdje žive – poručio je gradonačelnik.

Foto: Sanjin Vrbanus

Uz činjenicu da je Velika Gorica kolijevka kravate, direktorica Turističke zajednice Maja Toth istaknula je podršku Grada u projektima. 

-Bez te podrške nema ni turističke priče, a mi smo svoj put već odabrali. To je spoj ruralnog i urbanog. Uz centralni urbani dio, imamo i bogatu okolicu grada, sakralno graditeljstvo i cikloturizam, te bogatu povijesnu baštinu – rekla je Toth. 

Foto: Sanjin Vrbanus

-Velika Gorica je grad koji se vrlo brzo širi i to trebaju pratiti turistički sadržaji. Sama činjenica da Plemenita opčina turopoljska ove godine obilježava 800 godina postojanja govori o povijesnom značaju koji treba naglasiti i isticati – smatra direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, i sama Velikogoričanka. 

Foto: Sanjin Vrbanus

Nastavite čitati

Moja županija

Skupština donijela povijesni Proračun – najveći dio ide za odgoj i obrazovanje

Zagrebačka županija je najuspješnija županija po povlačenju sredstava za školstvo iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a riječ je o 16 školskih objekata za koje je osigurano 88,4 milijuna bespovratnih sredstava.

Objavljeno

na

Na svojoj 4. Sjednici članovi županijske Skupštine većinom glasova prihvatili su Proračun Zagrebačke županije za 2026. godinu. 

Proračun za iduću godinu veći je za 32,59 posto u odnosu na Izmjene i dopune proračuna za 2025. godinu i iznosi gotovo 427 milijuna eura. 

-Proračun je rekordan i razvojan, što je u skladu sa najrazvijenijom županijom u Republici Hrvatskoj. U njega je utkano sve ono što se radi na području županije koja je ujedno ocjenjena i najboljom po povlačenju sredstava za školstvo iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a riječ je o 16 školskih objekata za koje smo dobili 88,4 milijuna bespovratnih sredstava – rekao je predsjednik županijske Skupštine Mato Čičak. 

Izvorni proračun, s kojim Županija realno raspolaže, također je veći za 59,62 posto u odnosu na Izmjene i dopune proračuna za 2025. godinu i on iznosi nešto više od 252,7 milijuna eura. 

-Naša županija nikad nije imala veći Proračun a značajna povećanja ima u svim područjima. Najveći dio sredstava, kao i proteklih godina, izdvojen je za odgoj i obrazovanje – 114,5 milijuna eura – naglasio je zamjenik župana Ervin Kolarec. 

U idućoj godini je 11 milijuna na raspolaganju za energetsku obnovu škola i domova zdravlja, poduzetnici će dobiti 2,5 milijuna, za povećanje energetske učinkovitosti 550 tisuća eura, za infrastrukturu i gospodarske zone gradova i općina 800 tisuća, za poljoprivredu stiže bespovratnih 1,4 milijuna, a za ruralni razvoj milijun eura.  

Također, u Proračunu je, među ostalim, osigurano i 3 milijuna eura za izgradnju Centra za starije osobe u Velikoj Gorici te dodatnih 3 milijuna za zdravstvo i socijalnu skrb. 

Nastavite čitati

Reporter 455 - 17.11.2025.

Facebook

Izdvojeno