Povežite se s nama

Vijesti

FOTO Kurija Modić Bedeković zvijezda modne kampanje dizajnera Zorana Mrvoša

Dizajner je odabrao lokaciju na prijedlog TZ Zagrebačke županije, koja tako i kroz ovaj modni događaj dodatno predstavlja destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije.

Objavljeno

na

Modni dizajner, Zoran Mrvoš, u suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, u zelenoj oazi kurije Modić Bedeković u Donjoj Lomnici, snimio je modnu kampanju za novu kolekciju kojom najavljuje svoj veliki povratak na modnu scenu njegujući i dalje svoj dobro poznati monokromatski stil. Lokaciju je odabrao na prijedlog TZ Zagrebačke županije, koja tako dodatno predstavlja
destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije.

Foto: Modni dizajner Zoran Mrvoš odlučio je kampanju za veliki povratak na scenu snimiti u kuriji Modić Bedeković/TZZŽ

Foto: Snimanje modne kampanje dizajnera Zorana Mrvoša u kuriji Modić Bedeković/TZZŽ

Mrvoš se vraća nakon dužeg izbivanja s modne scene, a kako se prije par godina odselio s gradskog asfalta u idilično seosko okruženje, izbor naše drvene turopoljske ljepotice, kao i glavna fotografija koja će na neki način biti posveta sestrama Bedeković, sjajno su se uklopili u čitavu priču.

– Prije tri godine sam se odselio izvan grada, taj tempo mi je postao neprihvatljiv, pa mi je bila želja snimiti kampanju upravo na nekoj lokaciji ovog tipa. Direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović, mi je predložila ovu lokaciju i kad sam je obišao, oduševio sam se. Još više me oduševila priča o dvije sestre koje su živjele u kuriji, pa će fotografija koja će nositi kampanju biti rekonstrukcija njihove fotografije. Lokacija zorno prikazuje sve ono što i sam njegujem, a to je jednostavnost, prirodnost, jasne linije. Ovo je kraj u kojem je i moj dom. Kolekcija će biti monokromatska, s nekim muškim elementima na ženski način, nosivo, samoodrživo, moderno, nešto što je iskoristivo. Jedna odjevna kombinacija za sve prigode i sve sezone. Bez ograničenja, odlučno i sa stavom. To je nota koju sam htio postići i vjerujem da će žene upravo to znati i prepoznati – otkrio nam je dizajner Zoran Mrvoš. Do sada sam uvijek koristio neke moderne, zatvorene prostorije, a ovo je sad kao neki novi početak – rekao nam je Mrvoš.

Foto: Snimanje modne kampanje za novu kolekciju Zorana Mrvoša u kuriji Modić Bedeković /G.Kiš, Ciytportal.hr

Turistička zajednica Zagrebačke županije ovom modnom kampanjom dodatno predstavlja destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije, ali i pokazuje kako se, osim predivnih prirodnih ljepota, eno i gastro bogatstava, u Zagrebačkoj županiji kriju i modni biseri koji upravo iz ovoga kraja crpe svoju inspiraciju.

– Zadaća naše turističke zajednice je promocija destinacije, a ovime promoviramo zaštićene lokacije mog Turopolja na kojima se njeguje kultura drvenih, plemićkih kurija koje pokazuju da se ovdje nekada drugačije živjelo. Želja nam je rekonstrukcijom fotografije sestara Bedeković pokazati da se može spojiti nespojivo, promocija destinacije, mode, turizma sa željom da destinacija bude što vidljivija, konkurentnija i drugačija. Ovakvim pričama dajemo poučak kako raditi održivi turizam u cjelokupnoj destinaciji. Mrvoš će otvoriti i showroom u samom centru Velike Gorice, jer želja nam je privući u naš kraj i ciljne skupine grada Zagreba i ovako velika imena koja stvaraju modne priče. Svakako nam je želja istaknuti još posebnih destinacija u Turopolju, očekujemo tijekom festivala Via Vino promociju našeg čardaka i područje Turopoljskog luga, a u mjesecu listopadu ćemo pojačati i promociju tartufarenja – istaknula je direktorica TZ Zagrebačke županije, Ivana Alilović.

Foto: Direktorica TZ Zg.županije, Ivana Alilović i modni dizajner Zoran Mrvoš, na snimanju modne kampanje u kuriji Modić Bedeković u D.Lomnici/G.Kiš, Ciytportal.hr

Foto: Slavne turopoljske štrukle ‘The Kurije’/TZZŽ

Otvorenje showrooma modnog dizajnera Zorana Mrvoša u Velikoj Gorici, u zoni kod Tuđmanovog parka, možemo očekivati nakon 26.rujna, kada će njegova nova kolekcija biti i službeno predstavljena na modnoj reviji u Zagrebu.

Za svoj veliki come back Mrvoš je odabrao vrhunski tim – fotograf modne kampanje je Marko Grubišić, za make up je zadužena Sanja Agić, a za frizure Ivan Pervan. A kako na ovom modnom događaju brojna ekipa i okupljeni novinari, fotografi i snimatelji ne bi ostali praznog želuca, nisu izostale ni slavne turopoljske štrukle ‘The Kurije‘.

Foto: Sestre Bedeković/TZZŽ

Foto: Modni dizajner Zoran Mrvoš, u suradnji s TZ Zg. županije, snimio modnu kampanju za novu kolekciju u kuriji Modić Bedeković u D.Lomnici/G.Kiš, Ciytportal.hr

Naslovna fotografija: Direktorica TZ Zg.županije, Ivana Alilović i modni dizajner Zoran Mrvoš/TZZŽ

Sport

Tržnica nogu ima nove cijene: Pršir predvodi Goricu, neki rasli, neki padali…

Specijalizirana nogometna stranica Transfermarkt ažurirala je vrijednosti igrača u HNL-u, u kojoj je najveći skok napravio napadač Lokomotive Aleks Stojaković. Što se tiče Gorice, promjena na vrhu nema, ali promjena ima…

Objavljeno

na

Objavio/la

U nedjelju je završila 2025. godina u SuperSport HNL-u, kao završni čin poslužio je poraz Gorice na Rujevici (1-0), a od tog trenutka postalo je kristalno jasno tko je gdje po pitanju klubova u HNL-u. Dinamo prvi, Hajduk drugi, a naša Gorica na sedmome mjestu, na pet bodova ispred posljednjeg Osijeka…

Dan poslije, kao poseban dodatak, stigle su i pojedinačne procjene učinjenog u prvoj polovici sezone u HNL-u. Naime, čuveni Transfermarkt, najmjerodavniji dostupan izvor po pitanju vrijednosti igrača na tržištu, objavio je nove cifre. One stare su ažurirane, u nekim slučajevima uvećane, u nekim drugim umanjene, a gledajući HNL u cjelini, odskočio je jedan igrač – Lokomotive!

Aleks Stojaković, slovenski napadač iz redova Lokosa, “skočio” je za ogromnih 620 posto, jer dosadašnja vrijednost bila mu je 125.000 €, a nakon ažuriranja je došao na 900.000 €.

Ogroman iskorak napravio je i mladi branič Hajduka, 18-godišnji Branimir Mlačić, kojeg se povezuje i s nekim velikim klubovima, u prvom redu s milanskim Interom. . Mlačić je prije ažuriranja vrijedio 800.000 eura, a sad mu je vrijednost procijenjena na četiri milijuna eura, što je skok od 400 posto.

Dinamov Ismael Bennacer bio je najvrjedniji igrač lige s vrijednošću od deset milijuna eura, ali on je u novom ažuriranju pao na devet milijuna, koliko vrijedi i Toni Fruk, najbolji igrač lige po izboru kapetana. Njegov suigrač iz Rijeke Niko Janković doživio je najveći pad, i to od tri milijuna eura…

Što se tiče Gorice, na vrhu liste ostao je Jurica Pršir, koji ulazi u posljednjih šest mjeseci ugovora, a možda mu baš zato vrijednost i nije narasla sa 1,5 milijuna eura. Na istoj razini ostao je i prvi sljedeći najvrjedniji igrač Gorice, Slovenac Žan Trontelj, koji je na 800.000 eura, a na trećemu mjestu je Iker Pozo. Sjajnu jesen Španjolac je iskoristio da mu vrijednost skoči sa 500.000 na 750.000 eura.

Na pola milijuna eura od rujna je bio i Filip Čuić, koji je sad također napredovao, ali nešto manje nego Pozo. Čuićeva procijenjena vrijednost sad je 650.000 eura, jednako kao i u slučaju Ante Kavelja, koji je ostvario najveći skok. U samo tri mjeseca “skočio” je za 400.000 eura!

Luka Vrzić također je napredovao, sad vrijedi 450.000 eura, što je skok u odnosu na dosadašnjih 300.000, a svoju vrijednost kroz posljednja su tri mjeseca povećali i Marijan Čabraja te Medin Gashi.

S druge strane, tu je i skupina onih čija je vrijednost išla prema dolje. Vanja Pelko tako više ne vrijedi 400.000 nego 300.000 eura, identičan pad zabilježio je i Jakov Gurlica, a Ivan Fiolić pao je s 300.000 na 200.000 eura. Vrijednost polako pada i 32-godišnjem Jakovu Filipoviću, ali samo u brojkama, jer na terenu i u svlačionici od neprocjenjive je važnosti, a godine su važan faktor i u slučaju Ante Ercegu. Starom majstoru u 37. godini vrijednost je procijenjena na 50.000 eura…

Gledajući klubove, Gorica je na pretposljedjem mjestu, s ukupnom vrijednošću od 8,6 milijuna eura.

Nastavite čitati

Najave

Župa Velika Mlaka priprema božićni koncert – “radujmo se zajedno”

Tradicionalni glazbeni program i božićni sajam nude priliku za druženje, zabavu i podršku uređenju crkve,

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Župa Velika Mlaka/FB

Župa Presvetog Srca Isusova iz Velike Mlake organizira tradicionalni božićni koncert u nedjelju, 28. prosinca, s početkom u 17 sati. Nakon koncerta, posjetitelji će moći sudjelovati na božićnom sajmu koji se ove godine održava u podrumu nove crkve.

Uz glazbeni program, posjetitelji sajma moći će uživati u toplim napicima, kobasicama i fritulama, dok čekaju izvlačenje dobitnika tombole s vrijednim nagradama. Svi dobrovoljni prilozi namijenjeni su uređenju nove crkve.

“Pozovite prijatelje, obitelj i susjede i radujmo se zajedno”, poručuju.

Nastavite čitati

Sport

Spartansko obaranje ruku: Vikinzi iz Gorice uzeli dvije medalje u Varšavskoj!

Velikogorički klub obaranja ruke Viking VG sudjelovao je na turniru u Zagrebu, na kojem je zlatnu medalju osvojio Dorian Azenić, a srebrnu Edi Šprajcer

Objavljeno

na

U moru sportskih udruga u našem gradu, svih vrsta i oblika, svoje je mjesto pronašao i KOR Viking VG. Ovo “KOR” skraćenica je za klub obaranja ruke, a iza ove priče krije se skupina Velikogoričana koja uživa u ovakvoj vrsti nadmetanja. Imaju i svoj prostor za treninge, sve su brojniji, a već imaju i neke lijepe rezultate iza sebe.

U tom smislu i s tim povodom oglasili su se iz ovog mladoga kluba nakon turnira u Zagrebu u nedjelju. U dvorani Osnovne škole Josipa Jurja Strossmayera u Varšavskoj ulici okupila se elita ovoga sporta u Hrvata, turnir je ponio ime “Spartanac”, a na njemu su i Velikogoričani imali što za reći.

– Odličan je turnir iza nas. Vikinzi su krenuli u napad, a na kraju se nešto i osvojilo – oglasili su se iz kluba.

– Čestitke Dorianu Azeniću na zlatnoj medalji na desnu ruku u kategoriji 85+, kao i Ediju Šprajceru na srebrnoj medalji u kategoriji do 85 kg. Čestitke i Maksimilijanu Pokupecu, Matku Štambuku i Andreju Azeniću na dobrim i uzbudljivim mečevima, iako su na kraju ostali bez medalje – dodali su “vikinzi” u svojoj objavi.

Obaranje ruke antička je sportska disciplina koja je oživljena u Kaliforniji tijekom 50-ih godina prošlog stoljeća, a nacionalni savezi postoje u 82 zemlje svijeta. Uključujući i Hrvatsku, u kojoj su Velikogoričani sve aktivniji. Kako to otprilike izgleda u praksi, na turniru? Ovako nekako…

Sve u svemu, zanimljiva priča, lijepi rezultati… Samo naprijed!

Nastavite čitati

Vijesti

Društvo žena Buševec prvi put u školskoj humanitarnoj akciji: pomoć stigla na kućne pragove

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Društvo žena Buševec/FB

Društvo žena Buševec ove se godine prvi put uključilo u školsku humanitarnu akciju “Božićni valovi dobrote”, koju je Osnovna škola Vukovina provela u suradnji s Pučkom kuhinjom Velika Gorica, s ciljem prikupljanja prehrambenih i higijenskih potrepština za obitelji i pojedince kojima je pomoć najpotrebnija.

Zajedničkim angažmanom prikupljeni su paketi osnovnih potrepština, a dio njih članice Društva žena Buševec osobno su prevezle i uručile korisnicima.

Ova suradnja označila je prvi zajednički iskorak Društva žena Buševec u spomenutoj humanitarnoj akciji, a iz udruge poručuju kako je iskustvo bilo iznimno pozitivno. Posebno su istaknule dobru suradnju s Osnovnom školom Vukovina, koja je bila ključna u organizaciji i provedbi akcije.

“Zahvaljujemo se OŠ Vukovina na prekrasnoj suradnji. Nadamo se da ćemo ovu uspješnu i vrijednu suradnju nastaviti i iduće godine, na dobrobit svih kojima je pomoć najpotrebnija”, poručuju iz Udruge žena Buševec.

Nastavite čitati

Sport

Putuju li i Goričani u Amerike? Kratak vodič za navijače u kockastom…

Očekuje se između osam i deset tisuća navijača na svakoj od tri utakmice hrvatske reprezentaciji u skupini Svjetskog prvenstva 2026. Skupo je, daleko je, zahtjevno je, ali mnogi će krenuti u avanturu…

Objavljeno

na

Svjetsko prvenstvo 2026. bit će najveći nogometni turnir u povijesti, prvi s 48 reprezentacija i prvi koji se istodobno održava u tri države. Kanada, Meksiko i Sjedinjene Američke Države ugostit će nogometni spektakl koji će trajati više od mjesec dana, a navijači iz cijelog svijeta već mjesecima planiraju svoje putovanje. Hrvatski navijači posebno imaju razloga za uzbuđenje jer Vatrene očekuje izazovna, ali atraktivna skupina i putovanje kroz tri velika sjevernoamerička grada, a svemu tome razveselit će se i Velikogoričani koji vole i mogu pratiti hrvatsku reprezentaciju. Na svakom velikom natjecanju uoči utakmica mogu se sresti naši sugrađani, nema sumnje da će ih biti i preko oceana, koliko god to bilo zahtjevno i skupo..

Svjetsko prvenstvo traje od 11. lipnja do 19. srpnja 2026. Turnir će imati rekordnih 16 gradova domaćina, od čega 11 u Sjedinjenim Državama. Kanada će imati dva grada domaćina, dok će Meksiko ugostiti utakmice u tri velika nogometna središta. Očekuje se više od pet milijuna prodanih ulaznica, što će ovo Svjetsko prvenstvo učiniti logistički najzahtjevnijim u povijesti FIFA-e.

Hrvatska je smještena u skupinu L, a putovanje kroz grupnu fazu uključivat će tri grada u dvije države. Prvu utakmicu, protiv Engleske, Hrvatska igra 17. lipnja u Dallasu, u jednoj od najvećih američkih sportskih metropola. Nakon toga slijedi put u Kanadu, gdje će 24. lipnja protiv Paname igrati u Torontu, gradu poznatom po velikoj hrvatskoj zajednici koja će zasigurno stvoriti domaćinsku atmosferu.

Treća utakmica skupine, u kojoj se za bodove borimo s Ganom, igra se 27. lipnja u Philadelphiji, gradu s bogatom sportskom tradicijom i stadionom koji je već ugostio brojne međunarodne događaje. Takav raspored znači da će hrvatski navijači prijeći velik broj kilometara, ali i doživjeti raznoliku kombinaciju američke i kanadske sportske kulture.

– Očekujemo između osam i deset tisuća navijača iz Hrvatske na svakoj utakmici naše reprezentacije. No u taj broj ne ubrajamo dijasporu, tako da ćemo imati još brojniju podršku, veću nego na Svjetskom prvenstvu u Kataru – kaže Željko Bulić iz udruge Mi Hrvati.

Ako prođemo dalje kao prvi, igrat ćemo s jednom od drugoplasiranih ekipa iz ostalih skupina. Ako prođemo kao drugi, čeka nas netko od osvajača grupu.

Ulaznice za Svjetsko prvenstvo prodaju se u fazama, a za većinu navijača najvažnija je javna prodaja koju FIFA otvara nekoliko mjeseci prije početka turnira. Sustav prodaje funkcionira po principu prijave i ždrijeba, što znači da zainteresirani navijači trebaju imati registriran FIFA račun i biti spremni na brzu reakciju.

Postoji i kategorija ulaznica za neutralne navijače koje nisu vezane uz određenu reprezentaciju, a za one koji žele na sve tri utakmice grupe opcija su i paket ulaznica za cijelu skupinu. Cijene su više nego na prethodnim SP-ima (od 60 dolara), ali interes navijača pokazuje da će većina ulaznica rasprodati vrlo brzo.

Dvije početne faze već su gotove, a u tijeku je i treća faza prodaje, “Random Selection Draw”, koja traje od 11. prosinca do 13. siječnja. U ovoj fazi navijači koji su se registrirali mogu aplicirati za ulaznice za određene utakmice. Faza funkcionira po principu lota, što znači da će zainteresirani dobiti šansu za kupnju ulaznica prema nasumičnom odabiru. Sve informacije o ulaznicama dostupne su na službenim stranicama FIFA-e.

Kako doći na Svjetsko prvenstvo? Putovanje u Sjevernu Ameriku zahtijeva značajno planiranje. Letovi za Dallas, Toronto i Philadelphiju razlikuju se po cijeni, ali već sada je jasno da će ulaznice, smještaj i avionske karte zajedno predstavljati ozbiljan izdatak. Navijačima se preporučuje da smještaj rezerviraju što ranije jer bi cijene u tjednima oko utakmica hrvatske reprezentacije mogle drastično porasti. Dobro je provjeriti i opcije domaćeg prijevoza unutar SAD-a i Kanade jer letovi između gradova ponekad mogu biti jeftiniji od putovanja vlakom ili autobusom.

Procjene i izračuni kažu da bi odlazak na tri utakmice grupne faze mogao stajati između četiri i sedam tisuća eura, ovisno o afinitetima i komforu. Odlazak na jednu utakmicu, primjerice na Englesku u Dallas, stajat će negdje između 1600 i 2700 eura, a ako netko poželi ispratiti reprezentaciju sve do naslova svjetskog prvaka, za cijeli turnir trebat će izdvojiti, procjena je, između sedam i 12 tisuća eura. Pa tko voli, tko može…

Nastavite čitati

Reporter 456 - 18.12.2025.

Facebook

Izdvojeno