Povežite se s nama

Obrazovanje

FOTO Erasmus team Srednje strukovne škole u Velikoj Britaniji

Objavljeno

na

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

Srednja strukovna škola Velika Gorica sudjelovala je na četvrtoj mobilnosti Erasmus+ KA 229 projekta ”Education Accessed with Games”. Erasmus tim činile su tri profesorice stranih jezika, Ljiljana Vidaković kao koordinator, Jasna Piškorić i Marija Huzjak-Šaban, koje su nas izvijestile o svojim impresijama jednotjedne mobilnosti.

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

Osim predstavnica Hrvatske, bili su prisutni i članovi ostalih zemalja partnera u projektu, a to su Velika Britanija – domaćin, Italija i dvije škole iz Turske. Nažalost partneri iz Portugala nisu bili u mogućnosti pridružiti nam se.

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

Mobilnost je trajala od 10. do 14. listopada 2022., a odvijala se u Engleskoj, u prekrasnom gradu Barnstaple-u, u osnovnoj školi Pilton Bluecoat Academy C of E. Barnstaple je riječni lučki grad u Sjevernom Devonu, na rijeci Taw. Domaćini su nas izuzetno toplo dočekali i omogućili nam da svojim programom realiziramo sve ciljeve, koji su planirani unutar ove mobilnosti.

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

Prvi dan su nas upoznali sa svojom školom, učenicima i nastavnicima. Razmijenili smo naša iskustva i uočili sličnosti i razlike u sustavu obrazovanja između naših zemalja. U nekoliko navrata održali smo satove njihovim učenicima, gdje smo prenijeli osnovne informacije o našoj zemlji, naše najpoznatije izumitelje, glazbenike, sportaše, a posebnu pažnju posvetili smo priči o podgutnici, kao preteči kravate. Naša kolegica Marija nosila je tradicionalnu bijelu košulju i podgutnicu, da učenici imaju vizualni doživljaj našeg izlaganja. Na kraju predavanja smo s učenicima odigrali i kviz o Hrvatskoj.

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

Domaćini su održali i nekoliko radionica u kojima smo kroz razne igre vježbali kako zainteresirati i motivirati učenike pri usvajanju novih sadržaja. Imali smo i vrlo interesantne i korisne radionice kako se orijentirati u prostoru, igre vezane uz „spelling“ (slovkanje i pisanje) te mogućnosti korištenja aplikacija Globle i Flagle. Zatim je naša koordinatorica Ljiljana u sklopu sastanka koordinatora zajedno s kolegicom Jasnom pokazala ostalim sudionicima kako izraditi online ”Adventski kalendar”. Uglavnom, radilo se cijeli tjedan i razmjenjivalo razne sadržaje vezane za igre u nastavi.

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

Kako svaki Erasmus projekt uključuje i element tradicije i kulturno povijesne baštine, tako je i ovaj obilovao raznim posjetama kulturno povijesnim ustanovama i mjestima od značaja u okruženju. Dobro smo upoznali Barnstaple, grad naših ljubaznih i susretljivih domaćina. Slušali smo o njegovoj bogatoj povijesti i razgledali interesantne građevine. Sretni smo što smo mogli posjetiti Clovelly, slikovito, drevno, ribarsko mjesto jedinstveno i posebno. Od elizabetinskih dana do danas Clovelly je u privatnom vlasništvu, što je pomoglo očuvanju njegovog izvornog ugođaja. Posjetili smo i atraktivni grad Bideford na zapadnoj obali rijeke Torridge. Izuzetno interesantan izlet bio nam je u grad Bath u grofoviji Somerset, nazvan po rimskim termama. Tamo smo posjetili i centar Jane Austen, svjetski poznate engleske spisateljice koja je jedno vrijeme tamo živjela i radila. Domaćini su nas vodili na ”Cider farm” – mjesto gdje se proizvodi jabukovača. Objasnili i pokazali su nam proces proizvodnje, a upoznali smo i razne sorte jabuka. Osim toga smo posjetili i Exmoor Pony Centar i naučili ponešto i o njihovim divljim ponijima koji žive na tom području.

10.-14.10.2022. Velika Britanija. Erasmus team Srednje strukovne škole na 4. mobilnosti Erasmus+ KA229 projekta. Foto: SSŠ

Sve u svemu prekrasno iskustvo koje će nam ostati trajno u sjećanju i obećanje da ćemo se ponovno sresti na sljedećoj mobilnosti u Hrvatskoj, dakle u našoj školi, gdje ćemo i mi nastojati pripremiti mobilnost za pamćenje.

Galerija fotografija

Obrazovanje

Nova funkcionalnost u e-Dnevniku! Stiže “Informativka” za poruke između roditelja, učenika i nastavnika

Od sljedećeg tjedna škole dobivaju komunikacijsku platformu unutar e-Dnevnika, a WhatsApp i Viber grupe mogle bi postati prošlost.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Vojtech Okenka/pexels.com

Od ponedjeljka sve škole u Hrvatskoj dobit će novu komunikacijsku opciju u e-Dnevniku. CARNET uvodi “Informativku”, odnosno Razgovore, alat koji omogućava razmjenu poruka između nastavnika, roditelja i učenika. Kako prenosi Srednja.hr, nova usluga bit će dostupna svim korisnicima e-Dnevnika, a koristi se za slanje privatnih i grupnih poruka unutar sustava.

Kako navode iz CARNET-a, Informativka je razvijena u okviru projekta BrAin te donosi niz funkcionalnosti poput praćenja statusa poruka, dodavanja privitaka i izrade anketa. Kroz nju će biti moguće otvarati grupe za komunikaciju, a nastavnici će moći odrediti radno vrijeme u kojem primaju poruke. Dodatno, platforma omogućava slanje obavijesti i push notifikacija, čime se želi postići brža i sigurnija razmjena informacija unutar škola.

Implementacija Informativke, ističu u CARNET-u, znači i da bi dosadašnje grupe na društvenim mrežama i aplikacijama za dopisivanje mogle postati nepotrebne. Na taj način sve školske informacije ostat će unutar službenog sustava. U ponedjeljak u 13 sati održat će se i webinar za odgojno-obrazovne djelatnike na kojem će biti predstavljene funkcionalnosti platforme, a prijave su otvorene putem sustava EMA.

Iz CARNET-a poručuju da će novitet značajno pridonijeti učinkovitosti i transparentnosti komunikacije u školama. Dodaju kako je cilj unaprijediti suradnju između roditelja, učenika i nastavnika te e-Dnevnik učiniti još snažnijim alatom za podršku obrazovnom sustavu.

Nastavite čitati

HOTNEWS

Iz Kopenhagena u srce Turopolja – Line uči učenike prednostima „zelene“ kuhinje

U Danskoj četvrtaši umjesto u učionici, dio nastave provode u školskoj kuhinji!

Objavljeno

na

Objavio/la

Najstarija i ujedno najveća škola na području grada ima gošću sa sjevera Europe. Line Riese Nielsen, stručnjakinja iz područja održive prehrambene politike, putem Erasmus projekta “Od EGOcentrizma do EKOcentrizma“, stigla je iz Kopenhagena u Veliku Goricu. Njena misija je prenijeti iskustva i znanja o prehrambenim navikama školaraca u OŠ Eugena Kvaternika, a koje je uspjela implementirati u škole u Danskoj.

Zatekli smo je u uredu ravnateljice Monike Brleković, gdje se s nastavnicom Dalijom Kager, prisjećala njihovog susreta u Grčkoj.

-Predavala sam u ljetnoj školi u Grčkoj gdje sam upoznala Daliju Kager s kojom sam razgovarala o školskoj hrani ovdje u ovom gradu. Dalia je uspjela dobiti Erasmusovo financiranje za organizaciju ovog putovanja kako bih podijelila iskustvo iz Kopenhagena o školskoj hrani, kako u smislu održivosti, tako i u smislu kako je integrirati u školu. Dakle, to je također dio obrazovanja, odnosno učenja učenika – započela je razgovor Line, inače diplomirana politologinja sa Sveučilišta u Kopenhagenu, te objasnila kako posljednjih 10 godina ima vlastitu tvrtku u kojoj je osnivačica i direktorica za prehrambenu politiku.

-Radim s profesionalnim kuhinjama, nastavila je Line, tako da i javne kuhinje, privatne kantine i catering tvrtke budu održivije. Prije toga bila sam u Kopenhagenu bila zadužena za promjenu jelovnika u svim općinskim kuhinjama. Radi se o oko tisuću kuhinja koje bi bile do 90% organske unutar istih proračuna. Dakle, iako je organska hrana 25% skuplja, pokušavamo pronaći rješenja kako bismo omogućili da kuhinje budu organske, jer javne kuhinje vidimo kao pokretač pozitivnih promjena u održivosti i ekološkim pitanjima. Dakle, korištenjem novca, koji se ionako troši za hranu, kupuje se održivija hrana, čime ulažemo u održivije društvo. I mi smo to uspjeli tijekom 12 godina, gdje smo podučavali osoblje u kuhinjama kako pripremati hranu, jesti više sezonsku hranu, više povrća i imati manje otpada hrane. Na tome se temeljio projekt uvođenja školske prehrane u Kopenhagenu.

Kako je istaknula, Danska nema program školske prehrane kao nacionalni program, no neke općine i gradovi ipak se odlučuju za uvođenje promjena. Ponuda prehrane za učenike koja je postojala u Kopenhagenu bila je vrlo loša. Nije bila hranljiva, poput komercijalne zamjene za ručak.

-A onda smo osmislili cjeloviti program za sve škole, a riječ je o 50 škola u gradu, kako bi svaki dan imali organski, topli obrok i integrirali ga kao dio školskog sustava. Dakle, to nije bio samo dodatna obveza za roditelje da pripreme torbu za ručak, već je to bio dio načina na koji se djeca obrazuju u Kopenhagenu. Dakle, bila sam voditeljica projekta dvije godine i implementirala sam ga u 50 škola. Sada koristim ovo iskustvo za savjetovanje svih vrsta javnih i privatnih kuhinja i sudjelujem u različitim EU projekatima gdje pokušavam prenijeti ova iskustva i drugim europskim zemljama.

Znajući da je sjever Europe napredniji po mnogo čemu u školskom sustavu, te da su predvodnici promjena, zanimala nas je razlika u prehrani i što od njih možemo naučiti.

Koja su tradicionalna jela u Danskoj? Na čemu se temelje?

-Tradicionalna nordijska hrana temelji se na korjenastom povrću i puno kelja te više naginje svinjetini nego crvenom mesu. Ali prije 20 godina imali smo kulinarsku revoluciju u Danskoj, gdje je skupina kuhara odlučila naglasiti nordijsku hranu. Dakle, postojao je fokus na podizanju statusa tradicionalne hrane, jer do tada, ako biste otišli u restoran, jeli biste francusku ili talijansku hranu, zaboravljajući da nordijska kuhinja zapravo imaju svoju ulogu.

Kad ste došli ovdje i vidjeli kako škola funkcionira, mislite li da je moguće nešto promijeniti?

-Pa, nakon što sam bila u 2.000 kuhinja u Danskoj, a također i u Njemačkoj, znam da se sve može promijeniti. Dakle, samo je pitanje je li vodstvo organizacije spremno, što osjećam da jesu ovdje. Dakle, da. Općenito, zapadnjačka prehrana ili globalni sjever, mi jedemo previše mesa i jedemo vrlo neraznoliku hranu. Dakle, jučer sam rekla učenicima da 75% svih kalorija koje se jedu u globalnom svijetu dolazi od samo 12 različitih biljaka, što je prvenstveno pšenica, kukuruz i šećer, koji dolazi od sve ove ultra prerađene hrane gdje koristite ove vrlo jeftine usjeve kako biste dobili nešto što je ukusno u smislu da to potiče vaš mozak da misli da ste siti i da želite još. Stoga nam je teško odjednom početi jesti stvari koje su gorke ili imaju drugačije okuse. Ali takva se revolucija mora dogoditi u cijeloj Europi i Americi, da počnemo jesti puno više raznolikije hrane i puno više povrća i mahunarki.

Koje su koristi kada promijenite prehranu na način o kojem govorimo? Ako počnete u ranoj dobi, mogu li se kasnije napraviti neke promjene i koji su učinci?

-Ljudski je razmišljati da su nam potrebne neke koristi, kako bismo nešto učinili jer smo dio globalnog ekosustava i prvenstveno trebamo hranu da preživimo. Ali, promjenama u prehrani prednost je zdravije ljudsko tijelo. Dakle, imat ćemo bolji život. No, za mene, prednost je to što je to pravedan sustav. Dakle, trenutačno globalni jug plaća vrlo visoku cijenu za te prehrambene navike globalnog sjevera. Radi se o tome da će s klimatskim promjenama i promjenama okoliša globalni jug, u jednom trenutku, biti primoran na preseljenje. Zato se ljudi sele ili idu u ratove jer ne mogu uzdržavati svoje obitelji i brinuti se za svoje živote. Dakle, imat ćemo problem s velikim migracijama i ratovima oko zaliha hrane.

Kolika je odgovornost same države u promjeni smjera?

-Mislim da je važno priznati da su javni proračuni namijenjeni društvenim koristima. Dakle, ako javni novac ide u nešto, to bi trebalo biti nešto što je dobro za društvo ili za dobrobit javnosti. Naime, u kratkom vremenskom periodu možete reći da je dobro da djeca budu sita i da imaju nešto za jesti, da su sretna i da ne odbijaju hranu jer je to nešto ukusno. Ili možete imati ovu širu perspektivu o tome kakvo društvo želite izgraditi i čijeg želite biti dio? I tu bi trebao ići javni novac jer je to način na koji bi društvo trebalo ulagati. I svi smo odgovorni za tu vrstu promjene i takav pogled na naše društvo – poručila je Line Riese Nielsen.

Inače, Line tijekom boravka u Hrvatskoj, oko snalaženja u gradu i komunikacije pomaže Dalia Kager, nastavnica informatike u ovoj školi i dobitnica mnogih priznanja za svoj doprinos struci ali i za međunarodnu suradnju na mnogim projektima. Prema njenim riječima, dolazak ovakve stručnjakinje je vrlo vrijedno iskustvo i učenici su već sad osvijestili koliko je važno jesti nutritivno bogatiju hranu.

– Ovo je našoj školi prvi Erasmus projekt. Kako je navela naša gošća, riječ je o projektu “Od EGOcentrizma do EKOcentrizma“, koji ima cilj povećati „zelene“ navike učenika, učitelja i djelatnika škole – ispričala je Kager i dodala kako je projekt počeo 8. rujna prošle školske godine i završava u ožujku sljedeće godine.

 

Doznali smo kako su učenici i učenice već išli na razmjene u Španjolsku i Njemačku, kao što su i tamošnji učenici bili na razmjeni u našem gradu, gdje su na raznim radionicama i stručnim posjetima, razgovarali o važnosti prehrane koja je dobra za naše zdravlje.

-Jedna od stručnjakinja kod nas je je sada i gospođa Line. Budući da smo se nas dvije već upoznale i znala sam čime se bavi, mislila sam da je dobra ideja da iskoristimo tu priliku i da ona dođe u školu i malo se pozabavimo s tim pitanjem održive prehrane, koja zapravo ne mora biti kompleksna. Može se postići da možda koji puta u meniju izbacimo meso i više se jedu mahunarke. Dakle, to su nekakve sitne stvari koje mi možemo učiniti, ali da opet idemo u smjeru održivosti – dodala je.

Na pitanje kako reagiraju djeca, Dalia je ispričala kako su imali zanimljivu raspravu i puno činjenica su naučili i spoznali kroz kahoot kviz s Line.

-Mislim da je jako važno da se podiže svijest, jer su učenici, odnosno većina njih, shvatila što se sve zapravo događa u svijetu i koliko je važno da pokušamo promijeniti svoje vlastite navike. Jer uvijek mislimo, ah, svijet je velik, puno je ljudi i jako je teško nešto učiniti. No ti koraci, koji su zapravo mali, počinju od nas samih i pokreću promjene – dodala je Dalia i napomenula kako u programu sudjeluju svi učenici škole, kroz razne aktivnosti, no glavna skupina su viši razredi – šesti, sedmi i osmi.

Projekt se nastavlja kroz još dvije mobilnosti u Finsku i Portugal – najavila je ravnateljica škole Monika Brleković, koja se prisjetila kako je priprema projekta započela prije gotovo dvije godine, a „glavna“ u projektu je upravo Dalia, koja kooordinira timom.

-Stvarno joj se zahvaljujem na trudu, jer ona je sve „potegnula“ i glavna je nositeljica projekta. Odrađuje stvarno vrhunski posao, puno se daje, prvenstveno tu mislim na jako puno svojeg slobodnog vremena, sve kako bi ovaj projekt zaživio. Nas dvije smo u sklopu projekta bile najprije u Kopenhagenu gdje nas je s dobrim praksama u školama upoznala Lina, a najviše me se dojmilo praktično sudjelovanje učenika u pripremi hrane u školskoj kuhinji. Dakle, učenici četvrtih razreda u sklopu nastave imaju određene dane kada su „kuhari“ i tada umjesto na nastavu, odlaze – u kuhinju. Peku roštilje, rade kolače… – prepričala je ravnateljica i dodala kako joj je to iskustvo osvijestilo, da je to odličan način da se djeca sažive s pripremom hrane.

Inače, projekt kojeg Osnovna škola Eugena Kvaternika provodi vrijedan je 37 tisuća eura čime pokrivaju sve aktivnosti; od putovanja, tečajeva, radionica i svega da bi iskustva i znanja uspješno implementirali u školsku svakodnevicu.

 

Nastavite čitati

Obrazovanje

Poticaj obrtništvu – Grad stipendira učenike koji se obrazuju za deficitarna zanimanja

Prijave traju do 30. rujna!

Objavljeno

na

Unazad desetak godina velika je potražnja za radnicima – školovanim zidarima, stolarima, ličiocima…čija su zanimanja, radi popularnosti onih digitalnih, tijekom godina postala deficitarna.

No, polako se vraća interes budući da su potražnja i nedostatak, rezultirali povećanjem cijene rada, tako da učenici sve više biraju takva zanimanja koja će im donijeti financijsku sigurnost u budućnosti.

Značajnu podršku obrazovanju daje i Grad Velika Gorica koji iz proračuna izdvaja sredstva i za stipendiranje učenika koji se odlučuju za obrazovanje u deficitarnim zanimanjima, a s početkom nove školske godine objavljen je novi natječaj za učenike prvih razreda.

Dodijelit će se 50 stipendija u iznosu od 100 eura mjesečno za učenike u trogodišnjem programu obrazovanja, a prijave traju do 30. rujna.

Nastavite čitati

Obrazovanje

Emili u Vukovini! Nova avantura male šminkerice

„Tražili smo svoje ime na ploči i dobili medaljicu“

Objavljeno

na

Objavio/la

Novi počeci, nova garderoba, novo društvo, nove obaveze…zvuči kao najava za novu sezonu popularne serije Emily u Parizu, no, ovdje je riječ o drugačijem putovanju i avanturama.

Ako još dodamo torbu, zvono i učiteljicu – svima je jasno da pišemo o prvom danu u školi, i to „naše“ Emili Cavrić iz Kuča, koja je svoj doživljaj podijelila s redakcijom Cityportala.

 

Njena avantura započela je jučer u OŠ Vukovina u koju su ju dopratili roditelji Tea i Ante jer, ruku na srce, miljenicu nije lako pustiti „iz gnijezda“.

A Emili? Zaplivala je kao riba u vodi.

– Znači, bilo je super! Učiteljica je na školsku ploču napisala naša imena. Svatko je morao pronaći svoje i zaokružiti ga kredom. I onda smo dobili malu medaljicu s imenom i razredom. Meni je pisalo 1. A i svatko je dobio lijepu kemijsku. Bilo mi je predobro! – živahno je prepričala Emili i poželjela da tako zabavno i veselo ostane tijekom cijele školske godine.

–Sutra ćemo imat puno knjiga za učit i ostat ćemo u školi do 10! – na brzinu je dodala i zaposleno krenula slagati novi školski pribor.

Ipak, nova titula „prvašice“ nosi i nove odgovornosti, ali i jedan cijeli svijet za otkrivanje koji je pred njom.

Sretno!

(Foto: Privatni obiteljski album)

Nastavite čitati

Obrazovanje

FOTO Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića

Objavljeno

na

Objavio/la

Nastavu prvog dana u novoj školskoj godini 2025./2026. (ponedjeljak, 08.09.2025.) u velikogoričkim osnovnim školama obilježio je svečani prijem za učenike prvog razreda, prvašiće, za njih su priređene priredbe i upućene su im želje da se što bolje osjećaju na početku školskog puta dugog osam godina.

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Nova ravnateljica OŠ Jurja Habdelića Štefica Matić i zamjenik gradonačelnika Neven Karas uputili su riječi dobrodošlice prvašićima, njihovim roditeljima, bakama i dedama. Ravnateljica vjeruje da će se nova generacija učenika prvog razreda s potporom svojih učiteljica brzo prilagoditi školskim obvezama na obostrano zadovoljstvo. Gospodin Karas je podsjetio da je i on davno bio učenik u ovoj školi.

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Priredbu za prvašiće i njihove roditelje u Osnovnoj školi Jurja Habdelića vodili su učenici Vida i Teo, a priredbu su otvorile solo točkama dvije mažoretkinje Plesnog kluba Barbara (klub pokreće početničku grupu u ovoj školi u ovoj školskoj godini). Slijedilo je redom: recitacija ”Da ne znam čitati”, pjesma ”Abeceda”, recitacija ”Dijete”, ples (učenici 3.c razreda). Završna točka bila je zajednička pjesma i ples ”Kad si sretan”.

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Prvašići su raspoređeni u tri razredna odjeljenja, a nakon fotografiranja zajedno sa svojim učiteljicama i roditeljima su otišli u matične učionice.

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Prema riječima ravnateljice Matić, upisano je ukupno 75 prvašića u 5 razrednih odjeljenja, tri odjeljenja u matičnoj školi te po jedan u područnim školama, u Velikoj Buni i Šiljakovini.

Velika Gorica, 08.09.2025. Svečani prijem za prvašiće u OŠ Jurja Habdelića. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Ravnateljica Matić je istakla da će od ove školske godine učenici jutarnjeg turnusa za obrok imati na raspolaganju – švedski stol!!

Galerija fotografija

Nastavite čitati

Reporter 453 - 22.09.2025.

Facebook

Izdvojeno