Povežite se s nama

HOTNEWS

Dan kad je Gorica postala jednosmjerna! ‘Tog se dana našim ljudima život promijenio…’

Ove se nedjelje, 2. listopada, navršava 40 godina od uvođenja jednosmjernog prometa u Veliku Goricu. Autor idejnog rješenja tog projekta Ivan Mikulčić nije želio da ovaj dan prođe samo tako. Pa smo sjeli na kavicu kod Rojca…

Objavljeno

na

Takve stvari uvijek se rade u noći s petka na subotu, čisto da se ljudi do ponedjeljka barem malo naviknu na promjenu. I tog 2. listopada 1982. bila je subota. Malo nam je problem pričinjavalo to što je u tijeku bio “par-nepar” režim, pa su na benzinskoj na ulasku u Goricu, na uglu današnjeg parkinga iza Tržnog centra, ljudi u kolonama stajali do 5 ujutro, ali tu je policija odradila velik dio posla. I uspjeli smo, te noći krenuo je jednosmjerni promet kroz Veliku Goricu…

Tim riječima naše druženje s povodom, uz malu s mlijekom kod prijatelja Rojca, počinje Ivan Mikulčić. Čuveni velikogorički nogometni sudac, jedini iz našega grada koji je sudio jugoslavensku prvu ligu, ali i prometni stručnjak s posebnom ulogom u ovoj priči. I ponosni Goričanin koji nije želio da jedna ovakva obljetnica prođe nezapaženo.

– To je bila jako važna promjena u životu našega grada, šteta bi bilo propustiti reći da se 2. listopada obilježava 40 godina od trenutka kad je uveden prometni sustav kakav imamo i danas – govori nam gospon Mikulčić.

Ne bi mu se reklo, ali u životnom kalendaru su već 72 ljeta, što će reći da je u vrijeme dok se sve ovo događalo bi u ranim tridesetima.

– I prije nego što se o tome počelo službeno razgovarati, sjeo sam doma i dva-tri dana polako crtao kako bi to izgledalo. Gdje bi išla koja cesta, gdje semafori, gdje pješački prijelazi, gdje biciklističke staze… Sve to stavio sam na papir A3 formata i čekao pravi trenutak.

A on je ubrzo i došao. Kao što je do našeg stola u tom trenutku došao i gazda, Miljenko Rojc, pravi čovjek da nam dočara kako je to izgledalo u vrijeme dok se Zagrebačkom vozilo dvosmjerno, jer kuća mu je odmah tu, prvi red do ceste.

– Kako je bilo? Kao da smo živjeli na prikolici od kamiona! – slikovit je Rojc, kao i obično.

– Buka kamiona koji su ovuda jurili bila je nesnosna. Mi stanari znali smo nakon nekog vremena kad koji kamion prolazi, što vozi, a po tome smo i odlučivali kad ćemo ići spavati. Nema smisla ni lijegati u krevet prije nego prođu oni koji će te svakako probuditi… Sve u svemu, nepodnošljivo – objašnjava Rojc.

Ova je fotografija snimljena u svibnju 1982., nekoliko mjeseci kasnije ovako se automobili više nisu mogli mimoilaziti… Foto: Višnja Huzjak/Muzej Turopolja

 

Kako se radilo o ravnoj cesti, često su tu vozači znali nagaziti papučicu, velikom brzinom prolaziti kroz središte grada, a česte su bile i prometne nesreće, u nerijetkim slučajevima i sa smrtnim posljedicama. Problema su imali i autobusi, pa je ubrzo došlo do konsenzusa – nešto se po ovom pitanju mora promijeniti.

– Tadašnji načelnik općine Nikola Kovačević, vrlo odlučan i odrješit čovjek, okupio je ljude iz policije, ZET-a, a pozvao je i mene, koji sam u tom trenutku bio na funkciji šefa odsjeka za regulaciju prometa Grada Zagreba, u čijem sastavu je bila i općina Velika Gorica. Ljutio se, galamio, govorio da ništa ne radimo, a ja sam mu mirno odgovorio: “Ali ja već imam idejno rješenje, cijeli projekt…” Tu je i on malo zastao, iznenadio, možda malo i naljutio što sam to radio prije nego što je on to odobrio, ali dobro mu je došlo u pokretanju cijele te priče – prisjeća se Ivan Mikulčić.

U Zagrebu su se nerado odlučivali na velika ulaganja u “selske” općine, kako su tad nazivali sve okolne dijelove Zagreba, uključujući i Veliku Goricu, ali prezentacija ove priče, s gotovim rješenjem, ubrzo je prihvaćena. U proljeće 1982. krenuli su radovi, koji su do početka listopada bili u potpunosti završeni.

– U to se vrijeme iz Zagreba dolazilo jednim kolnikom, također dvosmjerno, i tako je bilo sve do ulaska u Podbrežnicu, gdje se po novome skretalo desno na današnju ulicu Matice Hrvatske, odakle se u dvije trake išlo sve do Sisačke. Postavili smo 11 novih semafora napravili nekoliko ugibališta za autobusne stanice, a najveći posao bio je posložiti sve oko tadašnje tržnice, danas Tržnog centra. Tu smo jedan manji park pretvorili u stanicu na koju i danas staju autobusi iz Zagreba, a zbog autobusa iz smjera Siska napravili smo iznimku i dodali treću traku, kako bi autobusi sa Sisačke mogli doći do kolodvora vozeći tih par desetaka metara u suprotnom smjeru. Sve druge opcije bile su neizvedive, iako smo zbog te trake morali ukloniti nekoliko stabla kestena – pojašnjava nam Mikulčić.

Do uspostave novog sustava autobusi iz Zagreba su išli do mjesta na kojem smo sjedili, do križanja na kojem je i kafić Rojc, pa danas “sakrivenim” odvojkom išli desno do današnje Matice Hrvatske, i zatim lijevo prema kolodvoru. Istim putem su se autobusi i vraćali. Uz jednosmjerni promet to se promijenilo, pa je uspostavljen model kojim autobusi voze i danas.

Odvojak kojim su nekad skretali autobusi danas je “sakriven” žardinjerama i nema prometnu funkciju

– Dio ljudi se bunio u početku, to je uvijek tako, jer vrijeme putovanja od točke A do točke B nekima se produžilo, ali ubrzo su svi shvatili da je ovaj model puno bolji. Pohvale smo dobili i od autobusnih prijevoznika, i od policije, jer smanjen je broj nesreća, ali i od običnih ljudi. Možda i najveće oduševljenje izazvala je biciklistička staza po Zagrebačkoj. Čak i oni koji dotad nikad nisu vozili bicikl sad su poželjeli isprobati novu stazu, provozati se Goricom, nastalo je malo biciklističko ludilo – sa smiješkom govori Mikulčić.

Nabraja gospon Ivan i brojne druge detalje, o kojima čovjek ne razmišlja u svakodnevnom životu, a svakako su bitni pri izradi jednog ovakvog plana. Dobili smo tako i prvi gorički zeleni val, budući da su to tad semafori radili bez ikakve koordinacije.

– Mislim da smo do tad imali četiri semafora, ali toliko loše posložena da su dva stalno bila ugašena. I na to su se ljudi neko vrijeme navikavali, s novih 11 semafora puno se toga promijenilo, pa je u prvo vrijeme znalo dolaziti i do zabuna, do lakših sudara… Ali opet kažem, novi ustroj prometa donio je cijeli niz poboljšanja i to su ljudi itekako prepoznali.

Cijeli projekt trebalo je nekako i financirati, a rješenje je pronađeno u kombinaciji SIZ-a za lokalne ceste i gradske ulice Grada Zagreba i SIZ-a komunalnih djelatnosti općine Velika Gorica. Prvi su financirali svu projektnu dokumentaciju, sve semafore i signalizaciju, drugi izgradnju autobusnih ugibališta te sve radove oko tržnice i na autobusnom kolodvoru.

I Velika Gorica je tako ušla u novu fazu svog života.

– Ponosan sam što sam kao mladi inženjer ovim projektom doprinio razvoju svoga grada, vjerujem da je to apsolutno napravljeno na dobrobit svih mojih sugrađana – ističe Ivan Mikulčić.

U to je vrijeme problem bio ulazak u grad s obje strane, pogotovo na dolasku iz Zagreba, jer tek pet godina poslije, uoči Univerzijade, napravljen je i drugi kolnički trak, što je dodatno rasteretilo gradski promet. U desetljećima koja su slijedila dobili smo i zaobilaznicu, ozbiljnu prometnu ulogu dobila je i Ulica Andrije Kačića Miošića, ali temelj je i dalje ono što je Ivan Mikulčić nacrtao na papiru A3 formata.

– Danas imamo dobru prometnu infrastrukturu, mislim da je nama u Velikoj Gorica ona puno manji problem od parkinga, kojeg kronično nedostaje. Tranzitni promet maknuo se iz središta grada, ali vjerujem da tu ima još prostora za poboljšanja. Treba motivirati ljude da idu zaobilaznim pravcima, da što manje ulaze u gradsko središte, a to se najlakše radi zaobilaznicama, ali i autocestom, koja bi morala biti besplatna. Dođe li do svega toga, prometna situacija u gradu bit će nam još i puno bolja, a ja vjerujem da se zaobilaznica koja će ići uz radar, i izlaziti na skretanju za Čiče, jednog dana mora izgraditi. Uostalom, područje prema Vukovini, gdje je i poduzetnička zona, jedini je prostor gdje se grad još može širiti – gleda u budućnost Mikulčić.

Do 1977. godine Ivan Mikulčić bavio se goričkim prometnicama, pa otišao u Grad Zagreb, od 1989. do 2010. bio u ministarstvu prometa, a do 2015. direktor Županijskih cesta

Gleda i situaciju u prometu po gradu, gleda i vidi rješenja.

– Rotori! Oni bi riješili problem na ulasku u grad s obje strane. Staviti dva velika rotora, jedan veliki rotor kod Zubaka, jedan kod veterinarske stanice, i dva manja, kod ulaza na Podbrežnicu i s druge strane kod Pivnice Turopolje. I svi čepovi bi se riješili, jer mnogi bi se i puno lakše odlučivali na zaobilaznicu – uvjeren je gospon Mikulčić.

Ova nedjelja, dakle, za njega je poseban dan. Kao što je, na neki način, poseban dan i za sve nas. Točno 40 godina prošlo je od promjene koja je unaprijedila život u našem gradu, promijenila ga, dala mu specifičnost i prepoznatljivost…. Od jednog od trenutaka koji će masnim slovima biti upisani u povijest Velike Gorice.

I zato, sretan ti rođendan, gorički jednosmjerni prometu!

HOTNEWS

Poznati laureati „Turopoljske poculice”

„Prokleti propuh“ autorice Fani Frković iz Zagreba najbolja je kratka priča na standardnom hrvatskom jeziku.

Objavljeno

na

Ogranak Matice Hrvatske Velika Gorica objavio je najbolje kratke priče pisane kajkavskim dijalektom ili hrvatskim standardnim jezikom pristigle na 16. Matičin književni natječaj „Turopoljska poculica”

Na natječaj je poslan 21 književni rad na standardu i 12 na kajkavskom narječju a Prosudbeno povjerenstvo odabralo je po jedan najbolji rad u obje kategorije, te po još dva rada užeg izbora.

Najbolja kratka priča na standardnom hrvatskom jeziku je „Prokleti propuh“ autorice Fani Frković iz Zagreba, dok su radovi užeg izbora priče „Margareta“, autora Franka Stipkovića iz Zagreba i „Piščeva osveta“ autorice Jelene Pavičić Vukičević iz Zagreba.

Najbolju kratku priču na kajkavskom dijalektu „Kak je to bilo kad je turopolski tur zestal vraga“ napisao je Boris Deverić iz Donje Lomnice, a radovi užeg izbora su priče „Čez kuruzu, čez me“ autora Darka Raškaja iz Lobora i „Jagica“ autorice Biserke Rozer iz Siska.

Najbolji radovi i njihovi autori bit će predstavljeni 3. travnja u Pučkom otvorenom učilištu Velika Gorica u 17 sati, a Ogranak će ih potom objaviti na svojoj web stranici i uvrstiti u svoj godišnji časopis LUČ u tiskanom obliku.

Nastavite čitati

HOTNEWS

FOTO Odbojkaši Gorice pobijedili na oproštaju od sezone

Objavljeno

na

Objavio/la

OK Gorica je u 18. kolu, posljednjem kolu ‘Prve odbojkaške lige 2024./2025. za seniore’, zabilježila osmu pobjedu za 7. mjesto u konačnom redoslijedu.

Velika Gorica, 29.03.2025. Prva liga-18.kolo: OK Gorica-OK Zrinski Nuštar 3:0. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 29.03.2025. Prva liga-18.kolo: OK Gorica-OK Zrinski Nuštar 3:0. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Igrači domaće momčadi su svoju kvalitetu demonstrirali u sva tri seta i uopće se tijekom susreta nije postavljalo pitanje o konačnom pobjedniku.

Velika Gorica, 29.03.2025. Prva liga-18.kolo: OK Gorica-OK Zrinski Nuštar 3:0. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 29.03.2025. Prva liga-18.kolo: OK Gorica-OK Zrinski Nuštar 3:0. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Ukupno trajanje utakmice 80 minuta, osvojeni poeni 75:60.

Velika Gorica, 29.03.2025. Prva liga-18.kolo: OK Gorica-OK Zrinski Nuštar 3:0. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Gorica, 29.03.2025. Prva liga-18.kolo: OK Gorica-OK Zrinski Nuštar 3:0. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Gorica (18 8 10 27:38 16) je sa 16 bodova osvojila 7. mjesto u konačnom poretku. Pobjednik Lige je HAOK Mladost II (18 18 0 54:7 36), koja je pobijedila u svih 18 utakmica, izgubila je ukupno samo sedam setova.

Galerija fotografija

Prva liga odbojkaša 2024./2025., 18. kolo

OK Gorica – OK Zrinski Nuštar 3:0 (25:21, 25:19, 25:20)

Velika Gorica. Gradska sportska dvorana. Gledatelja: 30. Subota, 29.03.2025., 13 sati. Suci: Luka Humski i Ana Ivanković. Zapisničarka: Aleksandra Lipić. Granične sutkinje: Petra Zovko i Elena Jukić.

GORICA: Matej Martić, Sven Radosavljević, Matej Šakota (cap.), Bruno Slavica, Franko Katalenić, Luka Mačvanin, Luka Peljušić, Bartol Mandić Baranović (L2), Gabrijel Cindrić (L1), Juraj Baldas, Luka Petrović. Trener: Gašpar Škorić Budimir.

ZRINSKI NUŠTAR: Josip Butigan, Stjepan Raguž, Dorian Šimunić, Mislav Pfaf (L2), Mario Rupčić, Ivan Ban, Matija Vrselja, Ante Rupčić, Ruben Smilović, Mata Šimunić, Marko Ižaković (L1), Marin Rupčić. Trener: Tihomir Škvarić.

Rezultati 18. kola (29./30.03.2025.): OK Gorica – OK Zrinski Nuštar 3:0, MOK Mursa-Osijek II – OK Medicinar Trnje 0:3, MOK Čazma – HAOK Mladost II 0:3, OK Zadar – MOK Rijeka II 3:1, MOK Grobničan – MOK Željezničar (Osijek) 1:3.

Konačni redoslijed: 1. HAOK Mladost II 36 (18 18 0 54:7), 2. OK Medicinar Trnje 32 (18 16 2 51:12), 3. OK Zadar 20 (18 10 8 36:29), 4. MOK Mursa Osijek II 18 (18 9 9 32:33), 5. MOK Željezničar 18 (18 9 9 34:39), 6. MOK Čazma 16 (18 8 10 34:33), 7. OK Gorica 16 (18 8 10 27:38), 8. OK Zrinski Nuštar 14 (18 7 11 29:40), 9. MOK Rijeka II 8 (17 4 13 19:42), 10. MOK Grobničan 2 (18 1 17 11:53).

Nastavite čitati

HOTNEWS

Thompson ruši sve rekorde! Razmatra se povećanje broja mjesta, ali i novi datum

U samo 24 sata prodano je čak 280 000 karata.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL

Koncert Marka Perkovića Thompsona, koji će se održati 5. srpnja na zagrebačkom Hipodromu, postavio je novi svjetski rekord u prodaji ulaznica. Prema službenim podacima, u samo 24 sata prodano je čak 280 000 karata, čime je ovaj nastup nadmašio dosadašnji rekord talijanskog glazbenika Vasca Rossija, koji je 2017. godine u Modeni okupio 225 173 posjetitelja s plaćenim ulaznicama. S obzirom na golemi interes publike, organizatori sada razmatraju mogućnost održavanja dodatnog koncerta dan kasnije.

Rekordna prodaja i tehnički izazovi

Sustav za online prodaju ulaznica Entrio.hr doživio je neviđenu navalu fanova. Prema riječima Berislava Marszaleka iz Entria, u prvih šest sati prodano je 130 000 ulaznica, a sve dostupne karte nestale su unutar 24 sata. „Ovo je rekordna prodaja koja je doslovno srušila svjetski rekord. U jednom trenutku, unatoč tome što smo zaustavili prodaju, u virtualnoj čekaonici se nalazilo 20 000 do 30 000 ljudi”, istaknuo je Marszalek.

Velika potražnja izazvala je i tehničke probleme. „Sustav se nije srušio, ali je u nekoliko navrata bio ozbiljno usporen zbog enormnog broja korisnika. Bilo je i pokušaja hakerskih napada, ali smo uspjeli osigurati nesmetan tijek prodaje”, dodao je Marszalek.

Kapacitet Hipodroma i mogućnost drugog koncerta

Iako je Hipodrom već ugostio velika događanja poput koncerata Rolling Stonesa (80 000 posjetitelja) i Eda Sheerana (70 000 posjetitelja), ovakav interes za Thompsonov nastup nadmašuje sva očekivanja. Što se tiče kapaciteta zagrebačkog Hipodroma, tu su podaci različiti. Brojka od milijun ljudi spominje se za misu pape Ivana Pavla II. koju je održao 11. rujna 1994. tijekom svog prvog posjeta Hrvatskoj. Papa Benedikt XVI. predvodio je pak 2011. godine euharistijsko slavlje na istom mjestu za 300 tisuća ljudi. No te brojke teško su provjerljive za razliku od onih događaja za koje postoji karta sa serijskim brojem, a to su obično glazbeni koncerti koji se plaćaju.

Bilo kako bilo, pitanje kapaciteta ključno je za organizaciju drugog koncerta, a konačna odluka sada ovisi o odobrenju Grada Zagreba.

U međuvremenu se oglasio i Thompsonov tim te najavio mogućnost povećanja broja karata.

„Dragi prijatelji, s velikim veseljem vas obavještavamo kako smo nakon dogovora s nadležnima usuglasili proširenje kapaciteta za koncert Marka Perkovića Thompsona, koji će se održati 5. srpnja 2025. na zagrebačkom Hipodromu. Zbog ogromnog interesa i nevjerojatne podrške koju nam svakodnevno iskazujete, radili smo na tome kako bi ispunili želju svakome od vas koji niste ostvarili mogućnost kupnje ulaznice i kako bi svi mi zajedno bili dio ovog spektakularnog događaja. Prodaja ulaznica će se za koji dan nastaviti, stoga vas molimo za još malo strpljenja dok vas ne obavijestimo o točnom terminu početka prodaje”, javljaju iz Thompsonovog menadžmenta putem njegove službene Facebook stranice.

Kao što su naveli, točne brojke još nisu dostupne.

Kumrovec otvara vrata Thompsonu

„Istina je, Općina Kumrovec nudi Thompsonu prostor svog stadiona, ako iz bilo kojeg razloga ne dođe do održavanja drugog koncerta na Hipodromu”, rekao je načelnik Kumrovca Robert Šplajt.

Iako su neki na društvenim mrežama informaciju dočekali sa sumnjom i shvatili je kao šalu, Šplajt je naglasio da ponuda stoji i da će sve ovisiti o dogovoru s organizatorima.

„Čovjek je prodao gotovo 300 000 ulaznica za prvi koncert, što znači da ga Hrvati podržavaju i žele slušati njegovu glazbu. Pa zašto ne bi onda i u Kumrovcu održao koncert? Thompson je dobro došao u Kumrovec”, dodao je Šplajt.

Reakcije publike

Fanovi su oduševljeni ovim događajem i mnogi koji nisu uspjeli kupiti ulaznice izražavaju nadu da će drugi koncert biti odobren. „Ovo je povijesni trenutak za hrvatsku glazbenu scenu. Thompson ima vjernu publiku i jasno je da postoji ogroman interes za njegove nastupe”, komentirao je jedan od fanova na društvenim mrežama.

Ovaj koncert nije samo glazbeni događaj, već i društveni fenomen koji potvrđuje status Marka Perkovića Thompsona kao jednog od najutjecajnijih izvođača u Hrvatskoj. S obzirom na neviđeni interes i činjenicu da je prvi koncert rasprodan u rekordnom roku, može se zaključiti da Thompsonova popularnost ne slabi.

Ako se odobri drugi koncert, bit će zanimljivo vidjeti hoće li on srušiti rekorde prvog, u slučaju da Zagreb ne pruži zeleno svjetlo, mogla bi se dogoditi nesvakidašnja premijera Thompsonova nastupa u Kumrovcu. Bez obzira na konačnu odluku, već sada je jasno da je ovaj događaj ušao u povijest hrvatske glazbene scene.

Nastavite čitati

HOTNEWS

U Jagodnom otvoreno prvo hrvatsko Zeleno mrjestilište ribe

Projekt uzgajališta ribe mogao bi poslužiti kao model za slične projekte u ostatku Hrvatske ali i u drugim europskim regijama.

Objavljeno

na

Objavio/la

Održivom sustavu za uzgoj autohtonih vrsta riba u sklopu EU projekta DaWetRest, koji okuplja 25 korisnika i 20 pridruženih partnera iz 12 europskih zemalja, pridružilo se prvo hrvatsko Zeleno mrjestilište u Jagodnom, koje je otvoreno radi obnove ekosustava dunavskih poplavnih područja.

U projektu sudjeluje Športsko-ribolovna udruga Odra, koja upravlja s oko 500 hektara voda na goričkom području, a mrjestilište je smješteno pokraj Instituta Ires, koji nadzire proizvodnju ribe. Projekt su u Poduzetničkom inkubatoru, uz podršku Grada Velike Gorice, predstavili stručnjaci s Fakulteta strojarstva i brodogradnje u Zagrebu i Jadranskog inovacijskog centra.

Cilj je zaštita voda i stvaranje održivog ekosustava proizvodnje autohtonih vrsta riba, u skladu s preporukama Europske unije – istaknuo je predsjednik Športsko-ribolovna udruga Odra Ognjen Cahun.

Foto: Grad Velika Gorica

– Ovo je prvo mrjestilište u Hrvatskoj, a otvoreno je upravo na velikogoričkom području. Napravili smo moderan kompleks, potpuno uređeni i funkcionalan, a već smo isporučili i prvu tranšu ribe po planu. Pokušavamo spasiti ne samo naše vode i jezera već i ptice koje se tom ribom hrane, dakle živi svijet našeg eko-sustava – istaknuo je Cahun.

Dekan Fakulteta strojarstva i brodogradnje Zdenko Tonković, naglasio je važnost razvoja istraživanja u akvakulturi i očuvanju prirode, te dodao kako Zeleno mrjestilište nudi studentima i istraživačima priliku za eksperimentiranje i razvoj novih tehnologija.

– Svjedočimo odličnom primjeru povlačenja EU sredstava – rekla je zastupnica u EU Parlamentu Željana Zovko i istaknula činjenicu da realizacijom omogućavamo stvaranje nove generacije mladih znanstvenika i stručnjaka.

Foto: Grad Velika Gorica

– Velik je potencijal Hrvatske za implementaciju sličnih projekata u cijeloj zemlji a mogao bi poslužiti kao model za slične projekte u drugim europskim regijama, dok nastavak istraživanja u područjima plave ekonomije ima veliki potencijal za održivi razvoj te značajan utjecaj na ekosustav Dunava – rekla je Magdalena Strachinescu iz Europske komisije.

Naime, Projekt DaWetRest je dobio podršku od državnih institucija i Europske unije, a planira se i njegovo proširenje kroz europski projekt SWIM, uključujući nadogradnju bazena i komercijalizaciju na području cijele regije.

Nastavite čitati

HOTNEWS

Prijavite klince na besplatni VG teen fitness!

Funkcionalne treninge za mlade od 12 do 16 godina organizira Klokan sport.

Objavljeno

na

Funkcionalnim treningom pod vodstvom iskusnih trenera kineziologa i instruktora funkcionalnog fitnesa, usvajaju se i razvijaju motoričke sposobnosti, poput snage, koordinacije, ravnoteže, brzine i fleksibilnosti, ali i na poboljšanju kardiovaskularnog, aerobnog i anaerobnog kapaciteta, posebice kada je riječ o tinejdžerima čija tijela, zbog sjedilačkog načina života, vape za pokretom. 

Stoga je odlična prilika upisati ih na besplatne treninge uz stručno vodstvo koje Univerzalna sportska škola Klokan sport organizira u suradnji sa Športsko rekreativnim savezom Grada Velike Gorice. 

Treninzi VG teen fitness održavat će se kroz mjesec travanj u prostoru na katu Gradskog bazena svake subote u 10.30 sati, a namijenjen je djeci i mladima u dobi od 12 do 16 godina. 

Broj sudionika je ograničen, stoga su potrebne prijave (ime i prezime sudionika, dob i kontakt broj) putem maila: [email protected]. 

Nastavite čitati

Reporter 446 - 20.03.2025.

Facebook

Izdvojeno

Sva prava pridržana © 2022 e-Radio d.o.o.