Povežite se s nama

Vijesti

AZOP kaznio Agenciju za naplatu potraživanja EOS Matrix s dosad najvišim iznosom – 5,47 milijuna eura

Agencija za zaštitu osobnih podataka zaprimila je u ožujku anonimnu predstavku i USB stick sa podacima čak
181 641 osoba, te 294 maloljetnika. Anonimni prijavitelj je naveo kako je došlo do neovlaštene obrade većeg broja osobnih podataka dužnika od strane EOS Matrix d.o.o. Posebno je zabrinjavajuće to što su neovlašteno koristili i podatke o zdravstvenom stanju osoba.

Objavljeno

na

Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP) izrekla je dosad najvišu upravnu novčanu kaznu u iznosu od 5.470.000,00 eura Agenciji EOS Matrix d.o.o., kao voditelju obrade, zbog niza utvrđenih povreda Opće uredbe o zaštiti podataka.

Posebno je zabrinjavajuća situacija gdje je zdravstveno stanje predmetnih ispitanika bilo praćeno sve do detalja pojedinih dijagnoza koje su uključivale i terminalna oboljenja, a koja gotovo na maksimalnoj razini izlažu nečiju privatnost osobama koje su ovlaštene za pristup aplikaciji (bazi) koju koriste zaposlenici EOS Matrix-a d.o.o

Priopćenje AZOP-a donosimo u cijelosti.

– EOS Matrix, kao voditelj obrade, nije poduzeo odgovarajuće tehničke mjere zaštite obrade osobnih podataka ispitanika sadržanih u sustavima pohrane, a što je protivno članku 32. stavku 1. točke b) i stavku 2. Opće uredbe o zaštiti podataka. Voditelj obrade obrađivao je osobne podatke ispitanika koji nisu u dužničko-vjerovničkom odnosu u svojoj bazi (aplikaciji) bez postojanja pravne osnove iz članka 6. stavka 1. Opće uredbe o zaštiti podataka.

Voditelj obrade je obrađivao osobne podatke posebne kategorije (zdravstvene podatke) ispitanika u svojoj bazi (aplikaciji) bez postojanja pravne osnove iz članka 6. stavka 1. te s tim u vezi članka 9. stavka 2. Opće uredbe o zaštiti podataka.

Voditelj obrade nije na transparentan i propisani način informirao ispitanike o obradi njihovih zdravstvenih podataka u politikama privatnosti, a što je protivno članku 12. stavku 1. Opće uredbe o zaštiti podataka te s tim u vezi članku 13. stavku 1. i 2. Opće uredbe o zaštiti podataka.

Za snimanje telefonskih razgovora s ispitanicima u razdoblju od 25. svibnja 2018. godine do 16. siječnja 2019. godine, voditelj obrade nije imao utvrđenu pravnu osnovu iz članka 6. stavka 1. Opće uredbe o zaštiti podataka te je s tim u vezi došlo do povrede i članka 5. stavka 2. Opće uredbe o zaštiti podataka.

Voditelj obrade nije na razumljiv i jasan način informirao ispitanike o obradi osobnih podataka u vidu snimanja telefonskih razgovora, a čime je postupio protivno članku 12. stavku 1. Opće uredbe o zaštiti podataka.

Agencija za zaštitu osobnih podataka 22. ožujka 2023. godine zaprimila je anonimnu predstavku u kojoj se navodi kako je došlo do neovlaštene obrade većeg broja osobnih podataka fizičkih osoba (dužnika) od strane EOS Matrix d.o.o. Predstavci je priložen USB stick na kojemu se nalaze 181 641 osobnih podataka fizičkih osoba u strukturi ime i prezime, datum rođenja te OIB, a koji su imali nepodmireno dugovanje prema inicijalnim vjerovnicima koje je temeljem ugovora o cesiji otkupilo društvo EOS Matrix d.o.o. Isto tako, u predmetnoj predstavci navedeno je kako se u bazi podataka nalazi i 294 fizičke osobe koje su u vremenu sastavljanja baze podataka bili maloljetni. Po zaprimljenoj prijavi, Agencija je provela nadzorno postupanje nad voditeljem obrade, EOS Matrix d.o.o.

Foto: Barbara Cerinski, direktorica EOS Matrixa/ Luka Stanzl/PIXSELL

U pogledu navedene točke 1., utvrđeno je kako voditelj obrade nije implementirao dovoljne tehničke mjere zaštite koje bi mogle u sustavu obrade (glavnoj bazi podataka unutar koje obrađuje osobne podatke oko 370.000 ispitanika) pravovremeno prepoznati aktivnosti koje odudaraju od uobičajenih (npr. povećan broj dohvata podataka u bazi, prijenos podataka izvan sustava, kompromitacija korisničkog pristupa i dr.). Sustav koji je mogao upozoriti na anomalije u sustavu obrade te o tome izvijestiti nadležne osobe putem alarma i/ili pokrenuti automatiziranu mjeru sprječavanja daljnjih mogućih neovlaštenih aktivnosti, implementiran je tek tijekom 2021. Upravo zbog manjkavosti u sustavu sigurnosti došlo je do nesigurne obrade osobnih podataka velikim brojem ispitanika te je društvo izgubilo nadzor nad kretanjem osobnih podataka njihovih ispitanika te nije moglo objasniti uzroke, ni načine eksfiltracije podataka, a što dodatno govori o lakosmislenosti postupanja s velikim brojem osobnih podataka njihovih ispitanika.

Naime, navedeni voditelj obrade nije na odgovarajući način proveo tehničke mjere kako bi osigurao odgovarajuću razinu sigurnosti s obzirom na rizik, a sve sukladno odredbi članka 32. Opće uredbe o zaštiti podataka. U nadzornom postupanju, utvrđeno je kako je EOS Matrix d.o.o. obrađivao i osobne podatke osoba koje nisu dužnici (najčešće telefonski broj te ime i prezime i adresu stanovanja), niti zakonski zastupnici nasljednika u dužničko-vjerovničkim odnosima te za koje nije postojala pravna osnova iz članka 6. stavka 1. Opće uredbe o zaštiti podataka da se njihovi osobni podaci aktivno unesu u bazu te dalje obrađuju u svrhe naplate potraživanja stvarnih dužnika.

Što se tiče obrade zdravstvenih podataka, utvrđeno je kako je EOS Matrix d.o.o. nakon komunikacije s ispitanicima, u internoj bazi podataka uz određene ispitanike aktivno bilježio komentare koji se odnose na zdravstveno stanje dužnika. Posebno je zabrinjavajuća situacija gdje je zdravstveno stanje predmetnih ispitanika bilo praćeno sve do detalja pojedinih dijagnoza koje su uključivale i terminalna oboljenja, a koja gotovo na maksimalnoj razini izlažu nečiju privatnost osobama koje su ovlaštene za pristup aplikaciji (bazi) koju koriste zaposlenici EOS Matrix-a d.o.o. Naime, argumenti EOS Matrix-a d.o.o. kako su sami ispitanici dali takve informacije, ne znači da se isti mogu dalje aktivno unositi u bazu podataka te na taj način obogaćivati bazu i iste dalje obrađivati. Kako bi se moglo aktivno bilježiti nečiji zdravstveni podatak temeljem iznošenja istog od strane ispitanika, sami ispitanik bi takve podatke trebao iznijeti u javnosti (npr. putem sredstava javnog priopćavanja, društvenih mreža i sl.), a što se svakako ne odnosi na telefonski razgovor između dvije osobe, koji se može smatrati vrstom povjerljivog razgovora.

Foto: AZOP

Slijedom navedenog, ne može se smatrati da u konkretnom slučaju postoji iznimka za obradu zdravstvenih podataka iz članka 9. stavka 2. točke e) Opće uredbe o zaštiti podataka. Nadalje, pozivanje na pravnu osnovu u pogledu izvršavanja ugovora, kao i legitimnog interesa (na što se pozivalo predmetno društvo) isto ne može biti pravna osnova, budući da obrada zdravstvenih podataka nije nužna za postizanje predviđene svrhe. Ukoliko je cilj bolja naplata prema dužniku te izbjegavanje komuniciranja uslijed zdravstvenog stanja, tada bi se ista svrha mogla postići i bilježenjem generalnog komentara o potrebi izbjegavanja kontakta određeno vrijeme uslijed osobnog stanja dužnika, bez isticanja preciznih  zdravstvenih podataka.

Također, a vezano uz obradu zdravstvenih podataka, uvidom u prve tri politike privatnosti (koje su bile na snazi u periodima od 25. svibnja 2018. do 29. listopada 2020. godine) utvrđeno je kako je EOS Matrix d.o.o. u istima definirao kako ne obrađuje te neće obrađivati zdravstvene podatke. Takvim načinom došlo je do netransparentne obrade osobnih podataka, budući da ispitanici nisu mogli očekivati da se njihovi zdravstveni podaci koje iznesu u telefonskom razgovoru aktivno bilježe u bazi te da se dalje obrađuju, čime je došlo do povreda navedenih u točki 4. Ovim načinom obrade, ispitanici nisu znali da su njihovi zdravstveni podaci dostupni svim za to ovlaštenim osobama koje imaju pristup predmetnoj bazi podataka EOS Matrix d.o.o.

Isto tako, u razdoblju od 25. svibnja 2018. do 16. siječnja 2019. godine došlo je obrade osobnih podataka 49.850 ispitanika na način da su snimani telefonski razgovori bez utvrđenja pravne osnove iz članka 6. stavka 1. Opće uredbe o zaštiti podataka te s tim u svezi povrede i odredbi članka 5. stavka 2. Opće uredbe o zaštiti podataka. Naime, tek 16. siječnja 2019. godine EOS Matrix d.o.o. proveo je test legitimnog interesa te utvrdio da posjeduje pravnu osnovu iz članka 6. stavka 1. točke f) za snimanje telefonskih razgovora. U tom smislu, potrebno je navesti kako se legitimni interes dokazuje na način da voditelj obrade prije trenutka obrade osobnih podataka mora dokazati kako u pogledu konkretne obrade osobnih podataka pretežu njegova prava da krene s takvom obradom (konkretno snimanje telefonskih razgovora) u odnosu na interese te prava i slobode ispitanika odnosno dužnika.

Nadalje, a u pogledu snimanja telefonskih razgovora, utvrđeno je kako EOS Matrix d.o.o. od 2014. godine (relevantno od 25. svibnja 2018. godine) koristi funkcionalnost snimanja telefonskih razgovora s dužnicima te tom prilikom naznačuje kako razgovor „može“ biti sniman. Svi voditelji obrade kod bilo kakve obrade osobnih podataka dužni su proaktivno komunicirati prema ispitanicima jasnim, nedvosmislenim i razumljivim jezikom sva njihova prava iz Opće uredbe o zaštiti podataka. Naime, upotrebom konstrukcije „može biti sniman“ dužnici nisu bili sigurni snima li se razgovor ili se isti može snimati samo u pojedinim situacijama, pa nisu niti znali obrađuju li se njihovi osobni podaci na taj način ili ne. EOS Matrix d.o.o. je trebao koristiti jasnu jezičnu formulaciju „ovaj razgovor se snima u svrhu…“ te bi takvim načinom bila poštivana odredba članka 12. stavka 1. Opće uredbe o zaštiti podataka, dok je na ovaj način došlo do kršenja iste.

Tijekom nadzornog postupanja, Agencija je utvrđivala i navode iz zaprimljene predstavke o obradi osobnih podataka maloljetnika te je utvrđeno je kako se isti obrađuju samo u slučaju postojanja nasljedstva, darovanja te se u tim slučajevima proaktivna komunikacija u svrhu podmirenja duga provodi isključivo putem zakonskog zastupnika maloljetne osobe. Naime, EOS Matrix d.o.o. ne provodi naplatu prema maloljetnicima i u slučaju da zaprime podatke koji se odnose na maloljetnike, isto vraćaju pošiljatelju ili u slučaju nemogućnosti reotkupa dug otpisuje.

U konkretnom slučaju nije utvrđeno na koji je točno način došlo do eksfiltracije 181 641 osobnih podataka, a s obzirom na to da je u konkretnom slučaju riječ  o možebitnom počinjenju kaznenog djela nedozvoljene uporabe osobnih podataka te kaznenih djela protiv računalnih sustava, programa i podataka, te je isto u nadležnosti Ministarstva unutarnjih poslova. Pritom napominjemo kako Agencija aktivno surađuje sa Policijskom upravom zagrebačkom i Općinskim državnim odvjetništvom u Zagrebu koji provode izvidne radnje.

Naime, iako EOS Matrix d.o.o. negira da su osobni podaci izuzeti iz njihovog sustava pohrane te navodi da tim osobnim podacima raspolažu i tijela državne uprave, no u vezi toga važno je za istaknuti kako podatak da je određena osoba u dužničko-vjerovničkom odnosu upravo s društvom EOS Matrix d.o.o. uz ostale osobne podatke, nema evidentiranih ni u jednom sustavu pohrane kod drugih institucija, osim u sustavu EOS Matrix-a d.o.o., dok pojedinačno primarni vjerovnici su mogli raspolagati samo s opsegom ograničenim na svoje klijente/dužnike, a čija dugovanja su prodali EOS Matrix-u d.o.o. Slijedom navedenog, nedvojbeno je utvrđeno kako su osobni podaci koji su Agenciji dostavljeni putem USB sticka izuzeti iz baze EOS Matrix-a d.o.o. – izvijestila je Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP).

 

Naslovna fotografija: Igor Soban/PIXSELL

HOTNEWS

FOTO Jedna snaha i dva zeta? Gorički svatovi na drugi način!

Nit kolona, nit limuzina.

Objavljeno

na

(Ivana Spevec, SI Photography)

Umjesto u okićenoj koloni automobilima, kakav je običaj s gostima otići na vjenčanje, jedan velikogorički par danas je pred matičara došao – autobusom!

Foto: Gianna Kotroman

Foto: Gianna Kotroman

Emir Huskić iz Velike Gorice i Zagrepčanka Maja Kabanica, od vjenčanog su kuma dobili originalni poklon – organizaciju prijevoza personaliziranim ZET-ovim autobusom na vjenčanje, a s njima su u “plavoj limuzini” pošli i njihovi svadbeni gosti.

 

 

Dok se autobusom vozila vesela raspjevana svita, dan koji se pamti bio je još posebniji, uz ‘must do’ pozdrav prolaznicima – glasnim trubljenjem!

Ivana Spevec, SI Photography

Nastavite čitati

Sport

Carević: Odigrali smo jako dobru utakmicu, ali nedopustivo je ovako primati golove

Nogometaši Gorice poraženi su 3-1 od Hajduka na svom stadionu, a utakmicu je analizirao trener Mario Carević, koji je vidio i puno toga dobroga u četvrtom domaćem porazu zaredom

Objavljeno

na

Objavio/la

Jedan mjesec i tri dana nakon posljednje pobjede, nakon posljednje utakmice u kojoj Gorica nije doživjela poraz, na Gradski stadion stigao je Hajduk. Nadali su se Goričani da će moći izvući ono najbolje od sebe, da će zaustaviti niz poraza, ali Hajduk je ovog petka poslijepodne bio prejak. A Gorica nedovoljno dobra da bi došla barem blizu bodu ili sva tri.

– Prije svega, čestitam Hajduku na pobjedi – rekao je trener Mario Carević nakon četvrtog poraza zaredom, pa ponudio svoje viđenje utakmice:

– Ja mislim da mi stvarno nismo bili loši, da smo odigrali jako dobru utakmicu, iako smo primili tri gola iz prekida, što je nedopustivo. Protiv Hajduka moraš imati egal utakmicu i nadati se nečemu prema naprijed. A mi smo počeli igrati tek nakon što smo primili drugi gol. Međutim, bila je ovo puno energičnija i kvalitetnija utakmica nego prethodna, popravili smo dosta stvari koje nisu bile dobre u prethodnih utakmicama.

– Hajduk je prvi gol zabio nakon kornera na početku prvog poluvremena, drugi iz penala na početku drugog, a treći opet nakon kornera za ogromnih i nedostižnih 0-3. Ukupno gledajući, Gorica je točno polovicu primljenih golova ove sezone primila nakon prekida.

– Nedopustivo mi je i neshvatljivo da primamo takve golove iz kornera. Stalno smo u tom segmentu loši, na odbijenim loptama su oni bili prvi, a to su krucijalne stvari. I koliko god upozoravali… Ne znam kako to riješiti – priznao je Carević i zaključio:

– S druge strane, otvoriš utakmicu tako da primiš gol u ranoj fazi. A osjećao sam dobru energiju… Nemamo što, idemo dalje!

Ono što dalje slijedi je gostovanje kod Rudeša u osmini finala Kupa u srijedu. Prekinut će se tako ova serija domaćih utakmica, koja će biti nastavljena odmah idućeg vikenda, domaćim ogledom s Lokomotivom. Sljedeće dvije utakmice, prema svemu sudeći, bit će ključne…

Nastavite čitati

Vijesti

U noći na nedjelju ponovno pomičemo kazaljke – Vraća se zimsko računanje vremena

Točno u tri ujutro vraćamo sat jedan sat unatrag

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto:pexels.com

Večeras, u noći sa subote, 25. na nedjelju, 26. listopada 2025. godine, građani Hrvatske ponovno će pomaknuti kazaljke svojih satova unatrag. Točno u tri sata ujutro prelazimo na zimsko računanje vremena, čime završava razdoblje ljetnog vremena i počinje standardno, tzv. zimsko računanje.

Pomicanje sata na jesen redovita je praksa u većini europskih zemalja, pa tako i u Hrvatskoj. Time se službeno završava ljetno računanje vremena koje je uvedeno s ciljem boljeg iskorištavanja dnevne svjetlosti tijekom toplijeg dijela godine. Zimsko, odnosno standardno vrijeme, zapravo je izvorno, prirodno vrijeme prema kojem su se ljudi oduvijek orijentirali prije nego što je uveden sustav sezonskog pomicanja kazaljki.

Ideja o mijenjanju sata datira još iz 18. stoljeća, no prvi put je sustavno uvedena tijekom Prvog svjetskog rata radi uštede energije. Nakon toga, praksa je povremeno ukidana i vraćana, a u Europi je ponovno standardizirana krajem 20. stoljeća.

Iako su mnoge rasprave vođene o tome ima li pomicanje sata stvarne koristi, većina zemalja Europske unije još uvijek se pridržava tog sustava. Argumenti za zadržavanje uključuju bolju prilagodbu svjetlosnom danu i potencijalne energetske uštede, dok protivnici ističu narušavanje bioritma i minimalne stvarne koristi u suvremenim uvjetima.

U nedjelju ujutro spavat ćemo jedan sat duže, ali dani koji slijede postat će kraći, s ranijim zamračenjem. Dok rasprave o potrebi pomicanja sata i dalje traju, prelaskom na zimsko računanje vremena vraćamo se ritmu koji prirodno prati kretanje Sunca.

 

Nastavite čitati

Sport

Hajdukova šetnja kroz Turopolje: Nastavlja se gorička kriza…

Nogometaši Gorice poraženi su 3-1 od Hajduka na svome stadionu, a počasni gol u 76. minuti postigao je Filip Čuić. Četvrti je to uzastopni poraz Gorice, a prva sljedeća prilika za prekid crne serije je kup utakmica u Rudešu…

Objavljeno

na

Objavio/la

Nije se čovjek mogao za puno toga uloviti tražeći razloge za optimizam uoči dolaska Hajduka u naš grad. Gorica je povezala tri poraza, nije izgledala dobro u posljednje vrijeme, a gosti iz Splita došli su s nizom od tri prvenstvene pobjede, s dojmom koji je govorio da izgledaju sve bolje i bolje… A opet, nekako se nadaš onoj povećanoj dozi motivacije, želji za dokazivanjem pred punim stadionom, jer ne bi bilo prvi put da Gorica bolje prođe s jačima nego sa slabijima.

Nažalost, ništa od toga. Umjesto utakmice u kojoj će biti iznad svojih mogućnosti, Gorica je bila ispod svojih realnih mogućnosti. I time širom otvorila put Hajduku do lagane, uvjerljive pobjede koja se gotovo može opisati kao nogometna šetnja Turopoljem…

Momčadi koja je favorit, kao što je Hajduk bio i ovom prilikom, temeljna ideja uvijek je što ranije povesti, a to se ovoga puta i dogodilo. Splićani su u četvrtoj minuti dobili korner, ubacivanje je otišlo na dalju stranu šesnaesterca, lopta završila u gužvi, a zatim i u mreži Gorice, nakon što je posljednji igrao Zvonimir Šarlija.

Brzih 1-0 olakšalo je posao Hajduku, koji je nastavio dominirati i stvarati prilike sve do polovice poluvremena, kad je Gorica konačno uspjela povezati poneko dodavanje. Međutim, kratkog je to bilo vijeka, ubrzo je Hajduk opet zagospodario terenom, a u 37. minuti opet i zabio. Filip Krovinović je ovoga puta bio strijelac, ali nakon VAR provjere gol je poništen zbog zaleđa. I na predah se otišlo s 0-1 na semaforu, uz izvedbu Gorice koja je bila i više nego skromna…

Slično kao prvo, Hajduk je otvorio i drugo poluvrijeme. Golom iz prekida. Igrala se 51. minuta kad je Iker Pozo zakačio Krovinovića u kaznenom prostoru, a sudac Pavlešić odmah je pokazao na bijelu točku. Cijele dvije minute poslije Michele Šego je i realizirao penal, čime je utakmica praktički bila riješena.

Gorica nije imala ni snage ni kvalitete da bi odgovorila na ozbiljan način, pa je umjesto toga Hajdukova prednost otišla na apsolutno neuhvatljivih 0-3. Ovoga puta zabio je Niko Sigur, ponovno nakon kornera, majstorski, neobranjivo za Matijaša… Dogodilo se to u 67. minuti, Sigurov gol ući će u izbor za najljepši ovog mjeseca, a Gorica je ušla u fazu utakmice u kojoj često krene bolje igrati – fazu nakon što protivnik povede 3-0.

Nažalost, dogodilo se to drugi put zaredom, Gorica je baš kao i protiv Varaždina u posljednjih 20-ak minuta ušla s tri gola minusa, pa ponovno podsjetila na ono što je baš nakon poraza od Varaždinaca rekao trener Carević:

– Lako je igrati kad gubiš 3-0…

I doista, Goričanima je bilo lakše, jer konačno su počeli kreirati nešto ozbiljnije, napadati u serijama, a u 76. minuti uspjeli su i zabiti. Bila je to prekrasna, fenomenalna akcija, koju su u futsal stilu okončali Kavelj, asistent Pozo i strijelac Filip Čuić. Nada se probudila, doza ohrabrenja je stigla, ali nije to bilo dovoljno da bi se nešto značajnije promijenilo.

Završilo je tako rezultatom 3-1, a na kraju priče dojam je bio da je igra izgledala i kudikamo lošije od rezultata. Četvrti je to poraz u nizu, četvrti na domaćem terenu, jer Hajduk se ovom pobjedom pridružio Osijeku, Rijeci i Varaždinu, što će reći da Goričani idu dalje s novim kontingentom problema. Kroz poraze kopni i samopouzdanje, pa se sad sa strepnjom čeka i ogled osmine finala Kupa protiv drugoligaša Rudeša u srijedu.

Što se prvenstva tiče, pred nama su još četiri domaće utakmice, počevši od Lokomotive, preko Vukovara i Istre, sve do Dinama u zadnjem vikendu u studenom…

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Paun trgovina predstavlja novouređenu trgovinu u Velikoj Gorici – najavljeni su i popusti!

Paun trgovina, obiteljska tvrtka s više od 20 godina iskustva u prodaji bijele tehnike i kućanskih aparata, predstavila je novouređeni prodajni prostor u Velikoj Gorici, u ulici Marina Getaldića 7.

Objavljeno

na

Paun trgovina, dugogodišnje poznato ime u prodaji bijele tehnike, malih kućanskih aparata te proizvoda za kuću i okućnicu, napravila je novi korak u svom poslovanju i predstavila novouređeni prodajni prostor u Velikoj Gorici.

Obiteljska tvrtka, koja već više od dva desetljeća uspješno posluje na području Velike Gorice, svoje je djelovanje proširila i izvan granica grada, a danas ju prepoznaju kupci diljem Zagrebačke županije te susjednih područja poput Zagreba, Siska, Petrinje, Gline i Karlovca.

Novouređeni prostor, uređen u suradnji s renomiranim proizvođačima Gorenje i Hisense, donosi svjež i moderan pristup prodaji. Ideja iza preuređenja bila je stvoriti ugodno i inspirativno okruženje u kojem se kupci osjećaju kao kod kuće. U prostoru je predstavljena cjelovita ponuda bijele tehnike i malih kućanskih aparata ovih proizvođača, a osim izložbenih primjeraka, kupci mogu brzo i jednostavno naručiti i druge modele iz asortimana.

“S obzirom na naše dugogodišnje iskustvo u komunikaciji s našim kupcima, praćenjem njihovih potreba i navika, ali i stalnim promjenama koje nam donosi tržište, željeli smo napraviti jedan zaokret i privući kupce različitih afiniteta.”, ističe Tomislav Lukinić-Paun, direktor Paun trgovine.

Trgovina je poznata po visokoj razini usluge i predanom timu zaposlenika koji kupcima pružaju stručne informacije i savjete. Uz to, kupci mogu računati i na besplatnu dostavu vlastitim vozilima u krugu do 30 kilometara, što dodatno olakšava kupovinu.

“Sve ove godine predano i strastveno se trudimo stvoriti mjesto koje bi ljudima bilo više od same trgovine, mjesto pozitivnog okruženja u koje kupci dolaze s povjerenjem. Slušamo njihove prijedloge i kritike, poboljšavamo se, a kupci nas prepoznaju, preporučuju i svaki put se ponovno sa zadovoljstvom vraćaju. To nam je najbolji pokazatelj da smo na dobrom putu”, dodaje Lukinić-Paun.

Povodom otvorenja novouređenog prostora, Paun trgovina priprema posebnu akciju od 20. listopada do 08. studenoga 2025. godine. U tom razdoblju kupci mogu ostvariti 20 % popusta na sve Gorenje i Hisense proizvode, a najbržima su pripremljeni i pokloni, mikrovalne pećnice, tosteri, sjeckalice i mikseri.

Novouređeni prostor Paun trgovine nalazi se u ulici Marina Getaldića 7 (iza Super Konzuma) u Velikoj Gorici. Radno vrijeme trgovine je radnim danom od 8 do 20 sati, te subotom od 8 do 17 sati. Za više informacija, kupci se mogu obratiti na broj 01/6225 718.

 

 

Nastavite čitati

Reporter 454 - 23.10.2025.

Facebook

Izdvojeno