U tijeku je 10. sjednica Gradskog vijeća Grada Velike Gorice, a na samom početku gradonačelnik Krešimir Ačkar zatražio je po žurnom postupku uvrštenje točke Prijedlog izmjene urbanističkog plana grada. Razlog je HNS-ov projekt izgradnje nacionalnog kampa u Velikoj Gorici, a upravo je naš grad jedan od najvećih favorita gdje bi se kamp mogao izgraditi.
Vijećnici su ovu točku prihvatili s 14 glasova ZA, pa je uvrštena kao treća točka dnevnog reda.
Aktualni sat otvorio je vijećnik Krešimir Hubak pitanjem o gospodarenju otpadom na području Velike Gorice. Nakon što je zaželio uspješan rad novoj tajnici, vijećnik Damir Slojšek uputio je pitanje gradonačelniku o rekonstrukciji Tesline ulice u Gradskoj četvrti Kurilovec, ali i u kojoj je fazi uređenje i prometna regulacija raskrižja kod Meridiana 16.
– Rekli ste da ove godine ide kompletna dokumentacija Jelačićeve ulice i ona bi iduće godine trebala zasjati u punom sjaju. Dosta je zbunjujuće i nejasno. U proračunu za 2023. godinu stoji da Jelačićeva ulica ide u asfaltiranje 1300 metara i da će koštati 118 tisuća eura. Hoćemo li ove godine raditi asfaltiranje pa iduće godine puni profil?
28.02.2023. – Velika Gorica – 10. sjednica Gradskog vijeća Grada Velike Gorice – foto: Vanja Stanojević/Cityportal.hr
Gradonačelnik Ačkar istaknuo je kako je prvotno ulica trebala biti preasfaltirana no to bi bila samo vatrogasna mjera.
– S vašim vijećnikom Odrčićem zaključili smo da ćemo radije pričekati godinu dana tako da će ona iduće godine ići sigurno u punom profilu, a ove ćemo godine riješiti projektnu dokumentaciju – naglasio je Ačkar te pozvao pročelnika Dubravka Katulića da detaljnije pojasni planove.
– Napravili smo projektni zadatak, a najveći nam su nam problem bile oborinske vode, no to smo dogovorili kako ćemo riješiti s Hrvatskim vodama. Postupak je u tijeku što se tiče samog projektiranja, a bit će gotov za 3 mjeseca. Vrijednost projekta se kreće oko 2 milijuna eura. A ono što je u planu, u 2024. godini idemo u javnu nabavu – rekao je Katulić.
– Što se tiče regulacije i samog raskrižja kod Maridiana 16 probat ćemo ovaj tjedan opet aktualizirati tu temu i tražit ćemo pisanim putem odgovor od Hrvatskih cesta – dodao je Ačkar.
Vijećnik Ivo Jelušić dotaknuo se pitanja besplatnih dječjih vrtića, a zanimalo ga je zašto vrtić u VG Goričanki nije gradski već privatni?
– Vrtići su bili nekoliko mjeseci besplatni, a u moru povećanja cijena mi smo prilikom konverzije u euro odlučili simbolično smanjiti cijenu vrtića od 3 eura. Bilo bi korektno reći koliko je vrtića napravljeno u vrijeme moga mandata, a to je da su napravljena 4 nova objekta te da se dva grade. Idemo prema onom rješenju da svako dijete ima mjesto u vrtiću. A što se tiče vrtića u Goričanki oni plaćaju najam oko 4 tisuće eura i preuzeli su režije na sebe, a mi bi trebali plaćati oko 8 tisuća. Ovo nam omogućava da dalje razvijamo mrežu vrtića i da u konačnici dođemo do onog cilja, a to su besplatni vrtići – odgovorio je gradonačelnik.
Vijećnik Ivan Bekavac za govornicu je izašao s fotografijom ruševne zgrade Velkoma u Ulici Ivana Gorana Kovačića te upitao što je učinjeno temeljem rješenja koje je izdano vlasniku i upravitelju objekta u proteklih godinu dana, kako bi se on priveo svrsi na korist građana.
28.02.2023. – Velika Gorica – 10. sjednica Gradskog vijeća Grada Velike Gorice – foto: Vanja Stanojević/Cityportal.hr
Gradonačelnik Ačkar odgovorio mu je kako problematika ove zgrade traje već dva desetljeća.
– U proceduri su zadnji pregovori za oduzimanje od strane države i DORH-a gospodinu Žužiću i mi se nadamo ako sve bude u redu, od iduće godine se tamo ispred treba započeti raditi Trg pravde na kojem bi se nalazio Županijski sud, Općinski sud i Prekršajni sud…Velika Gorica i ova lokacija je savršena da se sve sruši i nastane trg gdje bi se nalazile sve te ustanove. Meni je žao što vi kada ste bili zamjenik ministra zdravstva niste ovu prekrasnu lokaciju iskoristili za Dom zdravlja –rekao je gradonačelnik.
Kada će biti odabrati koncesionara za obavljanje komunalno-linijskog prijevoza na području grada, zanimalo je vijećnika Ozrena Robića, a gradonačelnik mu je odgovorio:
– ZET traži da mi preuzmemo lokalni prijevoz zato što im je neisplativ, ali međužupanijske linije će sve ostati dok će ove lokalne linije ostati i dalje sve dok se ne izabere koncesionar. Da, istina je da u prvom natječaju nije bilo interesa, potom je raspisan drugi natječaj, a poanta toga natječaja je da mi obogatimo naš linijski prijevoz. Imali bi više linija, ali međužupanijska linija kako iz urbanih i ruralnih sredina koje povezuju sa Zagrebom i nakon toga prijevoza ostaje – pojasnio je Ačkar.
Vijećnik Mario Zdelar osvrnuo se projekt Aglomeracije i prijavljene neispravnosti i nedostatke vezane uz prometnice i izvedene radove koje su prijavili mjesni odbori i gradske četvrti.
– Što Grad misli poduzeti i što je poduzeo, s obzirom na to da je samo iz jednog mjesnog odbora prijavljeno više od 40 nepravilnosti, a većina tih prigovora su uz loše izvođenje šahtova, uže ulice od postojećih, neadekvatna priprema za polaganje cijevi…- pitao je Zdelar.
– Nećemo dopustiti da tako ostane i nećemo preuzeti radove po završetku projekta dok se ne vrati na onaj zadovoljavajući način – naglasio je gradonačelnik Krešimir Ačkar.