Povežite se s nama

Gospodarstvo

It’s TIME: Tajna uspjeha je fina klopa i ugodan ambijent!

Uoči domaćih utakmica, nogometaši Gorice snagu skupljaju u restoranu TIME u Kolodvorskoj ulici 64. Za dečke, ručak je spreman kad god i kako god požele a suradnja očito funkcionira…

Objavljeno

na

Nedjelja prijepodne, nogometna atmosfera pomalo se usijava, jer u Veliku Goricu dolazi splitski Hajduk, po prvi put u povijesti pale se i reflektori… Dobra je stvar što se oko goričkog nogometa počela stvarati ugodna pozitivna nervoza. Utakmice se nestrpljivo iščekuju, kako među nogometašima tako i među navijačima, a tu nervozu nekako treba i ublažiti. Svatko ima neki svoj način, model, a ovaj put kao zgodna opcija učinilo se otići na vrhunsku kavu i lagani doručak u novi gradski restoran TIME.

Od početka je zvučalo kao vrlo zanimljiva ideja, otvoriti hotel na lokaciji na kojoj su donedavno funkcionirale neke gradske firme, ali posebnu pažnju izaziva upravo restoran. Primamljiv i vidljiv s ceste kojom se dolazi prema ovom dijelu grada, elegantno i toplo osvijetljen, djeluje kao nešto što se isplati vidjeti iz prve ruke. Ulazimo tako u restoran TIME nešto iza 11 sati, kad mise polako završavaju a crkvena zvona stapaju sa ugodnom pozadinskom glazbom restorana. Zapravo stižemo na vrijeme na nedjeljni ručak! Svi gosti odjeveni su u prepoznatljive crvene kombinacije, jednoobrazno, kao vojska. Pogađate, u pitanju su igrači HNK Gorice.

– Utakmica je u 15 sati i da bi igrači bili u najboljem mogućem izdanju, morali smo organizirati nešto raniji ručak – objašnjava trener Sergej Jakirović.

Ovo je bila sportska varijanta ručka, brižno i točno definiran jelovnik, kojeg restoranski tim priprema bez problema i s puno ljubavi. Igrači i vodstvo kluba uživaju, vidi se to i ovako sa strane, u svakom zalogaju. Čovjeku se učini da bi najradije da se ta utakmica malo odgodi, da mogu što duže uživati u delicijama na stolu. Meso, povrće, prilozi, pa na kraju štrukle i domaće štrudle koje mame zazubice… I strani igrači u čudu se pogledaju, kao da ne mogu vjerovati da dosad nisu otkrili i ovaj dio hrvatske gastronomske ponude.

Međutim, u restoranu TIME nema problema s tim. Kad god dečkima zatreba, kad god trener poželi, ručak je spreman i na stolu.

– Drago mi je i ugodno je gledati kako igrači uživaju. Želimo napraviti sve što je u našoj mogućnosti, da se svi naši gosti osjećaju što ugodnije ovdje kod nas – govori nam vlasnik hotela i restorana Klaudijo Maričić, poznati poduzetnik koji se odvažio u Velikoj Gorici otvoriti jedan ovako luksuzan i ugodan objekt.

I zasad mu, čini se, ide jako dobro. Kako s hotelom, tako i s restoranom TIME, koji je pomaknuo gastronomske granice Velike Gorice, sa novim projektom pod nazivom ”Soul Food” ili kako sami kažu, hrana koja ima dušu. Ono što je specifično i novo, svako jelo inspirirano je nekom pjesmom, pa tako možete okusiti ”Purple Rain” od Princea, ”Shape Of My Heart” od Stinga ili ”Keep On Movin” od Soul II Soul. Kakve se delicije kriju iza ovih glazbenih klasika, otkrit ćemo nekom drugom prilikom ili najbolje dođite sami i uvjerite se!

Osim gastronomije, interijer restorana gotovo svakog gosta ostavlja bez daha. Bogata glazbena kulisa, koja daje poseban ugođaj, pažljivo je birana iz privatne kolekcije koja broji više od 25.000 naslova. Impozantno, zar ne …

Decentno i elegantno uređenje interijera nadopunjuje se s velikom količinom svjetla, ljubazna posluga praktički je nevidljiva, a opet iznimno efikasna, a tu je i prostor koji funkcionira kao dnevni boravak, gdje se osim dobrog doručka, ručka ili večere, može popiti vrhunska espreso kava, pojesti dobar kolač i tako odmoriti misli od svakodnevnice…

Najvažnije od svega, ovo nije restoran isključivo vezan uz hotel, tu može doći tko god hoće. Poslovni ručak? Druženje s prijateljima? Romantična večera za zaljubljene? Sve može, restoran o kojem govorimo čini se itekako prikladan za sve navedene kombinacije. U gradu u kojem ponuda vrhunskih restorana nije na idealnoj razini, pojava ovakvog mjesta veliki je dobitak, bez ikakve dvojbe.

Već ova subota, povodom Martinja, dobra je prilika vidjeti kako sve to skupa izgleda izvan standardnih okvira ove tradicionalne fešte. Okupljanje je zakazano za 20 sati, za početak je spreman aperitiv dobrodošlice, nakon toga klasici u novom ruhu: sarma, pečenica s prilogom, štrudla od jabuka i umaku od vanilije. Svako nepce osvježit će se s legendarnim Trdenić vinima, Škrletom i Cabernet Sauvignonom, a sve to uz prikladnu zvučnu kulisu, za što će se pobrinuti velikogorički kantautor Vedran “Toughra” Ivorek i Josip Lukenda.

Zvuči kao dobra i drugačija martinjska kombinacija, koju ne bi trebalo propustiti. Uostalom, kad toliko uživaju naši nogometaši koji nas razveseljavaju iz vikenda u vikend, logično je da ćemo uživati i mi navijači …

Vidimo se u TIME-u!

Gospodarstvo

Čokoladna priča iz Gorice! Otac i kćer predstavili svoje slatkiše – Nadam se da će uz njih odrastati i neke nove generacije

Marcela i njezin otac Dragutin iz Velike Gorice stvorili su brend Choco, koji je privukao pažnju diljem Hrvatske.

Objavljeno

na

Objavio/la

Velikogoričani Marcela Marković Halkić i njezin otac Dragutin Marković našli su se u središtu pozornosti zahvaljujući projektu “Startaj Hrvatska”. Njihov obiteljski brend Choco, koji spaja domaće bučine sjemenke i vrhunsku čokoladu, predstavljen je u četvrtoj epizodi nove sezone popularnog poduzetničkog projekta. Njihove proizvode uskoro ćete moći kupiti i na policama Spar trgovina diljem zemlje.

Priča o Choco brendu počela je u Velikoj Gorici, u obitelji koja čokoladu njeguje kroz tri generacije. Marcela, danas pokretačka snaga projekta, kaže da je čokolada za nju oduvijek bila više od slatkiša. “To je miris djetinjstva, nedjelje i topline. U našoj se obitelji čokolada oduvijek dijelila oko stola, a sada od nje i živimo”, ističe Marcela.

Ideja za spoj čokolade i bučinih sjemenki pojavila se nakon jednog putovanja kada su Marcela i njezin otac otkrili sličan proizvod. Vratili su se kući odlučni da naprave svoju verziju, koristeći bučine sjemenke s domaćih OPG-ova. “Kupili smo prve koštice, počeli ih čokoladirati i malo po malo došli do savršene kombinacije”, prisjeća se Dragutin.

Projekt Startaj Hrvatska otvorio je Markovićima priliku da svoj proizvod predstave široj publici i plasiraju ga u trgovine. “Nadam se da će uz njih odrastati i neke nove generacije”, zaključuje Marcela.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Velika Gorica među vodećim gradovima po poslovnim rezultatima

Prema analizi FINA-e, deset najvećih gradova u Hrvatskoj drži više od polovice ukupnog poduzetništva.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Burak The Weekender/pexels.com

Prema analizi Financijske agencije (FINA) o poslovanju poduzetnika u 2024. godini, deset najvećih hrvatskih gradova ostvarilo je više od polovice ukupnih gospodarskih pokazatelja u zemlji. Među njima je i Velika Gorica, piše Gradonačelnik.hr.

Podaci pokazuju da su poduzetnici iz deset najvećih gradova imali 51,2% udjela u ukupnom broju poduzetnika, 55% u broju zaposlenih, te su ostvarili čak 65,6% ukupnih prihoda svih poduzetnika u Hrvatskoj. Ti gradovi zabilježili su i 66,5% ukupne dobiti te 62,4% ukupnog gubitka.

Najveći doprinos hrvatskom gospodarstvu, očekivano, dolazi iz Zagreba, čije su tvrtke u 2024. godini ostvarile 83,9 milijardi eura prihoda, što čini 75,4% svih prihoda poduzetnika iz spomenutih deset gradova. Slijede Split s 5,4 milijarde eura (4,9%) i Rijeka s 4,4 milijarde eura (4,0%).

U kontekstu Velike Gorice, grad se nalazi u krugu gospodarski najaktivnijih sredina u Hrvatskoj. FINA posebno ističe doprinos tvrtke LIDL Hrvatska, čije je poslovanje imalo značajan utjecaj na pozitivne rezultate.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Usporavanje inflacije u listopadu! Najviše rastu cijene usluga

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, godišnja inflacija u listopadu se spustila ispod razine iz prethodnih mjeseci, ali Hrvatska i dalje ostaje među zemljama s najvišim rastom cijena u eurozoni.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: pexels.com

Potrošačke cijene u Hrvatskoj bile su u listopadu 3,6 % više nego u istom mjesecu prošle godine, pokazuje prva procjena Državnog zavoda za statistiku (DZS). U odnosu na rujan, cijene su u prosjeku porasle za 0,5 %. Time se godišnja inflacija lagano usporila nakon rujanskog ubrzanja, kada je iznosila 4,1 %.

Kako prenosi Poslovni.hr, u prvim mjesecima ove godine inflacija je oscilirala, od 4 % u siječnju do 3,2 % u ožujku i travnju. Nakon toga ponovno je počela rasti, dosegnuvši vrhunac u srpnju i kolovozu s 4,1 %. Rujan je donio blago ubrzanje, a listopad sada prvi put nakon nekoliko mjeseci pokazuje vidljivije usporavanje.

Prema glavnim komponentama indeksa, najveći godišnji rast cijena zabilježen je kod usluga, koje su poskupjele 6,4 %. Slijedi skupina hrane, pića i duhana s rastom od 4,4 %, dok su energenti porasli 3,9 %. Jedini pad bilježe industrijski neprehrambeni proizvodi bez energije, čije su cijene niže za 0,2 % u odnosu na prošlu godinu. Na mjesečnoj razini, u usporedbi s rujnom, najviše su porasle cijene industrijskih neprehrambenih proizvoda bez energije (+1,9 %) i energenata (+0,8 %). S druge strane, hrana, piće i duhan u prosjeku su pojeftinili 0,2 %, a cijene usluga pale su 0,1 %.

Prema prvim podacima Eurostata, inflacija u Hrvatskoj u listopadu je iznosila 4 %. Iako se rast cijena lagano usporio, Hrvatska i dalje ima jednu od najviših inflacija u eurozoni. Višu imaju samo Estonija i Latvija. Unatoč padu tempa rasta cijena, podaci pokazuju da pritisci na troškove života i dalje traju, ponajviše kroz rast cijena usluga i energenata. Kako će se ti trendovi kretati do kraja godine, pokazat će objava detaljnih podataka sredinom studenoga.

 

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Poduzetnici, evo prilike! Besplatna radionica o zajmovima i potporama, saznajte kako se prijaviti

Besplatna radionica VEGORE i HAMAG-BICRO-a donosi pregled aktualnih financijskih instrumenata i savjete kako doći do idealnog zajma za razvoj poslovanja.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Leeloo The First/pexels.com

Kako doći do povoljnih zajmova i potpora za razvoj poslovanja, širenje investicija ili jačanje obrtnog kapitala – tema je informativne radionice koju će 13. studenoga 2025. u 10 sati u Poduzetničkom inkubatoru Velika Gorica organizirati Velikogorička razvojna agencija VEGORA u suradnji s HAMAG-BICRO-om.

Radionica pod nazivom “Aktualni zajmovi za poduzetnike – Pronađite idealan zajam za svoj poslovni rast” namijenjena je postojećim poduzetnicima, obrtnicima, ali i svima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla. Sudionici će imati priliku saznati koje su trenutno najpovoljnije opcije financiranja dostupne na tržištu te kako uspješno aplicirati za zajam.

Tijekom radionice bit će predstavljen detaljan pregled najnovijih zajmova i financijskih instrumenata, objašnjeni uvjeti i prednosti pojedinih programa te ponuđeni praktični savjeti koji mogu pomoći u pripremi i podnošenju prijava. Predviđen je i dio za pitanja, kako bi polaznici mogli razjasniti sve nedoumice vezane uz dostupne programe i procedure.

Sudjelovanje na radionici je besplatno, no broj mjesta je ograničen, stoga se zainteresirani pozivaju da se prijave na vrijeme putem linka.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Hrvati bogatiji za gotovo 10 milijardi eura! Raste štednja, ali i dugovi kućanstava

Ukupna financijska imovina hrvatskih kućanstava dosegnula je rekordnih 112 milijardi eura, no istodobno su porasle i obveze građana.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: pexels.com

Ukupna financijska imovina kućanstava u Hrvatskoj na kraju lipnja ove godine iznosila je 112 milijardi eura, što je gotovo 10 milijardi eura ili 9,7 % više nego u istom razdoblju prošle godine, objavila je Hrvatska narodna banka (HNB) u svom novom Statističkom priopćenju o financijskim računima.

U usporedbi s krajem prvog tromjesečja, vrijednost financijske imovine porasla je za 2,65 milijardi eura, odnosno 2,4 %, prenosi Poslovni.hr. Najveći doprinos rastu, navodi HNB, imao je porast depozita, najvažnije stavke imovine kućanstava, koji su se povećali za 1,2 milijarde eura, na ukupno 47,45 milijardi eura.

S druge strane, financijske obveze kućanstava krajem lipnja dosegnule su gotovo 30 milijardi eura, što predstavlja rast od 1,2 milijarde eura ili 4,3 % u odnosu na ožujak. Najveći dio tih obveza odnosi se na kredite, čiji iznos sada iznosi 27,8 milijardi eura. Kombinacija rasta imovine i duga rezultirala je povećanjem financijske neto vrijednosti kućanstava na 82,2 milijarde eura, što je 1,8 % više nego na kraju prvog tromjesečja ove godine.

Kad je riječ o širem gospodarskom okviru, financijska imovina hrvatskoga gospodarstva u cjelini krajem lipnja iznosila je 488 milijardi eura, dok su financijske obveze dosegnule 518 milijardi eura. To predstavlja rast i imovine i obveza u odnosu na prethodno tromjesečje, za 7,1 odnosno 8 milijardi eura, te na godišnjoj razini za 21,1 odnosno 26,2 milijarde eura.

U odnosu na BDP, podaci pokazuju nastavak trenda smanjenja omjera imovine i obveza prema veličini gospodarstva. Financijska imovina krajem drugog tromjesečja iznosila je 550 % BDP-a, dok su se obveze kretale na razini od 585 % BDP-a, što je manje nego godinu ranije. HNB taj pad pripisuje bržem rastu BDP-a u odnosu na rast imovine i duga.

Nastavite čitati

Reporter 454 - 23.10.2025.

Facebook

Izdvojeno