Povežite se s nama

Vijesti

FOTO Kurija Modić Bedeković zvijezda modne kampanje dizajnera Zorana Mrvoša

Dizajner je odabrao lokaciju na prijedlog TZ Zagrebačke županije, koja tako i kroz ovaj modni događaj dodatno predstavlja destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije.

Objavljeno

na

Modni dizajner, Zoran Mrvoš, u suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, u zelenoj oazi kurije Modić Bedeković u Donjoj Lomnici, snimio je modnu kampanju za novu kolekciju kojom najavljuje svoj veliki povratak na modnu scenu njegujući i dalje svoj dobro poznati monokromatski stil. Lokaciju je odabrao na prijedlog TZ Zagrebačke županije, koja tako dodatno predstavlja
destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije.

Foto: Modni dizajner Zoran Mrvoš odlučio je kampanju za veliki povratak na scenu snimiti u kuriji Modić Bedeković/TZZŽ

Foto: Snimanje modne kampanje dizajnera Zorana Mrvoša u kuriji Modić Bedeković/TZZŽ

Mrvoš se vraća nakon dužeg izbivanja s modne scene, a kako se prije par godina odselio s gradskog asfalta u idilično seosko okruženje, izbor naše drvene turopoljske ljepotice, kao i glavna fotografija koja će na neki način biti posveta sestrama Bedeković, sjajno su se uklopili u čitavu priču.

– Prije tri godine sam se odselio izvan grada, taj tempo mi je postao neprihvatljiv, pa mi je bila želja snimiti kampanju upravo na nekoj lokaciji ovog tipa. Direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović, mi je predložila ovu lokaciju i kad sam je obišao, oduševio sam se. Još više me oduševila priča o dvije sestre koje su živjele u kuriji, pa će fotografija koja će nositi kampanju biti rekonstrukcija njihove fotografije. Lokacija zorno prikazuje sve ono što i sam njegujem, a to je jednostavnost, prirodnost, jasne linije. Ovo je kraj u kojem je i moj dom. Kolekcija će biti monokromatska, s nekim muškim elementima na ženski način, nosivo, samoodrživo, moderno, nešto što je iskoristivo. Jedna odjevna kombinacija za sve prigode i sve sezone. Bez ograničenja, odlučno i sa stavom. To je nota koju sam htio postići i vjerujem da će žene upravo to znati i prepoznati – otkrio nam je dizajner Zoran Mrvoš. Do sada sam uvijek koristio neke moderne, zatvorene prostorije, a ovo je sad kao neki novi početak – rekao nam je Mrvoš.

Foto: Snimanje modne kampanje za novu kolekciju Zorana Mrvoša u kuriji Modić Bedeković /G.Kiš, Ciytportal.hr

Turistička zajednica Zagrebačke županije ovom modnom kampanjom dodatno predstavlja destinaciju i promovira zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije, ali i pokazuje kako se, osim predivnih prirodnih ljepota, eno i gastro bogatstava, u Zagrebačkoj županiji kriju i modni biseri koji upravo iz ovoga kraja crpe svoju inspiraciju.

– Zadaća naše turističke zajednice je promocija destinacije, a ovime promoviramo zaštićene lokacije mog Turopolja na kojima se njeguje kultura drvenih, plemićkih kurija koje pokazuju da se ovdje nekada drugačije živjelo. Želja nam je rekonstrukcijom fotografije sestara Bedeković pokazati da se može spojiti nespojivo, promocija destinacije, mode, turizma sa željom da destinacija bude što vidljivija, konkurentnija i drugačija. Ovakvim pričama dajemo poučak kako raditi održivi turizam u cjelokupnoj destinaciji. Mrvoš će otvoriti i showroom u samom centru Velike Gorice, jer želja nam je privući u naš kraj i ciljne skupine grada Zagreba i ovako velika imena koja stvaraju modne priče. Svakako nam je želja istaknuti još posebnih destinacija u Turopolju, očekujemo tijekom festivala Via Vino promociju našeg čardaka i područje Turopoljskog luga, a u mjesecu listopadu ćemo pojačati i promociju tartufarenja – istaknula je direktorica TZ Zagrebačke županije, Ivana Alilović.

Foto: Direktorica TZ Zg.županije, Ivana Alilović i modni dizajner Zoran Mrvoš, na snimanju modne kampanje u kuriji Modić Bedeković u D.Lomnici/G.Kiš, Ciytportal.hr

Foto: Slavne turopoljske štrukle ‘The Kurije’/TZZŽ

Otvorenje showrooma modnog dizajnera Zorana Mrvoša u Velikoj Gorici, u zoni kod Tuđmanovog parka, možemo očekivati nakon 26.rujna, kada će njegova nova kolekcija biti i službeno predstavljena na modnoj reviji u Zagrebu.

Za svoj veliki come back Mrvoš je odabrao vrhunski tim – fotograf modne kampanje je Marko Grubišić, za make up je zadužena Sanja Agić, a za frizure Ivan Pervan. A kako na ovom modnom događaju brojna ekipa i okupljeni novinari, fotografi i snimatelji ne bi ostali praznog želuca, nisu izostale ni slavne turopoljske štrukle ‘The Kurije‘.

Foto: Sestre Bedeković/TZZŽ

Foto: Modni dizajner Zoran Mrvoš, u suradnji s TZ Zg. županije, snimio modnu kampanju za novu kolekciju u kuriji Modić Bedeković u D.Lomnici/G.Kiš, Ciytportal.hr

Naslovna fotografija: Direktorica TZ Zg.županije, Ivana Alilović i modni dizajner Zoran Mrvoš/TZZŽ

Kultura

“Dobar Štoos u kvartu” traži vezu sa srednjoškolcima, u grad dovode i francuske umjetnike

Svi programi su besplatni!

Objavljeno

na

Objavio/la

Velikogorički Štoos teatar ima novi program štosnog naziva “Dobar Štoos u kvartu”, a koji do kraja godine u Veliku Goricu dovodi zanimljive umjetnike i umjetničke izvedbe koji će, jednom mjesečno, na različitim lokacijama i u suradnji s institucijama i gradskim organizacijama ugostiti umjetnička imena Hrvatske i šire. Riječ je o mladim glumcima, izvođačima i autorima koji će se predstaviti svojim umjetničkim konceptima.

Start je 04. travnja u 17 sati u Gimnaziji Velika Gorica gdje stiže Mia Štark s izvedbenim predavanjem “Zbornik pogleda”. Inače, Mia je već gostovala u sklopu prvog Oglede festivala, a u gimnaziju dolazi s autorskim radom kojeg je razvijala na rezidenciji u Berlinu, te koji je predstavljen i u Barceloni, Rijeci, ali i drugim gradovima. Rad će biti izveden na engleskom jeziku, a ideju i inspiraciju Mia je crpila i pronašla u razgovoru sa svojom bakom i načinom na koji ona (koja je odrasla bez mobitela i ekrana) gleda na svijet oko sebe.

Foto: Camille Blake

–Želimo se povezati sa srednjoškolcima, pitati ih što žele vidjeti, kako možemo surađivati, pa je Mijina izvedba svojevrsna pozivnica prema njima. Naravno, ponovit će i gradivo suvremenih praksi i engleski, uz profesorice Elen Zubek i Ivu Rožić u suradnji s kojima smo organizirali program. Voljeli bismo da dio njih bude i ostane naše publika i prijatelji teatra – objasnila je koordinatorica programa pri Štoos teatru, Ana Katulić.

“Dobar Štoos u kvartu” ugostit će Irenu Boćkai i izvedbu „Bear with me“ u svibnju, Luku Kuzmanovića s monodramom „Zlo-čist-oća“ u lipnju, a program krajem listopada zatvara međunarodno gostovanje umjetnika iz Francuske koji će tri dana boraviti u javnom prostoru našeg grada. Riječ je o francuskim umjetnicima Laurentu Boijeotu i Valii Kardi s izvedbom „Odyssée“ koji stvaraju zanimljiv konceptu otvaranja pitanja javnog prostora kao mjesta susreta. Rad je do sada predstavljen u New Yorku, Tokyu, Strasbourgu, Lisabonu i brojnim francuskim gradovima, a dio je zajedničke međunarodne suradnje Francuske, Bugarske i Hrvatske, te uz Veliku Goricu gostuje i u Splitu.

Foto: Odysees

–Želja nam je predstaviti ih publici, dovesti ih u grad, gradski kvart, u školu i otvoriti dijalog o tome što rade i zašto to rade. Uz Oglede festival kojeg organiziramo želja nam je i tijekom cijele godine ponuditi publici raznovrsne naslove, predstave i izvedbe, pozvati ih da nas upoznaju, da se s nama druže i da dođu na naše programe – dodala je Katulić.

Svi programi su besplatni, a podržani su sredstvima Zaklade Kultura Nova.

Foto: Odysees

Nastavite čitati

HOTNEWS

Poznati laureati „Turopoljske poculice”

„Prokleti propuh“ autorice Fani Frković iz Zagreba najbolja je kratka priča na standardnom hrvatskom jeziku.

Objavljeno

na

Ogranak Matice Hrvatske Velika Gorica objavio je najbolje kratke priče pisane kajkavskim dijalektom ili hrvatskim standardnim jezikom pristigle na 16. Matičin književni natječaj „Turopoljska poculica”

Na natječaj je poslan 21 književni rad na standardu i 12 na kajkavskom narječju a Prosudbeno povjerenstvo odabralo je po jedan najbolji rad u obje kategorije, te po još dva rada užeg izbora.

Najbolja kratka priča na standardnom hrvatskom jeziku je „Prokleti propuh“ autorice Fani Frković iz Zagreba, dok su radovi užeg izbora priče „Margareta“, autora Franka Stipkovića iz Zagreba i „Piščeva osveta“ autorice Jelene Pavičić Vukičević iz Zagreba.

Najbolju kratku priču na kajkavskom dijalektu „Kak je to bilo kad je turopolski tur zestal vraga“ napisao je Boris Deverić iz Donje Lomnice, a radovi užeg izbora su priče „Čez kuruzu, čez me“ autora Darka Raškaja iz Lobora i „Jagica“ autorice Biserke Rozer iz Siska.

Najbolji radovi i njihovi autori bit će predstavljeni 3. travnja u Pučkom otvorenom učilištu Velika Gorica u 17 sati, a Ogranak će ih potom objaviti na svojoj web stranici i uvrstiti u svoj godišnji časopis LUČ u tiskanom obliku.

Nastavite čitati

HOTNEWS

Thompson ruši sve rekorde! Razmatra se povećanje broja mjesta, ali i novi datum

U samo 24 sata prodano je čak 280 000 karata.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL

Koncert Marka Perkovića Thompsona, koji će se održati 5. srpnja na zagrebačkom Hipodromu, postavio je novi svjetski rekord u prodaji ulaznica. Prema službenim podacima, u samo 24 sata prodano je čak 280 000 karata, čime je ovaj nastup nadmašio dosadašnji rekord talijanskog glazbenika Vasca Rossija, koji je 2017. godine u Modeni okupio 225 173 posjetitelja s plaćenim ulaznicama. S obzirom na golemi interes publike, organizatori sada razmatraju mogućnost održavanja dodatnog koncerta dan kasnije.

Rekordna prodaja i tehnički izazovi

Sustav za online prodaju ulaznica Entrio.hr doživio je neviđenu navalu fanova. Prema riječima Berislava Marszaleka iz Entria, u prvih šest sati prodano je 130 000 ulaznica, a sve dostupne karte nestale su unutar 24 sata. „Ovo je rekordna prodaja koja je doslovno srušila svjetski rekord. U jednom trenutku, unatoč tome što smo zaustavili prodaju, u virtualnoj čekaonici se nalazilo 20 000 do 30 000 ljudi”, istaknuo je Marszalek.

Velika potražnja izazvala je i tehničke probleme. „Sustav se nije srušio, ali je u nekoliko navrata bio ozbiljno usporen zbog enormnog broja korisnika. Bilo je i pokušaja hakerskih napada, ali smo uspjeli osigurati nesmetan tijek prodaje”, dodao je Marszalek.

Kapacitet Hipodroma i mogućnost drugog koncerta

Iako je Hipodrom već ugostio velika događanja poput koncerata Rolling Stonesa (80 000 posjetitelja) i Eda Sheerana (70 000 posjetitelja), ovakav interes za Thompsonov nastup nadmašuje sva očekivanja. Što se tiče kapaciteta zagrebačkog Hipodroma, tu su podaci različiti. Brojka od milijun ljudi spominje se za misu pape Ivana Pavla II. koju je održao 11. rujna 1994. tijekom svog prvog posjeta Hrvatskoj. Papa Benedikt XVI. predvodio je pak 2011. godine euharistijsko slavlje na istom mjestu za 300 tisuća ljudi. No te brojke teško su provjerljive za razliku od onih događaja za koje postoji karta sa serijskim brojem, a to su obično glazbeni koncerti koji se plaćaju.

Bilo kako bilo, pitanje kapaciteta ključno je za organizaciju drugog koncerta, a konačna odluka sada ovisi o odobrenju Grada Zagreba.

U međuvremenu se oglasio i Thompsonov tim te najavio mogućnost povećanja broja karata.

„Dragi prijatelji, s velikim veseljem vas obavještavamo kako smo nakon dogovora s nadležnima usuglasili proširenje kapaciteta za koncert Marka Perkovića Thompsona, koji će se održati 5. srpnja 2025. na zagrebačkom Hipodromu. Zbog ogromnog interesa i nevjerojatne podrške koju nam svakodnevno iskazujete, radili smo na tome kako bi ispunili želju svakome od vas koji niste ostvarili mogućnost kupnje ulaznice i kako bi svi mi zajedno bili dio ovog spektakularnog događaja. Prodaja ulaznica će se za koji dan nastaviti, stoga vas molimo za još malo strpljenja dok vas ne obavijestimo o točnom terminu početka prodaje”, javljaju iz Thompsonovog menadžmenta putem njegove službene Facebook stranice.

Kao što su naveli, točne brojke još nisu dostupne.

Kumrovec otvara vrata Thompsonu

„Istina je, Općina Kumrovec nudi Thompsonu prostor svog stadiona, ako iz bilo kojeg razloga ne dođe do održavanja drugog koncerta na Hipodromu”, rekao je načelnik Kumrovca Robert Šplajt.

Iako su neki na društvenim mrežama informaciju dočekali sa sumnjom i shvatili je kao šalu, Šplajt je naglasio da ponuda stoji i da će sve ovisiti o dogovoru s organizatorima.

„Čovjek je prodao gotovo 300 000 ulaznica za prvi koncert, što znači da ga Hrvati podržavaju i žele slušati njegovu glazbu. Pa zašto ne bi onda i u Kumrovcu održao koncert? Thompson je dobro došao u Kumrovec”, dodao je Šplajt.

Reakcije publike

Fanovi su oduševljeni ovim događajem i mnogi koji nisu uspjeli kupiti ulaznice izražavaju nadu da će drugi koncert biti odobren. „Ovo je povijesni trenutak za hrvatsku glazbenu scenu. Thompson ima vjernu publiku i jasno je da postoji ogroman interes za njegove nastupe”, komentirao je jedan od fanova na društvenim mrežama.

Ovaj koncert nije samo glazbeni događaj, već i društveni fenomen koji potvrđuje status Marka Perkovića Thompsona kao jednog od najutjecajnijih izvođača u Hrvatskoj. S obzirom na neviđeni interes i činjenicu da je prvi koncert rasprodan u rekordnom roku, može se zaključiti da Thompsonova popularnost ne slabi.

Ako se odobri drugi koncert, bit će zanimljivo vidjeti hoće li on srušiti rekorde prvog, u slučaju da Zagreb ne pruži zeleno svjetlo, mogla bi se dogoditi nesvakidašnja premijera Thompsonova nastupa u Kumrovcu. Bez obzira na konačnu odluku, već sada je jasno da je ovaj događaj ušao u povijest hrvatske glazbene scene.

Nastavite čitati

HOTNEWS

U Jagodnom otvoreno prvo hrvatsko Zeleno mrjestilište ribe

Projekt uzgajališta ribe mogao bi poslužiti kao model za slične projekte u ostatku Hrvatske ali i u drugim europskim regijama.

Objavljeno

na

Objavio/la

Održivom sustavu za uzgoj autohtonih vrsta riba u sklopu EU projekta DaWetRest, koji okuplja 25 korisnika i 20 pridruženih partnera iz 12 europskih zemalja, pridružilo se prvo hrvatsko Zeleno mrjestilište u Jagodnom, koje je otvoreno radi obnove ekosustava dunavskih poplavnih područja.

U projektu sudjeluje Športsko-ribolovna udruga Odra, koja upravlja s oko 500 hektara voda na goričkom području, a mrjestilište je smješteno pokraj Instituta Ires, koji nadzire proizvodnju ribe. Projekt su u Poduzetničkom inkubatoru, uz podršku Grada Velike Gorice, predstavili stručnjaci s Fakulteta strojarstva i brodogradnje u Zagrebu i Jadranskog inovacijskog centra.

Cilj je zaštita voda i stvaranje održivog ekosustava proizvodnje autohtonih vrsta riba, u skladu s preporukama Europske unije – istaknuo je predsjednik Športsko-ribolovna udruga Odra Ognjen Cahun.

Foto: Grad Velika Gorica

– Ovo je prvo mrjestilište u Hrvatskoj, a otvoreno je upravo na velikogoričkom području. Napravili smo moderan kompleks, potpuno uređeni i funkcionalan, a već smo isporučili i prvu tranšu ribe po planu. Pokušavamo spasiti ne samo naše vode i jezera već i ptice koje se tom ribom hrane, dakle živi svijet našeg eko-sustava – istaknuo je Cahun.

Dekan Fakulteta strojarstva i brodogradnje Zdenko Tonković, naglasio je važnost razvoja istraživanja u akvakulturi i očuvanju prirode, te dodao kako Zeleno mrjestilište nudi studentima i istraživačima priliku za eksperimentiranje i razvoj novih tehnologija.

– Svjedočimo odličnom primjeru povlačenja EU sredstava – rekla je zastupnica u EU Parlamentu Željana Zovko i istaknula činjenicu da realizacijom omogućavamo stvaranje nove generacije mladih znanstvenika i stručnjaka.

Foto: Grad Velika Gorica

– Velik je potencijal Hrvatske za implementaciju sličnih projekata u cijeloj zemlji a mogao bi poslužiti kao model za slične projekte u drugim europskim regijama, dok nastavak istraživanja u područjima plave ekonomije ima veliki potencijal za održivi razvoj te značajan utjecaj na ekosustav Dunava – rekla je Magdalena Strachinescu iz Europske komisije.

Naime, Projekt DaWetRest je dobio podršku od državnih institucija i Europske unije, a planira se i njegovo proširenje kroz europski projekt SWIM, uključujući nadogradnju bazena i komercijalizaciju na području cijele regije.

Nastavite čitati

CityLIGHTS

Petek na Gorice! Zabavite se uz domaće proizvode, glazbu i kreativne radionice

Program će se održavati u dva termina.

Objavljeno

na

Objavio/la

http://www.tzvg.hr/

Velika Gorica spremna je za još jedno izdanje omiljene manifestacije „Petek na Gorice”. U petak, 4. travnja, ispred Muzeja Turopolja očekuje vas bogata ponuda domaćih proizvoda, rukotvorina, glazbeno-scenski nastupi te besplatni zdravstveni pregledi.

Program će se održavati u dva termina. Jutarnjem, od 11:00 do 13:30 sati, te popodnevnom, od 16:30 do 18:30 sati, a prostor ispred Muzeja Turopolja ponovno će postati središte druženja, dobre hrane i kreativnog izražavanja.

Jutarnji program donosi tradicionalnu tržnicu domaćih proizvoda, gdje će posjetitelji moći uživati u raznim delicijama poput meda, turopoljskih štrukli, prirodnih namaza i kolača. Također, bit će dostupna ponuda svježe pripremljene ribe.

Nadalje, u kreativnom kutku moći ćete pronaći unikatne rukotvorine i dekoracije poput uskrsnih košarica, pisanica, drvenih ukrasa i ručno izrađenog nakita.

Posebna kulinarska atrakcija bit će kućica s ponudom jela s roštilja, gdje će se cijeli dan pripremati sočni burgeri i mesna jela pripremljena prema američkoj BBQ filozofiji.

U popodnevnim satima manifestacija se nastavlja uz nastupe tamburaša i plesnih skupina.

Uz zabavni dio, organizirana je i besplatna javnozdravstvena akcija u suradnji sa stručnjacima, gdje će građani imati priliku izmjeriti krvni tlak, razinu šećera i kolesterola te dobiti savjete nutricionista.

Jedna od glavnih atrakcija ovogodišnjeg izdanja je kreativna radionica „Izradi svog zeku“. Zbog velikog interesa, nakon što je prvi termin rasprodan, otvoren je dodatni termin u subotu, 5. travnja u 11:00 sati. Radionica je namijenjena odraslima, a sudionici će imati priliku izraditi vlastitu uskrsnu dekoraciju koristeći posebne umjetničke tehnike.

Organizatori pozivaju sve građane da se pridruže manifestaciji, bilo ujutro, bilo poslijepodne, i uživaju u bogatom programu koji spaja hranu, umjetnost i zajedništvo.

Nastavite čitati

Reporter 446 - 20.03.2025.

Facebook

Izdvojeno

Sva prava pridržana © 2022 e-Radio d.o.o.