Povodom Svjetskog dana učitelja, Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je popis od 513 najuspješnijih odgojno-obrazovnih radnika u školskoj godini 2021./2022.
Najboljima je priznanja dodijelio resorni ministar, Radovan Fuchs, uz poruku kako ‘ovim putem ministarstvo sustavno nagrađuje istaknute pojedince, koji kontinuirano unaprjeđuju odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske’. Osim priznanja, najboljima ide i novčana nagrada u iznosu 10.000 kuna bruto.
Foto: Ministarstvo znanosti i obrazovanja na Svjetski dan učitelja nagradilo je najbolje odgojno-obrazovne djelatnike/Igor Soban/PIXSELL
Na listi najboljih našlo se i deset naj nastavnika i nastavnica iz velikogoričkih osnovnih i srednjih škola. Za svakog je pojedinačno pojašnjeno i zašto su se baš oni našli među 513 najboljih. Pa, krenimo redom..
U pojašnjenju priznanja Tomislavu Špoljaru, profesoru trube u Umjetničkoj školi Franje Lučić, tako se navodi: ‘Mentorstvo učenicima koji sudjeluju na natjecanjima, smotramai sl. na državnoj i međunarodnoj razini.Predavanje, radionica ili ogledni sat na županijskoj razini.Dijeljenje primjera dobre prakse primjene inovativnih metoda poučavanja.Doprinos struci radom u strukovnim udrugama, koje potiču, razvijaju I unapređuju struku.Pripremanje, osmišljavanje, sudjelovanje I organizacija javnog događaja vezanog uz obrazovanje na županijskoj ili državnoj razini’.
Photo: Igor Soban/PIXSELL
Iz OŠ Nikole Hribara na popisu najboljih našlo se troje djelatnika. Profesorica engleskog jezika, Sanja Božinović ‘nagrađuje se za izniman doprinos struci u kategorijama: održana predavanja, dijeljenje primjera dobre prakse,sudjelovanje u realizaciji rezultata projekta na međunarodnoj razini, te sudjelovanje u istraživanju i radnim skupinama’.
Profesor informatike i tehničke kulture, Milan Omrčen, nagrađen je zbog slijedećeg: ‘Mentorstvo učenicima na državnoj razini. Predavanje nameđunarodnoj razini. Rad u strukovnim udrugama i s učenicima s posebnim potrebama. Vođenje ili koordiniranje projekta na međunarodnoj razini u trajanju od godinu dana. Sudjelovanje u realizaciji rezultata projekta na međunarodnoj razini. Provedeno istraživanje na međužupanijskoj / državnoj/međunarodnoj razini’.
Vjeroučiteljica, Erika Likan Kelentrić , nagrađena je, kako se navodi u objašnjenju ‘zbog predavanja i radionica na županijskoj, državnoj i međunarodnoj razini, dijeljenja inovativnih primjera dobre prakse, rada u strukovnim udrugama povezanima s obrazovanjem, uređivanja profila škole na društvenim mrežama, uređivanja školskog lista i organizacije javnog događaja’.
Photo: Igor Soban/PIXSELL
OŠ Eugena Kvaternika ove godine na popisu najboljih nastavnika u državi ima dvije djelatnice.
Profesorica hrvatskog jezika, Ivana Dubovečak, nagrađena je ‘zbog mentorstva učenicima na natjecanjima na državnoj razini, predavanja i radionica na županijskoj, državnoji međunarodnoj razini, dijeljenja inovativnih primjera dobre prakse, objavljenih stručnih članaka u publikacijama u RH i inozemstvu, uređivanja školske mrežne stranice i organizacije javnih događanja’.
Učiteljica razredne nastave i informatike, Dalia Kager, nagrađena je zbog ‘mentorstvo učenicima na državnom natjecanju, održanih predavanja ili radionice na županijskoj,međužupanijskoj, državnoj ili međunarodnoj razini, objava stručnih članaka, sudjelovanja u projektima i unapređenju rada škole’.
I OŠ Eugena Kumičića našla se na popisu škola s najboljim nastavnicima, zahvaljujući učiteljici informatike, Katarini Grgić Noršić, kojoj je priznanje dodijeljeno zbog ovih postignuća:
‘Mentorstvo učenicima koji sudjeluju na natjecanjima na državnoj razini, predavanja na županijskoj I državnoj razini, predavanje ili radionica na međunarodnoj razini, doprinos struci radom u strukovnim udrugama koje potiču, razvijaju i unapređuju struku. Neposredan odgojno-obrazovni rad s darovitim učenicima izvan školske, ustanove, odnosno u organizaciji ustanova ili udruga civilnog društva, koje provode aktivnosti u području odgoja i obrazovanja djece I mladih. Sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta na međunarodnoj razini, sudjelovanje u osmišljavanju i provođenju istraživanja iz područja odgoja i obrazovanja’.
05.10.2022. Zagreb, – Ministarstvo znanosti i obrazovanja na Svjetski dan ucitelja nagradilo je najbolje odgojno-obrazovne djelatnike. Photo: Igor Soban/PIXSELL
U Gimnaziju Velika Gorica pristigla su priznanja za troje naj nastavnika.
Profesorica informatike, Kristina Lučić, našla se među najboljima zbog slijedećih razloga: ‘Mentorstvo učenicima na natjecanjima i smotrama.-Predavanja, radionice, edukacije i dijeljenje primjera dobre prakse. Doprinos struci radom u stručnim vijećima i udrugama koje unapređuju struku, objavljivanje stručnih članaka, oglednih primjera prilagodbi metoda. Vođenje, koordiniranje ili sudjelovanje na projektima. Unaprjeđenje rada škole, te rad na unaprjeđenju sustava obrazovanja’.
Za nastavnicu glazbene umjetnosti, Ivanu Petravić, u pojašnjenju priznanja najboljima se navodi: ‘Mentorstvo na državnoj razini, predavanje na županijskoj i državnoj razini. Rad u strukovnim udrugama. Objavljivanje stručnog članka, autorstvo stručnih knjiga. Vođenje projekta na međunarodnoj razini. Sudjelovanje u realizaciji projekta na međunarodnoj razini’.
U pojašnjenju izbora profesora savjetnika i nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture, Gordana Polana, navodi se:’Mentorstvo učenicima na natjecanjima i smotrama.-Predavanja, radionice, edukacije i dijeljenje primjera dobre prakse-Doprinos struci radom u stručnim vijećima i udrugama koje unapređuju struku-Objavljivanje stručnih članaka, oglednih primjera prilagodb i metoda-Vođenje, koordiniranje ili sudjelovanje na projektima-Unaprjeđenje rada škole.-Rad na unaprjeđenju sustava obrazovanja’.