Povežite se s nama

Vijesti

Wolt je stigao u Veliku Goricu!

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića

Objavljeno

na

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

– Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu – ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Velike Gorice i Varaždina. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Velikoj Gorici. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

– Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Velika Gorica ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Velikoj Gorici zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima – rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se financijskih mjera tiče – svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije, plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.

Vijesti

Svako treće dijete u Hrvatskoj ima problem s težinom! „Djeca s masnom jetrom već s tri godine”

Pretilost kod djece u Hrvatskoj doseže zabrinjavajuće razmjere, a stručnjaci pozivaju na hitnu edukaciju, prevenciju i promjenu društvene percepcije.

Objavljeno

na

Objavio/la

Pretilost među djecom postaje jedan od najvećih javnozdravstvenih izazova današnjice, upozoravaju stručnjaci. Kako bi potaknula javnost na bolje razumijevanje slojevitosti ovog problema, Poliklinika Salvea pokrenula je kampanju „Ljubav je poljubac, ne hrana” koja kroz niz edukativnih aktivnosti i javnih nastupa, naglašava važnost emocionalnog zdravlja i podrške u prevenciji debljine, a posebno se ističe suradnja s Drugim programom hrvatskog radija gdje se kroz emisije i razgovore okupljaju stručnjaci iz medicine, psihologije, nutricionizma i kineziologije.

U jednoj od emisija, pedijatar dr. Natko Beck iznio je potresno iskustvo iz prakse koje ga je motiviralo na javno djelovanje. Radi se o slučaju trogodišnje djevojčice s masnom jetrom i bez ijednog zdravog zuba. „Ono što je iznenađujuće, majka joj je radila u sektoru zdrave prehrane”, izjavio je dr. Beck, dodajući kako su pogrešne prehrambene navike u obitelji dovele do ozbiljnih zdravstvenih posljedica.

Podaci pokazuju da se čak svako treće dijete u Hrvatskoj suočava s pretilošću, a kod mnogih su već prisutne komplikacije upravo poput masne jetre, bolesti koja je ranije bila gotovo isključivo povezana s alkoholizmom. „Masna jetra je postala jedan od glavnih razloga za transplantaciju u SAD-u. Ne zbog alkohola, nego zbog pretilosti”, upozorava dr. Beck.

Jedan od problema, prema Becku, leži i u iskrivljenoj društvenoj percepciji tijela. „Danas se više ne zna jasno imamo li višak kilograma ili ne. Postali smo previše tolerantni na ono što bi trebali nazvati kroničnom bolešću što je postala debljina”, tvrdi Beck. Kampanja poziva na sustavno bilježenje i klasificiranje pretilosti unutar zdravstvenog sustava, jer se mali broj slučajeva evidentira u medicinskoj dokumentaciji.

Također se ističe važnost educiranja roditelja o načinima komunikacije s djecom bez stigmatizacije. „Roditelji često ne znaju kako reći djetetu da ima problem, a da ga ne povrijede. Moramo učiti kako komunicirati, jednako pažljivo kao kad govorimo o težim dijagnozama”, poručuje Beck.

Suvremeni način života i okruženje dodatno otežavaju situaciju. Visokokalorična hrana je dostupna i jeftina, a društvo favorizira trenutačno zadovoljstvo. „Tako nas danas mozak programira da umjesto salate najčešće odaberemo hamburger. Jer je hamburger finiji i dostupniji. I nitko nije imun”, dodaje Beck.

U sklopu kampanje organizira se i Back Together Summit na zagrebačkom Zrinjevcu, koji se svake godine početkom lipnja bavi temama zdravlja. Prvi dan posvećen je odraslima, dok je drugi rezerviran za djecu, s naglaskom na mentalno i fizičko zdravlje te prehranu u školama. Ova kampanja naglašava da pretilost nije samo osobni, već društveni problem. Promjene su moguće, no kako ističe dr. Beck, moraju doći „i odozdo i odozgo”.

„Ako želimo sustavne promjene, moramo ih tražiti. Politika reagira na pritisak građana. A prvi korak je osvijestiti problem”, zaključuje Beck.

Edukativne emisije emitiraju se svakog ponedjeljka u 9 sati na Drugom programu Hrvatskog radija, a dodatni sadržaji dostupni su putem društvenih mreža Poliklinike Salvea.

Nastavite čitati

CityLIGHTS

Tevenovela s turopoljskim snagama! Filip i Gianna zajedno u sceni vjenčanja

Goričke glumačke snage – poznati kazališni, televizijski i filmski glumac i televizijski voditelj Filip Detelić rodom iz Buševca i gorička radijska voditeljica City radija i glumica Gianna Kotroman, snimili zajedničku scenu u popularnoj seriji Nove TV ‘”U dobru i zlu”.

Objavljeno

na

Naša Gianna Kotroman, koja vas radnim danom budi u programu City radija Velika Gorica, našla se u novoj TV ulozi. Ovoga puta ulozi matičarke.

Pridružila se velikom setu na snimanju hrvatske serije, koja svake večeri gledatelje “priljubi” uz male ekrane.

Odglumila je dio scene vjenčanja koju su gledatelji s nestrpljenjem i napetošću iščekivali jer se do zadnjeg trenutka nije znalo hoće li Toma Benčić (Filip) oženiti Niku Sriću, svoju ljubav u seriji “U dobru i zlu”, koja je nedavno prikazana na Novoj TV, a gledatelji su u utorak mogli pogledati posljednju epizodu ove serije prije ljetne stanke.

Snimanje je bilo interesantno i izazovno sa puno glumaca i statista tzv. masovka. Da bi scena nakon ton/kamera/akcija bila snimljena, osim teksta i uživljavanja u ulogu, treba znati svoju poziciju ispred kamera, naučiti tekst svih koji glume, budući da nema ubacivanja “preko reda ” i na kraju odraditi posao najbolje moguće opisala je Gianna.

Očito joj ova uloga leži, budući da je već jednom utjelovila matičarku.

U “Larinom izboru” vjenčala sam Dinka i Lejlu a glumila sam i serijama “Ljubav u zaleđu”, “Kumovi”, “Sjene prošlosti”, “Blago nama”, a u seriji “Drugo ime ljubavi” pojavila sam se u ulozi medicinske sestre Mirjana Šikić, gdje sam morala savladati naglasak. Svaka uloga nosi svoje, nova ekipa, tekst, drugačiji karakter u koji se moraš uživiti, ali bez obriza na to, snimanje na setu je vrlo interesantno i dinamično, malo remek djelo u nastajanju – dodala je.

Spomenimo kako je upravo ulogom medicinske sestre Mirjane Šikić bila dio glumačke ekipe koja je osvojila nagradu za najbolju regionalnu seriju.

Kaže da se i dalje veseli novim projektima i novim ulogama, jer je to neprocjenjivo iskustvo, a mi se pitamo, nakon matičarke i medicinske sestre, u koju će sljedeću ulogu uskočiti?

Nastavite čitati

Vijesti

Otvorene prijave za dječji ljetni kamp KULiram u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta

Prijave su otvorene od 15. svibnja 2025., isključivo putem online obrasca dostupnog na službenoj stranici Učilišta.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: POUVG

Pučko otvoreno učilište Velika Gorica i ovog ljeta organizira svoj poznati dječji ljetni kamp KULiram. Kamp će se održati u dva termina. Od 30. lipnja do 4. srpnja te od 7. do 11. srpnja 2025. godine, svakog radnog dana od 8:00 do 16:00 sati. Namijenjen je djeci uzrasta od 7 do 10 godina, a aktivnosti će se odvijati u prostorima Učilišta i na otvorenom.

Program je osmišljen kao kulturno-sportsko-edukativno-zabavni sadržaj kroz koji djeca stječu nova znanja, razvijaju vještine, upoznaju kulturnu baštinu i, najvažnije, druže se i zabavljaju. Kroz tjedan dana, pod stručnim vodstvom profesora, pedagoga i animatora Učilišta te u suradnji s Udrugom Turko, djecu očekuju brojni sadržaji.

Neki od planiranih sadržaja uključuju:

  • Posjet Muzeju Turopolja
  • Sudjelovanje u Aninoj Glazbaonici
  • Radionice kuhanja u Maloj Kuhinjici
  • Likovne i dramske radionice
  • Znanstvene i jezične radionice
  • Filmske projekcije i kazališne igre

Kamp uključuje užinu i ručak, sve potrebne materijale, ulaznice za kino i muzej, stručno vodstvo i osiguranje, bez dodatnih troškova. Cijena po terminu (5 dana) iznosi 140 eura.

Prijave su otvorene od 15. svibnja 2025., isključivo putem online obrasca dostupnog na službenoj stranici Učilišta.

Prilikom prijave potrebno je odmah uplatiti akontaciju od 60 eura putem uplatnice poslane na e-mail. Ostatak iznosa (80 eura) potrebno je uplatiti do 20. lipnja za prvi, odnosno do 27. lipnja za drugi termin. Obitelji s više djece ostvaruju popuste: drugo dijete 10 %, treće 20 %, četvrto 30 %, a svako sljedeće 40 % popusta.

Kamp KULiram nudi djeci priliku da provedu ljeto korisno, kreativno i veselo. Broj mjesta je ograničen, stoga iz Pučkog otvorenog učilišta poručuju roditeljima da požure s prijavama.

Nastavite čitati

Vijesti

Popunjena sva mjesta za edukaciju o fiskalizaciji 2.0! Saznajte kada će se održati sljedeća

Nakon što su popunjena sva mjesta za edukaciju 9. lipnja, Udruženje obrtnika Velika Gorica najavilo je novi termin radionice o fiskalizaciji 2.0 za 16. lipnja.

Objavljeno

na

Objavio/la

Iz udruženja obrtnika Velike Gorice javljaju kako su sva mjesta za edukaciju „Pripremimo se za fiskalizaciju 2.0” popunjena.

Zbog velikog interesa za edukaciju o nadolazećim promjenama u sustavu fiskalizacije organizira dodatnu radionicu koja će se održati u ponedjeljak, 16. lipnja 2025. godine, od 15 do 17 sati.

Podsjećamo, novi Zakon o fiskalizaciji odnosi se na sve pravne osobe, bilo da se radi o obrtu, d.o.o.-u, j.d.o.o.-u, samostalnom zanimanju, udruzi, OPG-u, ustanovi i tako dalje. Od 1. siječnja 2026. svi računi će morati biti fiskalizirani, bez obzira na način plaćanja. Stoga, važno se informirati na vrijeme kako bi se izbjegle moguće komplikacije prilikom poslovanja.

S obzirom na to da je broj mjesta ograničen, potrebno je popuniti te poslati prijavnicu u što kraćem roku na [email protected].

Nastavite čitati

Najave

Društvo žena Pešćenica poziva na 6. Festival bakinih kolača

Ocijenit će se i najbolja turopoljska pita!

Objavljeno

na

Objavio/la

Vrijedne članice Udruge žena Pešćenica iz općine Lekenik pozivaju ove nedjelje, 08. lipnja na manifestaciju koja kolačima daje posebno gastro mjesto.

Izložba domaćih kolača koji su izrađeni po starinskim receptima bit će na betonskom igralištu, a okupljanje počinje u 14.30 sati.

Manifestaciju posvećenu slasticama pratit će i kulturno-umjetnički program od 15 sati, dok je otvaranje i degustacija kolača u 16 sati.

U sklopu događanja ocijenit će se i najbolja turopoljska pita, a nakon proglašenja najbolje pripremljenih kolača slijedi i zabava uz Luna band u velikom šatoru. Pridružite se!

Nastavite čitati

Reporter 448 - 14.05.2025.

Facebook

Izdvojeno