Povežite se s nama

Vijesti

Wolt je stigao u Veliku Goricu!

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića

Objavljeno

na

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

– Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu – ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Velike Gorice i Varaždina. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Velikoj Gorici. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

– Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Velika Gorica ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Velikoj Gorici zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima – rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se financijskih mjera tiče – svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije, plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.

Sport

Sport nedjeljom i City Radio okupili rekordan broj hrvatske sportske kreme! Maja Šuput oduševila nastupom

Sport nedjeljom i City Radio okupili su više od 500 uzvanika povodm rođendana ove kultne sportske emisije.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Sport nedjeljom

U velikoj dvorani Rebuy Stars Cabareta u Buzinu, u petak 21. studenoga, obilježen je rođendan najdugovječnije sportske emisije u Hrvatskoj, “Sporta nedjeljom”. U organizaciji je sudjelovao i naš City Radio, a okupilo se više od 500 gostiju iz sportskog i medijskog svijeta.

Foto: Sport nedjeljom

Večer je otvorena dodjelom priznanja sportašima i sportskim organizacijama. Nakon službenog dijela uslijedilo je druženje uz hranu i piće, a nešto prije 22 sata publiku je na noge podigla Maja Šuput. Njezin energični nastup brzo je zagrijao atmosferu i potaknuo ples do ranih jutarnjih sati. Unatoč dugoj noći, većina sportaša u subotu je odradila svoje treninge i obaveze, dok je Zagreb osvanuo pod prvim snijegom, kao simbolična najava blagdanske sezone.

Foto: Sport nedjeljom

Sport nedjeljom još jednom je potvrdio koliko je važan dio domaćeg sportskog pejzaža. Visok odaziv i odlična atmosfera pokazuju da interes iz godine u godinu raste, a očekivanja za sljedeće izdanje već sada su podignuta, baš kao i standardi koje ova ekipa sustavno održava.

Donosimo djelić atmosfera sa samog partya.

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Foto: Sport nedjeljom

Nastavite čitati

Vijesti

Prvi snijeg zabijelio grad: Pogledajte kako jutros izgleda Velika Gorica

Objavljeno

na

Objavio/la

Kao što smo i najavili, Velika Gorica, zajedno s okolicom, jutros se probudila pod bijelim pokrivačem. Snježne pahulje počele su padati u noćnim satima, tako da smo se probudili s pogledom na bijele ulice, parkove i gradske krovove. Pravi zimski ugođaj, iako još uvijek službeno nije zima.

Iako nije riječ o obilnim padalinama, snijeg je u ranim satima iznenadio brojne građane koji su se probudili uz tanke, ali uočljive bijele slojeve na automobilima, krovovima i pločnicima. Bez obzira na to, u Hrvatskoj je na snazi narančasto upozorenje, stoga budite pažljivi.

A snježne pauhlje došle su i u okolna područja.

Sisak

Lekenik

Tko zna, možda ove godine, po prvi put nakon 2007. godine, dobijemo i bijeli Božić.

 

Nastavite čitati

Vijesti

Stiže snijeg i poledica! Izdano narančasto upozorenje, građani pozvani na oprez

Civilna zaštita upozorava da je u zimskim uvjetima ključna i odgovornost svakog građanina.

Objavljeno

na

Objavio/la

Za subotu, 22. studenoga, prognostičari DHMZ-a izdali su narančasto upozorenje zbog snijega i poledice, a službe diljem Hrvatske posljednjih su dana održale niz pripremnih sastanaka kako bi bile spremne na moguće izvanredne situacije. Ravnateljstvo civilne zaštite MUP-a poručuje da su sve operativne snage mobilizirane, dok se građanima savjetuje pojačan oprez i praćenje uputa nadležnih.

U gradovima i općinama koordinirani su planovi za postupanje u slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta, od pripremljene mehanizacije i materijala za posipavanje do mogućih zatvaranja i označavanja prometnica. Spremni su i kapaciteti za smještaj osoba koje bi se eventualno našle u izolaciji, dok Županijski centri 112 najavljuju pojačani režim rada zbog očekivanog rasta broja poziva.

Civilna zaštita podsjeća da odgovornost u zimskom razdoblju ne nose samo službe, nego i sami građani. Preporučuje se redovito praćenje prognoza i upozorenja DHMZ-a, kao i prilagodba vožnje snježnim i zaleđenim kolnicima. Vozačima se savjetuje korištenje propisane zimske opreme, smanjenje brzine te provjera stanja na cestama putem HAK-a.

U slučaju da snijeg onemogući izlazak iz kuće ili pristup osnovnim potrebama, građani mogu nazvati 112, osobito ako je riječ o hitnoj medicinskoj pomoći, potrebi za veterinarom, energentima ili nužnim namirnicama.

Upozorenja se odnose i na kretanje na otvorenom: preporučuje se izbjegavanje nepotrebnih izlazaka, hodanje očišćenim površinama, korištenje obuće s protukliznim potplatima te oprez u blizini zgrada i drveća zbog mogućeg padanja snijega ili leda. Posebno se naglašava da treba izbjegavati zaleđene površine, osobito jezera i bare, jer tanak ili sivkast led može biti iznimno opasan.

Vlasnicima kuća i poslovnih prostora poručuje se da redovito čiste prilaze i pločnike, posipaju ih solju ili pijeskom te uklone snijeg s krovova ako postoji rizik od padanja. Vozačima se također savjetuje da prije kretanja u promet u potpunosti očiste snijeg i led s vozila te ne parkiraju ispod krošnji i pročelja s kojih bi materijal mogao pasti. Kako bi se izbjegli požari i trovanja ugljičnim monoksidom, građanima se preporučuje pridržavanje uputa o sigurnom korištenju sustava grijanja.

Nastavite čitati

Vijesti

Kad se brak raspadne, roditeljstvo mora opstati! Saznajte kako

Stručna edukacija donosi ključne informacije o roditeljskim odnosima, pravnim aspektima i izazovima koji prate razvod.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Vidal Balielo Jr./pexels.com

U utorak, 25. studenoga 2025., u Područnoj knjižnici Galženica u Velikoj Gorici održat će se predavanje o tome kako roditelji mogu uspješno funkcionirati nakon razvoda. Program počinje u 18 sati, a vodit će ga Andrea Ravlić iz Obiteljskog centra, koja će okupljenima objasniti što ih čeka u procesu razvoda te kako zaštititi dobrobit djece u novim obiteljskim okolnostima.

Razvod, osim što donosi velike emocionalne i životne promjene, pred roditelje postavlja i zahtjevnu zadaću, očuvati stabilnost i sigurnost djece dok se obiteljska dinamika mijenja. Predavanje u Galženici fokusirat će se upravo na tu tranziciju te će ponuditi pregled formalno-pravnih postupaka, poput načina razvoda i uređenja roditeljske skrbi.

Sudionici će moći čuti i razlike između suradničkog i konfliktno ili natjecateljskog suroditeljstva, uz naglasak na utjecaj roditeljskih sukoba na djecu. Bit će riječi i o formiranju novih obiteljskih struktura, uključujući uloge maćehe i očuha, kao i o praktičnim savjetima za izgradnju suradničkog odnosa nakon prekida partnerske veze.

Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane roditelje koji prolaze ili su već prošli kroz razvod te žele dodatnu podršku u očuvanju stabilnog i funkcionalnog odnosa s djecom. Ulaz je slobodan.

Nastavite čitati

Vijesti

Besplatno i anonimno testiranje na HIV i SPI u Zagrebu! Evo gdje i kada

HZJZ provodi brzo testiranje na HIV te anonimno savjetovanje i analize urina na sedam čestih spolno prenosivih infekcija, sve bez uputnice i potpuno besplatno.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Anna Shvets/pexels.com

U sklopu Europskog tjedna testiranja, koji se obilježava do 24. studenoga, Hrvatski zavod za javno zdravstvo omogućuje građanima besplatno i anonimno testiranje na HIV i sedam spolno prenosivih infekcija. Testiranje se provodi u Rockefellerovoj ulici u Zagrebu, od 15 do 19 sati. Cilj je potaknuti ranu dijagnostiku i pravovremeno liječenje među osobama koje su u povećanom riziku.

Europski tjedan testiranja obilježava se sedmu godinu zaredom, a zemlje sudionice nastoje građanima približiti važnost provjere vlastitog statusa i ranog otkrivanja infekcija. HZJZ se uključio u inicijativu kroz Nacionalni program “Živjeti zdravo”, nudeći brzo testiranje na HIV čiji je rezultat poznat već nakon nekoliko minuta.

Postupak započinje kratkim razgovorom sa savjetnikom, nakon čega se iz prsta uzima nekoliko kapljica krvi. Paralelno, provodi se i anonimno testiranje na sedam spolno prenosivih infekcija, klamidiju, gonoreju, mikoplazme, ureaplazme i trihomonas, analizom uzorka urina. Za testiranje urina potrebno je da osoba ne mokri dva sata prije pregleda. Rezultati su dostupni idućeg dana, pod šifrom dodijeljenom prilikom savjetovanja, pojasnila je voditeljica savjetovališta Lana Kasumović.

Testirati se mogu punoljetni građani, dok je maloljetnicima potrebna suglasnost i pratnja roditelja ili skrbnika. Međutim, savjetovanje o spolnom zdravlju dostupno je svima, bez obzira na dob.

HZJZ podsjeća da HIV može godinama biti bez simptoma, a da zaražena osoba i dalje može prenijeti virus. Najčešći put prijenosa je nezaštićen spolni odnos te kontakt sa zaraženom krvlju, dok se HIV ne prenosi uobičajenim socijalnim kontaktom. Pravovremeno liječenje omogućuje postizanje nemjerljive količine virusa u tijelu, što znači i potpunu neprenosivost na seksualne partnere,

Slična pravila vrijede i za ostale infekcije, mnoge ne moraju izazvati simptome, a neliječene mogu dovesti do ozbiljnijih upala i komplikacija. Zbog toga je ključno redovito testiranje i odgovorno spolno ponašanje, osobito kod osoba koje mijenjaju partnere ili ne koriste zaštitu.

Nastavite čitati

Reporter 455 - 17.11.2025.

Facebook

Izdvojeno