Poveži se s nama

Vijesti

Wolt je stigao u Veliku Goricu!

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića

Objavljeno

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

– Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu – ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Velike Gorice i Varaždina. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Velikoj Gorici. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

– Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Velika Gorica ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Velikoj Gorici zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima – rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se financijskih mjera tiče – svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije, plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.

Vijesti

Iako se neće prodavati na ulicama, nemojte zaboraviti što simboliziraju mimoze

Obilježavanje Dana mimoza seli se na digitalne platforme

Objavljeno

on

Dan mimoza i Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice obilježavaju se svake godine treće subote u mjesecu siječnju, ove godine je to 23. siječnja, odnosno ove subote. Zbog epidemioloških mjera, ove se godine neće obilježiti prigodnom prodajom cvijeća, a Hrvatski zavod za javno zdravstvo usmjerio je provođenje preventivnih djelatnosti na digitalne platforme. Obilježavajući Europski tjedan prevencije raka vrata maternice, kreirana je internetska stranica o prevenciji raka vrata maternice sa sloganom “Neću rak“. Stranica je namijenjena prvenstveno ženama, ali i ostalim građanima i javnosti te zdravstvenim djelatnicima i stručnjacima koji rade u području ginekoloških preventivnih programa i zaštite zdravlja žena. Njome se nastoji sve korisne informacije ponuditi na istom mjestu.

U obilježavanje 14. Dana mimoza uključilo se i ove godine Veleučilište Velika Gorica, ali virtualno. Svi koji to žele tako će ga moći pratiti virtualnu konferenciju 23. siječnja u 11 sati na poveznici OVDJE.

Podsjetimo, cvijet mimoze izabran je kao simbol borbe protiv raka vrata maternice jer mimoza u mnogim kulturama simbolizira ženu, slobodu, emancipaciju i osjećajnost, a činjenica da cvjeta u hladnim uvjetima pokazuje snagu i otpornost koju bi svaka žena trebala imati kad je u pitanju njezino zdravlje.

Nastavi čitati

Crna kronika

Goričani prevarili 65-godišnjaka: Stavili tri janjca u prtljažnik i odvezli se

Protiv prevaranata je policija podnijela kaznenu prijavu

Objavljeno

on

Policijski službenici policijske postaje Sisak proveli su kriminalističko istraživanje nad troje osumnjičenih s područja Velike Gorice zbog prijevare. Policija ih sumnjiči da su 9. siječnja došli kod 65-godišnjaka u mjesto Cerje Letovanićko.

– 65-godišnjaka su doveli u zabludu da će platiti tri janjca koje je oštećeni oglasio za prodaju. Oni su iskoristili njegovu nepažnju te su janjce stavili u prtljažni prostor osobnog vozila i udaljili se ništa ne plativši – kažu iz policije.

Protiv osumnjičenih je policija nadležnom državnom odvjetništvu podnijela kaznenu prijavu zbog prijevare.

Nastavi čitati

Vijesti

Vincekovo će obilježiti skromno, ali običaje kićenja i rezidbe trsa neće zaobići

Vinogradari se nadaju kako ih, nakon korone i potresa, ove godine neće pogoditi i proljetni mraz

Objavljeno

on

Zbog već dobro poznatih razloga i epidemioloških mjera, ovogodišnje Vincekovo, najveći vinogradarski blagdan, Udruga vinara i vinogradara Grozd obilježit će nešto skromnije nego proteklih godina. No, 23. siječnja ipak će se sastati u vinogradu obitelji Mikulčić 10-ak članova nadzornog i upravnog odbora uduge,

– Ove godine izostat će i muzikaši. Drevni občaj ceremonijala rezidbe obilježit će se kićenjem domaćim kobasicama i špekom na trs da bi grožđe izgledalo tako dobro i zdravo. Domaćin će odrezati nekoliko šiba vinove loze i zaliti trsje vinom da bi grožđe bolje rodilo – podsjetio je na stari običaj predsjednik Udruge Grozd Vlado Mikulčić.

Kako kažu vnogradari, odrezane šibe treba staviti u vodu i u toplu prostoriju, a prema broju pupova koji se na njima pojave kroz tri tjedna, moći će se procijeniti kakva će biti rodnost u novoj vinogradarskoj godini.

– No, ne smijemo zaboraviti da smo proteklih nekoliko godina na području vinogorja Vukomeričkih Gorica imali problema s proljetnim mrazom i tučom. Nadamo se da ove godine, nakon korone i potresa, neće još biti i mraza i tuče – zaključio je Vlado Mikulčić.

Nastavi čitati

Reporter 400 - 17.12.2020.

Facebook

Izdvojeno