Povežite se s nama

Vijesti

Wolt je stigao u Veliku Goricu!

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića

Objavljeno

na

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

– Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu – ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Velike Gorice i Varaždina. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Velikoj Gorici. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

– Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Velika Gorica ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Velikoj Gorici zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima – rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se financijskih mjera tiče – svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije, plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.

Vijesti

Objavljeni novi podaci: Sve manje Hrvata se smatra siromašnima

Iako je Hrvatska i dalje iznad prosjeka Europske unije, udio građana koji se subjektivno smatraju siromašnima pao je na najnižu razinu dosad.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: pexels.com

Prema najnovijim podacima Državnog zavoda za statistiku, u Hrvatskoj se 19,8 % građana u 2024. godini subjektivno smatra siromašnima, što je manje nego prethodnih godina, ali i dalje iznad prosjeka Europske unije. Objavljeni podaci pokazuju kako se situacija mijenja sporije nego u nekim drugim članicama, no trend je posljednjih deset godina jasan.

Usporedba s 2015. godinom otkriva drastičan pomak, piše N1. Naime, tada je više od polovice stanovnika, čak 54,4 %, izjavilo da se osjeća siromašno. Od tada taj udio kontinuirano pada, a 2024. je zabilježena najniža razina dosad.

Među državama Europske unije najveći udio građana koji se osjećaju siromašnima bilježi Grčka, čak 66,8 %. Slijede Bugarska s 37,4 % te Slovačka s 28,7 %. Na suprotnom kraju ljestvice nalaze se Nizozemska i Njemačka, u kojima tek 7,3 % stanovnika sebe smatra siromašnima.

Uz subjektivnu percepciju, objavljeni su i pragovi rizika od siromaštva za 2024. godinu. Za jednočlano kućanstvo iznosili su 7.407 eura godišnje, dok je prag za kućanstvo s dvije odrasle osobe i dvoje djece mlađe od 14 godina postavljen na 15.554 eura.

Nastavite čitati

Moja županija

Zagrebačka županija rekorder u ulaganjima u javni prijevoz, evo o kojim se brojkama radi

Županija već godinama sudjeluje u modelima subvencija koji se provode zajedno s gradovima i općinama na njezinom području.

Objavljeno

na

Objavio/la

Zagrebačka županija izdvojila je najviše sredstava u Hrvatskoj za sufinanciranje javnog prijevoza u 2024. godini, a uz to bilježi i jedan od najvećih godišnjih porasta ulaganja. Prema analizi konsolidiranih proračunskih izvješća, Županija je za prijevoz izdvojila nešto više od 5 % proračuna te gotovo 38,5 eura po stanovniku, što je svrstava u sam vrh po ulaganjima.

Prema izvještaju portala Župan.hr, ulaganja se ponajprije odnose na mjere koje olakšavaju prijevoz učenika, studenata, umirovljenika i ostalih putnika. Sufinanciranje prijevoza srednjoškolaca provodi se u suradnji s državom, koja i dalje pokriva 75 % cijene međumjesnih karata za učenike koji putuju više od pet kilometara. Osim toga, Županija već godinama sudjeluje u modelima subvencija koji se provode zajedno s gradovima i općinama na njezinom području.

Zagrebačka županija dio je i razgovora o uvođenju integriranog prijevoza na širem zagrebačkom području, u suradnji s Gradom Zagrebom i Krapinsko-zagorskom županijom. Plan predviđa jedinstvenu tarifnu uniju te usklađivanje voznih redova ZET-a, HŽ-a i privatnih prijevoznika, što bi građanima omogućilo jednostavnije i brže kombiniranje različitih vrsta prijevoza.

Ulaganja koja su vidljiva u ovogodišnjem proračunu prate i nacionalni trend jačanja javnog prijevoza. Čak 16 županija povećalo je sredstva za ovu namjenu, a devet ih izdvaja više od 2 % proračuna.

Ovakav porast izdvajanja prati i niz državnih i lokalnih inicijativa, uključujući i pilot-projekte poput besplatnog prijevoza vlakom za učenike, studente i umirovljenike, koji se nastavlja do kraja 2025. godine. Županija sudjeluje i u širenju mreže javnog prijevoza koja uključuje suradnju s privatnim i državnim prijevoznicima te sve veću usmjerenost na usklađivanje linija između županija.

Nastavite čitati

Vijesti

FOTO Predavanjem u Velikoj Mlaki obilježen Svjetski dan šećerne bolesti 2025.

Objavljeno

na

Objavio/la

Svjetski dan šećerne bolesti 2025. obilježen je u Velikoj Mlaki edukativnim i zanimljivim predavanjem koje je organiziralo Društvo žena Velika Mlaka (predsjednica Ivana Andrić Penava) u suorganizaciji s Udrugom VG Dijabetičar Velika Gorica.

Velika Mlaka, 14.11.2025. Svjetski dan šećerne bolesti – predavanje dr. Zrinke Mach. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Mlaka, 14.11.2025. Svjetski dan šećerne bolesti – predavanje dr. Zrinke Mach. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Predavanje je održala dr. Zrinka Mach, doktorica znanosti, predsjednica Hrvatskog društva za kronične bolesti (HDKB). Doktorica Mach je naglasila, između ostalog, da simptomi šećerne bolesti nisu vidljivi dok indeks šećera ne bude viši od deset. Zato diabetes i zovu ”tihim ubojicom”, a u suvremenom dobu ljudi se ponašaju upravo onako kako je tu bolest teško izbjeći. Ne poklanja se dovoljno pozornosti prevenciji, zdravim životnim navikama, tjelesnoj aktivnosti. Zato i ne čudi podatak da je 65% populacije u Hrvatskoj pretilo, a da se samo 20% posvećuje tjelesnoj aktivnosti.

Velika Mlaka, 14.11.2025. Svjetski dan šećerne bolesti – predavanje dr. Zrinke Mach. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Velika Mlaka, 14.11.2025. Svjetski dan šećerne bolesti – predavanje dr. Zrinke Mach. Foto: David Jolić/cityportal.hr

VG Dijabetičar predstavljali su predsjednica Marica Varjačić, Mira Rakarić i Darko Salopek.

Velika Mlaka, 14.11.2025. Svjetski dan šećerne bolesti – predavanje dr. Zrinke Mach. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Svjetski dan šećerne bolesti (engl. World Diabetes Day) obilježava se svake godine 14. studenoga , na dan rođenja Sir Fredericka Bantinga, jednog od otkrivača inzulina 1921. godine. Tema razdoblja 2024.-2025. je ”Šećerna bolest i dobrobit”, a ovogodišnji naglasak stavljen je na šećernu bolest na radnom mjestu.

Diljem svijeta sedam od deset odraslih osoba koje žive sa šećernom bolesti, odnosno oko 412 milijuna ljudi , nalazi se u radnoj dobi. Za mnoge zaposlenike dijabetes predstavlja svakodnevnu stvarnost, no na radnom mjestu on često postaje izvor stresa, stigme i nesigurnosti. (Hrvatski zavod za javno zdravstvo).

Galerija fotografija

Nastavite čitati

Vijesti

Dio Velike Gorice sutra bez vode, saznajte gdje

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Pexels.com

Zbog radova na vodoopskrbnom sustavu, u sklopu zamjene cjevovoda, sutra u subotu 15. studenoga, dio Velike Gorice ostat će bez vode. Obustava je najavljena od 8 do 12 sati.

Vode neće biti u Ulici Matice Hrvatske, na dionici od rotora na raskrižju sa Slavka Kolara do raskrižja s Kurilovečkom ulicom.

Iz VG Vodoopskrbe poručuju da će se, u slučaju lošeg vremena, radovi i obustava vode prebaciti na sljedeći dan.

Nastavite čitati

Vijesti

Kreće kampanja za pravilno odvajanje otpada – analiza otkrila ozbiljan problem u spremnicima

Analiza miješanog otpada otkrila da većina sadržaja zapravo pripada reciklažnim spremnicima…

Objavljeno

na

VG Čistoća pokrenula je kampanju za pravilno odvajanje otpada nakon što je analiza nekoliko spremnika miješanog komunalnog otpada pokazala da se čak 62 % odloženog materijala moglo reciklirati. Kontrola je provedena kako bi se utvrdilo koliko se građani pridržavaju pravila odvajanja i kakav je stvarni sastav otpada u spremnicima.

Prema rezultatima analize, 38 % sadržaja čini otpad koji se ne može reciklirati i spada isključivo u miješani komunalni otpad. No većina pronađenog otpada , točnije 62 %, zapravo pripada kategorijama koje bi se trebale odlagati u posebne spremnike. Najviše je evidentirano biootpada, ali i značajne količine plastike, papira te tekstila.

“Cilj je osvijestiti kako pravilno odvajanje otpada smanjuje ukupne troškove odvoza, doprinosi čišćem okolišu i produljuje vijek trajanja odlagališta”, poručuju iz VG Čistoće.

Kontrola svih obuhvaćenih linija još je u tijeku, a rezultati će biti objavljeni do kraja studenoga. “Krenuli smo s kampanjom, a vaš doprinos je ključan”, zaključuju.

Nastavite čitati

Reporter 454 - 23.10.2025.

Facebook

Izdvojeno