Povežite se s nama

Vijesti

Wolt je stigao u Veliku Goricu!

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića

Objavljeno

na

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

– Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu – ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Velike Gorice i Varaždina. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Velikoj Gorici. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

– Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Velika Gorica ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Velikoj Gorici zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima – rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se financijskih mjera tiče – svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije, plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.

Vijesti

U tri dana 33 prekršaja – pogledajte koliko je napuhao rekorder vikenda

Alkohol, brzina i prometne nesreće…

Objavljeno

na

Objavio/la

Tijekom proteklog vikenda, od 5. do 7. prosinca, policija je na području Velike Gorice provela akciju “Pojačan nadzor vozila i vozača u dane vikenda” i pritom otkrila 33 prekršaja. Najveći incident zabilježen je u nedjelju navečer kada je 60-godišnji vozač zaustavljen s 1,48 promila alkohola u krvi te odmah isključen iz prometa.

Vikend nadzor bio je usmjeren na najkritičnije prekršaje, alkohol, brzinu i sigurnosni pojas. Policija je tako ulovila deset vozača koji su jurili brže nego što smiju, sedam ih se vozilo bez vezanog pojasa, a jedan se kretao u krivom smjeru. Uz to, još 12 vozača počinilo je različite druge prekršaje.

Tri vozača zatečena su pod utjecajem alkohola. Svima je privremeno oduzeta vozačka dozvola na 12 sati i nisu smjeli dalje nastaviti vožnju. Najozbiljniji slučaj dogodio se u nedjelju oko 22:10 u Zagrebačkoj ulici. Tamo su policajci zaustavili automobil zagrebačkih registracija kojim je upravljao 60-godišnjak. Alkotest je pokazao 1,48 g/kg alkohola, nakon čega je dobio prekršajni nalog i odmah je isključen iz prometa.

Osim prekršaja, vikend je obilježen i s ukupno šest prometnih nesreća. Srećom, sve su završile samo s materijalnom štetom.

Nastavite čitati

Vijesti

Velikogorički županijski sud danas u zoni visokog rizika

Objavljeno

na

Specijalna vozila - županijski sud

Iako su nedjeljna prijepodneva obično mirnija i opuštenija, prostor oko “Rojca” od ranih prijepodnevnih sati bio je pod budnim policijskim okom, a promet je povremeno bio ograničen. Pred zgradom županijskog suda u Velikoj Gorici uočena su polocijska vozila te specijalno vozilo za prijevoz osoba koji su pod najvišim stupnjem pratnje, odnosno jednostavnim riječnikom predstavljaju opasnost za okolinu prilikom transporta i privođenja na saslušanje. Sve je trajalo nešto više od dva sata, a za to vrijeme su pripadnici specijalnih hrvatskih postrojbi bili u pripravnosti na ključnim točkama ispred županijskog suda u Velikoj Gorici. Javnosti nije poznato tko je osoba koja je privedena u svrhu provođenja istražnih radnji ali u kuloarima se spominjalo ime Srđana Mlađana, iako je obzirom na dosašnju praksu sličnih sigurnosnih mjera moguće da se ovdje radilo o osobama sa međunarodnih tjeralica.

 

Nastavite čitati

Vijesti

Rogla u prosincu, Sljeme u veljači – počinju upisi u dječju školu skijanja

Objavljeno

na

Objavio/la

Klokan sport i ove zime organizira školu skijanja za djecu, a programi će se održati na Rogla i Sljeme. Termin na Rogli je od 26. do 30. prosinca, dok je Sljeme rezervirano za razdoblje od 2. do 6. veljače. Školica je namijenjena djeci od 5 do 14 godina, a prijave su već otvorene.

Roditelji koji žele upisati dijete mogu se javiti putem e-maila [email protected] ili direktno kontaktirati organizatore, Tomislava na 095 316 2776 i Filipa na 091 769 3145. Osim glavnih termina, najavljeni su i vikend programi tijekom siječnja i veljače, kao i individualni treninzi za djecu koja žele dodatnu pažnju instruktora.

Polasci su organizirani iz Velika Gorica, Sesvete i Novog Zagreba.

Nastavite čitati

Najave

“Sve istine o medu” – što je istina, a što mit? Evo gdje možete saznati sve informacije

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Pexels/Towfiqu barbhuiya

U Društvenom domu Kuče će se u subotu, 9. prosinca u 18 sati, održati predavanje pod nazivom “Sve istine o medu”, na koje poziva Udruga žena Kuče. Posjetitelji će imati priliku čuti kako med utječe na organizam te na koji način ga pravilno koristiti.

Prema najavi organizatorica, predavanje je zamišljeno kao praktičan i razumljiv pregled najvažnijih činjenica o medu i imunitetu. Cilj je razjasniti što je znanstveno utemeljeno, a što se temelji na dugogodišnjim, ali pogrešnim uvjerenjima o djelovanju meda. Poseban naglasak bit će na pravilnoj upotrebi meda u svakodnevnoj prehrani.

Iz Udruge žene Kuče pozivaju sve zainteresirane mještane i posjetitelje da dođu, bez obzira na predznanje.

 

Nastavite čitati

Vijesti

Kako napraviti božićne ukrase od starih knjiga? Otkrijte na novoj radionici

Objavljeno

na

Objavio/la

U srijedu, 10. prosinca, u 18 sati, u Središnjem odjelu za odrasle u Gradskoj knjižnici održat će se božićna radionica na kojoj će sudionici naučiti kako izraditi blagdanske ukrase od otpisanih knjiga. Radionicu vode knjižničarke Danijela Pralas i Maja Petrošević, a sudjelovanje je besplatno uz obaveznu prijavu.

Program je nastao kao rezultat stručne mobilnosti knjižničnih djelatnica u sklopu Erasmus+ programa, realizirane u knjižnicama Pietro Acclavio i Oodi. Stečena iskustva pretočena su u radionicu koja spaja održivost, edukaciju i praktičan rad.

Radionica je namijenjena svima koji žele kreativno provesti prosinačku večer i pritom naučiti kako starim knjigama dati novi život. Knjižnica osigurava sve materijale, no zbog ograničenog broja mjesta potrebno se prijaviti putem telefona na 01 6222 948 ili e-maila na [email protected].

Nastavite čitati

Reporter 455 - 17.11.2025.

Facebook

Izdvojeno