Povežite se s nama

Vijesti

Wolt je stigao u Veliku Goricu!

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića

Objavljeno

na

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

– Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu – ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Velike Gorice i Varaždina. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Velikoj Gorici. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

– Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Velika Gorica ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Velikoj Gorici zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima – rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se financijskih mjera tiče – svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije, plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.

Vijesti

Pojas, mobitel i dječje sjedalice – policija kaznila 14 vozača u jednom danu

Najviše vozača kažnjeno zbog nevezanja pojasa, a zabilježeni su i prekršaji zbog korištenja mobitela tijekom vožnje.

Objavljeno

na

Objavio/la

Policija je u srijedu, 10. prosinca 2025., na području Velike Gorice provela preventivno-represivnu akciju “Pojas, mobitel i dječje sjedalice”, tijekom koje je u osam sati nadzora zabilježeno ukupno 14 prometnih prekršaja. Akcija je provedena s ciljem povećanja sigurnosti u prometu i smanjenja nesreća s težim posljedicama.

Policijski službenici fokusirali su se na tri najčešće rizična ponašanja u prometu, nekorištenje sigurnosnog pojasa, nepropisno korištenje mobitela te nepravilno korištenje dječjih sjedalica. Utvrđeno je sedam ciljanih prekršaja, od čega pet zbog nevezanja pojasa i dva zbog korištenja mobitela tijekom vožnje.

Uz to, evidentirano je još sedam ostalih prometnih prekršaja, što ukupan broj utvrđenih nepravilnosti podiže na 14.

Iz policije poručuju kako ovakve akcije nisu usmjerene na kažnjavanje, nego na poticanje odgovornog ponašanja u prometu. Naglašavaju da će slične kontrole nastaviti provoditi kako bi se smanjio broj prometnih nesreća i povećala sigurnost svih sudionika u prometu.

Nastavite čitati

Moja županija

Nakon ljekarne, u županiju stiže i mobilna ambulanta!

Riječ je timovima sastavljenima od liječnika, medicinskih sestara i vozača koji će obavljati osnovne preglede, propisivati terapije i recepte te kućne posjete pacijentima koji se zbog zdravstvenog stanja ne mogu samostalno kretati.

Objavljeno

na

U sklopu provedbe projekta „Mobilne ambulante“, Ministarstvo zdravstva nabavlja 33 vozila mobilnih ambulanti opće, odnosno obiteljske medicine za 25 domova zdravlja u Republici Hrvatskoj, a jedno vozilo mobilne ambulante osigurano je i za Dom zdravlja Zagrebačke županije.

U prostorijama Ministarstva zdravstva potpisan je tripartitni Sporazum koji je uz ministricu zdravstva Irenu Hrstić i ravnatelja Doma zdravlja Zagrebačke županije Večeslava Bergmana, potpisao zamjenik župana Ervin Kolarec.

Važnost mobilnih ambulanti za stanovnike u ruralnim područjima pokazat će se jednako uspješnim kao što je bilo uvođenje mobilne ljekarne u rujnu.

Sustav mobilnih ambulanti obuhvatit će gotovo 80% ruralnih, otočnih i teško dostupnih područja a riječ je timovima sastavljenima od liječnika, medicinskih sestara i vozača koji će obavljati osnovne preglede, propisivati terapije i recepte te kućne posjete pacijentima koji se zbog zdravstvenog stanja ne mogu samostalno kretati.

Završetak provedbe projekta predviđen je u roku od 14 mjeseci.

*Tekst je dio programskog sadržaja ‘Moja županija’ nastao u suradnji sa Zagrebačkom županijom.

Nastavite čitati

Vijesti

Pod borom ne morate ostaviti bogatstvo – evo 10 poklona do 10 eura!

Ulaznice, đinđe, slatko ili parfem?

Objavljeno

na

Uoči blagdanske groznice i mahnitog kupovanja poklona najdražima, koje će otpakirati na božićno jutro, istražili smo što se može kupiti za pod bor – a da Novu godinu dočekamo – s oba bubrega! 😊 

  1. KNJIGA – Pokloni ljubav u koricama 

          U V.B.Z knjižari smo našli nekoliko naslova čija je cijena i niža od 10 eura kao što je Otok Anđela Camille Lackberg (8 eura)

       

      2. NAKIT – Ženama nikad dosta “đinđi” 

         Na primjer, stranica https://www.irisimo.hr/eliodo-el75552, nudi slatke srebrne naušnice s raznim motivima već od 10 eura.

     

      3. HO-HO-HO PIDŽAMA – Usklađeni s blagdanima i dok sanjamo 

          Pidžame s motivima Grincha od 100% pamuka za djevojčice i dječake (9 eura) možete kupiti u Pepcu: https://pepco.hr/hitovi-tjedna/ 

   

        4. Christmas POSTELJINA  – Navuče ju svatko tko “drži do blagdana” 

          Dvije varijante posteljine s motivom Božića za 10 eura, dimenzija 140×200 cm ima JYSK  https://jysk.hr/bozic/bozicne-posteljine 

         A u Sinsayu potražite slatke jastuke s božićnim motivima i oblicima do 8 eura https://www.sinsay.com/hr/hr/jastucnica-s-bozicnim-motivom-174gl-88x

 

5. PARFEM – Da se našpricamo kako Bog zapovijeda! 

         Veliki izbor parfemčića našli smo u DM-u i to marke Esprit i S’Oliver – sve do 10 eura 

 

6. ČARAPE – Omražene pod borom, ali našli smo skroz fora primjerke 

           Popularni brand veselih čarapa Dedoles krasi reputacija najšarenijih čarapa s motivima životinja, hobija, svemira, hrane, cvijeća…, a imaju i božićne i to 46 dezena od 3 do 9 eura ! https://www.dedoles.hr/carape?page=1-2&page_tags=246400 

     

       7. PERSONALIZIRANA TORBA – Za one koji vole biti unikatni 

          Web stranica Puppynator nudi mogućnost vlastitog dizajna eko tekstilne torbe (9 eura) gdje se možete poigrati s dizajniranjem https://www.puppynator.hr/tisak-organic-eko-tekstilna-torba 

 

8. HOĆU SLATKO – Za ovisnike o slatkom i “fine guze” 

            Odabetite lokalno – ChoCo slastice Velika Gorica ima brutalno fine čokoldane dražeje 3,99 eura/100 g 

       9. DRUŠTVENE IGRE – Zašto ne bismo bili malo “normalna” obitelj 

          Na web-u Ozone našli smo nekoliko zanimljivih primjeraka koje mogu zabaviti cijelu obitelj poput igre Silencio koja košta samo 6.65 eura https://www.ozone.hr/product/dru-tvena-igra-silencio-obiteljska/ 

     

       10. ULAZNICE – Kino, koncerti, bijeg u prirodu – za NEmaterijaliste 

            Može se naći i dalje svašta do 10 eura – no predlažemo Nacionalni park Plitvička jezera koja su predivna zimi – cijena 1 ulaznice/odrasli je 10 eura od 01.11. – 31.12. i od 01.01. – 31.03., za klince više od duplo niža  

Foto: NP Plitvička jezera

Nastavite čitati

Sport

Promijenili vizual i dresove pa briljirali na Adventskom atletskom kupu

Maratonci trče od 2021. godine, a od sada pod novim imenom!

Objavljeno

na

Maraton klub Velika Gorica ovu je godinu zaključio s velikim promjenama. Od 2001. godine pišu trkačku priču našega grada, a sada su se odlučili na novi vizualni identitet: Atletski klub Maraton VG!  

 S novim imenom i u novim dresovima otrčali su na Adventski ZAZAK – Zabavni zagrebački atletski kup gdje su među ukupno 336 sudionika ostvarili izvrsne rezultate.  

Mlađa limačica Nelli Komljenović standardno je bila top – opet prva na 60 metara, a vremenom 8,63 postavila je novi rekord ZAZAK-a. Uz nju je i mlađi limač Patrik Buntak osvojio prvo mjesto na 60 metara, ali i ušao u TOP 5 u skoku u dalj. 

Također, Luka Nikšić, Patrik Buntak, Luka Đurić i Maksim Šimek bili su u TOP 13 na 60 metara i u TOP 9 u skoku u dalj.  

-Konkurencija je bila velika, s klubovima iz cijele Hrvatske i regije ali naši klinci pokazali su borbenost, osmijeh i pravi timski duh. Ponosni smo na svaki nastup i jedva čekamo nove izazove u 2026. – objavili su na klupskim stranicama, na kojima su objavljena i sva postignuća.  

Nastavite čitati

Priča iz kvarta

Beauty advent u Buševcu – mala seoska priča s velikim osjećajem doma

Poseban interes izazvao je pregled lica, gdje su žene imale priliku dobiti savjete prilagođene svojem tipu kože.

Objavljeno

na

Objavio/la

U srcu Turopolja,  u Buševcu nedaleko od Velike Gorice, ove se adventske sezone dogodilo nešto posebno.

Dok su se gradovi natjecali u svjetlima i gužvama, u jednom toplom salonu s peći na drva održan je beauty advent koji je ženama pružio ono najvažnije – trenutak za sebe. 

 

Već pri ulasku u Frizerski studio Lara osjetio se miris topline doma: pucketanje drva u peći, ugodna atmosfera i osmijesi koji su goste dočekivali kao stare prijatelje. Bio je to prostor u kojem vrijeme usporava, a stres svakodnevice ostaje pred vratima. 

Gošće su uživale u profesionalnim frizerskim uslugama, uz jednaku kvalitetu preparata kakvu nude i veliki gradski saloni. Dok su se frizure oblikovale s pažnjom i stručnošću, stolom se širio miris ručno rađene, domaće štrudle — simbol gostoljubivosti i tradicije koja se u Buševcu njeguje s ponosom. 

Poseban interes izazvao je pregled lica, gdje su žene imale priliku dobiti savjete prilagođene svojem tipu kože, uz vrhunske preparate koji, iako korišteni u najvećim gradovima, ovdje dobivaju dodatnu vrijednost zbog osobnog pristupa i topline ambijenta. 

Beauty advent u Buševcu pokazao je da za kvalitetu, njegu i poseban doživljaj nije potrebno putovati daleko. Dovoljna je mala zajednica, puno srca i želja da se ženama pruži osjećaj kao kod kuće.

Upravo u toj jednostavnosti i iskrenosti krije se čarolija ovog događaja — mala seoska priča koja grije jednako snažno kao i peć na drva u salonu. 

 

Nastavite čitati

Reporter 455 - 17.11.2025.

Facebook

Izdvojeno