Povežite se s nama

Vijesti

Wolt je stigao u Veliku Goricu!

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića

Objavljeno

na

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

– Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu – ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Velike Gorice i Varaždina. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada su na aplikaciji za grad Veliku Goricu dostupni restorani Pastuh, PapaMo, bistro Kaktus, Fork Restoran i Bar, konoba Bukara, bistro Modena, pizzeria Monument, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Velikoj Gorici. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

– Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Velika Gorica ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Velikoj Gorici zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima – rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se financijskih mjera tiče – svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije, plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.

Vijesti

Svjetski dan borbe protiv AIDS-a – gorički Forum mladih SDP-a proveo akciju podjele prezervativa s edukativnim lecima

Razgovarali su s prolaznicima kako bi dodatno približili temu i potaknuli otvoreniji pristup seksualnom i reproduktivnom zdravlju.

Objavljeno

na

Povodom Svjetskog dana borbe protiv AIDS-a, kojeg obilježavamo 1. prosinca, Forum mladih SDP-a Velike Gorice i ove je godine tradicionalno proveo akciju podjele prezervativa s edukativnim lecima svojim mlađim sugrađanima.

Cilj akcije je podizanje svijesti o važnosti prevencije, redovitog testiranja te uklanjanja predrasuda i stigme povezane s HIV-om. 

Kao podrška mladima su se u podjeli edukativnog materijala pridružili predsjednica Ivana Mlinar, Branimir Mikšić i Sanja Barišić, gradski vijećnici Kluba SDP-a u Gradskom vijeću Grada Velike Gorice.

Članice i članovi Foruma mladih građanima su dijelili materijale s ključnim informacijama o zaštiti, mogućnostima besplatnog i anonimnog testiranja te činjenicama o suvremenim terapijama koje omogućuju kvalitetan i dug život osobama koje žive s HIV-om. Uz letke, mladi su razgovarali s prolaznicima kako bi dodatno približili temu i potaknuli otvoreniji pristup seksualnom i reproduktivnom zdravlju. 

 

-Naš je zadatak informirati, osvijestiti i potaknuti na odgovorno ponašanje. HIV, nažalost, nije nešto što pripada prošlosti, a ovakvim akcijama želimo doprinijeti zajednici i stvarati društvo jednakih prilika i razumijevanja. Žao nam je što se i Savjet mladih Grada Velike Gorice (također tradicionalno) nije proaktivno uključio u obilježavanje ovog dana kao dana svjesnosti odgovornog seksualnog ponašanja, jer prevencija s ciljem da ove bolesti bude sve manje je nužna! – poručila je Anamaria Ričko, predsjednica Foruma mladih SDP-a Velike Gorice i Zagrebačke županije.

Nastavite čitati

HOTNEWS

ZADNJI KRUG Edukacije za pomoćnike u Pučkom učilištu – prijavite se!

Edukacija počinje 29. prosinca!

Objavljeno

na

Objavio/la

Nakon uspješno obrazovanih 135 pomoćnika u nastavi s područja Velike Gorice, Dugog Sela i Novog Zagreba, Pučko otvoreno učilište Velika Gorica objavilo je upise u posljednji krug edukacije za pomoćnike u nastavi koji rade u osnovnim i srednjim školama na području grada. 

Edukacija počinje 29. prosinca u prostorijama Pučkog otvorenog učilišta Velika Gorica, a praktični dio odvijat će se u školama u Velikoj Gorici ili Zagrebu. Troškove edukacije polaznici mogu pokriti sami ili iskoristiti vaučere Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za što se trebaju javiti najkasnije do 15. prosinca. 

U sklopu edukacije, polaznici će koristiti i priručnik “Lektira za pomoćnike u nastavi”, koji su uredile dr. sc. Arijana Mataga Tintor i dr. sc. Kristina Vujnović sa stručnim timom. 

 Tko je pomoćnik u nastavi? 

 To je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.

 Poslovi pomoćnika 

 -potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba (samo u slučaju nepostojanja adekvatne medicinske/njegovateljske pomoći za obavljanje tih potreba) 

– potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima te vršnjacima učenika u razredu, što podrazumijeva razmjenu informacija potrebnih za praćenje i unapređivanje rada s učenikom te predstavlja nezamjenjivu poveznicu između učenika s poteškoćama, njegovih nastavnika i kolega, omogućavajući mu lakši i pravedniji pristup odgojno obrazovnom procesu. 

Pomoćnik u nastavi je plemenito zanimanje koje poboljšava kvalitetu života učenicima s poteškoćama – prijavite se i postanite kotačić koji pokreće inkluzivno društvo. 

Program je odobren od Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, a provodi se u suradnji s Upravnim odjelom za predškolski odgoj, školstvo i društvene djelatnosti Grada Velike Gorice.   

Nastavite čitati

Moja županija

MOVEMBER Klincima iz Lojtrice “narasli” brkovi

Uz pomoć stručnjaka iz Zavoda za javno zdravstvo Zagrebačke županije, naučili su zašto je zdravlje naše najveće bogatstvo.

Objavljeno

na

Objavio/la

Djelatnici Odjela javnog zdravstva i zdravstvene statistike, Zavoda za javno zdravstvo Zagrebačke županije organizirali su prošlog tjedna edukativno-kreativnu akciju povodom Movember-a u Dječjem vrtiću Lojtrica Velika Gorica. 

Brkati studeni ili Movember – event tijekom mjeseca studenog posvećen je podizanju svijesti o muškom zdravlju, a bio je prilika da se najmlađima približe teme očuvanja zdravlja na njima razumljiv i zanimljiv način. 

Program je započeo predavanjem za djecu predškolske skupine kojeg su vodili stručnjaci Zavoda, porazgovarali s djecom o važnosti brige za zdravlje, pojasnili pojam preventivni pregled te ih educirali o važnosti provođenja osobne higijene – pranju ruku, pranju zubi, tuširanju i umivanju.

Poseban naglasak stavljen je na uravnoteženu prehranu i važnost kretanja i bavljenja sportom.  

Djeca su pokazala veliki interes, aktivno sudjelovala u razgovoru i postavljala pitanja, što je potvrdilo koliko su spremna usvajati zdrave navike. Nakon edukativnog dijela uslijedila je kreativna radionica izrade brkova od papira. Materijale za radionicu osigurali su djelatnici Odjela javnog zdravstva, a vesela atmosfera i maštoviti radovi dodatno su obogatili obilježavanje Movember-a.  

Kako bi se poruka prenijela i na obitelji, djeca su dobila kuverte s pismom za roditelje u kojem su se mogli dodatno informirati o važnosti muškog zdravlja i preventivnih pregleda.  

 

Cilj akcije bio je potaknuti djecu da svojim primjerom i razgovorom motiviraju roditelje na zdrav način života, a projekt je uspješno proveden zahvaljujući suradnji Zavoda za javno zdravstvo Zagrebačke županije i Dječjeg vrtića Lojtrica.  

*Tekst je dio programskog sadržaja ‘Moja županija’ nastao u suradnji sa Zagrebačkom županijom. 

Nastavite čitati

Vijesti

Centar za djecu, mlade i obitelj održava predavanje o umjetnoj inteligenciji – još uvijek ima slobodnih mjesta

Ravnateljica Centra pojasnila zašto je tema AI-a važna za roditelje, ali i djecu.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Pavel Danilyuk /pexels.com

Predavanje “Umjetna inteligencija u svakodnevnom životu djece i odraslih” održat će se u četvrtak, 4. prosinca u 13 sati u Pučkom otvorenom učilištu, a iz Centra poručuju kako još ima slobodnih mjesta te pozivaju građane da se prijave.

Predavanje će voditi asist. Iva Vukojević s Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta, koja kao vanjska suradnica djeluje i na Fakultetu elektrotehnike i računarstva. Program je zamišljen kao interaktivna radionica, uz primjere iz svakodnevnog života koji pokazuju na koje se sve načine umjetna inteligencija uvlači u rutinu djece i odraslih.

Iz Centra ističu da je tema važna i aktualna te da se roditelji sve češće susreću s pitanjima oko tehnologije, a posebno načina na koji je djeca koriste.

Da je tema iznimno aktualna, potvrđuje i ravnateljica Centra, Sanda Puljiz Vidović.

“Centar za djecu, mlade i obitelj se naravno uključuje u suvremene trendove pa smo pozvali Ivu Vukojević koja inače radi u odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta i koja radi kao vanjska suradnica na FER-u. Intenzivno se bavi umjetnom inteligencijom, kako ona utječe na život svih nas, a posebno djece, tako da pozivamo sve zainteresirane na predavanje koje će se održati u Pučkom učilištu, u četvrtak 4. prosinca u 13 sati. Bit će govora o tome da se umjetna inteligencija uvukla u naše živote i nas odraslih i djece. Kako ona funkcionira, na koji način je koriste djeca i kako je mogu koristiti bolje. To su pitanja na koja ćemo čuti odgovor od kolegice Vukojević”, ističe.

Sudjelovanje je besplatno, a prijave se zaprimaju putem e-maila [email protected] te na brojeve 6231-734 i 091/6231-734.

Nastavite čitati

Moja županija

Stručnjaci iz Geonature potvrdili: Odransko polje s Turopoljskim lugom dom je za 5 novih vrsta šišmiša

Istraživanje je provedeno za JU Zeleni prsten Zagrebačke županije.

Objavljeno

na

Istraživanja šišmiša na području ekološke mreže Odransko polje, a koje uključuje i Značajni krajobraz Turopoljski lug, pokazala su da na tom području obitava najmanje 5 vrsta šišmiša koji ranije nisu bili zabilježeni u području – ističu iz Javne ustanove Zeleni k prsten Zagrebačke županije.

U sklopu istraživanja su pregledana poznata skloništa šišmiša, dio lovačkih čeka, pogodne pukotine u stablima te ostali za šišmiše prikladni objekti, a jedinke šišmiša hvatane su mrežama specijaliziranima za lov šišmiša.

Nakon što je njihovo glasanje snimljeno ultrazvučnim detektorom, određivano je kojim vrstama pripadaju.

Uhvaćeno je 38 jedinki šišmiša – pripadnicima 6 vrsta: velikouhi šišmiš, riječni šišmiš, riđi šišmiš, resasti šišmiš, patuljasti šišmiš i patuljasti močvarni šišmiš. Više od polovice uhvaćenih šišmiša su činile gravidne ženke, što znači da u okolici postoje formirane kolonije tih vrsta.

Snimanjem pomoću stacionarnih detektora zabilježeno je 7 vrsta šišmiša: širokouhi mračnjak, primorski šišmiš, dugokrili pršnjak, rani večernjak, patuljasti šišmiš, patuljasti močvarni šišmiš i veliki potkovnjak, a zabilježeni su i neki rodovi unutar kojih nije moguće razlikovati pojedine vrste zbog sličnog glasanja. To znači da je broj vrsta šišmiša na području gotovo sigurno veći od trenutno poznatog.

Prema literaturnim podacima, na području ekološke mreže HR20000451 Odransko polje, unutar kojeg se nalazi i značajni krajobraz Turopoljski lug, tijekom prijašnjih istraživanja zabilježeno je 10 vrsta šišmiša,  a ovogodišnjim istraživanjem zabilježeno ih je 11. Od toga ih je 6 već bilo zabilježeno na ovom području, a 5 ih je novih: dugokrili pršnjak, velikouhi šišmiš, riječni šišmiš, resasti šišmiš i patuljasti šišmiš.

Dodajmo kako je prisutnost širokouhog mračnjaka, riđeg šišmiša i velikog potkovnjaka potvrđena i tijekom novog istraživanja, što je vrlo dobar indikator kvalitete istraživanog područja.

Istraživanja su za JU Zeleni prsten Zagrebačke županije proveli stručnjaci za šišmiše iz tvrtke Geonatura.

VAŽNO: Šišmiši koji žive u umjerenom pojasu pa tako i u Hrvatskoj, hrane se muhama, komarcima, moljcima; predatori su kukcima i neizostavni su u kontroli populacija insekata, od kojih su mnogi štetnici u poljoprivredi i šumarstvu pa šišmiše smatramo i prirodnim insekticidima. U prosjeku jedan šišmiš na noć pojede oko tisuću insekata. Pokazatelji su zdravih ekosustava, zdrave prirode, jer brojnost vrsta i populacija šišmiša znači da je i okoliš u kojem žive i opstaju zdrav, otporan i stabilan.

(Foto: JU Zeleni prsten Zagrebačke županije)

Nastavite čitati

Reporter 455 - 17.11.2025.

Facebook

Izdvojeno