Povežite se s nama

Gospodarstvo

Velikogoričanka Ivana Jurčević krizi pokazala zube i osmislila kozmetičku liniju

Riječ je o kozmetičkoj liniji na kojoj je radio tim iskusnih kemičara, a mirisi za ove proizvode rađeni su u Francuskoj…

Objavljeno

na

Ivana Jurčević odlučila je krizi pokazati zube! Dugi niz godina željela je kreirati kozmetičku liniju, a onda je došla pandemija i njezine snove bacila u drugi plan. Ali ne zadugo! Ivana više ne želi čekati već je odlučila svoju hrabrost i spremnost na izazove pretvoriti u kozmetičku liniju koja će oduševiti žene.

Inače, Ivana je završila hotelijersko turistički management, no više od dva desetljeća njezin su svijet kozmetika i parfemi. Radila je u najljepšim zagrebačkim parfumerijama, a oduvijek su je zanimale reakcije kupaca. Pomno je pratila kako ljudi reagiraju na proizvode te kakve potrebe imaju. Godinama je ljudima pomagala da pravilno njeguju svoje lice i tijelo jer iako se to nekada čini jednostavno, zapravo je prilično kompleksno i zahtjevno.

Ivana je odlučila ponuditi nešto drugačije. Slušajući godinama kritike kupaca, smatra da je upravo s tim podacima imala sjajnu podlogu za stvaranje vrhunskog proizvoda.

– Slušala sam što kupci nikako ne vole i ne žele koristiti, s čime su nezadovoljni, promatrala sam i slušala njihove „reklamacije“ i upravo tu dobila viziju kakav proizvod ljudi žele. Godinama sam se educirala na radionicama renomiranih svjetskih brandova i sve to pomoglo mi je da počnem vjerovati da mogu stvarati nešto dobro i kvalitetno. Prije svega sam poželjela zadovoljiti kriterije najzahtjevnijih kupaca, da pred sebe postavim izazov koji se malo tko usudi. Nisam željela biti u okvirima, već biti svoja. Željela sam nešto snažno, nikako dosadno – otkriva Ivana koja je kozmetičku liniju nazvala SKY Cosmetics.

FOTO: Dejan Tatomir

Riječ je o kozmetičkoj liniji na kojoj je radio tim iskusnih kemičara koji su imali isti cilj – obogatiti proizvod u smislu kvalitete. Nitko nije pristajao na kompromise jer koža je izuzetno važan organ koji treba hraniti i stoga su se u proizvodnji koristili samo sastojci poput shea maslaca, ulja jojobe, arganova ulje, Q10, ekstrakta pšeničnih klica, aloe vera…

Svaka žena voli kozmetiku i uređivanje, pa je Ivana odmah napravila čak četiri mirisne linije kako bi zadovoljila različite karaktere žena. U svakoj od linija nalazi se šest proizvoda pa su tako tu neodoljive kreme za tijelo, pilinzi za tijelo, gelovi za tuširanje, suho ulje za tijelo, mirisne vodice te kreme za ruke.

FOTO: Dejan Tatomir

– Kada sam razmišljala kako nazvati ovu posebnu kozmetičku liniju, razgovarala sam s kolegicom Lucijom Župetić. Ona je zadužena za kreativniji dio posla. SKY nam se učinilo sjajno ime. Pored imena smo stavili jednu dugačku liniju i time željele reći da treba dotaknuti svoje visine. Treba znati da možemo sve što želimo, trebamo smjeti biti drugačiji, jedinstveni i posebni. Mirisi za ove proizvode rađeni su u Francuskoj. Miris je nešto što puno govori o nama, i vjerujte mi ako nekome otkrijete kakav miris volite – otkrili ste mu veliki dio svoje osobnosti. Svoje sam linije nazvala Pearl, Emerald, Sapphire i Ruby. Svaki ima svoju osobnost, a koja je vaša najbolje ćete znati kada ih pomirišete –  govori Jurčević koja se na ovaj korak odvažila u ovim teškim gospodarskim vremenima.

FOTO: Dejan Tatomir

Ova hrabra žena mirisima i teksturama svojih proizvoda spojila je tako drago kamenje te pokazala ženama da se i one mogu osjećati poput dragulja. Želja joj je da mirisi probude strast i skrivene emocije, a sudeći po reakcijama prijateljica koje su prve isprobale Ivanine inovacije – bit će ovo pravi melem za žensku njegu.

SKY Cosmetics uskoro bi trebao dobiti i svoju mušku liniju, a u planu je i otvaranje web shopa. Proizvodi se mogu kupiti u trgovinama Mueller gdje se nalaze kroz poklon setove, a sve detalje o ovoj sjajnoj liniji možete pronaći na Facebooku i Instagramu.

FOTO: Dejan Tatomir

Gospodarstvo

Usporavanje inflacije u listopadu! Najviše rastu cijene usluga

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, godišnja inflacija u listopadu se spustila ispod razine iz prethodnih mjeseci, ali Hrvatska i dalje ostaje među zemljama s najvišim rastom cijena u eurozoni.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: pexels.com

Potrošačke cijene u Hrvatskoj bile su u listopadu 3,6 % više nego u istom mjesecu prošle godine, pokazuje prva procjena Državnog zavoda za statistiku (DZS). U odnosu na rujan, cijene su u prosjeku porasle za 0,5 %. Time se godišnja inflacija lagano usporila nakon rujanskog ubrzanja, kada je iznosila 4,1 %.

Kako prenosi Poslovni.hr, u prvim mjesecima ove godine inflacija je oscilirala, od 4 % u siječnju do 3,2 % u ožujku i travnju. Nakon toga ponovno je počela rasti, dosegnuvši vrhunac u srpnju i kolovozu s 4,1 %. Rujan je donio blago ubrzanje, a listopad sada prvi put nakon nekoliko mjeseci pokazuje vidljivije usporavanje.

Prema glavnim komponentama indeksa, najveći godišnji rast cijena zabilježen je kod usluga, koje su poskupjele 6,4 %. Slijedi skupina hrane, pića i duhana s rastom od 4,4 %, dok su energenti porasli 3,9 %. Jedini pad bilježe industrijski neprehrambeni proizvodi bez energije, čije su cijene niže za 0,2 % u odnosu na prošlu godinu. Na mjesečnoj razini, u usporedbi s rujnom, najviše su porasle cijene industrijskih neprehrambenih proizvoda bez energije (+1,9 %) i energenata (+0,8 %). S druge strane, hrana, piće i duhan u prosjeku su pojeftinili 0,2 %, a cijene usluga pale su 0,1 %.

Prema prvim podacima Eurostata, inflacija u Hrvatskoj u listopadu je iznosila 4 %. Iako se rast cijena lagano usporio, Hrvatska i dalje ima jednu od najviših inflacija u eurozoni. Višu imaju samo Estonija i Latvija. Unatoč padu tempa rasta cijena, podaci pokazuju da pritisci na troškove života i dalje traju, ponajviše kroz rast cijena usluga i energenata. Kako će se ti trendovi kretati do kraja godine, pokazat će objava detaljnih podataka sredinom studenoga.

 

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Poduzetnici, evo prilike! Besplatna radionica o zajmovima i potporama, saznajte kako se prijaviti

Besplatna radionica VEGORE i HAMAG-BICRO-a donosi pregled aktualnih financijskih instrumenata i savjete kako doći do idealnog zajma za razvoj poslovanja.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Leeloo The First/pexels.com

Kako doći do povoljnih zajmova i potpora za razvoj poslovanja, širenje investicija ili jačanje obrtnog kapitala – tema je informativne radionice koju će 13. studenoga 2025. u 10 sati u Poduzetničkom inkubatoru Velika Gorica organizirati Velikogorička razvojna agencija VEGORA u suradnji s HAMAG-BICRO-om.

Radionica pod nazivom “Aktualni zajmovi za poduzetnike – Pronađite idealan zajam za svoj poslovni rast” namijenjena je postojećim poduzetnicima, obrtnicima, ali i svima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla. Sudionici će imati priliku saznati koje su trenutno najpovoljnije opcije financiranja dostupne na tržištu te kako uspješno aplicirati za zajam.

Tijekom radionice bit će predstavljen detaljan pregled najnovijih zajmova i financijskih instrumenata, objašnjeni uvjeti i prednosti pojedinih programa te ponuđeni praktični savjeti koji mogu pomoći u pripremi i podnošenju prijava. Predviđen je i dio za pitanja, kako bi polaznici mogli razjasniti sve nedoumice vezane uz dostupne programe i procedure.

Sudjelovanje na radionici je besplatno, no broj mjesta je ograničen, stoga se zainteresirani pozivaju da se prijave na vrijeme putem linka.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Hrvati bogatiji za gotovo 10 milijardi eura! Raste štednja, ali i dugovi kućanstava

Ukupna financijska imovina hrvatskih kućanstava dosegnula je rekordnih 112 milijardi eura, no istodobno su porasle i obveze građana.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: pexels.com

Ukupna financijska imovina kućanstava u Hrvatskoj na kraju lipnja ove godine iznosila je 112 milijardi eura, što je gotovo 10 milijardi eura ili 9,7 % više nego u istom razdoblju prošle godine, objavila je Hrvatska narodna banka (HNB) u svom novom Statističkom priopćenju o financijskim računima.

U usporedbi s krajem prvog tromjesečja, vrijednost financijske imovine porasla je za 2,65 milijardi eura, odnosno 2,4 %, prenosi Poslovni.hr. Najveći doprinos rastu, navodi HNB, imao je porast depozita, najvažnije stavke imovine kućanstava, koji su se povećali za 1,2 milijarde eura, na ukupno 47,45 milijardi eura.

S druge strane, financijske obveze kućanstava krajem lipnja dosegnule su gotovo 30 milijardi eura, što predstavlja rast od 1,2 milijarde eura ili 4,3 % u odnosu na ožujak. Najveći dio tih obveza odnosi se na kredite, čiji iznos sada iznosi 27,8 milijardi eura. Kombinacija rasta imovine i duga rezultirala je povećanjem financijske neto vrijednosti kućanstava na 82,2 milijarde eura, što je 1,8 % više nego na kraju prvog tromjesečja ove godine.

Kad je riječ o širem gospodarskom okviru, financijska imovina hrvatskoga gospodarstva u cjelini krajem lipnja iznosila je 488 milijardi eura, dok su financijske obveze dosegnule 518 milijardi eura. To predstavlja rast i imovine i obveza u odnosu na prethodno tromjesečje, za 7,1 odnosno 8 milijardi eura, te na godišnjoj razini za 21,1 odnosno 26,2 milijarde eura.

U odnosu na BDP, podaci pokazuju nastavak trenda smanjenja omjera imovine i obveza prema veličini gospodarstva. Financijska imovina krajem drugog tromjesečja iznosila je 550 % BDP-a, dok su se obveze kretale na razini od 585 % BDP-a, što je manje nego godinu ranije. HNB taj pad pripisuje bržem rastu BDP-a u odnosu na rast imovine i duga.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Paun trgovina predstavlja novouređenu trgovinu u Velikoj Gorici – najavljeni su i popusti!

Paun trgovina, obiteljska tvrtka s više od 20 godina iskustva u prodaji bijele tehnike i kućanskih aparata, predstavila je novouređeni prodajni prostor u Velikoj Gorici, u ulici Marina Getaldića 7.

Objavljeno

na

Paun trgovina, dugogodišnje poznato ime u prodaji bijele tehnike, malih kućanskih aparata te proizvoda za kuću i okućnicu, napravila je novi korak u svom poslovanju i predstavila novouređeni prodajni prostor u Velikoj Gorici.

Obiteljska tvrtka, koja već više od dva desetljeća uspješno posluje na području Velike Gorice, svoje je djelovanje proširila i izvan granica grada, a danas ju prepoznaju kupci diljem Zagrebačke županije te susjednih područja poput Zagreba, Siska, Petrinje, Gline i Karlovca.

Novouređeni prostor, uređen u suradnji s renomiranim proizvođačima Gorenje i Hisense, donosi svjež i moderan pristup prodaji. Ideja iza preuređenja bila je stvoriti ugodno i inspirativno okruženje u kojem se kupci osjećaju kao kod kuće. U prostoru je predstavljena cjelovita ponuda bijele tehnike i malih kućanskih aparata ovih proizvođača, a osim izložbenih primjeraka, kupci mogu brzo i jednostavno naručiti i druge modele iz asortimana.

“S obzirom na naše dugogodišnje iskustvo u komunikaciji s našim kupcima, praćenjem njihovih potreba i navika, ali i stalnim promjenama koje nam donosi tržište, željeli smo napraviti jedan zaokret i privući kupce različitih afiniteta.”, ističe Tomislav Lukinić-Paun, direktor Paun trgovine.

Trgovina je poznata po visokoj razini usluge i predanom timu zaposlenika koji kupcima pružaju stručne informacije i savjete. Uz to, kupci mogu računati i na besplatnu dostavu vlastitim vozilima u krugu do 30 kilometara, što dodatno olakšava kupovinu.

“Sve ove godine predano i strastveno se trudimo stvoriti mjesto koje bi ljudima bilo više od same trgovine, mjesto pozitivnog okruženja u koje kupci dolaze s povjerenjem. Slušamo njihove prijedloge i kritike, poboljšavamo se, a kupci nas prepoznaju, preporučuju i svaki put se ponovno sa zadovoljstvom vraćaju. To nam je najbolji pokazatelj da smo na dobrom putu”, dodaje Lukinić-Paun.

Povodom otvorenja novouređenog prostora, Paun trgovina priprema posebnu akciju od 20. listopada do 08. studenoga 2025. godine. U tom razdoblju kupci mogu ostvariti 20 % popusta na sve Gorenje i Hisense proizvode, a najbržima su pripremljeni i pokloni, mikrovalne pećnice, tosteri, sjeckalice i mikseri.

Novouređeni prostor Paun trgovine nalazi se u ulici Marina Getaldića 7 (iza Super Konzuma) u Velikoj Gorici. Radno vrijeme trgovine je radnim danom od 8 do 20 sati, te subotom od 8 do 17 sati. Za više informacija, kupci se mogu obratiti na broj 01/6225 718.

 

 

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Fiskalizacija 2.0 pred vratima! Vegora organizira besplatno predavanje

Nova pravila na snagu stupaju početkom sljedeće godine.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Pixabay.com

Razvojna agencija Grada Velike Gorice – Vegora organizira u srijedu, 22. listopada 2025. godine, besplatno predavanje pod nazivom “Fiskalizacija 2.0 bez komplikacija – vodič za prilagodbu malih poduzetnika”. Edukacija će se održati u VG Poduzetničkom inkubatoru s početkom u 13 sati, a vodit će je dr. sc. Nikola Rovis, direktor tvrtke Superius d.o.o. Tema predavanja bit će nadolazeće promjene u Zakonu o fiskalizaciji koje na snagu stupaju 1. siječnja 2026. godine.

Tijekom jednosatne edukacije sudionici će moći saznati što točno donosi nova verzija fiskalizacijskog sustava i koje korake trebaju poduzeti kako bi svoje poslovanje prilagodili na vrijeme. Program predavanja obuhvaća pregled obveza i rokova, savjete kako zadovoljiti nove zakonske uvjete, najčešće pogreške koje dovode do kazni te praktične upute za što jednostavniju prilagodbu.

Poseban dio predavanja bit će posvećen pitanjima i odgovorima, čime se polaznicima omogućuje rješavanje konkretnih dilema iz prakse.

Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane obrtnike, male poduzetnike, računovođe i sve koji žele razumjeti kako će izgledati Fiskalizacija 2.0. Sudjelovanje je besplatno, a prijave se zaprimaju putem online obrasca do utorka, 21. listopada 2025. u 14 sati.

Nastavite čitati

Reporter 454 - 23.10.2025.

Facebook

Izdvojeno