Povežite se s nama

Gospodarstvo

Već 20 godina u Hrvatskoj! Bauhaus je sinonim za velik izbor proizvoda, kvalitetu i povoljne cijene

2000. godine otvoren je prvi BAUHAUS prodajni centar. Dvadeset godina kasnije u Hrvatskoj Bauhaus nudi 8 stručnih centara te online trgovinu, u kojima ćete naći sve za radionicu, kuću i vrt

Objavljeno

na

Jedinstvena priča o uspjehu počinje 1960. u Mannheimu: u proljeće navedene godine otvoren je prvi BAUHAUS prodajni centar. Objedinjavanjem raznih specijaliziranih proizvoda pod istim krovom – i to po samoposlužnom principu – postavljena su visoka mjerila u sektoru trgovine. Velik izbor proizvoda, prvoklasna kvaliteta po povoljnoj cijeni te dobra prometna povezanost naših prodajnih centara od samog početka predstavljaju osnovna načela, a i dan danas čine temelj Bauhaus uspjeha!

BAUHAUS U HRVATSKOJ – VAŠ SPECIJALIST ZA RADIONICU, KUĆU I VRT

Prvi BAUHAUS prodajni centar u Hrvatskoj otvoren je 2000. godine u Zagrebu, na Žitnjaku. Danas ima već 3 prodajna centra u Zagrebu, te po jedan u Rijeci, Splitu, Zadru, Puli i Varaždinu – sveukupno osam centara u Hrvatskoj sa 690 zaposlenika. Osim fizičkih prodajnih centara prije nekoliko godina tvrtka Bauhaus otvorila je i online trgovinu (webshop), koja početkom ove godine nudi više od 30.000 proizvoda.

U BAUHAUSU će zasigurno svatko pronaći ono što traži! Fokus je na najbitnijem: svi prodajni centri u ponudi drže isključivo proizvode za radionicu, kuću i vrt. Asortiman u međuvremenu obuhvaća preko 120.000 kvalitetnih proizvoda na 15 stručnih odjela. A tu su i inovativni koncepti prodaje poput DRIVE-IN ARENE i SVIJETA KUPAONICA.

JAKA USLUGA ZA PROFESIONALCE MEĐU KUPCIMA

Za obrtnike i poduzetnike u ponudi su profesionalni proizvodi i širok spektar usluga. Cilj BAUHAUSA je olakšavanje posla profesionalcima. U ponudi će Vas razveseliti vrhunski asortiman robe s popustom pri kupnji većih količina, stručno savjetovanje od strane prodajnih savjetnika te ekskluzivan program usluga s komisioniranjem robe i uslugom dostave. Paket usluga za obrtnike i poduzetnike zaokružuju bonusi koje možete ostvariti putem PROFI CARD kartice. U sklopu webshopa nudi se dodatna usluga CLICK & COLLECT; Rezervirajte proizvode od kuće i uštedite vrijeme! Izaberite i rezervirajte proizvode online i preuzmite ih u BAUHAUS prodajnom centru po svom izboru kad Vam najviše odgovara. Proizvode možete platiti u webshopu prilikom rezervacije ili kasnije u prodajnom centru prilikom preuzimanja proizvoda. U ponudi firme BAUHAUS pronaći ćete gotovo isključivo proizvode poznatih proizvođača, a proizvodnja ekskluzivnih kvalitetnih marki naručuje se prema preciznim napucima.

ODGOVORNOST ZA ZAŠTITU OKOLIŠA

Bauhausov koncept ne čine isključivo dobre usluge, visoka kvaliteta i velik izbor proizvoda. Još jedan faktor dobiva sve važniju ulogu: održivo poslovanje. Stoga je vrlo važno da se proizvodi iz asortimana proizvode bez negativnog utjecaja na okoliš. Već duže vrijeme Bauhaus u ponudi drži isključivo certificirano tropsko drvo.

Ljetni namještaj s FSC certifikatom, povećanje ponude boja bez otapala i razrjeđivača te energetski učinkoviti građevni elementi predstavljaju samo najočitije primjere brojnih ekoloških proizvoda u asortimanu. Upravo zato kupci mogu mirne savjesti kupovati u BAUHAUSU: u svakoj skupini proizvoda nude se alternative koje su posebno ekološki prihvatljive.

Gospodarstvo

Velika Gorica među vodećim gradovima po poslovnim rezultatima

Prema analizi FINA-e, deset najvećih gradova u Hrvatskoj drži više od polovice ukupnog poduzetništva.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Burak The Weekender/pexels.com

Prema analizi Financijske agencije (FINA) o poslovanju poduzetnika u 2024. godini, deset najvećih hrvatskih gradova ostvarilo je više od polovice ukupnih gospodarskih pokazatelja u zemlji. Među njima je i Velika Gorica, piše Gradonačelnik.hr.

Podaci pokazuju da su poduzetnici iz deset najvećih gradova imali 51,2% udjela u ukupnom broju poduzetnika, 55% u broju zaposlenih, te su ostvarili čak 65,6% ukupnih prihoda svih poduzetnika u Hrvatskoj. Ti gradovi zabilježili su i 66,5% ukupne dobiti te 62,4% ukupnog gubitka.

Najveći doprinos hrvatskom gospodarstvu, očekivano, dolazi iz Zagreba, čije su tvrtke u 2024. godini ostvarile 83,9 milijardi eura prihoda, što čini 75,4% svih prihoda poduzetnika iz spomenutih deset gradova. Slijede Split s 5,4 milijarde eura (4,9%) i Rijeka s 4,4 milijarde eura (4,0%).

U kontekstu Velike Gorice, grad se nalazi u krugu gospodarski najaktivnijih sredina u Hrvatskoj. FINA posebno ističe doprinos tvrtke LIDL Hrvatska, čije je poslovanje imalo značajan utjecaj na pozitivne rezultate.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Usporavanje inflacije u listopadu! Najviše rastu cijene usluga

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, godišnja inflacija u listopadu se spustila ispod razine iz prethodnih mjeseci, ali Hrvatska i dalje ostaje među zemljama s najvišim rastom cijena u eurozoni.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: pexels.com

Potrošačke cijene u Hrvatskoj bile su u listopadu 3,6 % više nego u istom mjesecu prošle godine, pokazuje prva procjena Državnog zavoda za statistiku (DZS). U odnosu na rujan, cijene su u prosjeku porasle za 0,5 %. Time se godišnja inflacija lagano usporila nakon rujanskog ubrzanja, kada je iznosila 4,1 %.

Kako prenosi Poslovni.hr, u prvim mjesecima ove godine inflacija je oscilirala, od 4 % u siječnju do 3,2 % u ožujku i travnju. Nakon toga ponovno je počela rasti, dosegnuvši vrhunac u srpnju i kolovozu s 4,1 %. Rujan je donio blago ubrzanje, a listopad sada prvi put nakon nekoliko mjeseci pokazuje vidljivije usporavanje.

Prema glavnim komponentama indeksa, najveći godišnji rast cijena zabilježen je kod usluga, koje su poskupjele 6,4 %. Slijedi skupina hrane, pića i duhana s rastom od 4,4 %, dok su energenti porasli 3,9 %. Jedini pad bilježe industrijski neprehrambeni proizvodi bez energije, čije su cijene niže za 0,2 % u odnosu na prošlu godinu. Na mjesečnoj razini, u usporedbi s rujnom, najviše su porasle cijene industrijskih neprehrambenih proizvoda bez energije (+1,9 %) i energenata (+0,8 %). S druge strane, hrana, piće i duhan u prosjeku su pojeftinili 0,2 %, a cijene usluga pale su 0,1 %.

Prema prvim podacima Eurostata, inflacija u Hrvatskoj u listopadu je iznosila 4 %. Iako se rast cijena lagano usporio, Hrvatska i dalje ima jednu od najviših inflacija u eurozoni. Višu imaju samo Estonija i Latvija. Unatoč padu tempa rasta cijena, podaci pokazuju da pritisci na troškove života i dalje traju, ponajviše kroz rast cijena usluga i energenata. Kako će se ti trendovi kretati do kraja godine, pokazat će objava detaljnih podataka sredinom studenoga.

 

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Poduzetnici, evo prilike! Besplatna radionica o zajmovima i potporama, saznajte kako se prijaviti

Besplatna radionica VEGORE i HAMAG-BICRO-a donosi pregled aktualnih financijskih instrumenata i savjete kako doći do idealnog zajma za razvoj poslovanja.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: Leeloo The First/pexels.com

Kako doći do povoljnih zajmova i potpora za razvoj poslovanja, širenje investicija ili jačanje obrtnog kapitala – tema je informativne radionice koju će 13. studenoga 2025. u 10 sati u Poduzetničkom inkubatoru Velika Gorica organizirati Velikogorička razvojna agencija VEGORA u suradnji s HAMAG-BICRO-om.

Radionica pod nazivom “Aktualni zajmovi za poduzetnike – Pronađite idealan zajam za svoj poslovni rast” namijenjena je postojećim poduzetnicima, obrtnicima, ali i svima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla. Sudionici će imati priliku saznati koje su trenutno najpovoljnije opcije financiranja dostupne na tržištu te kako uspješno aplicirati za zajam.

Tijekom radionice bit će predstavljen detaljan pregled najnovijih zajmova i financijskih instrumenata, objašnjeni uvjeti i prednosti pojedinih programa te ponuđeni praktični savjeti koji mogu pomoći u pripremi i podnošenju prijava. Predviđen je i dio za pitanja, kako bi polaznici mogli razjasniti sve nedoumice vezane uz dostupne programe i procedure.

Sudjelovanje na radionici je besplatno, no broj mjesta je ograničen, stoga se zainteresirani pozivaju da se prijave na vrijeme putem linka.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Hrvati bogatiji za gotovo 10 milijardi eura! Raste štednja, ali i dugovi kućanstava

Ukupna financijska imovina hrvatskih kućanstava dosegnula je rekordnih 112 milijardi eura, no istodobno su porasle i obveze građana.

Objavljeno

na

Objavio/la

Foto: pexels.com

Ukupna financijska imovina kućanstava u Hrvatskoj na kraju lipnja ove godine iznosila je 112 milijardi eura, što je gotovo 10 milijardi eura ili 9,7 % više nego u istom razdoblju prošle godine, objavila je Hrvatska narodna banka (HNB) u svom novom Statističkom priopćenju o financijskim računima.

U usporedbi s krajem prvog tromjesečja, vrijednost financijske imovine porasla je za 2,65 milijardi eura, odnosno 2,4 %, prenosi Poslovni.hr. Najveći doprinos rastu, navodi HNB, imao je porast depozita, najvažnije stavke imovine kućanstava, koji su se povećali za 1,2 milijarde eura, na ukupno 47,45 milijardi eura.

S druge strane, financijske obveze kućanstava krajem lipnja dosegnule su gotovo 30 milijardi eura, što predstavlja rast od 1,2 milijarde eura ili 4,3 % u odnosu na ožujak. Najveći dio tih obveza odnosi se na kredite, čiji iznos sada iznosi 27,8 milijardi eura. Kombinacija rasta imovine i duga rezultirala je povećanjem financijske neto vrijednosti kućanstava na 82,2 milijarde eura, što je 1,8 % više nego na kraju prvog tromjesečja ove godine.

Kad je riječ o širem gospodarskom okviru, financijska imovina hrvatskoga gospodarstva u cjelini krajem lipnja iznosila je 488 milijardi eura, dok su financijske obveze dosegnule 518 milijardi eura. To predstavlja rast i imovine i obveza u odnosu na prethodno tromjesečje, za 7,1 odnosno 8 milijardi eura, te na godišnjoj razini za 21,1 odnosno 26,2 milijarde eura.

U odnosu na BDP, podaci pokazuju nastavak trenda smanjenja omjera imovine i obveza prema veličini gospodarstva. Financijska imovina krajem drugog tromjesečja iznosila je 550 % BDP-a, dok su se obveze kretale na razini od 585 % BDP-a, što je manje nego godinu ranije. HNB taj pad pripisuje bržem rastu BDP-a u odnosu na rast imovine i duga.

Nastavite čitati

Gospodarstvo

Paun trgovina predstavlja novouređenu trgovinu u Velikoj Gorici – najavljeni su i popusti!

Paun trgovina, obiteljska tvrtka s više od 20 godina iskustva u prodaji bijele tehnike i kućanskih aparata, predstavila je novouređeni prodajni prostor u Velikoj Gorici, u ulici Marina Getaldića 7.

Objavljeno

na

Paun trgovina, dugogodišnje poznato ime u prodaji bijele tehnike, malih kućanskih aparata te proizvoda za kuću i okućnicu, napravila je novi korak u svom poslovanju i predstavila novouređeni prodajni prostor u Velikoj Gorici.

Obiteljska tvrtka, koja već više od dva desetljeća uspješno posluje na području Velike Gorice, svoje je djelovanje proširila i izvan granica grada, a danas ju prepoznaju kupci diljem Zagrebačke županije te susjednih područja poput Zagreba, Siska, Petrinje, Gline i Karlovca.

Novouređeni prostor, uređen u suradnji s renomiranim proizvođačima Gorenje i Hisense, donosi svjež i moderan pristup prodaji. Ideja iza preuređenja bila je stvoriti ugodno i inspirativno okruženje u kojem se kupci osjećaju kao kod kuće. U prostoru je predstavljena cjelovita ponuda bijele tehnike i malih kućanskih aparata ovih proizvođača, a osim izložbenih primjeraka, kupci mogu brzo i jednostavno naručiti i druge modele iz asortimana.

“S obzirom na naše dugogodišnje iskustvo u komunikaciji s našim kupcima, praćenjem njihovih potreba i navika, ali i stalnim promjenama koje nam donosi tržište, željeli smo napraviti jedan zaokret i privući kupce različitih afiniteta.”, ističe Tomislav Lukinić-Paun, direktor Paun trgovine.

Trgovina je poznata po visokoj razini usluge i predanom timu zaposlenika koji kupcima pružaju stručne informacije i savjete. Uz to, kupci mogu računati i na besplatnu dostavu vlastitim vozilima u krugu do 30 kilometara, što dodatno olakšava kupovinu.

“Sve ove godine predano i strastveno se trudimo stvoriti mjesto koje bi ljudima bilo više od same trgovine, mjesto pozitivnog okruženja u koje kupci dolaze s povjerenjem. Slušamo njihove prijedloge i kritike, poboljšavamo se, a kupci nas prepoznaju, preporučuju i svaki put se ponovno sa zadovoljstvom vraćaju. To nam je najbolji pokazatelj da smo na dobrom putu”, dodaje Lukinić-Paun.

Povodom otvorenja novouređenog prostora, Paun trgovina priprema posebnu akciju od 20. listopada do 08. studenoga 2025. godine. U tom razdoblju kupci mogu ostvariti 20 % popusta na sve Gorenje i Hisense proizvode, a najbržima su pripremljeni i pokloni, mikrovalne pećnice, tosteri, sjeckalice i mikseri.

Novouređeni prostor Paun trgovine nalazi se u ulici Marina Getaldića 7 (iza Super Konzuma) u Velikoj Gorici. Radno vrijeme trgovine je radnim danom od 8 do 20 sati, te subotom od 8 do 17 sati. Za više informacija, kupci se mogu obratiti na broj 01/6225 718.

 

 

Nastavite čitati

Reporter 454 - 23.10.2025.

Facebook

Izdvojeno