Poveži se s nama

Gospodarstvo

ULO hladnjača Distributivnog centra za voće i povrće i službeno u pogonu

Ovo je priča koja treba služiti na primjer svima, jer u cilj su nam zadovoljni i sretni poljoprivrednici, rekao je ministar Tolušić.

Objavljeno

Proizvođači voća i povrća konačno su dočekali i taj dan. I službeno je u pogon puštena ULO hladnjača Distributivnog centra za voće i povrće d.o.o., prva takva u Hrvatskoj, a koja nije u vlasništvu trgovaca. Njezina ukupna vrijednost je 27 milijuna kuna, od čega je 90% sredstava osigurano iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj.

Na svečanom otvorenju u Rakitovcu bio je i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić koji je istaknuo da je ovo pravi način kako omogućiti efikasniji i konkuretniji plasman proizvoda naših poljoprivrednika, ali i način kako se lokalna i regionalna samouprava mogu uključiti u poljoprivredu. “Nije sve u poticajima, poljoprivrednici su dobili alat kojim sami, uz pomoć lokalne i regionalne samouprave, upravljaju svojim sudbinama, imaju pozitivnije poslovanje te mogu dobro i kvalitetno živjeti od svog rada. Ovo je priča koja treba služiti na primjer svima, jer u cilj su nam zadovoljni i sretni poljoprivrednici, rekao je Tolušić.

22.05.2018. – Rakitovec – Otvorenje ULO hladnjače Distributivnog centra za voće i povrće d.o.o – foto:Petra Rožić/cityportal.hr

Druga faza izgradnje ULO hladnjače započela je početkom svibnja 2017.godine. Hladnjača ima 23 komore, a ukupan kapacitet je 3 tisuće tona. “U projekt je ušlo i 8 tisuća box paleta bez kojih je nemoguće puniti ovakve komore. Nabavili smo sve potrebne linije za vanganje, pakiranje, opremanje i distribuciju voća i povrća kao i transportna sredstva, dodao je Hrvoje Bunjevac direktor Distributivnog centra te dodao kako već ove godine svojim proizvodima snabdijevaju 80 dostavnih mjesta, a dio se plasira i u KBC Zagreb.

Zahvaljujući modernoj tehnologiji, u hladnjači se smanjuje kisik te se time omogućuje dugotrajno skladištenje voća i povrća, a najveću korist od nje će svakako imati sami proizvođači. “Mi ćemo tu svoju robu skladištiti, dalje ćemo razvijati svoj biznis i saditi nove voćnjake. Hladnjača je skoro do kraja popunjena, a više od 50 posto proizvodnje već je ugovoreno za njemačko tržište. To će dati gospodarski podstreh čitavom ovom kraju, naglasio je Mario Di Giusti, upravitelj Poljoprivredne zadruge Zagrebački voćnjaci.

 

22.05.2018. – Rakitovec – Otvorenje ULO hladnjače Distributivnog centra za voće i povrće d.o.o – foto:Petra Rožić/cityportal.hr

Poljoprivredna proizvodnja u Zagrebačkoj županiji tako će doseći jedan novi, europski standar. Domaći proizvođaći moći će voće i povrće plasirati na tržište cijele godine i time će izravno konkurirati trgovcima, a s druge strane potrošaći će imati kvalitetne domaće namirnice očuvane nutritivne vrijednosti.

“Stvorili smo uvjete da proizvođači ne gase svoju proizvodnju već da opstanu i šire ju dalje. Želja nam je da ovaj objekt postane regionalni centar, što znači da bi proširili i ujedinili proizvođače i izvan Zagrebačke županije, ali i da se otvori novi pogon za preradu voća kako bi se zaokružila cijela priča, rekao je župan Stjepan Kožić.

22.05.2018. – Rakitovec – Otvorenje ULO hladnjače Distributivnog centra za voće i povrće d.o.o – foto:Petra Rožić/cityportal.hr

Inače, vlasnici Distributivnog centra z voće i povrće su Zagrebačka županija sa 79,99 posto vlasništva, Grad Velika Gorica s 15,60 posto i Poljoprivredna zadruga Zagrebački voćnjaci s 4,41 posto vlasništva.

“Izgradnjom ovakvog objekta i njegovom uporabom, stvara se tržišna i financijska infrastruktura koja će dati jednu dodanu vrijednost za sve proizvođače koji će plasirati svoje proizvode diljem Hrvatske. To aktivira Veliku Goricu kao jedan od najpropulzivnijih gradova, a ova radna zona u kojoj se nalazi Distributivni centar, dobit će svoj puni smisao od stvaranja nove dodane vrijednosti, do novih zapošljavanja i punjenja lokalnog, ali i državnog proračuna, istaknuo je gradonačelnik Velike Gorice Dražen Barišić.

Gospodarstvo

Gorica ugostila radionicu o destinacijskom menadžmentu

Predavanje je bilo namijenjeno predstavnicima turističkih zajednica središnje Hrvatske i turističkih agencija

Objavljeno

on

Polaznici radionice u Centru za posjetitelje mogli o destinacijskom menadžmentu mogli su saznati kako kroz koordinaciju aktivnosti turističkih zajednica i agencija poboljšati finalni turistički proizvod, odnosno stvoriti prepoznatljivu turističku destinaciju. Predavanje im je održao Željko Trezner, savjetnik Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija.

19.09.2018. Velika Gorica – Radionica u TZVG. Foto: Anes Šuvalić/Cityportal.hr

„Pristup destinacijskih menadžment kompanija je usmjeren prema tržištu posebnih interesa. Turopoljska drvena arhitektura, toga nema puno u svijetu. To je tema koja može zanimati građevinare i arhitekte. Mi znamo koje bogatstvo u toj baštini imamo. Problem je u tome što to nitko nije upakirao u gotov turistički proizvod, zbog kojeg bi netko došao u Turopolje“, rekao je Trezner.

19.09.2018. Velika Gorica – Radionica u TZVG. Foto: Anes Šuvalić/Cityportal.hr

U modernom pristupu turizmu posjetiteljima je važno prezentirati specifičnosti turističke destinacije, a to zahtjeva osposobljene turističke djelatnike.

„Ako nemate nekoga tko voli tradicionalnu drvenu arhitekturu, a građevinar je ili arhitekta ili stolar te pri tome i dobar interpretator, vi nećete moći zapakirati i složiti tu priču. Sudionicima današnje radionice objasnit ćemo kako sustav turističkih zajednica može pomoći u tome da nađemo takve ljude, koji imaju specifične kompetencije i što učiniti da im pomognemo“, dodao je Trezner.

Foto: Vanja Stanojević

Predavanje je bilo namijenjeno predstavnicima turističkih zajednica središnje Hrvatske i turističkih agencija.

„Ovom edukacijom želimo promovirati suradnju javnog i privatnog sektora. Članica Udruge hrvatskih putničkih agencija i naša gorička agencija „Crv Tours“. Sudionici su oduševljeni veličinom Velike Gorice i njezinom uređenošću. Slobodno vrijeme između predavanja provest ćemo u hotelu Garden Hill i pokazati našim gostima kakvim smještajnim kapacitetima raspolaže Velika Gorica“, istaknula je Milada Mesarić, direktorica Turističke zajednice Velike Gorice.

19.09.2018. Velika Gorica – Radionica u TZVG. Foto: Anes Šuvalić/Cityportal.hr

Nastavi čitati

Gospodarstvo

U kolovozu za 2,3 posto porasla nezaposlenost

Nezaposlenost na goričkom području još je uvijek 28,8 posto manja u odnosu na isto razdoblje prošle godine

Objavljeno

on

Krajem kolovoza u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na području Velike Gorice bilo je 1 128 nezaposlenih osoba što je za 2,3 posto više u odnosu na prethodni mjesec, a za 28 posto manje u odnosu na isti mjesec 2017. godine.

Novi posao u kolovozu pronašlo je 88 osoba, a najviše je zaposleno prodavača, radnika u održavanju, službenika, skladištara, čuvara i vozača.

U istom periodu poslodavci su Hrvatskom zavodu za zapošljavanje na području Ispostave Velika Gorica prijavili 136 slobodnih radnih mjesta. Najtraženiji zanimanja su čistač/čistačica odgojitelj/odgojiteljica predškolske djece, profesor/profesorica matematike, soboslikar/soboslikarica, ličilac/ličiteljica, prodavač/prodavačica, profesor/profesorica informatike, srednja škola, ekonomski službenik/ekonomska službenica i radnik/radnica u visokogradnji.

Nastavi čitati

Gospodarstvo

Usluge širokopojasnog pristupa internetu glavni pokretač rasta tržišta elektroničkih komunikacija

Sve je veći značaj paketa koji objedinjuju više usluga

Objavljeno

on

Na tržištu elektroničkih komunikacija zabilježen je nastavak trendova iz prethodnih razdoblja. Prihodi od telefonskih usluga kontinuirano se smanjuju, dok oni ostvareni od usluga pristupa internetu rastu, pri čemu su prihodi od pristupa internetu putem pokretne mreže u drugom tromjesečju rasli za 10 posto na godišnjoj razini. Od usluge pristupa internetu ostvareno je gotovo 40 posto ukupnog prihoda. Istodobno, raste i prihod od usluge prijenosa TV programa uz plaćanje naknade, i to za gotovo 4 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

Na kraju lipnja zabilježeno je više od 1.110.000 širokopojasnih priključaka u nepokretnoj mreži što je oko 3 posto više u odnosu na lipanj 2017. I dalje se bilježi porast broja usluga putem svjetlovodne infrastrukture, iako takav pristup internetu još uvijek ostvaruje manje od 10 posto korisnika.

Zabilježen je rast broja širokopojasnih priključaka putem pokretnih mreža za oko 3 posto na godišnjoj razini. Korisnici pokretnih mreža koriste sve veće količine internetskog prometa te je ukupni internet promet u mrežama pokretnih komunikacija udvostručen.

Sve je veći značaj paketa koji objedinjuju više usluga.

Nastavi čitati
MEGA
ŠTARKELJ
ŠTARKELJ
EUROHERC

Reporter 375 – 06.09.2018.


Izdvojeno