Poveži se s nama

Gospodarstvo

Konferencija o pametnim selima kao pokretačima ruralnog razvoja i rasta

Srž projekta pametnog sela jest čovjek koji u svojoj sredini uživa jednake povlastice u pogledu gospodarstva, društva, obrazovanja i zdravstva kao i gradsko stanovništvo…

Objavljeno

O važnosti razvoja ruralnih krajeva, o izazovima života na selu, o tome što znači razvijati se i postati pametno selo (smart village)… govorilo se na konferenciji „Pametna sela – probudimo Hrvatsku – primjer Zagrebačka županija“. Županija je konferenciju organizirala u suradnji sa Uredom zastupnice u Europskom parlamentu Ivanom Maletić. Inicijativu za razvoj pametnih sela u EU pokrenuli su 2017. europarlamentarci Franc Bogovič (Slovenija) i Tibor Szanyi (Mađarska). Europske akcije za pametna sela su skup mjera i politika koje djeluju na razvoj ruralnih područja.

Pametna sela, pojasnila je Maletić, su sela u kojima se razvoj definira zajedno sa stanovništvom, s mladima, neprofitnim organizacijama, poduzetnicima, poljoprivrednicima…„Da bi se došlo do pametnog sela, naglasila je, važna je digitalizacija, bolja prometna povezanost i tehnološko podizanje ruralnih prostora, kako bi oni postali atraktivniji za život mladih obitelji. „Srž projekta pametnog sela jest čovjek koji u svojoj sredini uživa jednake povlastice u pogledu gospodarstva, društva, obrazovanja i zdravstva kao i gradsko stanovništvo“, rekla je Maletić. Konferenciju je otvorio župan Stjepan Kožić, koji je u uvodnom obraćanju rekao da ruralna politika mora biti uključena i usmjerena na stvaranje preduvjeta za razvoj pametnih sela.

„Život na selu može i mora biti privlačan, što nam dokazuje i čitav niz europskih primjera u kojima ljudi sele iz napučenih i užurbanih gradskih u mirnije seoske sredine. Uzmemo li u obzir interes stanovnika za doseljenje na područje naše županije, konstantan porast broja gospodarstvenika i zaposlenih…, onda je Zagrebačka županija predvodnica ovakvog trenda u Hrvatskoj. Naš je zadatak da selo i ruralni prostor učinimo privlačnim za život mladih ljudi“, rekao je župan. Naglasio je da je važan pokretač ruralnog razvoja dostupnost širokopojasnog interneta te edukacija stanovništva o prednostima korištenja novih tehnologija.

Gospodarstvo

Predavanje VE-GO-RA-e pobudilo interes goričkih poduzetnika

‘Prvi puta sam na edukaciji u Vegori i moram priznati da sam jako zadovoljna zato što čak i polaznici kojima uopće nisu poznata područja vaših radionica mogu dobit od najosnovnijih znanja i primjera iz svakodnevnog života i poslovne prakse’

Objavljeno

on

U svega dva i pol mjeseca ove godine, preko 100 velikogoričkih poduzetnika aktivno je sudjelovalo u programima edukacije za poduzetnike koje, u svrhu podrške razvoju poduzetništva grada, organizira VE-GO-RA, razvojna agencija Grada Velika Gorica.

„Izrada marketing plana u dva dana“ naslov je dvodnevne edukacije održane ovaj tjedan. Izbor teme rezultat je osluškivanja potreba velikogoričkih poduzetnika koji su itekako otvoreni za suvremene marketinške pristupe svojim potrošačima. Predavačica, gđa. Ana Jergović, je direktorica kreativne agencije IDEOTEKA koju je suosnovala nakon deset godina bavljenja komunikacijama i marketingom na području JI Europe.

-Prvi puta sam na edukaciji u Vegori i moram priznati da sam jako zadovoljna zato što čak i polaznici kojima uopće nisu poznata područja vaših radionica mogu dobit od najosnovnijih znanja i primjera iz svakodnevnog života i poslovne prakse, ne samo predavača već i ostalih korisnika odnosno polaznica ovih radionica. Mislim da su primjerene svima s bilo kojom razinom znanja i da će se svatko uklopiti i da su svi dobrodošli.- rekla je polaznica Nataša Tomanović iz firme Moment of Excellence

– Danas sam ovdje kao netko tko zna nešto o marketingu, ali smatram da je uvijek dobro nešto novo saznati. Jako sam sretna što je današnja predavačica Ana Jergović toliko stručna tako da i što smo mi koji nešto znamo, a i oni koji ne znaju ništa zaista puno mogu naučiti na puno primjera. Osim samih predavanja, tu je jedna dobra grupa ljudi od kojih svatko ima svoju priču tako da si i možemo na neki način pomoći.’- kaže Tatjana Kos iz udruge Hrvatski interijeri

U započetom tempu, VE-GO-RA nastavlja s aktivnostima. Već početkom travnja nastavlja s edukacijama neophodnim za poslovanje u digitalnom svijetu, na temu zašto koristiti neizbježne Google AdWords-e, alat kojim privlačite svoje potencijalne potrošače. Više o programima za poduzetnike pročitajte na vegora.hr.

Nastavi čitati

Gospodarstvo

Kroz projekt „Gradski vrtovi“ možete koristiti gradske parcele – besplatno!

Parcele se nalaze se u Zadarskoj, Sinjskoj i Teslinoj ulici u Velikoj Gorici

Objavljeno

on

Temeljem članka 4. Zaključka o provođenju projekta „Gradski vrtovi“ Gradonačelnik Grada Velike Gorice raspisuje Natječaj za davanje vrtnih parcela na korištenje građanima na dvije godine bez naknade.

Pravo podnošenja zahtjeva za davanje na korištenje vrtne parcele ima osoba s prebivalištem na području Grada Velike Gorice koja nema u vlasništvu, suvlasništvu, zakupu ili na korištenju drugo obradivo zemljište.

Ako sanjate o vlastitom vrtu, želite sami proizvoditi domaće povrće i voće, bilje, ili pak zasaditi cvijeće, vrtne parcele se nalaze se u Zadarskoj, Sinjskoj i Teslinoj ulici. Požurite jer je natječaj otvoren do popunjenja slobodnih parcela!

Sve potrebne informacije o kriterijima za dobivanje parcela kao i potrebnoj dokumentaciji za prijavu možete naći na stranicama Grada Velika Gorica ili u Upravnom odjelu za poljoprivredu i ruralni razvoj Grada Velike Gorice, soba 407/IV, kontakt broj: 6269-947.

Nastavi čitati

Gospodarstvo

Naučite izraditi marketinški plan

Dvodnevna edukacija za velikogoričke poduzetnike

Objavljeno

on

Razvojna agencija Grada Velika Gorica organizira novu radionicu za velikogoričke poduzetnike. Polaznici dvodnevne edukacije naučit će pripremiti marketinški plan. Edukacija pod nazivom ‘U dva dana do marketing plana’ namijenjena je svima koji žele naučiti napisati marketinški plan i bolje koristiti marketinške kanale.

– Sudionici edukacije dobit će set praktičnog znanja, vježbi i alata koji pomažu u oblikovanju marketing plana. To je ujedno i prilika onima koji su možda već napisali plan, ali htjeli bi da njihovi marketinški napori budu isplativiji i mjerljiviji. Očekuje vas kombinacija predavanja, individualnih i grupnih vježbi, diskusija i iskustvenog učenja – poručili su iz VE-GO-RA-e.

Radionica će se održavati 14. i 15. ožujka, vodit će je Ana Jergović. Prijaviti se možete ovdje.

 

Nastavi čitati

Reporter 378 - 20.12.2018.

Facebook

Izdvojeno