Poveži se s nama

Gospodarstvo

It’s TIME: Tajna uspjeha je fina klopa i ugodan ambijent!

Uoči domaćih utakmica, nogometaši Gorice snagu skupljaju u restoranu TIME u Kolodvorskoj ulici 64. Za dečke, ručak je spreman kad god i kako god požele a suradnja očito funkcionira…

Objavljeno

Nedjelja prijepodne, nogometna atmosfera pomalo se usijava, jer u Veliku Goricu dolazi splitski Hajduk, po prvi put u povijesti pale se i reflektori… Dobra je stvar što se oko goričkog nogometa počela stvarati ugodna pozitivna nervoza. Utakmice se nestrpljivo iščekuju, kako među nogometašima tako i među navijačima, a tu nervozu nekako treba i ublažiti. Svatko ima neki svoj način, model, a ovaj put kao zgodna opcija učinilo se otići na vrhunsku kavu i lagani doručak u novi gradski restoran TIME.

Od početka je zvučalo kao vrlo zanimljiva ideja, otvoriti hotel na lokaciji na kojoj su donedavno funkcionirale neke gradske firme, ali posebnu pažnju izaziva upravo restoran. Primamljiv i vidljiv s ceste kojom se dolazi prema ovom dijelu grada, elegantno i toplo osvijetljen, djeluje kao nešto što se isplati vidjeti iz prve ruke. Ulazimo tako u restoran TIME nešto iza 11 sati, kad mise polako završavaju a crkvena zvona stapaju sa ugodnom pozadinskom glazbom restorana. Zapravo stižemo na vrijeme na nedjeljni ručak! Svi gosti odjeveni su u prepoznatljive crvene kombinacije, jednoobrazno, kao vojska. Pogađate, u pitanju su igrači HNK Gorice.

– Utakmica je u 15 sati i da bi igrači bili u najboljem mogućem izdanju, morali smo organizirati nešto raniji ručak – objašnjava trener Sergej Jakirović.

Ovo je bila sportska varijanta ručka, brižno i točno definiran jelovnik, kojeg restoranski tim priprema bez problema i s puno ljubavi. Igrači i vodstvo kluba uživaju, vidi se to i ovako sa strane, u svakom zalogaju. Čovjeku se učini da bi najradije da se ta utakmica malo odgodi, da mogu što duže uživati u delicijama na stolu. Meso, povrće, prilozi, pa na kraju štrukle i domaće štrudle koje mame zazubice… I strani igrači u čudu se pogledaju, kao da ne mogu vjerovati da dosad nisu otkrili i ovaj dio hrvatske gastronomske ponude.

Međutim, u restoranu TIME nema problema s tim. Kad god dečkima zatreba, kad god trener poželi, ručak je spreman i na stolu.

– Drago mi je i ugodno je gledati kako igrači uživaju. Želimo napraviti sve što je u našoj mogućnosti, da se svi naši gosti osjećaju što ugodnije ovdje kod nas – govori nam vlasnik hotela i restorana Klaudijo Maričić, poznati poduzetnik koji se odvažio u Velikoj Gorici otvoriti jedan ovako luksuzan i ugodan objekt.

I zasad mu, čini se, ide jako dobro. Kako s hotelom, tako i s restoranom TIME, koji je pomaknuo gastronomske granice Velike Gorice, sa novim projektom pod nazivom ”Soul Food” ili kako sami kažu, hrana koja ima dušu. Ono što je specifično i novo, svako jelo inspirirano je nekom pjesmom, pa tako možete okusiti ”Purple Rain” od Princea, ”Shape Of My Heart” od Stinga ili ”Keep On Movin” od Soul II Soul. Kakve se delicije kriju iza ovih glazbenih klasika, otkrit ćemo nekom drugom prilikom ili najbolje dođite sami i uvjerite se!

Osim gastronomije, interijer restorana gotovo svakog gosta ostavlja bez daha. Bogata glazbena kulisa, koja daje poseban ugođaj, pažljivo je birana iz privatne kolekcije koja broji više od 25.000 naslova. Impozantno, zar ne …

Decentno i elegantno uređenje interijera nadopunjuje se s velikom količinom svjetla, ljubazna posluga praktički je nevidljiva, a opet iznimno efikasna, a tu je i prostor koji funkcionira kao dnevni boravak, gdje se osim dobrog doručka, ručka ili večere, može popiti vrhunska espreso kava, pojesti dobar kolač i tako odmoriti misli od svakodnevnice…

Najvažnije od svega, ovo nije restoran isključivo vezan uz hotel, tu može doći tko god hoće. Poslovni ručak? Druženje s prijateljima? Romantična večera za zaljubljene? Sve može, restoran o kojem govorimo čini se itekako prikladan za sve navedene kombinacije. U gradu u kojem ponuda vrhunskih restorana nije na idealnoj razini, pojava ovakvog mjesta veliki je dobitak, bez ikakve dvojbe.

Već ova subota, povodom Martinja, dobra je prilika vidjeti kako sve to skupa izgleda izvan standardnih okvira ove tradicionalne fešte. Okupljanje je zakazano za 20 sati, za početak je spreman aperitiv dobrodošlice, nakon toga klasici u novom ruhu: sarma, pečenica s prilogom, štrudla od jabuka i umaku od vanilije. Svako nepce osvježit će se s legendarnim Trdenić vinima, Škrletom i Cabernet Sauvignonom, a sve to uz prikladnu zvučnu kulisu, za što će se pobrinuti velikogorički kantautor Vedran “Toughra” Ivorek i Josip Lukenda.

Zvuči kao dobra i drugačija martinjska kombinacija, koju ne bi trebalo propustiti. Uostalom, kad toliko uživaju naši nogometaši koji nas razveseljavaju iz vikenda u vikend, logično je da ćemo uživati i mi navijači …

Vidimo se u TIME-u!

Gospodarstvo

Kinezi potpisali! ‘Gorica je lijep grad, a još je i na savršenoj lokaciji’

Kineski investitori su s Gradom Velikom Goricom i županijskim nogometnim savezom potpisali Sporazum kojim se formira partnerstvo s kompanijom Z-Run Well Ton Industry. Priča je tek na početku, ali sve vodi prema nečemu velikom i važnom…

Objavljeno

on

Soba 313, na trećem katu zgrade gradske uprave, u petak prijepodne bila je puna k’o šipak. Kamere, fotoaparati, ljudi u odijelima, brojna delegacija domaćina…

– Uh, koja gužva, ima nas k’o Kineza – prigodno se našalio netko čekajući da nam se priključe gosti iz daleke i prijateljske Kine.

Točnije bi, zapravo, bilo reći da se radi o partnerima nego o gostima, budući da je povod bio potpisivanje Sporazuma kojim se formira partnerstvo između Grada Velike Gorice, Nogometnog saveza Zagrebačke županije i kineske kompanije Z-Run Well Ton Industry. Radi se, poznato je to već, o projektu izgradnje sportske infrastrukture, prije svega stadiona, ali i drugih popratnih sadržaja.

– Velika mi je čast što imam priliku sjediti ovdje s vama, što smo došli do ove faze naše suradnje. Velika Gorica je grad koji ima idealan geografski položaj, lokacijski nam savršeno odgovara, a i sam grad nam se jako sviđa. Hrvatski nogomet privukao je pažnju prošlog ljeta na Svjetskom prvenstvu u Rusiji, a mogu vam reći i da u Kini vaša reprezentacija ima jako puno navijača – sa smiješkom je rekla Jiang Yu, osnivačica kompanije Z-Run Well Ton Industry na tečnom kineskom.

Unešen je tako dašak Dalekog istoka u jedan velikogorički blagdanski petak, a u paketu je stigla i velika doza optimizma da se ovaj mega projekt doista kreće prema vrlo, vrlo ozbiljnoj fazi.

– Grad je prezentirao mogućnost ulaganja u sportsku infrastrukturu, koja podrazumijeva stadion s popratnim sadržajima. Kineska delegacija obišla je i potencijalni teren, koji prostorno i planski zadovoljava potrebe izgradnje stadiona, a rezultat toga je današnje potpisivanje Sporazuma. Velika Gorica je posljednjih nekoliko godina postala grad poželjan investitorima i veseli me činjenica da se taj interes proširio i van hrvatskih granica te da poslovne namjere iskazuju i strani investitori – kazao je gradonačelnik Dražen Barišić.

Uz njega su bili i zamjenik gradonačelnika Ervin Kolarec i pročelnik Upravnog odjela za poduzetništvo, investicije i fondove EU Domagoj Ilečić, ali i predsjednik županijskog nogometnog saveza Nenad Črnko, ujedno i prvi čovjek HNK Gorice.

– Sportska infastruktura, koja je i predmet prvih aktivnosti definiranih ovim sporazumom, doprinijet će ne samo boljim uvjetima za rad i natjecanja, kako u našoj županiji, tako i u Hrvatskoj, već će i ova buduća suradnja, uvjeren sam, dati svoj doprinos razvoju nogometa u obje zemlje – vjeruje Črnko.

Nakon što je svatko od ključnih ljudi ovog projekta rekao svoje, krenulo se na potpisivanje i “štambiljanje” ugovora koji bi u budućnosti trebao donijeti puno toga dobroga. O detaljima je zasad teško govoriti, budući da je riječ o vrlo ranoj fazi cijele priče, no važno je da se ciljevi znaju. Kinezi će u narednom razdoblju provesti detaljnu analizu svega što su vidjeli, čuli i doživjeli u Velikoj Gorici, nakon čega bi se trebalo krenuti s projektnom dokumentacijom i svim drugim koracima uobičajnim u ovakvim situacijama.

Razvije li se sve u najboljem mogućem smjeru, u sljedećih nekoliko godina Velika Gorica bi mogla dobiti veliki stadion za 30-ak tisuća gledatelja, u to bi vjerojatno bio uklopljen i manji stadion, koji bi koristio i naš prvoligaš HNK Gorica, a u nagađanjima i projekcijama spominju se i hoteli, nogometni kamp, dvorane, ugostiteljski i trgovački objekti… Međutim, na sve to morat ćemo pričekati još neko vrijeme. I nadati se da će sve ispasti najbolje moguće…

Nastavi čitati

Gospodarstvo

Kad od recikliranog otpada nastanu umjetnička djela

Habdelićevi osnovnoškolci povodom dana škole iskoristili su otpad i reciklirane materijale kako bi stvorili kreativne radove. Naučili su kako pravilno postupati s otpadom, te zašto je važno očuvati vodne resurse lokalne zajednice

Objavljeno

on

Povodom dana škole OŠ Jurja Habdelića, na inicijativu ravnatelja škole Davora Vidovića  s ciljem podizanja svijesti o očuvanju ekosustava, zajedno s udrugom Ekoregija Velika Gorica, VG Čistoćom i VG Vodoopskrbom proveden je projekt edukacije velikogoričkih osnovnoškolaca na temu postupanja s otpadom, recikliranja te zaštite vodnih resursa u kojem je sudjelovalo oko 690 učenika od prvog do osmog razreda. Dio učenika posjetio je hrvatsko reciklažno dvorište i odlagalište otpada Mraclinska Dubrava, te vodocrpilište Velika Gorica.

Ostali učenici s entuzijazmom su se okušali u likovnim radionicama, kroz koje su imali prilike izraziti vlastitu kreativnost u izradi raznih predmeta od otpada i recikliranih materijala.

17.04.2019. Velika Gorica – Dan škole Jurja Habdelića. Foto: Anes Šuvalić/Cityportal.hr

-Od otpada smo stvarali radove u obliku cvijeća i prirode, na svaku smo napisali motivacijsku poruku koju bi trebalo ispoštovati. I od recikliranog materijala se može svašta napraviti, ljudi ih često bacaju u prirodu, što nije najpametnije jer se ne može razgraditi kako treba. Voljela bih da se ovako zanimljive i korisne radionice češće organiziraju –  ispričala nam je učenica sedmog razreda Lara Lukačić.

Svi su sudionici izrazili želju da sličnih radionica bude više, jer su ovom prigodom naučili ponešto o važnosti održivog postupanja s prirodom koju svi toliko volimo.

17.04.2019. Velika Gorica – Dan škole Jurja Habdelića. Foto: Anes Šuvalić/Cityportal.hr

– Jako mi se svidjela radionica jer volim raditi s prirodom i okolišem, a nije mi bilo teško jer kada nešto voliš, to sve ide lagano. Definitivno bih voljela više ovakvih radionica – otkrila nam je učenica petog razreda Nikolina Čerkez.

Profesorica Sanja Kalambura s Veleučilišta Velika Gorica nadzirala je likovnu radionicu, a u razgovoru nam je otkrila da će u okviru projekta ‘Pametno gospodarenje otpadom Grada Velike Gorice’ ovakvih radionica biti još.

17.04.2019. Velika Gorica – Dan škole Jurja Habdelića. Foto: Anes Šuvalić/Cityportal.hr

– Koncept radionice bio je malo zahtjevniji, zbog koloriranja i sastavljanja slogana vezanog uz sliku, no rezultat je itekako vidljiv. Što se tiče ovog projekta financiranog iz fondova EU, sličan oblik radionice biti će proveden u 22 školska objekta, a do 2020. godine biti će još puno sličnih radionica. Odlična je to prilika za praktičan rad kroz koji djeca puno nauče. Možda i kroz redovnu nastavu  likovnog u školama bude sličnih prilika – kazala nam je profesorica Sanja Kalambura s Veleučilišta Velika Gorica.

17.04.2019. Velika Gorica – Dan škole Jurja Habdelića. Foto: Anes Šuvalić/Cityportal.hr

Već drugu godinu, zajedno s Ekoregijom Velika Gorica, kroz ovu hvalevrijednu suradnju potiče se i promovira održivi razvoj kao i zdraviji život na lokalnom području. Inicijativu su podržali važni velikogorički dionici komunalnog sustava – VG Čistoća i VG Vodoopskrba, koji dijele zajednički cilj prenošenja ljubavi prema okolišu i na najmlađe stanovnike lokalne zajednice. Kreativna djela Habdelićevih osnovnoškolaca biti će izložena u prostorima škole i Ekoregije Velika Gorica.

Galerija fotografija

Nastavi čitati

Gospodarstvo

U 10 godina postali su vodeća tvrtka u proizvodnji jumbo plakata

Mjesečno proizvedu 3000 jumbo plakata standardnih i izvanstandardnih dimenzija

Objavljeno

on

Da se u Turopolju može uspješno poslovati, najbolji je primjer tvrtka 3DMediArt d.o.o. iz Mraclina, koja je nedavno proslavila 10 rođendan. U jednom desetljeću svoga postojanja uspjeli su se nametnuti i danas drže preko 40 posto hrvatskog tržišta jumbo plakata. Mjesečno proizvedu 3000 jumbo plakata standardnih i izvanstandardnih dimenzija. Kako nam je rekao direktor Domagoj Orlić otkrio nam je da je profesionalnost i dobar odnos s kupcima preduvjet za uspjeh.

– Za svakog tko vrijedno i pošteno radi, ima mjesta na tržištu. Kvaliteta i odnos prema kupcima, važniji su ponekad i od cijene samog proizvoda. To je nešto što kupci prepoznaju. Kad smo počinjali bilo je jako teško steći povjerenje klijenata, jer tržišni igrači ne vole riskirati s novim i nepoznatim tvrtkama. Izborili smo se za svoje mjesto zahvaljujući konstantnom kvalitetom, brzinom i poštivanju rokova isporuke – rekao nam je Orlić.

Foto: Petar Brnada

Konstantno ulaganje u opremu i edukaciju ovu tvrtku pozicioniralo je kao lidera u segmentu produkcije velikih formata s kapacitetom do 500 jumbo plakata dnevno.

– Konstantno smo ulagali u edukacije naših djelatnika i to se pokazalo kao pravi put. Strojevi bez educiranih ljudi za njima ne mogu sami raditi. U svakom poslu najbitniji su ljudi – dodao je.

Kako smo doznali, nove tehnologije koje postaju sve važnije u oglašivačkom sektoru, nisu ugrozile jumbo plakate kao medij kojim se dolazi do publike. Sve je veća potražnja za njima na tržištu. Kako bi podmirile sve veće narudžbe, morali su investirati i u strojeve. U ovom trenutku raspolažu strojevima vrijednim 2 milijuna kuna.

– Imamo pet velikih strojeva, a svaki vrijedi oko 400 tisuća kuna. Sve smo kupili sami, bez ikakvih državnih, europskih ili bilo kakvih drugih subvencija – pohvalio nam se direktor.

Nastavi čitati

Reporter 381 - 18.04.2019.

Facebook

Izdvojeno