Poveži se s nama

FOTO Više od 600 biciklista na Gastro-etno biciklijadi u Novom Čiču

Među brojnim ljubiteljima biciklizma, bilo je i onih koji su stigli čak iz grada Zagreba i drugih susjednih gradova. Uz finu klopu i etno dašak Turopolja, drugo izdanje biciklijade u Novom Čiču nadmašilo je sva očekivanja organizatora po pitanju odaziva

Objavljeno

Promjenjivo vrijeme posljednjih dana nije demotiviralo posjetitelje današnje gastro-etno bicklijade u Novom Čiču, u njenom drugom izdanju. Biciklirali su i mladi i stari, a naišli smo i na zanimljive primjerke bicikala.

Foto: Tomislava Bradić/Cityportal

Točno u 13 sati, prema planu i programu, krenula je biciklistička povorka popraćena bakljom i motoristima, a prizor je bio zaista maestralan. Toliko ljudi na jednom mjestu, koji su umjesto zabave na zatvorenom pronašli motivaciju za rekreacijom i druženjem na svježem zraku, na putu do cilja. U turi dugačkoj 24 kilometara, biciklisti su pedalirali kroz brojna naselja našega kraja.

Predsjednik KUD-a Novo Čiče, gospodin Stipo Duvnjak s osmijehom nam je otkrio kako se sav trud oko organizacije drugog izdanja ove manifestacije itekako isplatio, te da je odaziv veći nego na prvoj biciklijadi.

– Sretni smo i zadovoljni, prijavilo se preko 600 ljudi. Zbog vremenskih uvjeta očekivali smo manji broj ljudi, no dogodilo se upravo suprotno. Danas bicikliraju djeca od dvije godine, pa do 85-godišnjih bakica. Osim biciklijade i vožnje, želimo prezentirati Turopolje, pa smo pripremili bogatu gastro ponudu – turopoljski odojak, šarana na rašljama, kotlovinu, gulaš, a imamo čak i sarmu iako nije zimski period – otkrio nam je Stipo Duvnjak, predsjednik KUD-a Novo Čiče.

Među okupljenima naišli smo na predstavnika našega grada, koji je s veseljem nazočio ovoj manifestaciji, dajući pritom podršku i organizatorima na multidimenzionalnosti ovog događanja.

– U organizaciji KUD-a Čiče današnja biciklijada privukla je brojne rekreativce. Posebno nas veseli vidjeti ljubitelje biciklizma koji su stigli čak iz grada Zagreba i susjednih gradova, te naših općina. To je pokazatelj uspješnosti ove manifestacije, kroz koju svi posjetitelji imaju prilike uživati u društvenim aktivnostima, razgledavanju etno kućica Turopolja, gastronomskoj ponudi – kazao je zamjenik gradonačelnika Ervin Kolarec.

U mnoštvu ljubitelja vožnje na dva kotača naišli smo na veselu Mateju, koja je s društvom odlučila provesti svoj slobodan vikend aktivno.

– Ovo mi je prva biciklijada, jako me se dojmilo sve, super mi je ovdje i sigurno ću ponovno ići na neku od sljedećih biciklijada. Preko tjedna radim tako da preferiram aktivno provoditi vikende na otvorenom – rekla nam je Mateja Repač, jedna od sudionica ovogodišnje biciklijade.

Galerija fotografija

CityLIGHTS

Pumptrack staza otvorena, stižu klupice i voda, a onda i staze za rolanje i skateboard

Majstori iz Slovenije svojim su vještinama obogatili otvorenje velikogoričke pumptrack staze, a v.d. gradonačelnika Krešimir Ačkar najavio je kako slijedi i nastavak ovoga projekta

on

Čim je dovršena i puštena u funkciju, pumptrack staza postala je omiljeno okupljalište goričke djece. Smještena pokraj terena Panadić Sporta, u blizini dvorane i stadiona, praktički od prvog trenutka pokazala se kao veliki dobitak za naš grad. U subotu prijepodne staza je i službeno otvorena.

– Iznimno nas veseli što se odmah pokazalo da je ovaj projekt pun pogodak. Za to je dovoljan samo jedan pogled na ovu stazu, gdje djeca uživaju od ranoga jutra i znaju sve do navečer čekati svoju priliku da se provozaju – zadovoljno je konstatirao v.d. gradonačelnika Krešimir Ačkar, pa dodao:

– Ova pumptrack staza prva je faza, a u drugoj dolazi skate staza i staza za rolanje, odmah pokraj. U to idemo čim otkupimo jednu privatnu česticu, pa očekujem da ćemo sljedećeg proljeća otvoriti i taj, drugi dio ovog projekta. Sve skupa proteže se na 1700 metara kvadratnih, što ovu pumptrack stazu čini najvećim u Hrvatskoj i trećim u Europi. I nećemo stati s obogaćivanjem sadržaja za rekreaciju u našem gradu, osluškivat ćemo potrebe sugrađana i nastaviti u istom ritmu.

Cijena cijele ove priče je oko 750 tisuća kuna, no slijedi i nadogradnja ovog rekreacijskog centra. U planu je postavljanje klupica i pitke vode odmah uz stazu, a sljedeći korak bit će i sanitarni čvor.

– Smatramo to neophodnim za sportsko-rekreacijski sadržaj ovakve vrste. Ja se baš i nisam usudio provozati po ovoj stazi kad sam vidio koliko je zahtjevna, nisam dovoljno hrabar, ali vjerujem da će moj šestogodišnji sin za koju godinu uživati u ovome – sa smiješkom je govorio Ačkar pa naglasio:

– Još jednom moram apelirati na korisnike da koriste zaštitnu opremu, staza je vrlo izazovna i potreban je maksimalan oprez. Sigurnost mora biti ispred svega!

Otvaranje staze obogatilo je i društvo koje je u svemu tome malo duže nego Goričani. U Sloveniji je ova priča puno brže zaživjela, a glasnogovornik gostiju iz Ljubljane bio je Miha Glavič:

– Došli smo ovdje da otvorimo ovu vašu stazu i damo vašoj djeci neko osnovno znanje o našem sportu. Riječ je o interdisciplinarnom sportu, budući da u njemu mogu sudjelovati i romobili, i BMX-i, i skateboardi, i role, i mladi, i stari… U Europi i svijetu ovo je veliki hit, zato mi je posebno zadovoljstvo što smo danas ovdje, što se možemo zabavljati i natjecati. Kod ovakvih, asfaltiranih staza, prednost je što se ne mora previše održavati, za razliku od zemljanih. Ovo može biti zabava za sve još dugo godina!

CityLIGHTS

FOTO: Dječje radosti na asfaltnom pumptrack poligonu

on

21.03.2021. Velika Gorica. Pumptrack poligon za dječje radosti. Foto: David Jolić/cityportal.hr

Veliki broj djece uživao je jučer (nedjelja, 21.ožujka 2021.) na novoizgrađenom pumptrack poligonu. Ponekad se činilo da je više djece (i roditelja) u ‘čekaonici’ na početku poligona, nego biciklista i ostalih malih rekreativaca na stazi. Izgledalo je u nekim trenucima da vlada nered na asfaltnoj površini, ali to je samo privid, jer svako dijete vozi svoju rutu. Grupa od 7-8 dječaka imala je čak nekakvu svoju fešticu – pjesma, pizza i sokovi.

Pumptrack je neprekidna petlja ravnina i uzvisina po kojoj se može voziti i bez pedaliranja. Oblik pumptracka omogućuje zabavnu, ali i sigurnu sportsku aktivnost, na površini koja može biti manja od košarkaškog terena. Asfaltni pumptrackovi pogodni su za sve veličine bicikala, skateboardova, koturaljki, skutera i slično.

Galerija fotografija

CityLIGHTS

Iskoristite zaboravljeno bogatstvo: Dođite na besplatnu procjenu u otkup zlata Auro Domus Velika Gorica

Dođite u poslovnicu Auro Domusa u Velikoj Gorici, na adresi Zagrebačka 15 i iskoristite mogućnost besplatne procjene

Autor

Građani Velike Gorice često su bogatiji nego što misle! Na tavanima, u podrumima, u ladicama ormarića u spavaćim sobama skrivaju se predmeti koje je vrijeme učinilo iznimno vrijednima. Radi se o zlatnom nakitu i drugim predmetima od zlata i srebra. To mogu biti zlatni satovi, zlatni zubi i zubni lim, zlatnici i srebrnjaci, srebrnina i srebrni pribor za jelo… Sve što je napravljeno od plemenitih metala u proteklih 20 ili 30 godina doživjelo je značajno povećanje svoje vrijednosti.

Mnogi građani Velike Gorice to su već saznali i svoje bogatstvo unovčili u poslovnicama za otkup zlata. Auro Domus jedini je hrvatski profesionalni lanac specijaliziran upravo za tu djelatnost. Zahvaljujući činjenici da ima više od stotinu poslovnica diljem Hrvatske, dostupan je gotovo u svakom kutku naše zemlje. Pa tako i u Velikoj Gorici!

Auro Domus od svojih početaka klijentima nudi najpovoljnije cijene otkupa zlata, isplatu u gotovini i besplatnu procjenu. Upravo to učinilo ga je prvim izborom za sve građane koji žele „podebljati“ svoj kućni budžet isplatama koje se mjere u tisućama, a ponekad i u desecima tisuća kuna.

Besplatna procjena pritom je idealan način za provjeru vrijednosti svog starog nakita i drugih predmeta od zlata i srebra. Demodirane ogrlice, slomljene narukvice, naušnice izgubljenog para i prstenje koje nitko ne nosi mogu vam donijeti pravu financijsku „injekciju“ koja će predstojeće mjesece učiniti puno ugodnijima.

Stoga dođite u poslovnicu Auro Domusa u Velikoj Gorici, na adresi Zagrebačka 15 i iskoristite mogućnost besplatne procjene. Dobiveni iznos ne obvezuje na prodaju. Dakle, ništa ne košta, a puno toga može donijeti!

Zbog velikog interesa građana, Auro Domus ima i besplatni info-telefon, pa se sve informacije mogu dobiti pozivom na 0800 73 72.

Nastavi čitati

Reporter 402 - 25.03.2021.